Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:59 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιουν 2014, 04:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:44
Δημοσιεύσεις: 5
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΝΘΙΑ ΜΟΥ (XANTIA II 1,8 16V μοντ.2000). ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ, ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΜΗΛΩΝΩ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΜΕ ΤΟΝ ΛΕΒΙΕ); ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ; ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιουν 2014, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Καλημέρα φίλε.
Να την χαμηλώσεις, ναι.
Για πόσες μέρες μιλάμε?


Πέρα από αυτά, θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία γιατί ειναι δυσανάγνωστα, δείχνουν ότι "φωνάζεις" και για αυτό απαγορεύονται από τον κανονισμό του φόρουμ. :thumb

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιουν 2014, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:agree

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιουν 2014, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αν ξερεις σπασε και την πιεση εφόσον το αμαξι θα καθισει για τουλαχιστον 15-20 μερες...ετσι ώστε να μην είναι με πιεση το κύκλωμα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιουν 2014, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:44
Δημοσιεύσεις: 5
Συγνώμη, δεν το γνωριζα για τα κεφαλαία. Για 3 ημέρες και πάνω ρωτάω. Ευχαριστώ
linker έγραψε:
Καλημέρα φίλε.
Να την χαμηλώσεις, ναι.
Για πόσες μέρες μιλάμε?


Πέρα από αυτά, θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα κεφαλαία γιατί ειναι δυσανάγνωστα, δείχνουν ότι "φωνάζεις" και για αυτό απαγορεύονται από τον κανονισμό του φόρουμ. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιουν 2014, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:44
Δημοσιεύσεις: 5
xantiamanolis έγραψε:
αν ξερεις σπασε και την πιεση εφόσον το αμαξι θα καθισει για τουλαχιστον 15-20 μερες...ετσι ώστε να μην είναι με πιεση το κύκλωμα...


Δεν ξέρω πως σπάει η πίεση, αλλά θα ήθελα να μάθω αν δεν είναι δύσκολο. Σε ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιουν 2014, 01:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
βαζεις το αυτοκινητο σε λειτουργια το κατεβάζεις με τον μοχλο στην κατω θεση γνωστη και ως θεση συνεργείου αφου κατεβει καλα κατω στην συνεχεια πας στο συσσωρευτη εντωμεταξυ το αμαξι συνεχιζει να δουλευει στο ρελαντί εχει μια βιδα που ξεβιδωνεις με 12αρι γερμανικο την ξεβιδωνεις περιπου μιση στροφη και λιγο ακομη ακουν ένα σφυριγμα εκει εχει σπασει η πιεση την αφηνεις ξεβιδωμενη σβηνεις τον κινητρα και την ξανα βιδωνεις...
προσεχε όμως όταν θα πας να το ξαναβαλεις να δουλεψει το αμαξι για να το χρησιμοποιησεις για να σηκωθεί θα περασουν 2-3 λεπτα να μαζεψει πιεση...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: iolithos
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2015, 09:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Θεωρώ οτι η εκτόνωση προκαλεί περισσότερα προβλήματα από τήν υπό πίεση σύστημα. Η καλύτερη αντιμετώπιση είναι η μία φορά τουλάχιστον τον μήνα λειτουργία τού αυτοκινήτου γιά κανένα δεκάλεπτο..... Η εκτόνωση στίς σφαίρες προκαλεί ρωγμές στήν φούσκα που μένει τσαλακωμένη...... και ξερή στόν πάτο τής σφαίρας από τήν πίεση τού Αζώτου.....οπότε είναι αναμενόμενες και οι ρωγμές στά τσαλακώματα τής μεμβράνης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2015, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Tzartos Christos έγραψε:
Θεωρώ οτι η εκτόνωση προκαλεί περισσότερα προβλήματα από τήν υπό πίεση σύστημα. Η καλύτερη αντιμετώπιση είναι η μία φορά τουλάχιστον τον μήνα λειτουργία τού αυτοκινήτου γιά κανένα δεκάλεπτο..... Η εκτόνωση στίς σφαίρες προκαλεί ρωγμές στήν φούσκα που μένει τσαλακωμένη...... και ξερή στόν πάτο τής σφαίρας από τήν πίεση τού Αζώτου.....οπότε είναι αναμενόμενες και οι ρωγμές στά τσαλακώματα τής μεμβράνης.

αυτι χρηστο είναι διασταυρωμενο η είναι αποψη σου?
και γιατι να εχω το κύκλωμα υπο πιεση?να ταλαιπωρω όλα τα υπολοιπα μερη που εμπλέκονται με την πιεση?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2015, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Ξεκίνησα με το GS (είχα 2) 13 χρόνια...... Πέρασα στα Xantia 1.6 και μετά στο 1.8 ........10 χρόνια και το έχω ακόμα..... Ταυτόχρονα έχω το καινούργιο C5 ...... Όλα μέ υδραυλική ανάρτηση........ Τα επισκευάζω μόνος μου...... Άπειρες οι συζητήσεις με μηχανικούς όλα αυτά τα χρόνια......... Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα που καταθέτω. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλες απόψεις κατά το θα μείνουμε στο Ευρώ η θα έχουμε έξοδο από το ευρώ....... 2 ειδικοί 3 απόψεις...... Είμαι πεπεισμένος ότι έχω δίκιο..... Άλλωστε το αιτιολογώ...... Θα συμπληρώσω ότι το υπό πίεση σύστημα δεν καταπονείται...... Όπως τα λάστιχα των τροχών ας πούμε..... Άλλωστε θα υπάρχουν σταδιακές προβλέψιμες εκτονώσεις από δρομολογημένες διαρροές προς τα λάστιχα επιστροφής. Εγώ ύστερα από τις εμπειρίες μου θα έβαζα μπροστά το αυτοκίνητο μια φορά κάθε 10 μέρες τουλάχιστον ώστε όλο το κύκλωμα να μείνει σε κατάσταση ετοιμότητας και όλα τα λαστιχάκι να είναι γεμάτα με υγρά ώστε μη τυχόν και στεγνώσει και ξεραθεί..... Οπότε θα υπάρξει θέμα. Και όπως είπα ή σφαίρα που θα μείνει άδεια έχει πολλές πιθανότητες να καταστραφεί λόγω τσαλακωμενης μεμβρανης


