Σελίδα 1 από 1

Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 15:05
από CK-XSARA00
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟ FORUM. ΕΧΩ ΕΝΑ XSARA 1.4 VTR 2000 (~200000km). ΕΔΩ ΚΑΙ ~3ΧΡΟΝΙΑ (ΑΠΟ 140000km) ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ AKOMA ΛΥΣΗ (ΠΑΡΑ ΤΙΣ 7 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ). ΕΝΩ ΟΔΗΓΩ, ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ (ΕΝΩ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ~90οC) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ STOP (ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ). ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10sec ΣΒΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΚ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΩ, ΤΑ ΒΕΝΤΙΛΑΝΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟ FULL ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΥΠΕΡΘΕΜΑΝΣΗΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ SERVICE ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ 3-4ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΟ (Η/ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΑΥΤΟ) ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΧΘΕΙ: ΚΑΤΩ ΦΛΑΝΤΖΑ, ΑΝΩ ΦΛΑΝΤΖΑ, ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΕΣ, ΒΑΛΒΙΔΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ, ΨΥΓΕΙΟ, ΑΝΛΤΙΑ ΝΕΡΟΥ, ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ λ, ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΒΕΝΤΙΛΑΝΤΕΡ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 75οC). ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟ XSARA MOY ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 8 ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ "ΑΓΩΝΙΑ" ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ "ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ" ΠΑΛΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΠΙΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. THANKS - (CK-XSARA00)

Re: XSARA 1.4 VTR 00 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 17:04
από antonios16v
Ποιο xsara εχεις το 1 η το 2?
Συνφωνα με αυτα που γραφεις γνωμη μου ειναι οτι το προβλημα ειναι ηλεκτρικο.
Οταν λες βαλβιδα θερμοκρασιας,ποια εννοεις? Τον αισθητηρα θερμοκρασιας του εγκεφαλου η τον θερμοδιακοπτη του καπακιου( στους 118 βαθμους)?
Αν δεν εχεις αλλαξει τον δευτερο να το κανεις :thumb

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 18:14
από CK-XSARA00
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΑ. EINAI XSARA 1 COUPE 1.4 VTR (03/2000)
ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ.
ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ SERVICE ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΒΑΛΒΙΔΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΝΕΡΟΥ (code: C133866 ~29EURO) ΚΑΙ ΒΑΛΒΙΔΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ (code: C024285 ~27EURO) ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΑ ΕΤΣΙ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ, ΜΕ CLIP ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ), ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΜΕ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ (ΕΛΠΙΖΩ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ).
ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ, ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΛΛΑΞΟΥΝ (3Η ΦΟΡΑ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ) ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΤΗΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Φεβ 2011, 21:54
από antonios16v
Αρα τους εχεις αλλαξει και τους δυο αισθητηρες.
Κατα πασα πιθανοτητα σου την κανει ο δευτερος (024285).Αυτος εχει μια επαφη που κλεινει στου 118 βαθμους και δεν βλεπει νερα αλλα το αλουμινιο της κεφαλης.Κλεινοντας η επαφη του αναβει το λαμπακι της θερμοκρασιας μεσα.
Παντως για το αμαξι σου η citroen δινει τον 024483 για αμαξια διχως αιρ κοντισιον και τον 1338 55 με αιρ κοντισιον.Τσεκαρετο μηπως εχει γινει λαθος.

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 13:12
από CK-XSARA00
ΟΚ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ(???) ΤΟ XSARA ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 17:17
από stelios
antonios16v έγραψε:
Αρα τους εχεις αλλαξει και τους δυο αισθητηρες.
Κατα πασα πιθανοτητα σου την κανει ο δευτερος (024285).Αυτος εχει μια επαφη που κλεινει στου 118 βαθμους και δεν βλεπει νερα αλλα το αλουμινιο της κεφαλης.Κλεινοντας η επαφη του αναβει το λαμπακι της θερμοκρασιας μεσα.
Παντως για το αμαξι σου η citroen δινει τον 024483 για αμαξια διχως αιρ κοντισιον και τον 1338 55 με αιρ κοντισιον.Τσεκαρετο μηπως εχει γινει λαθος.

παρομοιο προβλημα ειχε και καποιο παλικαρι στην κορινθο και τελικα ο μποζικης (τοπ ηλεκτρολογος ) το ελυσε αντικαθιστωντας ρελαυ . δεν ηταν οι βαλβιδες που του αλλαζαν στην αντιπροσωπεια . καθαρα εσφαλμενη ενδειξη (ηλεκτρολογικο)

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 19:25
από CK-XSARA00
STELIOS ΞΕΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ??? Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΕΡΑΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ (ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ 8ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ * ΜΙΝ 2ΜΕΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ), ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ) ΤΙ ΕΧΕΙ. ΓΙΑ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΥΤΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΩ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (Δ/ΝΣΗ, ΤΗΛ ΚΛΠ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ?? 'Η ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ??

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 19:30
από billaras
CK-XSARA00 μην γραφεις με κεφαλαια, γιατι μοιαζει σαν να φωναζεις!
Επεξεργασου και τις προηγουμενες δημοσιευσεις σου να τις γραψεις με μικρα και κεφαλαια οπου χρειαζεται.

Οσο για το προβλημα σου, ειναι μεγα λαθος που πειραξατε τη θερμοκρασια εναρξης των βεντιλατερ απο το διαγνωστικο και την κατεβασατε κατω απο την θερμοκρασια που ανοιγει ο θερμοστατης. Τρελαινει το συστημα και κανει ο,τι θελει.

