Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 13:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σήμερα άλλαξα τις εμπρόσθιες σφαίρες γιατί η ξανθιά είχε γίνει μπροστά κούτσουρο. Στην αρχή χρησιμοποίσα το πάνω εργαλείο που φαίνεται στην φωτό αλλά οι σφαίρες δεν ξεβίδωναν με τίποτα. Τότε αποφάσισα να δράσω αποφασιστικά και έφτιαξα με υλικά που είχα διαθέσιμα και ηλεκτροκόλληση, το κάτω εργαλείο με το οποίο και μπόρεσα να τις ξεβιδώσω σχετικά εύκολα. Αθάνατη ελληνική πατέντα :D :D :D

Εικόνα

Φθάνει για σήμερα. Αύριο έχουμε άλλες δουλειές...Καλό βράδυ.

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Αύγ 2014, 01:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
:clap :clap :clap

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Αύγ 2014, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αρα σημαινει ότι οι σφαιρες ειχαν σφιχτει με αντιστοιχο εργαλειο πραγμα λαθος....οι σφαιρες σφιγγουν με το χερι και αν θες παραπανω σφιξιμο την πιανεις την σφαιρα με ένα σμιριδοπανο και την σφιγγεις ετσι ώστε να μην γλυστραει το χερι...προσωπικα οσες φορες εβγαλα και εβαλα σφαιρες παντα τις εσφιγγα με το χερι...και τις ξεβιδωνα αντιστοιχα με το χερι και δεν ειχα καμια διαρροη....οποτε εισε μπομπα τωρα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Αύγ 2014, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Γι αυτό λέω ότι έχω κακιά εμπειρία από τα συνεργεία. Όταν είχαν αλλαχθεί οι μπροστινές σφαίρες δυστυχώς δεν ήμουν παρόν ενώ τις πίσω που τις είχα βάλει μόνος μου και τις ξαναάλλαξα πριν 2 μήνες βγήκαν πολύ εύκολα. :)
Δύσκολο να βρεις καλό μάστορα για να ασχοληθεί με το Ξανθια.

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Αύγ 2014, 19:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
xantiamanolis έγραψε:
αρα σημαινει ότι οι σφαιρες ειχαν σφιχτει με αντιστοιχο εργαλειο πραγμα λαθος....οι σφαιρες σφιγγουν με το χερι και αν θες παραπανω σφιξιμο την πιανεις την σφαιρα με ένα σμιριδοπανο και την σφιγγεις ετσι ώστε να μην γλυστραει το χερι...προσωπικα οσες φορες εβγαλα και εβαλα σφαιρες παντα τις εσφιγγα με το χερι...και τις ξεβιδωνα αντιστοιχα με το χερι και δεν ειχα καμια διαρροη....οποτε εισε μπομπα τωρα...


Και το φιλτρο του λαδιου με το χερι το σφιγγεις αλλα 9 στις 10 φορες με αλυσιδα το βγαζεις γιατι χεο κολησει το λαστιχο....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Αύγ 2014, 14:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
άλλες θερμοκρασίες στο φιλτρο λαδιου στην τσιμουχα και άλλη θερμοκρασια η σχεδο κρυα τσιμουχα της σφαιρας...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Αύγ 2014, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
ποσο σιγουρος εισαι για αυτο που λες?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Αύγ 2014, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
100% δηλαδή για να καταλαβω το τοπ μαουντ πιανει θερμοκρασίες ιδιες με το μπλοκ του κινητηρα που είναι βιδωμενο το φιλτρο λαδιου?
εχω αλλαξει 2 φορες μονος μου σφαιρες μια με χλυαρο κινητηρα και μια με ζεστο κινητηρα και δεν ειχα κανενα πρόβλημα.....
προσεξε μιλαω για την σφαιρα στις μπουκαλε ςκιαοχι για την εμπρος κεντρικη του συσσορευτη που είναι σχετικα πιο μεγαλη η θερμικρασια του εκει...όχι όμως σημαντικα πραγματα...
εχεις άλλη αποψη? εκφρασου ελευθερα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Αύγ 2014, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
ναι...τραβαει θερμοκρασιες το λαστιχο που πιανει η σφαιρα και κολαει.....το ξαναλεω σε οσα εχω αλαξει σφαιρες σε ολα εβαλα αλυσιδα για να λυσουν και με το χερι σφιξιμο....και σε μια περιπτωση οπου σφαιρα που εβαλα ο ο ιδιος σφιγμενη με το χερι ετυχα την βγαλωα κκαι να μην λυνει με τιποτα...αυτα ειναι η δικες μου εμπειριες τωρα αν εχετε δει αλλα πραματα αυτο ειναι αλλο....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Αύγ 2014, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Η δική μου γνώμη από τη μικρή εμπειρία μου είναι ότι οι σφαίρες δεν τραβάνε ζόρι από πλευράς θερμοκρασίας, αλλά με την πάροδο του χρόνου και με τις μεγάλες πιέσεις που αναπτύσονται, "σφίγγουν". Τα υγρά του υδραυλικού κυκλώματος έχουν χαμηλή θερμοκρασία (Το δοχείο των LHM είναι πλαστικό). Και με ζεστό κινητήρα οι σφαίρες είναι κρύες. Μεγάλο ρόλο παίζει το σφίξιμο των σφαιρών. Όταν τις βάζεις για πρώτη φορά το σφίξιμο πρέπει να γίνεται μόνο με το χέρι και σε καμμία περίπτωση με εργαλείο. Αυτά. :)

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Αύγ 2014, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Giannis307 έγραψε:
ναι...τραβαει θερμοκρασιες το λαστιχο που πιανει η σφαιρα και κολαει.....το ξαναλεω σε οσα εχω αλαξει σφαιρες σε ολα εβαλα αλυσιδα για να λυσουν και με το χερι σφιξιμο....και σε μια περιπτωση οπου σφαιρα που εβαλα ο ο ιδιος σφιγμενη με το χερι ετυχα την βγαλωα κκαι να μην λυνει με τιποτα...αυτα ειναι η δικες μου εμπειριες τωρα αν εχετε δει αλλα πραματα αυτο ειναι αλλο....

:salute οκ δεκτη η εμπειρια σου....προσωπικα δεν το εχω συναντησει πουθενα...
αληθεια οατν εβαλες την τσιμουχα μεσα της εβαλες λογο λημ?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Αύγ 2014, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
nai kanonikotata kai τα ιδια ακριβως εχω συνντησει και σε c5

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2014, 11:26
Δημοσιεύσεις: 5
Εχοντας παρατημένο το xantia II για 1,5 χρονο περιπου αποφασισα να το βγαλω παλι σε κυκλοφορια.ειναι μοντελο 99 1,8 16v.η αναρτηση του ηταν χαλια απο τοτε.Οποτε για να οδηγηθει σιγουρα χρειαζετε ενα μικρο Σερβις στην αναρτηση.θελω να τα κανω ολα μονος για να βγει οικονομικα η υποθεση.εχω διαβασει πολλα πραγματα εδω μεσα αλλα θελω καποια βοηθεια.
Για να γινει αλλαγη ολων των σφαιρων(6) πως θα πρεπει να ξεκινησω;αν βοηθαει θα εχω και στη διαθεση μου ανυψωτικο .Η εξαερωση προφανως θα ειναι η ιδια μετα την αλλαγη σφαιρων οπως την περιγραφει ο φιλος vil ;και στη συνεχεια εξαερωση στα φρενα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ψηλε.....βασικα αδειαζεις τα λημ απο μεσα θα χρειαστεις ανυψωτικο διοτι θα πρεπει να σηκωσεις το αμαξι να βγαλεις τις πισω σφαιρες
αρχικα κατεβαζεις το αμαξι στην κατω σκαλα το αφηνεις να δουλεψει ρελαντι πατας 2-3 φορες το πενταλ του φρενου σπας την πιεση ουσιαστικα την βιδα την 12αρα τηνα νοιγοκλεινεις 4-5 φορες.
μετα ξεδιδωνεις τις σφαιρες σα να αλλαζεις φιλτρο λαδιου και αφου σηκωσεις το αμαξι βγαλεις τις παλιες σφαιρες και ξανατοποθετησεις τις πισω καινουργιες σφαιρες βαζεις καινουργια υγρα.....εννοειτε οτι εχεις αδειασει τα παλια λημ εχεις καθαρισει τα φιλτρα του δοχειου καλα και μετα βαζεις λημ και την εξαερωση οπως την γραφει ο βασιλης....
αν το εχεις δει και πιανουν λιγο τα χερια σου ειναι ευκολο....αν δεν το εχεις δει μην το επιχειρησεις

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Επίσης όταν βγάζεις τις παλιές σφαίρες επειδή κατά πάσα πιθανότητα έχουν σπάσει οι εσωτερικές μεμβράνες θα πιτσιλίσουν με πίεση υγρά, οπότε για να μην λερώσεις όλο τον τόπο λάβε τα μέτρα σου. :)

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

αλλαγη μηχανης σε βχ
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: CITROEN POWER PERFORMANCE
Απαντήσεις: 10
Αντικατάσταση σφαιρών σε xantia I
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή Φωτισμού Πίσω Πινακίδας
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 46
Αξιόπιστος Μάστορας για Xantia
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: anpanago33
Απαντήσεις: 19
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