Τελευταία επεξεργασία από Tzartos Christos και Τρί 07 Απρ 2015, 14:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Πράκτορας στις Δευτ 06 Απρ 2015, 08:44.
Αιτία: 2πλο ποστ.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Απρ 2015, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Η μεμβράννη δεν "καταστρέφεται" επειδή "τσαλακώνει"....
Γήρανση παθαίνει κατά κύριο λόγο, εξαιτίας της παλαιότητας και της πίεσής της από το λάδι στις έντονες πιέσεις, γιατί τότε η πίεση ξεπερνά κατά πολύ την πίεση που αναγράφουν... Υπάρχει και η γήρανση λόγω των κάμψεών της κατά την λειτουργία, αλλά είναι σε πολύ μικρότερο ποσοστό από τις υπόλοιπες.
Το ότι ένα κύκλωμα καλό είναι να μένει κάθε κάποιο διάστημα υπό πίεση, για να διατηρεί την στεγανότητά του ναι ισχύει.
Λάθος το ότι οι σφαίρες παθαίνουν ζημία λόγω της εκτόνωσης προς την "ελεύθερη" μεριά.
Το χειρότερό τους είναι να δουλεύουν με χαμηλότερη πίεση, γιατί βρίσκει η μεμβράννη στην βίδα στεγανοποίησης του αζώτου (η "τάπα" που φαίνεται στην σφαίρα εξωτερικά).
Λάθος το ότι οι σφαίρες των οχημάτων με αντιβύθιση κρατάνε περισσότερο και γι αυτό πρέπει το κύκλωμα να είναι υπό πίεση λαδιού.
Το αντίθετο μάλιστα. Τα κυκλώματα με 5 ή 7 σφαίρες (GS/GSA/CX/BX/XantiaI/XM hydroI) σε σχέση με τα 6/8/10 σφαιρα (XantiaI/XantiaII/XM hydroII) αντέχουν τρομακτικά περισσότερο οι σφαίρες τους σε χιλιόμετρα και σε χρόνια από τα δεύτερα. Και σε γνήσια και σε ιμιτασιόν μορφή σφαιρών.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Απρ 2015, 14:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Άρα τι προτείνεις...
πρώτα απ όλα όντως η ποσότητα Αζώτου πρέπει να είναι αυτή πού πρέπει γιατί αν είναι λιγότερη και σκληρή ανάρτηση έχεις αλλά και κίνδυνο να χτυπάει η φούσκα στό πάνω μέρος όπου βρίσκεται η βίδα έχεις οπότε διευκολύνεις τό τρύπημα/καταστοφή τής σφαίρας.
Το συμπέρασμά μου σε ότι αφορά τίς εκτονωμένες από υγρά σφαίρες συνίσταται στήν ακολουθία οτι ο χρόνος (αν είναι αρκετά παλιά) σε συνάρτηση με μία μεμβράνη που μένει τσαλακωμένη γιά αρκετό χρονικό διάστημα επιφέρει προβλήματα. Είναι μία προσωπική σκέψη αλλά όχι και απόλυτα τεκμηριωμένη.
Επιβεβαιώνεις όμως οτι καλό θα είναι το κύκλωμα να παραμένει υγρό άρα μία στίς τόσες να τίθεται σε λειτουργία. Συμφωνώ και αυτό θα έκανα αν αποφάσιζα να αφήσω λίγο ήσυχα τα οχήματά μου.
Και ποιές σφαίρες να προτιμήσω τήν επόμενη φορά αν θέλω να έχω τήν μαλακότερη ανάρτηση που είναι δυνατόν.???
Επί τη ευκαιρία γιά πές μου..... Για το καινούριο C5 (2λιτρο exclusiv) έχω καμία επιλογή να το κάνω πιό comfor στήν ανάρτηση? Με πιάνω να θέλω να πάρω το Ξάντια οταν τα έχω και τα δύο μπροστά μου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Απρ 2015, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κάθε κύκλωμα που η λειτουργία του είναι υπό πίεση, φυσικά και για να κρατά την στεγανότητά του για καιρό, θα πρέπει ανά διαστήματα να είναι υπό πίεση (όχι MAX).
Το ίδιο συμβαίνει και στα κυκλώματα των AC. Αν έχεις να το δουλέψεις πολλούς μήνες, ξαφνικά ίσως σου κάνει και μπαμ το κορμπεσέρ...ή απλά ανακαλύπτεις ότι χάνει από κάπου... :laugh
Η μεμβράνη είναι με τέτοιο τρόπο το σχήμα της ώστε στην "εκτόνωση" είναι και η θέση "ξεκούρασής" της. Απλά δεν θα πρέπει να παραμένει καιρό έτσι, γιατί φυσικά είναι ο πιο εύκολος τρόπος να διαφύγει το άζωτο σε μια παλιά σφαίρα και φυσικά να σπάσει...
Επίσης και η λειτουργία της είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να μην ταλαιπορείται πολύ. Και έτσι ισορροπεί μεταξύ δυο διαμερισμάτων πίεσης, του λαδιού και του αζώτου.
Έχουν υπάρξει περιπτώσεις τάφρων που έπεσαν υδροπνευματικά στον δρόμο, και από το να σκάσει το λάστηχο, να στραβώσει ζάντα και ίσως και κανα ψαλίδι...δεν έσκασε η σφαίρα του τροχού που έπεσε στην λακούβα αν και τερμάτισε η μπουκάλα........αλλά ο συσσωρευτής. Γιατί σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπου το μπαμ στον ένα τροχό εμπρός είναι κάπως μεγάλο, λειτουργούν και οι 2 σφαίρες για την απόσβεση, και του τροχού και ο συσσωρευτής, για τις εμπρός. Αντίστοιχα για τον ίδιο λόγο οι οπίσθιες σφαίρες των 5σφαιρων Xantia, έχουν μεγαλύτερη πίεση, ενώ στα 6σφαιρα έχουν μικρότερη. Η αντιβύθιση, πρέπει να έχει πίεση, όχι μόνο για να μην πέφτει γρήγορα το αυτοκίνητο, αλλά και για να είναι μαλακό το πίσω μέρος.

