Μου έχει καρφωθεί μια ιδέα και θέλω να μάθω αν μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Στο Xsara - είναι 1400 του 1998, οπότε mkI - θέλω να αλλάξω το τιμόνι γιατί έχει φθαρεί. Σκεφτόμουν επειδή μου αρέσει σχεδιαστικά το νεότερο τιμόνι με τους μεγάλους λοχίες στον αερόσακο να πάρω ένα τέτοιο μαζί με τον αερόσακο προφανώς. Επειδή τα νεότερα Xsara του 2001-2002 που νομίζω φόραγαν αυτό το τιμόνι είχαν BSI που το δικό μου δεν πρέπει να έχει ξέρετε αν μπορεί να κουμπώσει αυτό το τιμόνι επάνω;
Βασικά το τιμόνι φαντάζομαι θα κουμπώνει, ο αερόσακος θα συνδέεται και θα δουλέψει σε περίπτωση ατυχήματος;
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
Θα πρεπει να το ριξεις σε μια μαντρα για να μαθουμε, δεν γινεται αλλιως. Αστειευομαι φυσικα...νομιζω οτι θα δουλεψει κανονικα, που κολλας δεν καταλαβαινω? Αφου και το δικο σου αυτοκινητο εχει τιμονι με αεροσακο, το συνδεεις και τελειωσε.
Θα το αγορασεις καινουργιο???
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Μπορεί και το δικό μου να έχει αερόσακο, αλλά όπως είπα είναι του 1998 τότε που ακόμα η Citroen δεν είχε ανακαλύψει τα BSI και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Οπότε το τιμόνι με τον αερόσακο που σκέφτομαι να αγοράσω - μεταχειρισμένα εννοείται δεν τρελάθηκα ακόμα πλήρως, λίγο ίσα να κάνω αυτή την αλλαγή - ίσως αρχικά να μην κουμπώνει καν ο αερόσακος στην καλωδίωση που έχει τώρα το αυτοκίνητο ή ακόμα και αν κουμπώνει να ανάβουν λαμπάκια ή να μην λειτουργεί. Το παραπάνω είναι το κόλλημα μου και για αυτό ρωτώ μήπως κάποιος από εδώ το έχει ήδη δοκιμάσει ή γνωρίζει την απάντηση.
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
vagelis piccaso
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερώτηση για αλλαγή τιμόνι
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Σεπ 2013, 01:58
Εγγραφή: Δευτ 23 Σεπ 2013, 01:29 Δημοσιεύσεις: 55
Φίλοι Καλησπέρα καλως σας βρήκα. .. Εχω ενα θεμα και ζητω την βοήθεια σας. Προσπαθω να βγαλω το τιμόνι για να επισκευασω το μπουτον και το χειριστήριο απο τον υπολ ταξιδιου και δεν μπορω να το βγάλω. Ψαχνω για βιδες πισω απο τιμόνι. ..τραβαω τπ καπάκι μηπως ειναι κουμπωτο τίποτα. Εβγαλα κα τα κα πακια της κολωνας τιποαααα. Μπορειτε να με βοηθησετε? Οχι τιποτα αλλο πλησιαζουν βροχες και δεν δουλευεο ο πισω υαλοκαθαριστηρας. Ευχαριστώ
Βαγγέλη, έχει 2 τιμόνια το Xsara Picasso: ή έχει βίδες πίσω ακριβώς, ή έχει 3 οπές στις οποίες θέλεις ψιλό κατσαβίδι ώστε να απασφαλίσεις το καπάκι του αερόσακου. Δες παρακάτω πως βγαίνει το κουμπωτό μοντέλο:
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
Πρακτορα ευχαριστω πολύ χρήσιμο το βίντεο αυτο το τιμονι εχω και εγω. Αν ποτε σας χαλασει το μπουτον απο τον υπολ ταξιδιου μην το πληρώσετε ...φτιάχνεται
Εχει κοπει μια επαφή μεσα στην καλωδιοταινια. Και επειδή δεν ηξερα στην αρχη το τραβηξα και το εκανα χειρότερο. Δηλαδη υπαρχει τροπος να μπει η καλωδιοταινια στην θεση της χωρις να λυσω τιμονι?
Μπορεί και το δικό μου να έχει αερόσακο, αλλά όπως είπα είναι του 1998 τότε που ακόμα η Citroen δεν είχε ανακαλύψει τα BSI και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Οπότε το τιμόνι με τον αερόσακο που σκέφτομαι να αγοράσω - μεταχειρισμένα εννοείται δεν τρελάθηκα ακόμα πλήρως, λίγο ίσα να κάνω αυτή την αλλαγή - ίσως αρχικά να μην κουμπώνει καν ο αερόσακος στην καλωδίωση που έχει τώρα το αυτοκίνητο ή ακόμα και αν κουμπώνει να ανάβουν λαμπάκια ή να μην λειτουργεί. Το παραπάνω είναι το κόλλημα μου και για αυτό ρωτώ μήπως κάποιος από εδώ το έχει ήδη δοκιμάσει ή γνωρίζει την απάντηση.
τα χειριστηρια στο τιμονι τα ξεχνας λογικα εχουν εντελως αλλη συνδεσμολογια εδω τα ξανθια 1 με ξανθια 2 ειχαν εντελως διαφορετικη συνδεσμολογια για το τιμονι θα κανεις το εξης θα βγαλεις το δικο σου και θα πας εκει πουε επροκειτο να αγορασεις το τιμονι εαν εχει την ιδια φισσα εισαι οκ και αχρειαστο να ειναι.......τωρα πρεπει να δεις την πλακετα στην καλωδιοτανια διοτι εκει μπανει η 2πλη φισσα της κορνας εαν εχουν τηνιδια θα εισαι οκ προσεξε μπορει οπτικα να ειναι ολα τα ιδια στην πραξη ομως ισως διαφερουν λογω εσωτερικου κυκλωματος και εαν βγαλεις τον αεροσακο αποσυνδεσε τον αρνητικο πολο....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση