Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
panoslevidi
|
Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα οταν στριβει το τιμονι !!!!! Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Μαρ 2007, 15:32 |
|
|
Γεια σε ολους.
Ο πατερας μου εχει ενα xanthia 1600 μοντελο 1995 και εδω και κανα μηνα οταν στριβει το τιμονι αλλαζει σταθμο.Αυτο το επαθε και η xanthia ενος φιλου 2 βδομαδες πριν απο το δικο μας.Εχει κανενας αλλος αυτο το προβλημα?
|
|
|
|
|
`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα οταν στριβει το τιμονι !!!!! Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Μαρ 2007, 17:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
panoslevidi έγραψε: Γεια σε ολους. Ο πατερας μου εχει ενα xanthia 1600 μοντελο 1995 και εδω και κανα μηνα οταν στριβει το τιμονι αλλαζει σταθμο.Αυτο το επαθε και η xanthia ενος φιλου 2 βδομαδες πριν απο το δικο μας.Εχει κανενας αλλος αυτο το προβλημα?
Το αυτοκίνητο έχει χειριστήρια στο τιμόνι? Διότι αν έχει κάτι παίζει από κει...Άλλη εξήγηση δεν μπορώ να βρώ εκτός του φθαρμένου καλωδίου
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Μαρ 2007, 19:02 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Λοιπόν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχαμε με την Xantia 1,6 μοντ. 1993 του πατέρα μου. Οφείλεται στα χειριστήρια στο τιμόνι που επειδή έχουν επαφές εσωτερικά λόγω σκόνης, στάχτες από τσιγάρα και λόγω ηλικίας κάνουν λάθος επαφή. Δοκίμασε να βγάλεις το πάνελ με τα χειριστήρια (αν είναι εύκολο) και καθάρισε το. Αν πάλι δεν πετύχεις τίποτα ρίξε μια ματιά στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 20 Μαρ 2007, 19:29 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
acpro έγραψε: Λοιπόν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχαμε με την Xantia 1,6 μοντ. 1993 του πατέρα μου. Οφείλεται στα χειριστήρια στο τιμόνι που επειδή έχουν επαφές εσωτερικά λόγω σκόνης, στάχτες από τσιγάρα και λόγω ηλικίας κάνουν λάθος επαφή. Δοκίμασε να βγάλεις το πάνελ με τα χειριστήρια (αν είναι εύκολο) και καθάρισε το. Αν πάλι δεν πετύχεις τίποτα ρίξε μια ματιά στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
+1
Και στη δική μου έτσι είναι. Καλό καθάρισμα/φύσημα και όλα καλά. Ριχτου και καμία, δουλεύει το ρώσσικο που και που...
|
|
|
|
|
panoslevidi
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2007, 11:06 |
|
|
σιγουρα ειναι απο τα χειριστηρια στο τιμονι.θα προσπαθησω να τα ανοιξω οπως προτεινε καποιος και ελπιζω να λυθει το προβλημα τοσο απλα.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2007, 12:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
ενα σπρει αερα και ενα καθαρισμου επαφων και εισαι καινουριος .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μαρ 2007, 12:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Οταν θα ανοίξεις τους διακόπτες, πρόσεχε μην σπάσεις τα πιαστράκια από το καπάκι.. (Αν μιλάμε για το τιμόνι με τον αερόσακο).
|
|
|
|
|
16βάλβιδος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα οταν στριβει το τιμονι !!!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2009, 16:43 |
|
|
ΑΠΑΝΤΑΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ
Πρόσφατα άλλαξα ψυγείο καλοριφέρ στο Xantia I 1.8 16V που έχω και μόλις πήρα το αυτοκίνητο πίσω από το συνεργείο διαπίστωσα ένα πρόβλημα: όταν έστριβα το τιμόνι τέρμα αριστερά, ακουγόταν ένας ήχος σαν να χρησιμοποιώ το διακόπτη του φλας. Επίσης, ο διακόπτης για το θερμαινομενο τζάμι πίσω και το μοτέρ του καλοριφέρ λειτουργούσαν όποτε ήθελαν. Προχτές μάλιστα δε λειτουργούσε και ο διακόπτης του φλας, μέχρι που άναψα αλάρμ και ξεκόλλησε. Τελικά ο μάστοράς μου έλυσε το πρόβλημα σήμερα:
κάτω από τον αερόσακο στο τιμόνι υπάρχει ένας πλαστικός δακτύλιος με 2 καλώδια στερεωμένα πάνω του, τα οποία είναι για τον αερόσακο και για την πλακέτα των χειριστηρίων (στο τιμόνι) του ραδιοκασσετοφώνου. Κάτω από αυτόν το δακτύλιο υπάρχει μια βάση όπου πατάει ο δακτύλιος (ο οποίος περιστρέφεται μαζί με το τιμόνι). Και στο δακτύλιο και στη βάση του υπάρχει σημειωμένο από ένα άσπρο βελάκι (στο δακτύλιο είναι σε μια μικρή μαύρη ροδέλα που περιστρέφεται και κουμπώνει σε διάφορες θέσεις). Για να λειτουργεί σωστά το σύστημα, πρέπει αυτά τα βελάκια να είναι ευθυγραμμισμένα (μύτη με μύτη) στο πάνω μέρος του τιμονιού (κάτω ακριβώς από τον πίνακα οργάνων, όπως π.χ. στον αριθμό 12 ενός ρολογιού). ΠΡΟΣΟΧΗ όμως: για να γίνει σωστά η ευθυγράμμιση, πρέπει οι τροχοί να είναι εντελώς στην ευθεία και όχι στριμμένοι.
Συγγνώμη για το κουραστικό μήνυμα, αλλά ήθελα να τα εξηγήσω καλά. Αν κάποιος με το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα το δοκιμάσει, ας κάνει τον κόπο να γράψει μια απάντηση. Είμαι περίεργος!
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|