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 19:52
από CK-XSARA00
Οσον αφορά στη ρύθμιση θερμοκρασίας βεντιλαντερ, μπορώ να πω με σιγουριά ότι δεν προσέφερε απολύτως τίποτα. Η μπαταρία μου βεβαίως το ξέρει !!! (τα βεντιλαντερ δούλευαν για κανένα δεκάλεπτο κάθε φορά που έσβηνα τον κινητήρα). Όταν ξαναπήγα βεβαίως στο συνεργείο, αφού αλλάξαμε τις βαλβίδες θερμοκρασίας (βλ. παραπάνω) επαναφέραμε τη θερμοκρασία στα φυσιολογικά (~93οC). Για την ιστορία πάντως, αυτά έγιναν τον 06-09/2008.

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 20:38
από billaras
Ελεγξτε τις γραμμες του ρευματος απο και προς τα βεντιλατερ, τα ρελαι κτλ κτλ, και αντικατεστησε τα ρελαι και τις βαλβιδες-αισθητηρες θερμοκρασιας. Αν στο ξανακανει απλα τριψε του τα στην μουρη.

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 21:35
από stelios
CK-XSARA00 έγραψε:
STELIOS ΞΕΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ??? Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΕΡΑΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ (ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ 8ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ * ΜΙΝ 2ΜΕΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ), ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ) ΤΙ ΕΧΕΙ. ΓΙΑ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΥΤΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΩ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (Δ/ΝΣΗ, ΤΗΛ ΚΛΠ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ?? 'Η ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ??

στην κορινθια ειναι μακραν ο καλυτερος ηλεκτρολογος . μπορει να στο επιβεβαιωσει και ο antonios 16v που ειναι συμπατριωτης . αν θελεις περαιτερω πληροφοριες θα σε κατατοπισω . δεν ειναι και μακρυα το λεχαιο κορινθιας μια ωρα δρομο .

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 21:41
από stelios
stelios έγραψε:
CK-XSARA00 έγραψε:
STELIOS ΞΕΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ??? Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΕΡΑΝ ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ (ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ 8ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ * ΜΙΝ 2ΜΕΡΕΣ ΕΝΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ), ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ (ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ) ΤΙ ΕΧΕΙ. ΓΙΑ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΥΤΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΩ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (Δ/ΝΣΗ, ΤΗΛ ΚΛΠ) ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ?? 'Η ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ??

στην κορινθια ειναι μακραν ο καλυτερος ηλεκτρολογος . μπορει να στο επιβεβαιωσει και ο antonios 16v που ειναι συμπατριωτης . αν θελεις περαιτερω πληροφοριες θα σε κατατοπισω . δεν ειναι και μακρυα το λεχαιο κορινθιας μια ωρα δρομο .

http://www.businessclub.gr/profile-20544.html

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Φεβ 2011, 07:53
από CK-XSARA00
Μετά και από την 8η επισκεψη για service, έχουμε και λέμε: Το πρόβλημα αυτή τη φορά ήταν η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού (code:C133866), καθώς και το φισάκι σύνδεσης. Τελικά η εν λόγω βαλβίδα αλλάχθηκε και αντικαταστάθηκε και τμήμα της καλωδίωσης (και το φισάκι)με κόστος ~70euro. Μετά από ~200km όλα λειτουργούν ομαλά, θερμοκρασία νερού (όργανο) κυμαίνεται από τους 85~93οC. Πληροφοριακά υπάρχουν 3 ανεξάρτητες βαλβίδες θερμοκρασίας (μία που συνδέεται στο όργανο του ταμπλώ, και δύο που συνδέονται στον εγκέφαλο), σύμφωνα πάντα με το συνεργείο. Time will tell.
Stelios ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Την επόμενη φορά που θα δεις post μου σχετικά με το θέμα, ξέρεις που θα βρίσκομαι για service.

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Φεβ 2011, 19:20
από stelios
CK-XSARA00 έγραψε:
Μετά και από την 8η επισκεψη για service, έχουμε και λέμε: Το πρόβλημα αυτή τη φορά ήταν η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού (code:C133866), καθώς και το φισάκι σύνδεσης. Τελικά η εν λόγω βαλβίδα αλλάχθηκε και αντικαταστάθηκε και τμήμα της καλωδίωσης (και το φισάκι)με κόστος ~70euro. Μετά από ~200km όλα λειτουργούν ομαλά, θερμοκρασία νερού (όργανο) κυμαίνεται από τους 85~93οC. Πληροφοριακά υπάρχουν 3 ανεξάρτητες βαλβίδες θερμοκρασίας (μία που συνδέεται στο όργανο του ταμπλώ, και δύο που συνδέονται στον εγκέφαλο), σύμφωνα πάντα με το συνεργείο. Time will tell.
Stelios ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Την επόμενη φορά που θα δεις post μου σχετικά με το θέμα, ξέρεις που θα βρίσκομαι για service.

ευχομαι η xsara σου να ειναι αβλαβης και σπιντατη!τελικα πηγες σε δικη σου επιλογης ηλεκτρολογο-μηχανικο η κατεβηκες προς κορινθια;

Re: Πρόβλημα Θερμοκρασίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Φεβ 2011, 21:46
από CK-XSARA00
Thanks. Και εγω ελπίζω να είναι όλα ok. Λόγω του επείγοντος το αυτοκίνητο το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Εαν προκύψει στο μέλλον παρόμοιο πρόβλημα τότε θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου.