Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Φεβ 2012, 02:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Το θεμα για το υγραέριο είναι πολύ μεγάλο και δεν καλύπτεται απο δω. Φίλε Bafralis κανείς δεν θα σου πει τι να κάνεις. Εσυ όμως θα πρεπει μόνος σου να ψάξεις, να ρωτήσεις, να συγκρίνεις και να αποφασίσεις. Ξεκίνησε πρώτα απο την αντιπροσωπεία. Δες τι σύστηματα βάζουν και σε τι τιμή. Μετα πήγαινε ενα βήμα παραπέρα και ψάξτο εκτός αντιπροσωπείας. Μπές στο σιτε http://www.lpgforum.gr/ και ξεκοκάλλησέ το. Σε 1 βδομάδα θα το έχεις διαβάσει. Εκει γράφει κάθε καρυδιάς καρύδι. Ανθρωποι με προβλήματα, αλλα και χωρίς. Ανθρωποι χαρούμενοι και κατεστραμένοι. Οι απορίες που έχεις είναι απορίες απλές, απορίες των πρώτων ημερών που όλοι είχαμε. Δεν μπορούμε να σου απαντήσουμε σε απλα ερωτήματα, γιατι οι απαντήσεις μας θα περιέχουν στοιχεία που εσυ ακομα δεν γνωρίζεις. Και αντί να σε διαφωτίσουν, θα σε μπερδέψουν. πχ ρώτησες "Η αντιπροσωπείες περνάνε συστήματα υγραερίου ?" Απάντηση : Όχι όλες, αλλα γνωρίζω μία που περνάει συστήματα BRC 4ης γενιάς. Γνωρίζεις ποια είναι η BRC? Εχεις άποψη για τα συστήματά της? Γνωρίζεις άλλους που να έχουν BRC να σου πούν? Ξέρεις τι είναι 4ης, 5ης, 6ης γενιάς κλπ? Αν όχι, τότε η απάντηση μου είναι άχρηστη. Για να μάθεις πληροφορίες για την BRC, για την ICOM, για την Vialle, για την Prins, για την Lovato, για την Tartarini, πρέπει να διαβάσεις απόψεις άλλων ανθρώπων που χρησιμοποιούν αυτα τα συστήματα. Και όταν τα διαβάσεις όλα, και ο εγκέφαλός σου γίνει "πουρές", τότε θα είσαι σε θέση μόνος σου να αποφασίσεις τι σύστημα θες να βάλεις. Αν πραγματικά σε ενδιαφέρει η υγραεριοκίνηση όχι μόνο "σαν μια απλη εγκατάσταση που θα σου αποφέρει κέρδος" αλλα και απο εγκυκλοπεδική σκοπιά, τότε το διάβασμα των site είναι μονόδρομος. Με ρώτησες αν εχω πρόβληματα. Ναι είχα στις αρχές. Αν διαβάσεις το θέμα για το C4 θα καταλάβεις. Εκανα τις απαραίτητες αλλαγές, και απο τότε ξέρεις τι λέω? Ολα μπορει να έχουν πρόβλημα στο C4, εκτός απο το υγραέριο. Μπορεί λόγο ηλικίας το αμαξιού να ακούω μικροτριξίματα, μπορεί να ακούω σφύριγμα απο τους καθρέφτες, μπορεί οι ταχύτητες να γρατζουνάνε και τα αμορτισέρ να κοπανάνε, μπορει 2 ρουλεμάν μου να σφυρίζουν, μπορει να μου έσπασε 1 φορα το λουρί του ιμάντα, μπορει 1-2 ηλεκτρικά να μην παίζουν...... μπορει να έχω 1002 άσχετα προβληματα, αλλα το υγραέριο είναι βράχος. Και στους 0 βαθμούς, το αυτκίνητο γυρίζει μετά απο 30'' σε υγραέριο. Δεν με έχει προδώσει ποτέ. Και εδώ φαίνεται η μαγκιά και τ'@@ του εγκαταστάτη.