Σελίδα 2 από 4

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2012, 21:14
από JIMBoy1
ναι ε? κ παλι καπου ειδα οτι ειχα ενα 43 33. δεν πειραζει θα κοιταξω καποια στιγμη

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2012, 21:33
από xsr,george
43 33 με 42 37 ποσα χλμ διαφορα εχουν περιπου ξερουμε;

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2012, 21:54
από Tzakos
Το 42Χ37,θέλεις οκτώ ταχύτητες για να το γεμίσεις.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Απρ 2015, 21:54
από zeos
Το ίδιο θέλω κι εγώ, να μακρύνω λίγο την 5η. Έχω ένα Xsara Picasso 1.6 16V '07 και θεωρώ ότι το σασμάν του είναι αρκετά κοντό. Επειδή κάνω αρκετά ταξίδια με πολλά Αθήνα-Κατερίνη, θα ήθελα να μακρύνω λίγο την 5η γιατί στον αυτοκινητόδρομο δεν με νοιάζει να κρεμάει λίγο, θέλω, απλά, να δουλεύει σε λίγο χαμηλότερες στροφές. Χαίρομαι που διαβάζω εδώ ότι η διαδικασία είναι απλή αλλά δεν έχω ιδέα από δόντια και γρανάζια. Θα ήθελα να παρακαλέσω τους γνώστες να γίνουν πιο συγκεκριμένοι, δηλαδή, να μην λένε "βάλε το 43/33" αλλά να μας λένε από ποιο αμάξι είναι αυτό το 43/33 [emoji4]


Zeos

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2016, 21:47
από zeos
Καλησπέρα! Επανέρχομαι στο θέμα για να μου λύσετε κάποιες απορίες που έχω.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Picasso αναφέρει ότι η 5η βγάζει 35,2 χλμ/1000 σ.α.λ. Οι σχέσεις αναφέρονται ως εξής:
1η: 3,454 (14,37)
2η: 1,869 (7,78)
3η: 1,36 (5,66)
4η: 1,07 (4,45)
5η: 0,80 (3,33)

1. Αυτή η τιμή είναι ο λόγος μεταξύ των δοντιών του γραναζιού;
2. Η τιμή 0,80 στην 5η, αν γίνει π.χ. 0,75, θα σημαίνει ότι το γρανάζι είναι μικρότερο, άρα πιο "μακρύ", έτσι;
3. Το C4 1.6 με τα 120 άλογα έχει 5η με τιμή 0,74. Ταιριάζει το γρανάζι του στο δικό μας σασμάν;
4. 0,80/0,74=1,081. Αυτό σημαίνει ότι του C4 είναι 8% πιο μακρύ ή δεν σχετίζεται αυτό το πηλίκο με τη σχέση των γραναζιών μεταξύ τους;

Συγγνώμη αν κουράζω με τις απορίες μου και μια παράκληση, όπως είχα γράψει και πιο πάνω. Μην μου λέτε 17/64 και 43/33 και τέτοια [emoji4]



Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2016, 22:09
από Tzakos
1.Ναί.
2Έτσι.
3.Εξαρτάται,αν φοράει ίδιο τύπο κιβωτίου ναί.
4.Δεν σχετίζεται έτσι όπως το εννοείς,γιατί δεν ξέρεις εάν έχουν ίδια τελική σχέση μετάδοσης.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2016, 22:31
από zeos
Σε δύο ίδια σασμάν με διαφορετική τελική σχέση μετάδοσης αυτό που αλλάζει μόνο δεν είναι τα χλμ/1000 σ.α.λ της κάθε σχέσης; (για ίδια αυτοκίνητα, μη μπλέξουμε με ζαντολάστιχα και άλλα πολλά)



Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2016, 23:52
από Tzakos
Σωστά.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 20:40
από zeos
Και που μπορούμε να μάθουμε αν οι τύποι κιβωτίου είναι ίδιοι; Έχουν ίδιο κωδικό ή κάποιο χαρακτηριστικό που τα αναγνωρίζουμε;


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2016, 21:10
από Tzakos
Γράφουν επάνω τα κιβώτια φίλε.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2016, 18:05
από zeos
Σ' ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου [emoji4]


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Απρ 2017, 13:13
από TakisZXtreme
Tzakos έγραψε:
Μάστορα να το πω πιο απλά,επέτρεψέ μου.

Φίλε xsarόβιε,βγάζεις το καπάκι με τις τρείς βίδες που βρίσκεται αριστερά του σαζμάν,πάνω στο σαζμάν.Να έχεις γερμένο το αυτοκίνητο λίγο πρός την αντίθετη κατεύθυνση,για να μην χάσεις βαλβολίνες.
Μόλις το βγάλεις,βλέπεις μπροστά σου δυό γρανάζια(που το ένα καβαλικεύει το άλλο)και μία φουρκέτα.
Πάρε ένα μπλάνκο,σημάδεψε μια αρχή σε κάποιο δόντι και ξεκίνα να μετράς ξεχωριστά το κάθε γρανάζι.Θα βρείς δυό αριθμούς,π.χ 41Χ35.
Αυτό λοιπόν είναι η σχέση της 5ης σου.
Αυτά τα δυό γρανάζια είναι πιασμένα πάνω στον άξονα,ή με ένα μεγάλο παξιμάδι,ή με μια μικρή ασφάλεια.
Πιστεύω να σε βοήθησα.


Ανθρωπε μου εμενα παντως με βοηθησες!!

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Απρ 2017, 16:22
από costasc4vts
Για να μην ανοίγω ίδιο θέμα... Στο δικό μου C4 έβγαλα το κιβώτιο μου και έβαλα από C3 1.6... Άλλαξαν όλες οι σχέσεις σε αυτό που θεωρούσα πιο ιδανικό στην οδήγηση μου... Πιο μακριά 1η κοντές 2α και 3η... Πιο βολικό στο στυλ μου... Η 4η φτάνει 192 χλμ.... Μακριά... Το μόνο του πρόβλημα ή 5η... Πολύ μακριά... Κατά προσωπική κρίση μου λείπουν καμιά 30-50 άλογα να φορτώσει σωστά...
Είχα ακούσει αυτό που περιέγραψε ο Tzakos οπότε το αμάξι σε κλίση και σήκωμα... Ανοίγω το καπάκι... Βγάζω την ασφάλεια και βγάζω τα γρανάζια της 5ης... Βάζω τα αντίστοιχα από το παλιό και κλείνω...
Έβγαλα 43 δόντια γρανάζι και έβαλα 41...
Και την πάτησα... Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Η 5η δεν ανεβαίνει πάνω από 170 χλμ η 3200 στροφές κινητήρα... Θεωρητικά αν είχα καμία 100 άλογα θα έφτανε 250 χλμ...
Προφανώς παίζει ρόλο και αλλάζει το τελικό γρανάζι μετάδοσης που δεν το ήξερα και προφανώς θέλω γρανάζι με 45 δόντια που δεν υπάρχει... Όλα τα γρανάζια 5ης από όλα τα γαλλικά κιβώτια είναι η 41 ή 43 δόντια...
Ξανά μέσα το παλιό γρανάζι... Και ψάχνω λύσεις... Δεν θέλω να ανοίξω εννοείται το κιβώτιο...

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Απρ 2017, 20:22
από Tzakos
Αν δεν ανοίξεις κιβώτιο,δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Απρ 2017, 20:56
από barracuda
η νιτρα..