Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GIANNIS LYRAS
|
Θέμα δημοσίευσης: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 15:04 |
|
|
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ XSARA COUPE 1.4 TOY '99. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!! ΜΕΤΑ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 2000 στροφες. ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ Η ΚΑΜΜΙΑ ΝΤΙΖΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ Λ. ΤΟ ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ..ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ? ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
|
|
|
|
|
GIANNIS LYRAS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 17:23 |
|
|
οκ, ναι αφου ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινουν και τα χλμ (οταν ειναι φυσικα κουμπωμενη μια οποιαδηποτε ταχυτητα). το γκαζι ειναι μηχανικο. ειναι μοντελο του 99. κωδικο μοτερ δεν γνωριζω. που το γραφει??
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 19:07 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Καλως ηρθες, τον κωδικο και τον αριθμο του κινητηρα τον εχει χτυπημένο πανω στο κορμο του κινητηρα λιγο δεξιοτερα και πιο πανο απο το φιλτρο του λαδιου. το προβλημα σου μαλλον οφειλεται στο στο κινητηρακι του ρελαντι. Βεβαια για σιγουρα,οπως γραφει και ο Πανος μονο το lexia θα σου πει.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 20:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Παντως το δικο μου δεν ηταν... Αυτο εγινε σε 206 1,4 8ν του 2003. Και εγω μοτερακι ρελαντι υποψιαζομαι, γιατι δεν ειναι λογικο κατι αλλο. Γιαννη, ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
GIANNIS LYRAS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 23:49 |
|
|
το αυτοκινητο εχει 190000χλμ. τα σερβις τα εχω κανει κανονικα και εχω αλλαξει και αλλα πολλα πραγματα. δηλαδη τελικα χρειαζομαι αυτο που μου λενε βηματικο μοτερ. σωστα? εμενα φοραει magneti mareli αλλα μου ειπανε να βαλω κατι αλλο πχ bosch. ευχαριστώ!
|
|
|
|
|
steliosxsaramk2
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 02:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Οκτ 2010, 23:36 Δημοσιεύσεις: 8
|
καλησπερα φιλε μου.αν το αμξι κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο και απλα το σηκωνει μονο του ειναι το ποτενσιομετρο του γκαζιου.αν εχεισ προβλημα και με το ρελαντι ξεκινα απο κει.και εγω το ιδιο αμαξι ειχα και το πρωι επρεπε να το ζεστανω με γκαζι για να κρατησει ρελαντι,αλλα τα αλλα τρελα που κανει το δικο σου εμενα δεν τα εκανε.παντως το μοτερακι σου ειναι magneti marelli.εγω ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν 140 ευρω.πηγα σε ανταλλακτικα αυτοκινητων(ηλεκτρικα ειδη και πηρα ακριβως το ιδιο με 37 ευρω.επισης ρωτησα για το ποτενσιομετρο του γκαζιου και μου ειπε 77ευρω.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 10:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
GIANNIS LYRAS έγραψε: το αυτοκινητο εχει 190000χλμ. τα σερβις τα εχω κανει κανονικα και εχω αλλαξει και αλλα πολλα πραγματα. δηλαδη τελικα χρειαζομαι αυτο που μου λενε βηματικο μοτερ. σωστα? εμενα φοραει magneti mareli αλλα μου ειπανε να βαλω κατι αλλο πχ bosch. ευχαριστώ! Αρχικα δες σε τι κατασταση καθαριοτητας ειναι η πεταλουδα σου. Εκει πανω ειναι και το μοτερακι του ρελαντι σου. Δες αν ειναι καθαρη η τρυπα που περνα ο αερας. Καθαρισε τα και αν συνεχισει, τοτε δες για μοτερακι ρελαντι.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
GIANNIS LYRAS
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Νοέμ 2010, 01:29 |
|
|
καλησπερα..πηγα σε μηχανικο και καθαρισα την πεταλουδα και ολα τα σχετικα και ακομα συνεχιζει..οπως μου ειπε και αυτος ειναι το βηματικο μοτερ..εχουμε εδω αντιπροσωπεια magneti marelli, πηγα και ρωτησα και κανει 85 euro. μετα που θα το βαλω θα χρειαστει καποια ρυθμιση στον εγκεφαλο απο ηλεκτρολογο? και παλι ευχαριστω!
|
|
|
|
|
ThodorisZXaura
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Νοέμ 2010, 04:05 |
|
Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 03:05 Δημοσιεύσεις: 171 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
βαλε βγαλε ειναι η αλλαγη του... πριν μια βδομαδα το αλλαξα σε ΖΧ και ειναι πολυ ευκολο. μεταχειρισμενο θα βρεις γυρω στο 25ευρω αλλα με κινδυνο να ειναι μια απο τα ιδια...
_________________ για μενα πειτε ο,τι θελετε, για την ΖΧ μου ομως οχι...
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Τετ 17 Νοέμ 2010, 19:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Απλα οταν πας να το βαλεις, βγαλε τον πολο της μπαταριας για κανα 10λεπτο, βαλε το επανω το καινουριο, βαλε παλι τον πολο, γυρνα το κλειδι μεχρι τα λαμπακια 3-4 φορες μεχρι να βλεπεις να σβυνουν καποια απο αυτα και μετα βαλε το μπροστα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
steve
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 16:24 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Νοέμ 2010, 11:35 Δημοσιεύσεις: 20 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ Εικόνες: 0
|
2 φορές αντιμετώπισα το συγκεκριμένο πρόβλημα, και τις δυο η ίδια βλάβη, έπαιρνε αέρα από την πολλαπλή εισαγωγή, καλό πάτημα και έστρωσε. (xsara 1,4 μοντέλο 1998)
|
|
|
|
|
maragos78
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα. Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2011, 17:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 19:35 Δημοσιεύσεις: 125 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ-ΡΙΟ
|
steliosxsaramk2 έγραψε: καλησπερα φιλε μου.αν το αμξι κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο και απλα το σηκωνει μονο του ειναι το ποτενσιομετρο του γκαζιου.αν εχεισ προβλημα και με το ρελαντι ξεκινα απο κει.και εγω το ιδιο αμαξι ειχα και το πρωι επρεπε να το ζεστανω με γκαζι για να κρατησει ρελαντι,αλλα τα αλλα τρελα που κανει το δικο σου εμενα δεν τα εκανε.παντως το μοτερακι σου ειναι magneti marelli.εγω ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν 140 ευρω.πηγα σε ανταλλακτικα αυτοκινητων(ηλεκτρικα ειδη και πηρα ακριβως το ιδιο με 37 ευρω.επισης ρωτησα για το ποτενσιομετρο του γκαζιου και μου ειπε 77ευρω. Καλησπερα.εχω το ιδιο προβλημα οταν ειναι κρυο το πρωι παει να σβησει..Μπορει καπιος να μου πει που ειναι το μοτερακι και αν ταιριαζει απο zx1.4 92 η zx1.6 95 η χαντια 1.6 96 μπας και δεν πληρωσω,εχω το χσαρα 1.4 2000
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|