Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:48 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 15:04 
Άβαταρ μέλους
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ XSARA COUPE 1.4 TOY '99. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!! ΜΕΤΑ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ! ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΙΣ 2000 στροφες. ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ Η ΚΑΜΜΙΑ ΝΤΙΖΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ Λ. ΤΟ ΒΗΜΑΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ..ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ? ΕΧΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΕΙ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
καλως τον γιαννη,οταν λες ανεβαζει στροφες ανεβενουν και τα χλμ?το αμαξι σου τι κωδκο μοτερ εχει?το γκαζι ειναι ηλεκτρικο?εχεις μπροζωσει λεξια?βηματικο μοτερ ειναι το μοτερ που φιαχνει το ρελαντι μονο και αισθητηρας στροφων ειναι ενας αισθητηρας που ειναι πανω στο σαμαν και μετραει στροφες του κηνιτηρα.και μια χαρη αν θες γραφε με μικρα γιατι τα κεφαλεα ειναι σαν να φωναζεις!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 17:23 
Άβαταρ μέλους
οκ, ναι αφου ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινουν και τα χλμ (οταν ειναι φυσικα κουμπωμενη μια οποιαδηποτε ταχυτητα). το γκαζι ειναι μηχανικο. ειναι μοντελο του 99. κωδικο μοτερ δεν γνωριζω. που το γραφει??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Καλως ηρθες,
τον κωδικο και τον αριθμο του κινητηρα τον εχει χτυπημένο πανω στο κορμο του κινητηρα λιγο δεξιοτερα και πιο πανο απο το φιλτρο του λαδιου.
το προβλημα σου μαλλον οφειλεται στο στο κινητηρακι του ρελαντι.
Βεβαια για σιγουρα,οπως γραφει και ο Πανος μονο το lexia θα σου πει.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Υπαρχει και περιπτωση να παιρνει αερα η εισαγωγη απο καπου, ανεβαζοντας στροφες και να τρελαινει το μοτερακι του ρελαντι. Το ειχε παθει ενα πιαδι με 206 οταν του επαιρνε αερα απο τον map sensor. Ή απλα το μοτερακι του ρελαντι κολλαει ασχημα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
To έχουμε πάθει σε XantiaII, με δράστη το μοτεράκι ρελαντί!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΗ ΒΛΑΒΗ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως το δικο μου δεν ηταν... ;)
Αυτο εγινε σε 206 1,4 8ν του 2003.
Και εγω μοτερακι ρελαντι υποψιαζομαι, γιατι δεν ειναι λογικο κατι αλλο.
Γιαννη, ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Νοέμ 2010, 23:49 
Άβαταρ μέλους
το αυτοκινητο εχει 190000χλμ. τα σερβις τα εχω κανει κανονικα και εχω αλλαξει και αλλα πολλα πραγματα. δηλαδη τελικα χρειαζομαι αυτο που μου λενε βηματικο μοτερ. σωστα? εμενα φοραει magneti mareli αλλα μου ειπανε να βαλω κατι αλλο πχ bosch. ευχαριστώ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 02:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Οκτ 2010, 23:36
Δημοσιεύσεις: 8
καλησπερα φιλε μου.αν το αμξι κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο και απλα το σηκωνει μονο του ειναι το ποτενσιομετρο του γκαζιου.αν εχεισ προβλημα και με το ρελαντι ξεκινα απο κει.και εγω το ιδιο αμαξι ειχα και το πρωι επρεπε να το ζεστανω με γκαζι για να κρατησει ρελαντι,αλλα τα αλλα τρελα που κανει το δικο σου εμενα δεν τα εκανε.παντως το μοτερακι σου ειναι magneti marelli.εγω ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν 140 ευρω.πηγα σε ανταλλακτικα αυτοκινητων(ηλεκτρικα ειδη και πηρα ακριβως το ιδιο με 37 ευρω.επισης ρωτησα για το ποτενσιομετρο του γκαζιου και μου ειπε 77ευρω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 10:11 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
GIANNIS LYRAS έγραψε:
το αυτοκινητο εχει 190000χλμ. τα σερβις τα εχω κανει κανονικα και εχω αλλαξει και αλλα πολλα πραγματα. δηλαδη τελικα χρειαζομαι αυτο που μου λενε βηματικο μοτερ. σωστα? εμενα φοραει magneti mareli αλλα μου ειπανε να βαλω κατι αλλο πχ bosch. ευχαριστώ!