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Φεβ 2012, 11:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Δες και αυτο: Citroen Xsara 2 1400 http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?f= ... 88d996d4cb Εδω θα ηθελα επισης να σημειωσω και κατι αλλο, σιγουρα γνωριζεις οτι το αυτοκινητο σου αυτη τη στιγμη εχει μια αξια γυρω στα 2.000-2.500€, κανοντας αυτη την εγκατασταση ομως, ουσιαστικα πληρωνεις το μισο (και ισως και παραπανω) αυτοκινητο!!! Θελει και λιγο σκεψη το θεμα, μην κοιτας μονο οτι θα πληρωνεις λιγοτερα σε καυσιμα σημερα...σκεψου και λιγο πιο μακρια. Γνωμη μου, παρε χαρτι και στυλο και ξεκινα πραξεις, περναμε δυσκολες μερες σημερα, κανε εναν υπολογισμο τι θα εχεις δωσει σε 5 χρονια απο τωρα και δες τι σε συμφερει, υπαρχει και η επιλογη νεου αυτοκινητου diesel αν το σκεφτεις. Δεν ξερω τι μπορει να ειναι οικονομικοτερο, αλλα καλυτερα να κανεις μερικες πραξεις πριν ξεκινησεις να παρεις μια αποφαση. Ο Δημητρης εκανε τοποθετηση υγραεριου σε ενα αυτοκινητο που εκαιγε ηδη πολυ, ενω τωρα μπορει να καιει σχεδον πανω κατω το ιδιο, αλλα κερδιζει απο τη διαφορα στα καυσιμα. Βεβαια δεν πληρωσε τη μιση αξια του αυτοκινητου του, ουτε ειχε εξαρχης 6l/100km καταναλωση οπως μπορει να εχει μια Xsara 1.4. Ειναι πολλα τα δεδομενα βλεπεις...ξεκινα υπολογισμους για μενα!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Bafralis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Φεβ 2012, 14:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 10 Νοέμ 2010, 23:44 Δημοσιεύσεις: 105 Τοποθεσία: Nea Bafra Serrwn Εικόνες: 1
|
Το αυτοκίνητο το έχω από το 2008 τον Μάιο,και θέλω να το κράτησω...Έχω ρίξει αρκετά χρήματα επάνω του.. Δεν υπάρχει δυνατότητα για αγορά νέου αυτοκινήτου diesel ή αλλου τύπου.....Απλά θέλω να μειώσω το κόστος μετακίνησης μου και ότι άλλο θέτικο προκύπτει από την χρήση της Υγραεριοκίνησης.....Σκεύτομαι πλέον πιο σοβαρά να τοποθετήσω κάποιο σύστημα αξιόπιστο,επώνυμο και καλό το οποίο να μην με ταλαιπωρήσει.....Γι'αυτο και ζητώ την βοήθεια - γνώμη σας....Μιας και οι περισσότεροι χρησιμοποιείται LPG... Σίγουρα κάποιο σύστημα θα υπάρχει που να δουλεύει σωστά με τα Citroen μας.... Ο συνάδελφος σιτροενάκιας που μου αναφέρατε και με παραπέμψατε στα σχόλια - φωτογραφίες του αναφέρει πως τοποθέτησε κάποιο σύστημα τούρκικης κατασκευής...Εγώ θέλω κάτι επώνυμο....
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Φεβ 2012, 22:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
antonios16v έγραψε: Αν κανεις πολλα πολλα km και μονο. Αλλοι υποστηριζουν οτι ειναι βελτιωση.Εγω την θεωρω μια πατεντα με ενα ματσο σωληνες και tie warps. Να εισαι ετοιμος να δεχτεις τον κανιβαλισμο του μηχανοστασιου. Ολο προβληματα ακους ,λαμπακια καργα και περα-δοθε στους εγκαταστατες. Σιγουρα ανεφερω μονο τα αρνητικα αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια. Δεν είναι αυτή η αλήθεια Αντώνη, κ ευτυχώς δεν είναι κ πικρή... Η εγκατάσταση είναι προτιμότερο να ονομάζεται "προσθήκη" κιτ υγραεριοκινησης, και όχι μετατροπή ή πατέντα. Πατέντα δεν είναι σίγουρα (με την κακη έννοια που το εννοείς, ότι δηλαδή είναι κάτι στο πόδι, καθόλου μελετημένο και από άτομα αμφιβόλου τεχνικών γνώσεων, παρόλα αυτά σίγουρα οι εταιρίες κατέχουν ΠΑΤΕΝΤΕΣ ευρεσιτεχνίας) κ μετατροπή επίσης δεν είναι γιατί... δεν μετατρέπεις κάτι. Η βενζίνη παραμένει κ απλά προσθέτεις το κιτ από πάνω. Αυτά όσον αφορά την ετυμολογία της λέξης. Δεύτερο θέμα είναι αυτός ο "κανιβαλισμός" του μηχανοστασιου. Μια μπεκιερα είναι που μπαίνει επάνω στην πολλαπλή, και τα σωλινακια που φέρνουν το καύσιμο. Και από κεί κ πέρα, Η παροχή ρεύματος, και ο εγκέφαλος που κρύβεται στις ασφάλειες. Όλες οι δουλειές είναι τακτοποιημένες, και αν είναι μάγκας ο τεχνικός τα τακτοποιεί με τέτοιον τρόπο κάτω από το καπάκι, που δεν φαίνεται τίποτα. Επίσης είναι κ πολύ εύκολη η αφαίρεση του κιτ. Το λέω γιατί πρόσφατα άνοιξα καπάκι, και άρα έπρεπε να βγουν τα πάντα από πάνω. Αφού κόψαμε τα tie warps, το σηκώσαμε, το βάλαμε αριστερά κ τέλος. Και έτσι το ξαναβάλαμε. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2012, 16:54 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
MeddlingMageGR έγραψε: antonios16v έγραψε: Αν κανεις πολλα πολλα km και μονο. Αλλοι υποστηριζουν οτι ειναι βελτιωση.Εγω την θεωρω μια πατεντα με ενα ματσο σωληνες και tie warps. Να εισαι ετοιμος να δεχτεις τον κανιβαλισμο του μηχανοστασιου. Ολο προβληματα ακους ,λαμπακια καργα και περα-δοθε στους εγκαταστατες. Σιγουρα ανεφερω μονο τα αρνητικα αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια. Δεν είναι αυτή η αλήθεια Αντώνη, κ ευτυχώς δεν είναι κ πικρή... Η εγκατάσταση είναι προτιμότερο να ονομάζεται "προσθήκη" κιτ υγραεριοκινησης, και όχι μετατροπή ή πατέντα. Πατέντα δεν είναι σίγουρα (με την κακη έννοια που το εννοείς, ότι δηλαδή είναι κάτι στο πόδι, καθόλου μελετημένο και από άτομα αμφιβόλου τεχνικών γνώσεων, παρόλα αυτά σίγουρα οι εταιρίες κατέχουν ΠΑΤΕΝΤΕΣ ευρεσιτεχνίας) κ μετατροπή επίσης δεν είναι γιατί... δεν μετατρέπεις κάτι. Η βενζίνη παραμένει κ απλά προσθέτεις το κιτ από πάνω. Αυτά όσον αφορά την ετυμολογία της λέξης. Δεύτερο θέμα είναι αυτός ο "κανιβαλισμός" του μηχανοστασιου. Μια μπεκιερα είναι που μπαίνει επάνω στην πολλαπλή, και τα σωλινακια που φέρνουν