Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: σοβαρό πρόβλημα με μηχανή-λύθηκε
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 140
Προχτές έμεινε στο δρόμο το xsara break 1.6 8V των γονιών μου. Έχει κάνει κοντά 230.000 κμ και πρόσφατα είχε γίνει αλλαγή λαδιών σε βενζινάδικο (το έκανε η μητέρα μου για τί βιαζόταν). Η μηχανή δυσκολέυεται να φέρει στροφές στην αρχή και όταν πάρει τρέμει ολόκληρη.. Στην αντιπροσωπεία που το ξέρουν από την αγορά του το αυτοκίνητο, θέλουν 1.000 Ε ( με το καλημέρα) προκειμένου να την ανοίξουν και να δουν τι έχει και μετά όσο πάει το κόστος ανταλλακτικών κτλ. Προτείναν αλλαγή με άλλη μεταχειρισμένη, κατι που οι γονεις μου δε θέλουν αφου τη συγκεκριμένη τη γνωρίζουν και μέχρι σήμερα δεν είχε προβλήματα, και γενικά ήταν περιποιημένη. Βέβαια πρόσφατα εχει καει και ο πολλαπλασιαστης... οπότε όλο και προκύπτουν εξοδα, που κάνουν τη διατήρηση του αυτοκινητου επιβαρυντική.

Εσεις τι θα σκεφτόσασταν? Αξίζει να γίνει αυτη η δουλεια στην αντιπροσωπεία ? (Αν ξέρετε κανα μάστορα εμπιστοσύνης- γνώστη citroen παρακαλώ πμ.) - αξίζει να μπει κανεις στη διαδικασία επισκευής- χωρίς να ξέρει τι θα του βγει αύριο μεθαύριο , μήπως τελικα΄αξίζει να πάει κανεις σε καινούριο . Το μεταχειρισμένο - αποκλείεται...


Τελευταία επεξεργασία από antonisk7 και Τρί 20 Φεβ 2007, 16:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
κοιτα τα 230.000 ειναι αρεκετα χιλιομετρα .


οχι βεβαια οτι πεθαίνει το μοτερ .


τι μοντελο ειναι η xsara sas Ποτε την πήρατε δλδ ?


το ενδεχομενο αλλαγης του μοτερ μονο με ενα με τα μισα πχ χιλιομετρα το σκευτικατε ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 140
το μοντέλο είναι του 1999, αλλαγή μοτέρ δεν τη σκεφτόμαστε όπως λέει στο αρχικό πόστ. Το χουν ξαναδει οι γονεις μου το έργο στο προηγούμενό του αυτοκίνητο, αλλαξαν μηχανη με βασιλικά έξοδα και η 2η έβγαλε πρόβλημα μετά απο 15.000 χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Αντώνη, εγώ για τέτοια δουλειά θα πήγαινα σε εξωτερικό... Θα σου κοστίσει σαφέστατα αρκετά λιγότερα... Τουλάχιστον θα δεις τι έχει ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
ναι οι αντιπροσωποιες χρεωνουν την εργατοώρα χρυσή

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
τρέμει η μηχανή ολόκληρη μόλις πάρει και ανεβάσει στροφές;αυτό σημαίνει ότι "τρικυλινδρίζει" το αμάξι.Δηλαδή ο 1 από τους 4 κυλίνδρους της μηχανής δεν λειτουργεί.
Σε οποιοδήποτε μάστορα και να πας θα σου πεί αμέσως αν είναι αυτό το πρόβλημα κάτι που φαίνεται πολύ πιθανόν με αυτά που λές.Πολύ πιθανόν να είναι απλά πρόβλημα ανάφλεξης και να μην ξεκινάει ο ένας κύλινδρος , όμως μπορεί να έχει ζημιά το πιστόνι οπότε εκεί πάει ακριβά το θέμα και πολύ απλά δε σε συμφέρει να το φτιάξεις για ένα αμάξι μς 230.000 χλμ

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 21:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
V_T_S έγραψε:
τρέμει η μηχανή ολόκληρη μόλις πάρει και ανεβάσει στροφές;αυτό σημαίνει ότι "τρικυλινδρίζει" το αμάξι.Δηλαδή ο 1 από τους 4 κυλίνδρους της μηχανής δεν λειτουργεί.
Σε οποιοδήποτε μάστορα και να πας θα σου πεί αμέσως αν είναι αυτό το πρόβλημα κάτι που φαίνεται πολύ πιθανόν με αυτά που λές.Πολύ πιθανόν να είναι απλά πρόβλημα ανάφλεξης και να μην ξεκινάει ο ένας κύλινδρος , όμως μπορεί να έχει ζημιά το πιστόνι οπότε εκεί πάει ακριβά το θέμα και πολύ απλά δε σε συμφέρει να το φτιάξεις για ένα αμάξι μς 230.000 χλμ


