Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Βαλβιδα κρουσης καυσιμων Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Σεπ 2010, 10:48 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
καλημερα παιδες εχω μια απορια σχετικα με την βαλβιδα κρουσης,λογο αλλαγης κινητηρα. το δικο μου Xsara 1,4 2001 στο χωρο του κινητηρα στον δεξι θολο εχει την βαλβιδα αυτη (ενα πραγματακι σαν ρελε το οποιο ειναι απο επανω καλημενο με ενα κοκκινο λαστηχενιο καλυμα),και συνδεεται μετην καλωδιοση του κινητηρα. στον κινητηρα που θα βαλω απο Xsara 1,4 2004 στην καλωδιοση του κινητηρα δεν υπαρχει καλωδιο για να συνδεθει αυτη η βαλβιδα!!! Τα Xsara του '04 δεν εχουν τετοια βαλβιδα; και αν βαλω τον κινητηρα και δεν συνδεθει αυτη θα εχω προβλημα; αν ξερει καποιος ας βοηθησει γιατι εχω πελαγοσει!
ευχαριστω εκ των προτερων
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβιδα κρουσης καυσιμων Δημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Σεπ 2010, 15:03 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Πανο ελεγα να βαλω την πλεξουδα του καινουργιου αλλα βλεπω οτι δεν εχει αναμονη για την βαλβιδα κρουσης και δεν εχει και οσα καλωδια εχει η δικη μου στην στρογγιλη στεγανη φισα που ειναι πισω απο την μπαταρια.Η καινουρια πλεξουδα στην συγγεκριμενη φισα εχει μονο 3 καλωδιακια ενω η δική μου εχει ολοκληρο μασουρι. Λες αν βαλω την δικη μου πλεξουδα στον καινουριο μοτερ-σασμαν θα δουλεψουν ολα κανονικα;
επισης αριθμος πλαισιου του δικου μου ειναι:VF7N1KFWB7303.... και του αυτοκινητου που πηρα το μοτερ-σασμαν ειναι:VF7N1KFWB7388....
Τωρα οσο για τον δικο μου κινητηρα ειναι KFW10FSB33305...
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβιδα κρουσης καυσιμων Δημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2010, 21:55 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Οχι !!!! Πρωτα απο ολα η πλεξουδα της καινουργιας μηχανης δεν ηταν ιδια με την δικη μου,οποτε μολις κατεβασα την δικη μου μηχανη εβγαλα την πλεξουδα και την εβαλα στην καινουργια, ευτηχως εκτος απο την φουσκα "υπαρξης ψυκτικου υγρου" ολα τα αλλα ηταν ιδια. Τα προβληματα αρχισαν οταν μπηκε η καινουργια μηχανη-σασμαν επανω αφου της ειχα αλλαξει σετ χρονισμου-μπουζι-αντλια νερου-θερμοστατη ολα καινουργια ,συνδεθηκαν τα παντα απο φισες κολλαρα μπαταρια κτλ,και δεν επερνε μπρος με τιποτα. Αφου μ'εφαγε περιπου δυο ωρες να ψαχνω ,κατεληξα στα μπεκ,τα οποια απο το καθησιο εδω και 2,5 χρονια ειχανε κολλισει και δεν λεγανε να στειλουν βενζινη στους θαλαμους καυσης με τιποτα. Αλλαγη μπεκερα με την παλια μιας και τα μπεκ ηταν ιδια (μπλε) και το Xsara τσακμακι!
Ευχαριστω ολο το club για την βοηθεια του,γιατι ενω τα εκανα ολα αυτα για πρωτη φορα και μονος (με μονη χειρωνακτικη βοηθεια αυτη του καρντασιου μου)ενοιωθα οτι εχω καποιον να με στηριξει σε περιπτωση που στραβωσουν πολυ τα πραγματα!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|