Αρχικα δες σε τι κατασταση καθαριοτητας ειναι η πεταλουδα σου. Εκει πανω ειναι και το μοτερακι του ρελαντι σου. Δες αν ειναι καθαρη η τρυπα που περνα ο αερας. Καθαρισε τα και αν συνεχισει, τοτε δες για μοτερακι ρελαντι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Νοέμ 2010, 01:29 
Άβαταρ μέλους
καλησπερα..πηγα σε μηχανικο και καθαρισα την πεταλουδα και ολα τα σχετικα και ακομα συνεχιζει..οπως μου ειπε και αυτος ειναι το βηματικο μοτερ..εχουμε εδω αντιπροσωπεια magneti marelli, πηγα και ρωτησα και κανει 85 euro. μετα που θα το βαλω θα χρειαστει καποια ρυθμιση στον εγκεφαλο απο ηλεκτρολογο? και παλι ευχαριστω!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Νοέμ 2010, 04:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 03:05
Δημοσιεύσεις: 171
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
βαλε βγαλε ειναι η αλλαγη του... πριν μια βδομαδα το αλλαξα σε ΖΧ και ειναι πολυ ευκολο. μεταχειρισμενο θα βρεις γυρω στο 25ευρω αλλα με κινδυνο να ειναι μια απο τα ιδια...

_________________
για μενα πειτε ο,τι θελετε, για την ΖΧ μου ομως οχι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Νοέμ 2010, 19:46 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Απλα οταν πας να το βαλεις, βγαλε τον πολο της μπαταριας για κανα 10λεπτο, βαλε το επανω το καινουριο, βαλε παλι τον πολο, γυρνα το κλειδι μεχρι τα λαμπακια 3-4 φορες μεχρι να βλεπεις να σβυνουν καποια απο αυτα και μετα βαλε το μπροστα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Νοέμ 2010, 11:35
Δημοσιεύσεις: 20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ
Εικόνες: 0
2 φορές αντιμετώπισα το συγκεκριμένο πρόβλημα, και τις δυο η ίδια βλάβη, έπαιρνε αέρα από την πολλαπλή εισαγωγή, καλό πάτημα και έστρωσε. (xsara 1,4 μοντέλο 1998)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στροφών κινητήρα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ 2011, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ 2010, 19:35
Δημοσιεύσεις: 125
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ-ΡΙΟ
steliosxsaramk2 έγραψε:
καλησπερα φιλε μου.αν το αμξι κραταει ρελαντι οταν ειναι κρυο και απλα το σηκωνει μονο του ειναι το ποτενσιομετρο του γκαζιου.αν εχεισ προβλημα και με το ρελαντι ξεκινα απο κει.και εγω το ιδιο αμαξι ειχα και το πρωι επρεπε να το ζεστανω με γκαζι για να κρατησει ρελαντι,αλλα τα αλλα τρελα που κανει το δικο σου εμενα δεν τα εκανε.παντως το μοτερακι σου ειναι magneti marelli.εγω ρωτησα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν 140 ευρω.πηγα σε ανταλλακτικα αυτοκινητων(ηλεκτρικα ειδη και πηρα ακριβως το ιδιο με 37 ευρω.επισης ρωτησα για το ποτενσιομετρο του γκαζιου και μου ειπε 77ευρω.

Καλησπερα.εχω το ιδιο προβλημα οταν ειναι κρυο το πρωι παει να σβησει..Μπορει καπιος να μου πει που ειναι το μοτερακι και αν ταιριαζει απο zx1.4 92 η zx1.6 95 η χαντια 1.6 96 μπας και δεν πληρωσω,εχω το χσαρα 1.4 2000


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 37 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συριγμός από το κινητήρα;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: GiannisA
Απαντήσεις: 1
Θερμοκρασία κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 12
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΠΑΡΟΒΑΛΒΊΔΑ ΣΕ ΤΗΡ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 1922 s2(1922 v6)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 17
Αντοχη κινητηρα Citroen...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: μιχαλης μεγας
Απαντήσεις: 125
Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 77
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