το καύσιμο. Και από κεί κ πέρα, Η παροχή ρεύματος, και ο εγκέφαλος που κρύβεται στις ασφάλειες. Όλες οι δουλειές είναι τακτοποιημένες, και αν είναι μάγκας ο τεχνικός τα τακτοποιεί με τέτοιον τρόπο κάτω από το καπάκι, που δεν φαίνεται τίποτα. Επίσης είναι κ πολύ εύκολη η αφαίρεση του κιτ. Το λέω γιατί πρόσφατα άνοιξα καπάκι, και άρα έπρεπε να βγουν τα πάντα από πάνω. Αφού κόψαμε τα tie warps, το σηκώσαμε, το βάλαμε αριστερά κ τέλος. Και έτσι το ξαναβάλαμε. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk θα συμφωνήσω με τον αντονη,καλώδια δεξιά και αριστερά ζημιές αρκετές, καμένες φλάντζες λιωμένα έμβολα καλώδια και σωληνάκια δεξιά και αριστερά,και ναι είναι πατέντα και όχι τοποθέτηση. μην ξεχνάς ότι τα μπεκ μπαίνουν κάνοντας τρύπες στην πολλαπλή εισαγωγής,που στην δικιά σου περίπτωση είναι και πλαστική,και με τις θερμοκρασίες στάνταρ θα σπάσει κάποια στιγμή.και πριν ακούς οτι να-ναι δεξιά και αριστερά υπολόγισε μερικούς παράγοντες,ένα παράδειγμα ας πούμε.πες οτι κάνεις 15.000 τον χρόνο και όλα είναι εντός πόλης.υπολόγισε 8.5 λύτρα για κάθε 100 χλμ.θες με 1.67 θες 13.36 ευρω.στα 15000χλμ θα χρειαστείς 2000 περίπου σε βενζίνη.στα ίδια χλμ με ίδιες συνθήκες θα χρειαστείς καταρχάς 30% παραπάνω καύσιμο λόγω γκαζιού,πράγμα που σημαίνει 11 λίτρα με 0.90 το λίτρο 9.90 ευρω,στα 15.000 δηλαδι 1.485 ευρω.γλιτώνεις 515 ευρω τον χρόνο.οπότε αν πεις οτι η εγκατάσταση σε σοβαρό εγκαταστατη με φπα κτεο θα παει 1200 ευρω θα κάνεις απόσβεση σε 2.2 χρόνια.αν βάλεις και ζημιές και φθορές τότε έχεις μπει μέσα με τα τσαρούχια.οποτε θα το ξαναπώ,πρόσεχε τι θα κάνεις.
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2012, 17:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Μάλλον έχεις σαν παράδειγμα τους Πολωνούς που έχεις δίπλα, γιατί στη δική μου "γειτονιά" ούτε καμμένες φλάτζες έχουμε ούτε σωλινακια αριστερά δεξιά, ούτε τίποτα αλλά περίεργα. Εγώ μετά από 37.000χλμ με υγραέριο παω για την 2η απόσβεση. Δηλαδή πήρα πίσω τα 1600 κ παω για αλλά τόσα. Είμαι στο 170% περίπου.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2012, 19:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δημήτρη έλα μια βδομάδα να περπατήσουμε σε συνεργεία και θα αναθεωρήσεις.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nikos333
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Φεβ 2012, 20:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34 Δημοσιεύσεις: 1186
|
pano oi υπολογισμοί που κάνεις είναι λάθος εγώ έχω υγραέριο εδώ και δύο μήνες με 1000χλμ περίπου και η κατανάλωση είναι το πολύ ένα λίτρο παραπάνω από την βενζίνη. το ποιο φθηνό πρατήριο έχει την βενζίνη 1.68 και το γκάζι 0,87 (ΛΑΡΙΣΑ) και το κόστος εγκατάστασης 1000 ευρώ. πάντως δοκιμασμένο από φίλο που έχει σχολή οδηγών με 88000χλμ όλα οκ και από πολλές άλλες μαρτυρίες. Αστοχίες λάθη και τυχόν προβλήματα θα συμβαίνουν πάντα αλλά το ποσοστό αυτών είναι πολύ μικρό.
