Συγγραφέας |
Μήνυμα |
antonisk7
|
Θέμα δημοσίευσης: σοβαρό πρόβλημα με μηχανή-λύθηκε Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 12:42 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06 Δημοσιεύσεις: 140
|
Προχτές έμεινε στο δρόμο το xsara break 1.6 8V των γονιών μου. Έχει κάνει κοντά 230.000 κμ και πρόσφατα είχε γίνει αλλαγή λαδιών σε βενζινάδικο (το έκανε η μητέρα μου για τί βιαζόταν). Η μηχανή δυσκολέυεται να φέρει στροφές στην αρχή και όταν πάρει τρέμει ολόκληρη.. Στην αντιπροσωπεία που το ξέρουν από την αγορά του το αυτοκίνητο, θέλουν 1.000 Ε ( με το καλημέρα) προκειμένου να την ανοίξουν και να δουν τι έχει και μετά όσο πάει το κόστος ανταλλακτικών κτλ. Προτείναν αλλαγή με άλλη μεταχειρισμένη, κατι που οι γονεις μου δε θέλουν αφου τη συγκεκριμένη τη γνωρίζουν και μέχρι σήμερα δεν είχε προβλήματα, και γενικά ήταν περιποιημένη. Βέβαια πρόσφατα εχει καει και ο πολλαπλασιαστης... οπότε όλο και προκύπτουν εξοδα, που κάνουν τη διατήρηση του αυτοκινητου επιβαρυντική.
Εσεις τι θα σκεφτόσασταν? Αξίζει να γίνει αυτη η δουλεια στην αντιπροσωπεία ? (Αν ξέρετε κανα μάστορα εμπιστοσύνης- γνώστη citroen παρακαλώ πμ.) - αξίζει να μπει κανεις στη διαδικασία επισκευής- χωρίς να ξέρει τι θα του βγει αύριο μεθαύριο , μήπως τελικα΄αξίζει να πάει κανεις σε καινούριο . Το μεταχειρισμένο - αποκλείεται...
Τελευταία επεξεργασία από antonisk7 και Τρί 20 Φεβ 2007, 16:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 13:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
κοιτα τα 230.000 ειναι αρεκετα χιλιομετρα .
οχι βεβαια οτι πεθαίνει το μοτερ .
τι μοντελο ειναι η xsara sas Ποτε την πήρατε δλδ ?
το ενδεχομενο αλλαγης του μοτερ μονο με ενα με τα μισα πχ χιλιομετρα το σκευτικατε ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
antonisk7
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 13:48 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06 Δημοσιεύσεις: 140
|
το μοντέλο είναι του 1999, αλλαγή μοτέρ δεν τη σκεφτόμαστε όπως λέει στο αρχικό πόστ. Το χουν ξαναδει οι γονεις μου το έργο στο προηγούμενό του αυτοκίνητο, αλλαξαν μηχανη με βασιλικά έξοδα και η 2η έβγαλε πρόβλημα μετά απο 15.000 χλμ.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 19:24 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
ναι οι αντιπροσωποιες χρεωνουν την εργατοώρα χρυσή
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
V_T_S
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 21:15 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09 Δημοσιεύσεις: 680 Τοποθεσία: πειραιάς
|
τρέμει η μηχανή ολόκληρη μόλις πάρει και ανεβάσει στροφές;αυτό σημαίνει ότι "τρικυλινδρίζει" το αμάξι.Δηλαδή ο 1 από τους 4 κυλίνδρους της μηχανής δεν λειτουργεί.