Εδώ θα συμφωνήσω...Το ίδιο παρουσιάζει και το vectra A που έχουμε με 350000κμ...Στην αρχή μερικές φορές πάει με 3 κυλίνρους και μετά μπαίνει και ο 4ος...Από τον θόρυβο κάτι μπορείς να καταλάβεις...Αν τρέμει εκείνη την ώρα πάτα λίγο γκάζι(δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό :tong: ) και θα μουγκρίσει περισσότερο?Εγώ έτσι το κάνω και μετά στρώνει

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Ρε εσεις ειπαμε οι αντιπροσωποιες ειναι ασχετοι αλλα οχι και να μην μπορουν να βρουν αν ενα μοτερ εχει χασει κυλινδρο απο καυσιμο η αναφλεξη :-?
Εδω προφανως προκειτε σοβαρο προβλημα (πιστονι-χιτωνιο-μπιελα) και το μοτερ χρειαζετε λυσιμο.
Φιλε μου η καλητερη λυση ειναι ανακατεσκευη του μοτερ με γνησια ανταλακτικα,εκτος αντιπροσωποιας εννοειται αν και το κοστος θα ειναι τσουκτερο.
Απο αξιοπιστια μετα μην το φοβασε γιατι τα μοτερ αυτα δεν χρειαζονται ρεκτιφιε αφου αλλαζονται τα χιτωνια.

Τελος η φτηνη λυση και αμφιβολου ποιοτητος ειναι το μεταχειρισμενο μοτερ.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 140
Η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει μπρος στην αρχή. Το κουνημα το κάνει όταν παίρνει μόνο και γενικά κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει το ρελαντί. Όταν πάρει , όλα καλά. Για όσο είναι ζεστή παίρνει με την ίδια ευκολία που έπαιρνε πάντα. Όταν κρυώσει παίρνει δύσκολα μετά....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Μήπως ο αισθητήρας της θερμοκρασίας του αέρα εισαγωγής δε δουλεύει, όπότε όταν είναι κρύο το μοτέρ δε κάνει σωστό μίγμα? hmmm.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 14:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Φιλε για καθαρισμο ή αλλαγη ποντεσιομετρου, θα ελεγα να κοιταγες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 19:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 140
τι ειναι το ποτενσιόμετρο ? (γενικά ξέρω αλλά σε ποιο σημειο της μηχανης αναφερεσαι ?)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2007, 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 140
Η xsara πήγε σε μηχανικό εκτός citroen , διάγνωση ότι δε δούλευαν όλοι οι κύλινδροι γιατι.....άκουσον άκουσον όταν άλλαξαν πολλαπλασιαστή τις προάλες δεν άλλαξαν μπουζί!!! Με μία αλλαγή μπουζί το αυτοκίνητο έγινε όπως πριν, και επί τη ευκαιρία αλλάχτηκαν λάδια και φίλτρα παντού. Πρόκειται τώρα να αλλάξει λάστιχα και δισκόπλακες-τακάκια και ίσως ένα καθάρισμα στα μπέκ, για να αστράψει και πάλι.... :iconcool

Μα καλά ολόκληρη αντιπροσωπεία δεν φαντάστηκε ότι θέλει μπουζί ? Θα έβαζε μεταχειρισμένη μηχανή για μπουζί ? έλεος.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2007, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
antonisk7 έγραψε:
Η xsara πήγε σε μηχανικό εκτός citroen , διάγνωση ότι δε δούλευαν όλοι οι κύλινδροι γιατι.....άκουσον άκουσον όταν άλλαξαν πολλαπλασιαστή τις προάλες δεν άλλαξαν μπουζί!!! Με μία αλλαγή μπουζί το αυτοκίνητο έγινε όπως πριν, και επί τη ευκαιρία αλλάχτηκαν λάδια και φίλτρα παντού. Πρόκειται τώρα να αλλάξει λάστιχα και δισκόπλακες-τακάκια και ίσως ένα καθάρισμα στα μπέκ, για να αστράψει και πάλι.... :iconcool

Μα καλά ολόκληρη αντιπροσωπεία δεν φαντάστηκε ότι θέλει μπουζί ? Θα έβαζε μεταχειρισμένη μηχανή για μπουζί ? έλεος.....


Δεν έχω τι να πω :-? :-? :-? :-? :-? :schraeg :schraeg :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Φεβ 2007, 13:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
:schraeg :schraeg :schraeg :schraeg :spank: :spank: :spank: :spank:

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα με προβολεις ομιχλης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: SARC3
Απαντήσεις: 13
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΡΕΛΑΝΤΙ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: bizakias
Απαντήσεις: 3
προβλημα με eco start
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Προβλημα στο ρελαντι..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Lev
Απαντήσεις: 45
Πρόβλημα με την αντλία νερού σε THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια