Σελίδα 3 από 4

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Απρ 2017, 22:02
από costasc4vts
Tzakos έγραψε:
Αν δεν ανοίξεις κιβώτιο,δεν υπάρχει άλλος τρόπος.


Να αλλάξει γρανάζι τελικής σχέσης δλδ... Οπότε μετά αλλάζουν όλες οι σχέσεις πάλι... Οπότε πάλι στα ίδια... :sad

Παίζει να μπαίνει γρανάζι 5ης από άλλο κιβώτιο είναι η τελευταία μου πληροφόρηση...

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Απρ 2017, 22:52
από Tzakos
Η 5η σου,είναι με κοπίλια,ή με παξιμάδι? :hmm

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 08:35
από costasc4vts
Tzakos έγραψε:
Η 5η σου,είναι με κοπίλια,ή με παξιμάδι? :hmm


Κοπιλια...

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 11:27
από vil
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vil στις Πέμ 06 Απρ 2017, 11:28.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 17:16
από Tzakos
Άρα οτι βρείς θα πρέπει να είναι απο μοντέλο 2004 και μετά.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 18:48
από zeos
Επανέρχομαι γιατί με διακρίνει μια ασχετίλα...
Αν γνωρίζει κάποιος, να μου πει τι γρανάζι να πάω να ζητήσω για να μακρύνω λίγο την 5η του Πικάσσο (1.6 16V). Το ψάχνω από δω, το ψάχνω από κει, αλλά δεν καταλαβαίνω τίποτα... Μου είχε πει ο Μάνθος για τα νούμερα στο σασμάν αλλά με έπιασε απελπισία [emoji30][emoji30][emoji30][emoji30]
Ρίχτε μου εδώ έναν κωδικό, κατιτίς και πού το παίρνουν αυτό;;; Σε 3-4 χιλιάδες χλμ ίσως αλλάξω δίσκο οπότε να το κάνω κι αυτό [emoji4][emoji4][emoji4]


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 19:55
από costasc4vts
Tzakos έγραψε:
Άρα οτι βρείς θα πρέπει να είναι απο μοντέλο 2004 και μετά.


Από οποιοδήποτε μοντέλο αυτοκινήτου ταιριάξει... Αν έχω καταλάβει καλά από όσα μου είπαν, μου ψάχνουν στην Αθήνα 45/33 γρανάζι από όπου βρεθεί να ταιριάζει... Η να φτιαχτεί ένα???

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 20:33
από Tzakos
Πιστεύω οτι αν φτιαχτεί,θα βγάζει θόρυβο.
Μήπως να έψαχνες για 43Χ33?

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 20:40
από costasc4vts
Tzakos έγραψε:
Πιστεύω οτι αν φτιαχτεί,θα βγάζει θόρυβο.
Μήπως να έψαχνες για 43Χ33?


Αυτό φόραγε και ήταν μακρύ... Οριακά αλλά το φορτώνω δύσκολα... Αν δεν βγάλω άκρη δεν ξέρω τι θα κάνω... Η πιο απλή λύση να επιστρέψω στο μαμά κιβώτιο και να βάλω εκεί το 43/33 αντί για το 41/33 που φοράει... Θα αποκτήσει τρελή 5η Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Από την άλλη θα χάσω όλες τις υπόλοιπες... Τελικά τα κιβώτια είναι ο πιο περίπλοκος μηχανισμός :(

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Απρ 2017, 20:53
από Tzakos
Στην τελευταία σου πρόταση,τα είπες όλα. :clap
Αν μπορώ να φανώ χρήσιμος πουθενά,ξέρεις........

Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιαν 2018, 00:20
από zeos
Ρε παιδιά, στην Αθήνα από πού πέρνετε εξαρτήματα; Τώρα που θα αλλάξω δίσκο, ευκαιρία να αλλάξω και το γρανάζι της πέμπτης. Για πείτε...
(Μάνθο, μ@λ@κί@ που δεν ήρθα για τις βαλβολίνες...)


Sent from my iPad using Tapatalk

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιαν 2018, 10:27
από Tzakos
Βάγγο μου,δεν χρειάζεται να κατεβάσεις σαζμάν για να αλλάξεις γρανάζι 5ης.
Απο τα πλάγια αλλάζει.

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιαν 2018, 10:43
από bakevang
Ούτε βαλβολίνες δεν χρειάζεται να αδειάσεις για να αλλάξεις γρανάζι 5ης!

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Ιαν 2018, 11:02
από zeos
Θα αλλάξω και δίσκο γι’ αυτό λέω για τις βαλβολίνες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Μακρυά 5η

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιαν 2018, 19:21
από zeos
Ψάχτηκα λίγο σήμερα για γρανάζι και κατέληξα στο συνεργείο που είχα βάλει το cruise control. Μου είπαν εκεί ταιριάζει από Xsara δίλιτρο αλλά θα μακρύνει πολύ. Και πέραν αυτού, υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται να αλλαχτεί και το συγχρονιζέ της 5ης. Θα το κοίταζε ο άνθρωπος αφού κλείσει το συνεργείο και θα μου πει.

Μου είπε ότι, αν χρειάζεται και συγχρονιζέ, το κόστος εκτοξεύεται χονδρικά στα 300 ευρώ (περίπου 150 το γρανάζι και περίπου 140 το συγχρονιζέ). Σε αυτήν την περίπτωση, αν είναι να δώσω 300 ευρώ, μου πρότεινε να σκεφτώ την αλλαγή όλου του σασμάν βάζοντας από 307 δίλιτρο ή 307 δίλιτρο κάμπριο (μάλλον θα έχουν κάποια διαφορά για να τα ξεχώρισε στις επιλογές) ή 207 RC, όπου θα μου βγει πάλι στα 300 ευρώ.

Ξεκαθαρίζω ότι δεν πρόκειται να δώσω 300 ευρώ για να μακρύνω απλά λίγο το σασμάν, σε καμία περίπτωση. Ειδικά σε ένα σασμάν που δεν έχει παρουσιάσει (ακόμα) κανένα πρόβλημα. Όντας, όμως, άσχετος από τιμές, πίστευα ότι με ένα κατοστάρικο θα έκανα τη δουλειά μου. Τι διάολο, έλεγα, πόσο παραπάνω να κοστίζει ένα γρανάζι;;; Βέβαια, πριν μια ώρα μπήκα και είδα ότι 5% μακρύτερο γρανάζι για τη μηχανή μου έχει 160 ευρώ, οπότε προσγειώθηκα [emoji4].

Θεωρητικά, όμως, ποια θα ήταν καλύτερη λύση; Μόνο το γρανάζι με το συγχρονιζέ ή όλο το σασμάν από δίλιτρο;


Sent from my iPad using Tapatalk