Σελίδα 1 από 5

Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 16:02
από scientist
Σήμερα σταμάτησα για περίπου 5 λεπτά σε ένα κατάστημα να βγάλω μερικές φωτοτυπίες και όταν επέστρεψα το Xsara αρνούνταν να πάρει μπροστά.
Η μίζα γύρναγε αλλά μπροστά δεν έπαιρνε για κανένα λόγο. Βενζίνη είχα λίγο κάτω από το 1/4.

Κάλεσα οδική βοήθεια, ήρθε και έβγαλε μια μπαταρία - του είπα ότι η μπαταρία ζει και βασιλεύει - το είδε και μόνος του και μου λέει η αντλία βενζίνης θα είναι, κάτσε να φέρω το ... εργαλείο. Φέρνει ένα κομμάτι ξύλο και χτύπησε αν κατάλαβα καλά το ντεπόζιτο κάτω από το αυτοκίνητο 2-3 φορές. Πήρε μπροστά το αυτοκίνητο κανονικά, το δοκιμάσαμε και 2-3 φορές ακόμα όλα καλά. Έκανα και περίπου 20 χιλιόμετρα μετά.

Να ρωτήσω εγώ τώρα. Είναι αυτά τα προεόρτια για την αλλαγή της τρόμπας βενζίνης;
Αν ναι ξέρει κανείς τιμές κτλ που παίζουν σε original ανταλλακτικό και σε κάτι φτηνότερο για να πάρω μια ιδέα τι κουστουμάκι να ράψω;

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 16:14
από nonos
Μαλλον κολλησε και με το χτυπημα ξεκολλησε.. Για να σιγευοσασταν οτι ειναι η αντλια (που μαλλον ειναι δλδ.. :shy ) θα επρεπε να παρατηρησετε αν ακουγετε το χαρακτηριστικο "ιιιιιι" οταν γυρνας το κλειδι στη θεση 2 πριν ακριβως αρχισει να γυρναει και η μιζα.
Η bosch στο Γκαγκασταθη ειναι στα 120e, ψαχνωντας ισως βρεθει και στο 100ρικο.Εκει περιπου υπολογιζε.

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 16:17
από GeoC4Madness
scientist έγραψε:
Να ρωτήσω εγώ τώρα. Είναι αυτά τα προεόρτια για την αλλαγή της τρόμπας βενζίνης;
Αν ναι ξέρει κανείς τιμές κτλ που παίζουν σε original ανταλλακτικό και σε κάτι φτηνότερο για να πάρω μια ιδέα τι κουστουμάκι να ράψω;

Μα εσύ επιστήμονας άνθρωπος θα έπρεπε να ξέρεις ότι αυτά είναι...μεθεόρτια!! :lol Θέλει αλλαγή..αλήθεια πόσα χλμ κ χρόνια έχει αυτή;Πήγαινε σε μαγαζί με ανταλλακτικά πεζω-σιτροεν και πάρε μια τρομπα για ξαρά..χωρίς το περιτύλιγμα πεζώ-σιτροεν γιατί αυτό πληρώνεις,όχι το εξάρτημα.

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 18:39
από scientist
nonos έγραψε:
Μαλλον κολλησε και με το χτυπημα ξεκολλησε.. Για να σιγευοσασταν οτι ειναι η αντλια (που μαλλον ειναι δλδ.. :shy ) θα επρεπε να παρατηρησετε αν ακουγετε το χαρακτηριστικο "ιιιιιι" οταν γυρνας το κλειδι στη θεση 2 πριν ακριβως αρχισει να γυρναει και η μιζα.
Η bosch στο Γκαγκασταθη ειναι στα 120e, ψαχνωντας ισως βρεθει και στο 100ρικο.Εκει περιπου υπολογιζε.


Η αλήθεια είναι ότι και εγώ τρόμπα υπολόγιζα πριν έρθει η οδική βοήθεια γιατί αυτό το "ιιιιι" δεν ακουγόταν, κάτι που στο Xsara το ακούς σχετικά εύκολα. Δεν ήξερα βέβαια ότι ξεκολλάει με χτύπημα, όσο ζω μαθαίνω :-)
Από τη μάνα του Bosch φοράει; Αν και θα ομολογήσω, απαντώντας ταυτόχρονα και στον φίλο GeoC4Madness ότι το Xsara έχει 120.000 χλμ τώρα και τρόμπα έχουμε αλλάξει και παλαιότερα. Ίσως πριν 6-7 χρόνια. Μάλλον την έχει φάει η ακινησία, αλλά και πάλι δεν θα έλεγα όχι σε δοκιμή άλλης μάρκας αφού αυτές της μάνας του δεν είναι και τόσο αξιόπιστες.

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Οκτ 2012, 20:56
από simos
εγω που αλλαξα την αντλια μονο το μοτερακι μονο το πηρα 70 ευρο μαζι με το φλοτερ κτλ ξεκινανε απο 120 +

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2012, 00:30
από Πράκτορας
Πες πόσο σου βγήκε το κοστούμι όμως σύνολο, με τα εργατικά. Όσο μία καινούρια αντλία φίλε Σίμο :D

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Οκτ 2012, 07:48
από xantiamanolis
και στου πατερα μου το ξαρα καπου στα 120.000 χλμτρα την αλλαξε...μαλλλον ολες οι τρομπες εχουν δικο τους χιλιομετρητη και στα 120.000 εκει γυρω κατεβαζουν διακοπτη...........

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Οκτ 2012, 16:02
από scientist
Βρήκα από το αρχείο που κρατάει ο πατέρας μου για το αυτοκίνητο ότι είχε αλλάξει και πάλι την τρόμπα λίγο μετά τις 80.000 χλμ τον Οκτώβριο του 2006.
Τώρα στα 120.000 χλμ - δηλαδή λιγότερο από 40.000 χλμ μετά - και αφού πέρασαν 6 χρόνια πέθανε και πάλι;
Έλεος θα έλεγα με τις τρόμπες.

Επειδή εχθές πάλι δεν έπαιρνε από τρόμπα το Xsara για πείτε οικονομικές προτάσεις για να πάω για την αλλαγή.

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Οκτ 2012, 17:46
από billaras
Ο Βασιλίδης στην Φρατζη εχει την Bosch περιπου στα 100 και την Siemens-VDO στα 130. Πηγαινε και ρωτα και εκει.
Αν στην ξαναλλαξε πριν τοσο λιγα χιλιομετρα, δειτε αν η τρομπα ειναι εντελως μαπα και ιμιτασιον. Αλλιως ελεγξτε το διπλο ρελαι μηπως κανει αυτο κολπα ή εχει πολλες επικαθισεις το ντεποζητο και βουλωνει τις τρομπες.

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Οκτ 2012, 18:20
από nonos
Το ρελε δε νομιζω οτι ειναι Bill γιατι ανεφερε οτι ξεκολλησε με χτυπημα στο τεποζιτο.. Θεμα της αντλιας ειναι ή οπως λες το τεποζιτο εχει επικαθησεις. :thumb

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Οκτ 2012, 21:51
από scientist
Για την αντλία αντιλαμβάνομαι ότι αν είναι εκεί το πρόβλημα θέλει αλλαγή, για τις επικαθήσεις στο ντεπόζιτο πως τις εντοπίζω αρχικά και τι κάνω αν υπάρχουν;

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Οκτ 2012, 22:47
από billaras
Αν βγαλεις την τρομπα, θα δεις αν εχει στον πατω κατι σαν χωμα ή κομματια. Θα το καταλαβεις.

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2012, 03:18
από scientist
Επειδή είμαι και ψιλοάσχετος, όταν λές στον πάτο εννοείς της τρόμπας ή του ρεζερβουάρ; Αν είναι του ρεζερβουάρ χλωμό να τα δω μιας και αυτή τη στιγμή έχει μέσα 25-30 λίτρα βενζίνη - λίγο πάνω από τη μέση δείχνει.
Όπως και να έχει μάλλον ο μηχανικός θα την κάνει τη δουλειά, αλλά αν έχει μέσα τη βρωμιά αυτή πως καθαρίζει;

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2012, 12:57
από Πράκτορας
Άδειασμα ρεζερβουάρ, κατέβασμα του, καθάρισμα και τούμπαλιν.

Re: Τρόμπα βενζίνης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Οκτ 2012, 13:52
από scientist
Πράκτορας έγραψε:
Άδειασμα ρεζερβουάρ, κατέβασμα του, καθάρισμα και τούμπαλιν.


Ωχ Ωχ Ωχ !!!
Αυτό μου κάνει επώδυνο όσον αφορά τα εργατικά :-)
Το έχει κάνεις κανείς να μου δώσει μια ιδέα οικονομικά;