Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 27 Μάιος 2020, 23:52 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 13:51 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα, με την εγγραφή μου θα ήθελα να σας συγχαρώ για την ωραία σας παρέα.

Έχω διαβάσει (περιληπτικά) αρκετά από τα άρθρα στο παρών forum
και ήθελα την βοήθειά σας στο παρακάτω.

Έχει κολλήσει στο max το μοτέρ του καλοριφέρ,
για 2η φορά σε διάστημα 2 ετών.
Την πρώτη φορά αλλάχθηκε με καινούργιο;
τώρα δεν το ψήνω να δώσω 70 ευρώ για μεταχειρισμένο
ή 100+ για νέα πλακέτα/μοτέρ
και καταλήγω στο ερωτημά μου.

Valeo

NoName

Αναζήτηση στο ebay

Citroen Xsara 1.6 16v MKII '02

Να το ρισκάρω;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας.

heh :)


Τελευταία επεξεργασία από gentux και Παρ 24 Φεβ 2012, 15:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 15:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 19:48
Δημοσιεύσεις: 4375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Αν θες δώσει λίγες πληροφορίες για το αμάξι σου. Υπάρχουν παιδιά που μπορούν να σε βοηθήσουν στο φόρουμ αλλά πρέπει να ξέρουν και για τι πράγμα μιλάς! ;)

_________________
Εικόνα

-C4 1.6 THP
-C3 1.4 diesel


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 15:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: Τρίπολη
Για 'μενα πάρε το no name, καθώς με τα ίδια λεφτά (σε σχέση με το valeo) θα πάρεις 4 κομμάτια!

Μπορεί το κάθε ένα να κρατήσει 1-2 χρόνια, μπορεί και παραπάνω. Μπορεί και να μην καεί ποτέ. Αλλά τουλάχιστον δεν θα δώσεις τα λεφτά μαζεμένα, και μόλις καίγεται θα παραγγέλνεις καινούριο και θα κρατάς το παλιό για ανταλλακτικά...

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 16:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για να κολλησει μαλλον το προβλημα ισως ειναι στην πλακετα (λεω γω τωρα) για επιχειρησε να αλλαξεις τα τρανζιστορ στην πλακετα κοιτα υπαρχει αντιστοιχο τοπικ για αυτο δεν νομιζω να φταιει το μοτερ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 16:25 
Άβαταρ μέλους
xantiamanolis έγραψε:
για να κολλησει μαλλον το προβλημα ισως ειναι στην πλακετα (λεω γω τωρα) για επιχειρησε να αλλαξεις τα τρανζιστορ στην πλακετα κοιτα υπαρχει αντιστοιχο τοπικ για αυτο δεν νομιζω να φταιει το μοτερ


Πολύ σωστά λες, στην πλακέτα είναι το πρόβλημα,
παράλληλα ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων μου είπε ότι "κολλάνε τα ρελε".
Μάλιστα με απέτρεψε από το να καθαρίσω τις ηλεκτρικές επαφές,
για τον παραπάνω λόγο.
Παρόλα αυτά θα δοκιμάσω να περάσω με σπρέυ ηλεκτρικών επαφών
και θα επανέλθω.

Θα ήθελα να παραθέσω και ένα αρχείο με μερικές οδηγίες
που ίσως φανεί χρήσιμο και σε άλλους.

Citroen Berlingo Peugeot Partner heater blower fan fault


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
κοιτα γενικα για να αρχισει να κολλαει το ρελλε σημαινει οτι περναει ρευμα μεγαλυτερο στις επαφες που κλεινει το κυκλωμα (αρα και προβλημα στα ηλ/κα σου) και το ρελλε μπαινει συνηθως σε λειτουργια στην θεση μαχ και οχι σε χαμηλοτερες σκαλες εαν το αυτοκινητο σου ηταν πανω απο 25 χρονια σε ηλικια θα σου ελεγα ναι μπορει να φταει το ρελλε γιατι εχεουν περασει οι ωρες λειτουργιας προφανως και τα χιλαιδες ανοιγοκλεισιματα εχουν περασει τον ονομαστικο αριθμο λειτουργιας με το συμπαθειο αλλα ο ηλ/γος μλκιες σου ειπε για το ρελλε να ξερεις οτι σε ολα τα συστηματα πρωτα απο ολα κοιταμε τις συνδεσεις στις φισσες και μετα ολα τα υπολοιπα κακη επαφη σημαινει αυξηση αντιστασης επαφης με αποτελεσμα υπερθερμανση των εν λογω επαφων... παντως αλλαξε τα τρανζιστορ αντιστασεις και οτι εχει επανω η πλακετα με τα ιδια εξαρτηματα........ μετα εαν μπορεις ελεγξε τα καρβουνακια στο μοτερ καθαρισε και τον ροτορα στο μοτερ απο την μαυραδα απο τα καρβουνακια και θα εισε κομπλε......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Απλα κανε πραξη τις οδηγιες που δινεις και θα λυσεις το προβλημα σου με λιγα χρηματα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μοτέρ καλοριφέρ στο max
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2012, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οι μηχανικοι σου λενε λιγες ανακριβειες. Αν κολλησε στο max και δεν ειναι το ρελαι της πλακετας (σπανιοτατο, εκτος αν αλλαζες φιλτρο μαι φορα στην δεκαετια), τοτε ισως εχει χασει επαφή ή κοπει ενα καλωδιακι της εντολης στην πλακετα. Ειναι ενα κοκκινο ή μαυρο σκετο λεπτο συνηθως.

Εκτος αν εχει απλα υγρασια ή βρωμα στην ορθογωνια φυσα του ανεμιστηρα (στην πλακετα δλδ) και νεν κανει σωστη επαφη. Το επαθα πριν λιγες μερες στο megane του πατερα μου.

Επισης δες και αυτα:

billaras έγραψε:
Λιτσα και εσυ το ιδιο θεμα εχεις και εγω και ενα σωρο αλλοι... :laugh :laugh

Η πλακετα του ανεμιστηρα ειναι. Ειναι της valeo και στην αντιπροσωπεια εχει απαγορευτικο ποσο, περιπου 150-180 ευρω. Εξω, εκτος αντιπροσωπειας βρισκεις ανεμιστηρα καινουριο με πλακετα γυρω στα 150 ευρω Valeo. Αλλιως ισως βρεις σε μαγαζι με ανταλλακτικα valeo καινουρια πλακετα με 50-90 ευρω αναλογως του μαγαζιου. Η πλακετα ειναι πανω στην πλαστικη βαση του ανεμιστηρα και ετσι πρεπει αν βγει μεζι με τον ανεμιστηρα για να αλλαχτει απο πανω του. Συνηθως καιγονται 2 τρανζιστορ που εχει πανω, αλλα πριν λιγες μερες ξεκολλησαμε απο μια πλακετα χαλασμενη και πηραμε μερικα για να τα βαλουμε για να το δοκιμασουμε. Ακομα δεν εχω ασχοληθει βεβαια λογω χρονου να τα κολλησχω ξανα, αλλα θα βρω καποια στιγμη. Και εμενα στο Xantia κανει ακτι κολπα τις μερες με υγρασια, και ανεβοκατεβαζει τις στροφες ή δουλευει σε αλλη σκαλα απο την επιλεγμενη, και ειναι και παλι η πλακετα που φταιει.

Το κοστος των τρανζιστορ ειναι εξεφτελιστικα μικρο σε σχεση ειδικα με το κοστος καινουριας πλακετας. Οι αντιστασεις που εχει η πλακετα δνε χαλανε σχεδον ποτε, ακι αν χαλασουν παλι κολλωνται καινουριες.

Δειτε και εδω κατι αντιστοιχο: http://ftp.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... 4&p=258783

Κωστα το αμαξι σε ποια περιοχη ειναι αν επιτρεπεται;



billaras έγραψε:
Δεν ειναι θεμα ασφαλειας. Ειναι αυτο που ανεφερα παραπανω. Η πλακετα και οι επαφες που εχει μεσα ο ανεμιστηρας.

Η πλακετα ειναι αυτο το πραγμα με τα καρφια (ψυκτρες ειναι :P )

ΕικόναΕικόναΕικόνα
Οι φωτο ειναι απο 206, ισως ειναι ιδιος ο ανεμιστηρας εμφανησιακα ή πολυ κοντα στου Xsara. Τα Χsara, Saxo και τα Xantia τον εχουν πανω απο τα ποδια του ντουλαπιου του συνοδηγου, πισω ακριβως απο το ντουλαπι. Βγιανει προς τα κατω, προς το πατωμα, και φαινεται κατω απο το ντουλαπι.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Αυτες ειναι απο Xantia. Συνηθως τα παιζουν τα 2 στρογγυλα τρανζιστορ και δεν δινουν εντολη για τον ανεμιστηρα. Το ρελαι δουλευει μονο στο MAX αφου παρακαμπτει τις αντιστασεις. Ισως φταιει το φυσακι ισως πρεπει να δειτε γενικα τα καλωδια του γιατι εχει και καλωδιο εντολης για την πλακετα. Παντως αν φταει η πλακετα, μπορει να επισκευαστει σε ηλεκτρονικο. Βεβαια ποσο θα παρει ισως λιγοτερα απο οτι καινουριο ανταλλακτικο.

Εδω υπαρχουν οδηγιες για επισκευη της πλακετας: http://xantia.voila.net/pulseur_air.htm


Οσο για τα νερα ισως ειναι βουλωμενος ο νεροχυτης και φερνει τα νερα της βροχης ή του πλυσηματος μεσα στο σαλονι. Δειτε τον σωληνα που ερχεται κατω απο το αμαξι μηπως ειναι βουλωμενη. Αλλιως οπως ειπε και ο Σακης δειτε αν ειναι παραφλου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Καλοριφέρ κολλημένο στο max
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: SotirisPN
Απαντήσεις: 19
Σφυριγμα απ Μοτερ και μειωση αποδοσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: pant75gr
Απαντήσεις: 6
Καλοριφέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: sakattack
Απαντήσεις: 11
Βγάζει κρύο αέρα το καλοριφέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kwstis lamia
Απαντήσεις: 2
Περίεργοι θόρυβοι μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 35
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