Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 06 Ιουν 2020, 01:35 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Καλημέρα. Θα ήθελα την βοήθεια των παιδιών εδώ μέσα που έχουν κάποια μηχανολογική εμπειρία σε XANTIA (όπως π.χ. ο BILARAS) γιατί αποφάσισα να αλλάξω μόνος μου τις δύο πίσω σφαίρες της ξανθούλας μου (είχα σκληρήνει τελείως). Οι σφαίρες αγοράστηκαν μαζί με 5 λίτρα LHM. Οι δύο παλιές βγήκαν και θα πρέπει να αλλαχθούν και τα υγρά. Μέχρι εδώ όλα καλά. Πριν με ρωτήσετε γιατί μπαίνω σ' αυτή τη διαδικασία και δεν το πάω σε κανένα συνεργείο, να σας πω ότι υπάρχει μεγάλο οικονομικό πρόβλημα και τα χέρια μου "πιάνουν" μηχανολογικά. Το θέμα είναι ότι δεν έχω μάνιουαλ για να το μελετήσω και δεν ξέρω πως θα αφαιρεθούν όλα τα υγρά και πως αφού μπουν τα καινούργια γίνεται η εξαέρωση.
Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει σ' αυτό θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Τεχνικές γνώσεις δεν έχω όπως άλλα παιδιά αλλά δες αυτό να πάρεις μια ιδέα :hmm

http://www.youtube.com/watch?v=I-XRCRINOB4

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Αφου εχεις βαλει τις καινουργιες σφαιρες και το αυτοκινητο παταει στις ροδες του ,βαζεις για λιγο μπροστα και βαζεις το λεβγε της αναρτησης στη θεση τερμα κατω.Αφου εχει τερματισει κατω το αυτοκινητο σβηνεις και αφερεις ολα τα σωληνακια που κουμπωνουν στο δοχειο των LHM. Προσοχη το δοχείο ειναι γεματο LHM.βγαζεις ολο το δοχείο εξω και αδειαζεις τα LHM το πλενεις με καινουργια LHM και το φυσάς με αερα οπως και τα φιλτρακια που εχει στο μερος που μπαινουν τα σωληνακια.
Αφου το εχεις καθαρισει καλα το τοποθετεις στην θεση του και συνδεεις ολα τα σωληνακια του. σε αυτο το σημειο Προσωπικα δεν επλενα το κυκλωμα με τα ειδικα υγρα, προτιμούσα να βαλω 1,5 λιτρα LHM για να ξεπλύνω το κυκλωμα βαζοντας μπροστα το αυτοκινητο το σηκωνα και το κατευαζα απο τερμα κατω εως τερμα επανω κανα δυο φορες και μετα με το αυτοκινητο στην τερμα κατω παλι θεση εκανα την ιδια διαδικασια για να πεταξω το 1,5 λιτρο. Μετα ξαναεβαζα το δοχειο στην θεση του και εβαζα κανονικα οσα ΗΜ επρεπε να εχει.
Οσο για την εξαέρωση αφου εχεις βαλει τα LHM βαζεις μπροστα και σηκωνεις το αυτοκινητο στην τελευταια σκαλα τερμα επανω. στην μηχανη εκει που ειναι η κεντρικη σφαιρα (ρομποτ) εχει σε εμφανη θεσει μια 13αρα ταπα (εξαερωτηρας), αφου το αυτοκινητο εχει σηκωθει τερμα με ενα γερμανοπολυγωνο ξεσφιγγεις την 13αρα μιση περιπου στροφη, (ο ηχος απο το ρομποτ "τακ-τακ-τακ" που θα ακους μην σε ανησυχεί, ετσι ακουγεται), το αυτοκινητο θα αρχισει να κατεβαινει.Αφου κατεβει σχεδον τερμα κατω ξανα σφιγγεις την 13αρα και σιγα-σιγα θα αρχισει να ανεβενει μεχρι να φτασει τερμα επανω (το ρομποτ αρχιζει να κανει παλι τακ-τακ αλλα σε ποιο ήπιους ρυθμους. Στην συνεχια ξεσφιγγεις παλι την 13αρα μιση περιπου στροφη για 2-3 δευτερολεπτα και ξανα σφίγγεις. Αυτο το κανεις 6-7 φορες και οσο το κανεις θα ακους το τακ-τακ του ρομποτ σε ακομη ποιο ηπιους ρυθμους . σε αυτη την φαση αν δεν εισαι μονος και εχεις βοηθεια απο καποιον ειναι καλο για τα 2-3 δευτερολεπτα που θα εχεις την 13αρα λασκα να ειναι και το τιμονι κρατημενο τερμα δεξια ή αριστερα.
Αν ξεχασα κατι ας με διορθωσει καποιος που γνωριζει καλυτερα (αν και δεν νομιζω να ξεχασα ) !!!!!
Βλεπεις φιλε μου εχει και 10+ χρονια που εχω να κανω την διαδικασία !!!
Ελπιζω να πανε ολα καλα... :salute :salute :salute