Σε οποιοδήποτε μάστορα και να πας θα σου πεί αμέσως αν είναι αυτό το πρόβλημα κάτι που φαίνεται πολύ πιθανόν με αυτά που λές.Πολύ πιθανόν να είναι απλά πρόβλημα ανάφλεξης και να μην ξεκινάει ο ένας κύλινδρος , όμως μπορεί να έχει ζημιά το πιστόνι οπότε εκεί πάει ακριβά το θέμα και πολύ απλά δε σε συμφέρει να το φτιάξεις για ένα αμάξι μς 230.000 χλμ
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 21:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
V_T_S έγραψε: τρέμει η μηχανή ολόκληρη μόλις πάρει και ανεβάσει στροφές;αυτό σημαίνει ότι "τρικυλινδρίζει" το αμάξι.Δηλαδή ο 1 από τους 4 κυλίνδρους της μηχανής δεν λειτουργεί. Σε οποιοδήποτε μάστορα και να πας θα σου πεί αμέσως αν είναι αυτό το πρόβλημα κάτι που φαίνεται πολύ πιθανόν με αυτά που λές.Πολύ πιθανόν να είναι απλά πρόβλημα ανάφλεξης και να μην ξεκινάει ο ένας κύλινδρος , όμως μπορεί να έχει ζημιά το πιστόνι οπότε εκεί πάει ακριβά το θέμα και πολύ απλά δε σε συμφέρει να το φτιάξεις για ένα αμάξι μς 230.000 χλμ
Εδώ θα συμφωνήσω...Το ίδιο παρουσιάζει και το vectra A που έχουμε με 350000κμ...Στην αρχή μερικές φορές πάει με 3 κυλίνρους και μετά μπαίνει και ο 4ος...Από τον θόρυβο κάτι μπορείς να καταλάβεις...Αν τρέμει εκείνη την ώρα πάτα λίγο γκάζι(δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό ) και θα μουγκρίσει περισσότερο?Εγώ έτσι το κάνω και μετά στρώνει
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Φεβ 2007, 22:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
Ρε εσεις ειπαμε οι αντιπροσωποιες ειναι ασχετοι αλλα οχι και να μην μπορουν να βρουν αν ενα μοτερ εχει χασει κυλινδρο απο καυσιμο η αναφλεξη
Εδω προφανως προκειτε σοβαρο προβλημα (πιστονι-χιτωνιο-μπιελα) και το μοτερ χρειαζετε λυσιμο.
Φιλε μου η καλητερη λυση ειναι ανακατεσκευη του μοτερ με γνησια ανταλακτικα,εκτος αντιπροσωποιας εννοειται αν και το κοστος θα ειναι τσουκτερο.
Απο αξιοπιστια μετα μην το φοβασε γιατι τα μοτερ αυτα δεν χρειαζονται ρεκτιφιε αφου αλλαζονται τα χιτωνια.
Τελος η φτηνη λυση και αμφιβολου ποιοτητος ειναι το μεταχειρισμενο μοτερ.
_________________
|
|
|
|
|
antonisk7
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 11:12 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06 Δημοσιεύσεις: 140
|
Η μηχανή δυσκολεύεται να πάρει μπρος στην αρχή. Το κουνημα το κάνει όταν παίρνει μόνο και γενικά κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει το ρελαντί. Όταν πάρει , όλα καλά. Για όσο είναι ζεστή παίρνει με την ίδια ευκολία που έπαιρνε πάντα. Όταν κρυώσει παίρνει δύσκολα μετά....
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 11:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Μήπως ο αισθητήρας της θερμοκρασίας του αέρα εισαγωγής δε δουλεύει, όπότε όταν είναι κρύο το μοτέρ δε κάνει σωστό μίγμα? .
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
B.M-SPORT
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 14:24 |
|
Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45 Δημοσιεύσεις: 256 Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Φιλε για καθαρισμο ή αλλαγη ποντεσιομετρου, θα ελεγα να κοιταγες.
|
|
|
|
|
antonisk7
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 16 Φεβ 2007, 19:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06 Δημοσιεύσεις: 140
|
τι ειναι το ποτενσιόμετρο ? (γενικά ξέρω αλλά σε ποιο σημειο της μηχανης αναφερεσαι ?)
|
|
|
|
|
antonisk7
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2007, 16:14 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06 Δημοσιεύσεις: 140
|
Η xsara πήγε σε μηχανικό εκτός citroen , διάγνωση ότι δε δούλευαν όλοι οι κύλινδροι γιατι.....άκουσον άκουσον όταν άλλαξαν πολλαπλασιαστή τις προάλες δεν άλλαξαν μπουζί!!! Με μία αλλαγή μπουζί το αυτοκίνητο έγινε όπως πριν, και επί τη ευκαιρία αλλάχτηκαν λάδια και φίλτρα παντού. Πρόκειται τώρα να αλλάξει λάστιχα και δισκόπλακες-τακάκια και ίσως ένα καθάρισμα στα μπέκ, για να αστράψει και πάλι....
Μα καλά ολόκληρη αντιπροσωπεία δεν φαντάστηκε ότι θέλει μπουζί ? Θα έβαζε μεταχειρισμένη μηχανή για μπουζί ? έλεος.....
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|