Σελίδα 1 από 1

Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2012, 17:11
από Byron
Καλησπερα παιδια!! Αλλη μια απλη και γρηγορη ερωτηση για σημερα!! :P Λοιπον, το αυτοκινητο μου φοραει κοτσαδορο πισω, ο οποιος εμενα μου ειναι αχρηστος και μου ασχημενει το αυτοκινητο!! Μηπως καποιος απο εσας γνωριζει την διαδικασια του βγαλσιμου του??? Βγαινει ευκολα ?? Δηλαδη μπορω και μονος μου η θα πρεπει να τον κατεβασει μαστορας?? Επισης ο συγκεκριμενος, εχει και πριζα ρευματος!! Μηπως θα χρειαστει ηλεκτρολογος?? Ευχαριστω..

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Αύγ 2012, 17:41
από linker
Μην βιάζεσαι να τον χαρακτήρισεις άχρηστο. Κάποια στιγμή, στο μέλλον, ίσως χρειαστεί να τραβήξεις κάτι. Απλά φρόντισε να αφαιρέσεις το μεταλλικό στέλεχος (τον βραχίονα με την "μπίλια", αυτό που λέμε κοτσαδόρο τσπ), γιατί, εφόσον δεν ρυμουλκείς κάτι, δεν πρέπει και να είναι πάνω, καθώς αν προκληθεί ατύχημα η ζημιά θα είναι τεράστια σε αυτόν που θα σε χτυπήσει από πίσω. Η χρήση του επιτρέπεται μόνο όταν τραβάς κάτι εκείνη τη στιγμή, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση πρέπει να έχει αφαιρεθεί. Εγώ έχω αφαιρέσει τον βραχίονα και έχω απλά την βάση του και την πρίζα, χωρίς να φαίνεται τίποτα εξωφρενικό εξωτερικά ;)

Στην τελική, πόσοι νομίζεις ότι θα κοιτάξουν τόσο χαμηλά το αυτοκίνητο?? Ούτε εσύ ο ίδιος θα το παρατηρείς όταν το έχεις παρκαρισμένο.


Εικόνα

Εικόνα

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Αύγ 2012, 20:35
από Byron
Ναι η αληθεια ειναι οτι εχεις ενα δικιο, ομως δεν νομιζω να χρειαστει να τραβηξω ποτε κατι!! Σκαφος δεν εχω, τρειλερ δεν εχω!! επομενως?? Θελω να τον βγαλω.. ;) Για να βγει ολοκληρος πρεπει να κατεβασω τον πισω προφυλακτιρα?

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2012, 00:42
από linker
Πρέπει να βγάλεις όλη την βάση από κάτω.

Μπορεί να κολλήσει κανένας κολλητός βρε παιδί μου, να χαλάσει κανένα VW, κάτι τέλος πάντων.

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2012, 02:15
από Byron
Χαχαχαχαχα και επειδη οι φιλοι μου εχουν προβληματικα αυτοκινητα θα πρεπει να εχω εγω στο ομορφο αμαξι μου ενα σιδερο να προεξεχει πισω??? Η ακομα και αν βγαλω τον κοτσαδορο, θα πρεπει να εχω μια βαση και μια πριζα ευκαιρες?? Μπααα!! Εγω το αμαξι μου το προσεχω και θελω να ειναι στην τριχα.. ;) Να κανουν ασφαλεια στην interamerican να τους παρεχει και οδικη βοηθεια.. :P

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2012, 14:19
από aiolos
Μια και αναφέρθηκε το θέμα να προσθέσω οτι αν δε ρυμουλκείς είναι παράνομο να έχεις κοτσαδόρο και αν σου πέσει κάποιος απο πίσω και φταίει δεν σε πληρώνει η ασφαλιστική του λόγω του κοτσαδόρου.

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2012, 14:34
από dimitrisc4vts
linker έγραψε:

Nα χαλάσει κανένα VW, κάτι τέλος πάντων.


μπα αυτοι εχουν δωρεαν οδικη απο την vw για καποια χρονια.

δηλαδη γιατι πρεπει να βγει η βαση απο κατω? δεν βγαινει μονο το σιδερο?

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2012, 14:54
από linker
Φυσικά και βγαίνει μόνο το σίδερο. Ο Βύρων θέλει να μην υπάρχει τίποτα όμως, ούτε το σημείο της βάσης που προεξέχει και κουμπώνει το σίδερο, ούτε η μπρίζα.

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ 2012, 15:09
από dimitrisc4vts
τελος παντων αν και εγω δεν βλεπω τον λογο να βγει η βαση ειναι ενα extra στο αυτοκινητο που καποια στιγμη δεν ξερεις πως τα φερνει η ζωη ισως χρειαστει, βεβαια αν σου περισσευουν την ξαναβαζεις. Επισης ειναι πολυ διακριτικο.

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Νοέμ 2020, 16:31
από nikitas
Καλησπέρα,γνωριζει κανείς τι τύπο καλωδίωση πρεπει να αγοράσω για τον κοτσαδόρο;Συγκεκριμένα θέλω να μάθω αν (επειδη το αμάξι είναι παλιό) χρειάζομαι την απλή καλωδίωση ή αυτήν που είναι χαρακτηριστικά ακριβότερη διότι περιλαμβάνει και πλακέτα.citroen xantia ii 1.8 16v 2000 μοντελο

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Νοέμ 2020, 19:06
από nonos
Θα το δει ο xantiamanolis πιστεύω που τραβάει τροχόσπιτο και θα ξέρει.. :thumb

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2020, 16:01
από nikitas
nonos έγραψε:
Θα το δει ο xantiamanolis πιστεύω που τραβάει τροχόσπιτο και θα ξέρει.. :thumb


εσυ και ο xantiamanolis ειστε τα 2 απο τα 3 τοτεμ :guns του φορουμ,ειδικα για xantia.....και βεβαια και ο bilaras!ενα μεταχειρισμενο zx ειναι να παρω,ειναι κατι συγκεκριμενο που θα πρεπει να εχω τον νου μου.επειδη εχεις σε ρωταω.και βεβαια περιμενω τον xantiamanolis για την καλωδιωση του κοτσαδορου

Re: Κοτσαδορος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2020, 22:31
από nonos
Να είσαι καλά ρε φίλε.. :thumb :D Ο billaras είναι αλλού...δε κάθομαι καν δίπλα του :D όχι ότι ο Μανωλης παει πισω!
Αν δεν εμφανιστεί ο Μανώλης, υπάρχει και το citroen xantia club gr στο facebook που θα λάβεις αμέσως απαντήσεις επίσης.
Στα zx είναι σημαντικό να άλλαζε παραφλου ο κάτοχος ανά διετία. Βοηθάει πάρα πολύ τη μακροζωϊα του μπλοκ και της φλατζας. Επίσης να δεις στον πίσω άξονα τους τροχούς να μην έχουν μεγάλη καμπερ γιατί αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστει επισκευή ο πισω άξονας. Τα ημιαξόνια της από διάφορα zx που έχω γνωρίσει βγάζουν περιπου 200.000km. Λάδια ημισυνθετικά ανά 7500km ή ανά έτος σε 10-40. Οσα είχαν μόνου ψεκασμού έχουν παρουσιαστεί περιπτώσεις να ζητήσουν το monopoint με τα χρόνια. Σπάνιο και ακριβουλι ανταλλακτικό. Να βρεις μια facelift monte carlo - elegant κτλπ. Αερόσακος, απίστευτα για την εποχής της φώτα, 14αρες με καλύτερες επιλογές σε λάστιχα απ' ότι τα 13αρια που φόραγαν οι πρώτες, πιο καλό το υλικό στο ταμπλώ ( στα avantage γυαλίζει περισσότερο), καλύτερη πλεξούδα κινητήρα. Για εμένα ότι πιο αξιόπιστο έβγαλε η citroen στη ιστορία της.