|
|
|
|
|
Bafralis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 00:00 |
|
Εγγραφή: Τετ 10 Νοέμ 2010, 23:44 Δημοσιεύσεις: 105 Τοποθεσία: Nea Bafra Serrwn Εικόνες: 1
|
Καταρχήν καλησπέρα......Τα προβλήματα που άκουσα είναι από ελάχιστα έως μιδαμινά και εκείνα οφείλονται σε λάθη ή κακοτεχνίες τεχνιτών.....Βρήκα εγκαταστάτη ο οποίος μετά την τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης μου δίνει 2 χρόνια εγγύηση στο σύστημα,και το σημαντικότερο αν πάθει κάτι η μηχανή μου από το σύστημα υγραεριοκίνησης που θα μου έχουν τοποθετήσει το αναλαμβάνουν και μου το φτιάχνουν χωρίς να πληρώσω... Επίσης μου προτέινουν σύστημα αερίου ψεκασμού...Ιταλικής προέλευσης Τomasetto....Αυτά....
Γιατί όμως να σπάσει η πλαστική πολλαπλή εισαγωγής ??? Δεν βλέπω να υπάρχει λόγος.....
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 09:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Μα αν είχαμε όλοι λεφτά να περνάμε diesel δεν θα κάναμε την κίνηση να βάζαμε υγραέριο... Από ανάγκη το βάζουμε όχι επειδή θέλουμε να το παίξουμε πρωτοπόροι η μάγκες η ξύπνιοι. Αν εσυ θες diesel, πάρε diesel. Με γεια σου και χαρά σου, να το χαρείς κ πάντα απροβλημάτιστο. Αλλά είναι άσχετη σαν απάντηση στο θέμα που συζητάμε.
Ένα είναι αυτό. Και δεύτερον τι έχει κάτω από φίλτρο μου ? Δεν κατάλαβα.....
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
|
|
|
|
|
Bafralis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 10:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 10 Νοέμ 2010, 23:44 Δημοσιεύσεις: 105 Τοποθεσία: Nea Bafra Serrwn Εικόνες: 1
|
MeddlingMageGR έγραψε: Μα αν είχαμε όλοι λεφτά να περνάμε diesel δεν θα κάναμε την κίνηση να βάζαμε υγραέριο... Από ανάγκη το βάζουμε όχι επειδή θέλουμε να το παίξουμε πρωτοπόροι η μάγκες η ξύπνιοι. Αν εσυ θες diesel, πάρε diesel. Με γεια σου και χαρά σου, να το χαρείς κ πάντα απροβλημάτιστο. Αλλά είναι άσχετη σαν απάντηση στο θέμα που συζητάμε.
Ένα είναι αυτό. Και δεύτερον τι έχει κάτω από φίλτρο μου ? Δεν κατάλαβα.....
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Καλημέρα.....Συμφωνώ με τον φίλο,δεν τοποθετούμε συστήματα LPG λόγο μαγκιάς.....ή εξυπνάδας.... Ποιοι είναι ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ???...
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τοποθέτηση LPG σε Citroen Xsara 1.4....Να Βάλω ή Οχι...? Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Φεβ 2012, 12:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Φιλε Bafralis καταρχάς είναι ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!εννοει ο Πανος οτι τα συστηματα ειναι βουλγαρικα και τιποτα αλλο το λεει ετσι με αυτον τον τονο θελοντας να τονισει οτι βουλγαρικα αλλα και τουρκικα συστηματα μεν ειναι φτηνα αλλα οχι και τοσο αξιοπιστα οπως τα ιταλικα φυσικα για ολα τα τεχνικα θεματα παντα υπαρχει και τυχη και θεμα μαστοριας στον τεχνιτη βαζεις π.χ. καποιο μη αξιοπιστο και σου βγαινει σκυλι και βαζεις το καλυτερο ιταλικο και σου βγαινει το ποιο αξιοπιστο.....
edit πανο σορρυ που παιρνω θεση αλλα επειδη σε ξερω προσωπικα και ξερω τι εννοεις ακριβως δεν θελω να υπαρχουν πιθανες παρεξηγησεις
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|