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Οκτ 2013, 15:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7781
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
vil σεβομαι τα 10+ και συμφωνω 100% στα λεγομενα σου να συμπλρωσω οτι εαν θες να βγαλεις ακομα περισσοτερο παλαιο λημ.....αφαιρεις το δοχειο και στην θεση του βαζεις ενα κομμενο 4κιλο.....βαζεις το αμαξι μπροστα με τον μοχλο στην κατω σκαλα και αμεσως ανοιγεις και κλεινεις την 13αρα βιδα στον συσσωρευτη που αναφερες vill 2-3 φορες σε εκεινη την φαση θα σου βγαλει περιπου 300+γραμ λημ το εχω κανει εγω....
στην συνεχεια ξεπλενεις καλα το παγουρι με βενζινα και πινελο ψιλο και αφου το αφησεις τα σουρωσει καλα απο την βενζινα (εαν εχεις και κανενα κομπρεσερ αερα καλο θα ηταν αλλα και να μην εχεις εν πειραζει) και το ξανατιποθετεις επανω αδειο το δοχειο τις λεπτομερεις καθαρισμου τις αναφερε ο vill παραπανω...αφου ομως βαλεις 4 κιλα λημ στο δοχειο συνδεσεις τα σωληνακια ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΛΥΣΙΜΟ βαζεις το αμαξι μπροστα θα αργησει να σηκωθει βασικα εξαερωση κανει απο μονο του αλλα με την βιδα εσυ το βοηθας...
καποια αστιγμη ομως πρεπει να κανεις εξαερωση στα φρενα και στους 4 τροχους εαν δεν το εχεις δει ομως μην το κανεις πηγαινε σε καποιον που ξερει.....απαραιτητη προυποθεση ειναι να πατανε και οι4 τροχοι στο εδαφος...
η πρωτη φορα ειναο η δυσκολη μετα ειναι παιχνιδακι...καλη επιτυχια και οτι θες εδω ειμαστε....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Νοέμ 2013, 20:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τη βοήθεια. Η ξανθούλα πάτησε πάλι στα πόδια της και έγινε και πάλι μαγικό χαλί. Και το σημαντικό της υπόθεσης είναι ότι γλίτωσα τα εργατικά μιας και δυσκολεύομαι πολύ τελευταία.
Ευχαριστώ όλους και πάλι, να είστε καλά.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Νοέμ 2013, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17280
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Eυχάριστα νέα :clap

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Νοέμ 2013, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7781
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ΜΑΚΗΣ 66 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τη βοήθεια. Η ξανθούλα πάτησε πάλι στα πόδια της και έγινε και πάλι μαγικό χαλί. Και το σημαντικό της υπόθεσης είναι ότι γλίτωσα τα εργατικά μιας και δυσκολεύομαι πολύ τελευταία.
Ευχαριστώ όλους και πάλι, να είστε καλά.
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

εκανες εξαερωση φρενων? εκει να δεις διαφορα στα φρενα που θα εχεις.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2013, 00:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
xantiamanolis έγραψε:
εκανες εξαερωση φρενων? εκει να δεις διαφορα στα φρενα που θα εχεις.....


Ναι Μανώλη έκανα, όλα καλά. Ευχαριστώ θερμά όλους σας για την βοήθεια :)

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2013, 03:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7781
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μετα απο 1000-2000 κοιτα τα φιλτρα στο δοχειο να δεις σε τι κατασταση ειναι.....απλα τσεκαρερα μιας και εβαλες καινουργια λημ εαν θελουν καθαρισμα καθαρισετα μια φορα και θα εισε οκ
στο λεω διοτι οτι βρωμια εχει το κυκλωμα ισως την ξερασει και μην σου βουλωσουν τα φιλτρα και μετα δες τα στα 10.000 χλμτρα και στα 20.000 η 2 χρονια αλλαξε τα λημ ξανα.....να ξερεις οτι τα λημ τα πανε πολυ καλα με την υγρασια δες τα φιλτρα μετα απο 20.000 χλμτρα πως εχουν γινει.....και μαλιστα πριν μπει το καθαριστικο κυκλωματος...δες εδω και θα καταλαβεις....και ειμαι και σχολαστικος στον ελεγχο των λημ

viewtopic.php?f=151&t=6454&start=45

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Νοέμ 2013, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
xantiamanolis έγραψε:
μετα απο 1000-2000 κοιτα τα φιλτρα στο δοχειο να δεις σε τι κατασταση ειναι.....απλα τσεκαρερα μιας και εβαλες καινουργια λημ εαν θελουν καθαρισμα καθαρισετα μια φορα και θα εισε οκ


Τα φίλτρα μιας και έβγαλα το δοχείο με τα παλιά LHM τα καθάρισα μαζί με το δοχείο πριν βάλω τα καινούργια. Έλεγχος σίγουρα θα γίνει προσεχώς. Να είσαι καλά και καλό Σαββατοκύριακο. :)

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Νά μαστε πάλι εδώ. Εδώ και λίγες μέρες σκλήρηνε αυτή τη φορά η μπροστινή ανάρτηση. Θα πάω να πάρω τις δύο σφαίρες για να τις αλλάξω μιας και είχα αλλάξει μόνο τις πίσω.
Έχω δύο ερωτησούλες στους έχοντες εμπειρία:
1. για να αλλάξω τις μπροστινές πρέπει να είναι το αυτοκίνητο τέρμα κάτω ή τέρμα επάνω;
2. Τις δύο σφαίρες (αντιβύθισης και συσωρευτού) δεν τις έχω αλλάξει ποτέ από το 2000 που το πήρα καινούργιο, αλλά όποτε είχα πρόβλημα με την ανάρτηση άλλαζα τις σφαίρες των τροχών που είχαν πρόβλημα και μετά όλα καλά. Μήπως είναι καιρός να τις αλλάξω κι αυτές; Υπάρχει κανείς να τις ελέγξει στην θεσσαλονίκη αν είναι καλές ή να τις γεμίζει;
3. Υπάρχει κανένας γάτος μάστορας στις Ξανθιές στη Θεσσαλονίκη γιατί από τα εξουσιοδοτημένα έχω κακιά πείρα... :(

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 7781
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
1.κατεβάζεις το αυτοκινητο στην κατω σκαλα
ξεβιδωνεις την βιδα την 12αρα από τον συσσωρευτη με το αμαξι σε λειτουργια
κρατας τον κινητηρα αναμενο και δινεις λιγες στροφες ετσι ώστε η αντλια να επιστρεψει όλα τα υγρα στο δοχειο
σβηνεις τον κινητηρα χωρις να πειραξεις την βιδα την 12αρα
βαζεις πανια κατω από την σφαιρα που προκειτα να αλλαξεις
την πιανεις και την ξεβιδωνεις σιγα σιγα με το χερι θα δεις θα βγαλει υγρα την αφηνεις να βγαλει οσα υγρα εχει μεσα οστοσο λιγο λιγο την ξεβιδωνεις....
η διαδικασια θα κρατησει κανα 5λεπτο ετσι ώστε αν εχει σπασει η μεμβρανη να μην σου πεταξει υγρα κατά την αφαιρεση της σφαιρας
στην συνεχεια τοποθετείς την καινουργια σφαιρα μαζι με την καινουργια τσιμουχα

2.τις αλλαζεις και τις 2 σφαιρες κανονικα στην χειροτερη περιπτωση σε κάθε 2 αλλαγη σφαιρων τις αλλαζεις...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg.....
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μανώλη ευχαριστώ για την απάντηση. Μάλλον όμως θα το πάω σε συνεργείο αν και θα ήταν εύκολο (εδώ άλλαξα τις πίσω μόνος μου), γιατί έχω και μερικά άλλα θεματάκια που πρέπει να φτιάξω στην γαλίδα. :)

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17280
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
ΜΑΚΗΣ 66 έγραψε:
3. Υπάρχει κανένας γάτος μάστορας στις Ξανθιές στη Θεσσαλονίκη γιατί από τα εξουσιοδοτημένα έχω κακιά πείρα... :(


Εχεις πμ.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιούλ 2014, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
thanks :salute

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Υπαρχει καποιος λογος που διαγραψατε την αγγελια της xantia?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 11
Πρόβλημα μετά την αλλαγή στο κέλυφος κλειδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Ντίζες Επιλογέα - Αλλαγή
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stratog
Απαντήσεις: 13
Αλλαγή Ρεζέρβα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Βελτιωσεις σε Xantia 1.6 8v
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xantia
Συγγραφέας: tioklou
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