Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Οκτ 2014, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2014, 11:26
Δημοσιεύσεις: 5
Δεν το εχω κανει ποτε ουτε το εχω δει...τα χερια πιανουν...εχω δουλεψει και σε συνεργεια αλλα ποτε δεν ειχα αλλαξει σφαιρες...

Την εξαερωση την καταλαβα...την εξαερωση των φρενων επισης...στα βηματα λιγο το εχω χασει.

πρωτα αδειαζω τα LHM απο το δοχειο και καθαριζω φιλτρα, μετα αλλαζω ολες τις σφαιρες και μετα βαζω καινουργια υγρα και κανω εξαερωση με την βιδα και υστερα στα φρενα?

υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω στην αλλαγη των σφαιρων?ξεβιδωμα και βιδωμα απλα?
ακομα κι αν αδειασω το δοχειο με τα LHM μετα στις σφαιρες θα κραταει υγρα με πιεση?
στην ουσια ολα(τα περισσοτερα)υγρα ειναι μεσα στο δοχειο εφοσον το αμαξι ειναι στην κατω σκαλα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Οκτ 2014, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Η ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ του 1998 που έχω , δεν κινείται πολύ και έχω το εξής πρόβλημα . Εχω αλλάξει σφαίρες σχετικά πρόσφατα , αλλά τώρα ενώ σε ομαλό δρόμο πάει καλά , μόλις βρεί ανωμαλία , αντιδρά ξερά και μπαίνει και σε ταλάντωση το αμάξωμα , όχι το τιμόνι .

Τι να κοιτάξω ?

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Οκτ 2014, 15:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ακριβως επειδη ειναι ακινητη για μεγαλα διαστηματα πιεζεται το διαφραγμα των σφαιρων και δε δουλευουν σωστα οι σφαιρες τωρα.. Δεν ειναι απιθανο να θελεις σφαιρες αν και εχουν λιγα χιλιομετρα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Οκτ 2014, 06:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Τελικά αλλάξαμε σφαίρες και όλα καλά , εκτός ότι ελάφρωσα οικονομικά .
Το θέμα είναι ότι έχω κάτι διαρροές στις επιστροφές των αναρτήσεων και κάποια στιγμή πρέπει να τις αλλάξω και έχει μεγάλο κόστος .

Ξέρουμε καμμιά εναλλακτική ?

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Οκτ 2014, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cruiser έγραψε:
Τελικά αλλάξαμε σφαίρες και όλα καλά , εκτός ότι ελάφρωσα οικονομικά .
Το θέμα είναι ότι έχω κάτι διαρροές στις επιστροφές των αναρτήσεων και κάποια στιγμή πρέπει να τις αλλάξω και έχει μεγάλο κόστος .

Ξέρουμε καμμιά εναλλακτική ?


Καλημέρα.
Αν είναι το ίδιο πρόβλημα που αντιμετώπισα και εγώ λόγω ακινησίας (2 χρόνια ακίνητο), είναι το πέτσιασμα σε ένα λαστιχένιο σωληνάκι επιστροφής LHM στο πλαστικό ρεζερβουάρ των LHM, στην δεξιά μεριά, στο σημείο εισόδου. Εκεί σχιζόταν το σωληνάκι λόγω γήρατος :D με αποτέλεσμα την διαρροή υγρών. Αυτό λύθηκε προσωρινά πριν από 6 μήνες περίπου με κόψιμο του μανίσιου σωληνακίου και πρόσθεση ενός άλλου κομματιού το οποίο μπήκε στην αλουμινένια υποδοχή του ρεζερβουάρ των LHM και σφίχθηκε προσεκτικά με σφικτηράκια όπως φαίνεται στις φωτό. Ήταν μια προσωρινή λύση που τελικά έγινε μόνιμη γιατί δεν ξαναείχε από τότε την παραμικρή διαρροή. Το πιο σωστό βέβαια είναι να αλλαχθούν όλα τα λαστιχένια σωληνάκια. Το θέμα είναι ότι μάλλον είναι δύσκολη διαδικασία γιατί δύσκολα βάζεις χέρι για να δεις από πού ξεκινούν όλα τα σωληνάκια, και έχει αρκετά... Βέβαια αν πας σε μηχανικό θα σου τα αλλάξει αλλά επειδή έχει πολλή δουλειά πιστεύω ότι θα :spank Δες τις φωτό. Ελπίζω να βοήθησα με την ανέξοδη πατέντα μου, αν έχεις το ίδιο θέμα. Αν έχεις οποιαδήποτε απορία εδώ είμαι. :)

Εικόνα

Εικόνα

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 00:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
η αληθεια είναι ότι αμΑ αρχιζει και χανει λημ τα χανεις και συ διοτι δεν προλαβαίνεις.....τα λημ είναι ένα τετοια σκατενιο υγρα που τα απλα σωληνάκια τα ξεχειλωνει μετα από λιγο διαστημα τα μαμα σωληνάκια ουσιαστικα καίγονται και από θερμοκρασίες και από το υλικο των λημ
ασχετο....τι συστημα υγραερίου εχεις επανω? τα μπεκ υγραερίου είναι τυπου βενζίνας?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή σφαιρών και εξαέρωση σε XANTIA II 1,8 16V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Οκτ 2014, 02:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Σεπ 2010, 22:19
Δημοσιεύσεις: 57
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
xantiamanolis έγραψε:
η αληθεια είναι ότι αμΑ αρχιζει και χανει λημ τα χανεις και συ διοτι δεν προλαβαίνεις.....τα λημ είναι ένα τετοια σκατενιο υγρα που τα απλα σωληνάκια τα ξεχειλωνει μετα από λιγο διαστημα τα μαμα σωληνάκια ουσιαστικα καίγονται και από θερμοκρασίες και από το υλικο των λημ
ασχετο....τι συστημα υγραερίου εχεις επανω? τα μπεκ υγραερίου είναι τυπου βενζίνας?


Έχω της BRC. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το έχω αρκετά χρόνια και δουλεύει ρολόι. Δεν καταλαβαίνω τί εννοείς για τα μπέκ. Είναι αυτά που βάζει η BRC.

_________________
Ζήσε την κάθε μέρα σου σα νά 'ναι η τελευταία σου !!!


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω ΜΑΚΗΣ 66 στις Τετ 29 Οκτ 2014, 02:51.
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Αλλαγη πηγης.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: VAGOS
Απαντήσεις: 8
Αλλαγή από 1800 σε 2000 κυβικα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
xantia 2.0 16V
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
αλλαγη λαδιων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Incantations2085
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