Για το θέμα της άνεσης.
Για το C5, να πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει όσο στα άλλα. Πιστεύω ένας έλεγχος πίεσης στις σφαίρες για να δεις που βρίσκεσαι, και μια πλήρης αντικατάσταση υγρών ανάρτησης, επιβάλεται για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, αν έχουν φτάσει τα 4-5 χρόνια.
Στα "παλαιάς κοπής" ύδρο, η IFHS έχει βγάλει σφαίρες Comfort, χωρίς κάποιο άλλο στοιχείο πληροφορίας για την διάμετρο της βαλβίδας bypass και την πίεσή της (και τα 2 μπορούν να ελεγχθούν αν αγοραστεί μια από κάθε είδος και μετρηθεί...). Δεν τις έχω δοκιμάσει. Δεν μπορώ να πω.
Εγώ 2 5άδες γνήσιες σφαίρες που έβαλα στο Xantia (μια πράσσινη γενιά και μια γκρί), για τις γκρί, ίσως έχω να πω λίγο χειρότερα λόγια από τις πράσσινες (αν και φαινομενικά πανομοιότυπες). Έκαστη "ομάδα" τα "έπαιξε" περίπου σε 40-45000 χιλιόμετρα χρήσης και ηλικία περίπου 2,5 έτη με καθημερινή κίνηση του αυτοκινήτου.
Τώρα (από το φθινόπωρο του 2013) του φοράω IFHS αλλά αντί για πιέσεις 55-30 bar εμπρός πίσω, σε setup 70-40. Είναι αρκετά μαλακό ανεξαρτήτως βάρους,, και γέρνει λίγο παραπάνω, αλλά είναι πιο άνετο από το εργοστασιακό.
Στο ΒΧ, είχε επάνω εν έτη 2005, πράσσινες σφαίρες, εμπρός ιμιτασιόν (δεν ξέρω καν τι...και είχαν αρχίσει να σκληραίνουν...) και πίσω ξαναγεμισμένες μάλλον γνήσιες του κάποτε. Το 2006 του άλλαξα τις πίσω με γνήσιες πράσσινες. Ακινητοποιήθηκε το χειμώνα του 2007. Κινήθηκε ξανά το 2010 για λίγο το καλοκαίρι που πέρασε τελευταία φορά ΚΤΕΟ. Ακόμα και το 2014 που το είχα βάλει μπρός και σηκώθηκε με χίλια ζόρια, λόγω κομμένης σωλήνας επιστροφής συσσωρευτή, και το κίνησα μερικά μέτρα, οι πίσω ήταν σαν πούπουλο. Εμπρός όλες σκασμένες. Βέβαια αν κινηθεί μπορεί να σκάσουν και οι πίσω...
Το GSA που πήρα το 2010 και το έδωσα το 2014, είχε επάνω του σφαίρες πράσσινες γνήσιες του πολύ κάποτε. Οι πίσω ίσως ήταν από την δεκαετία του '90 (νομίζω '95 :? :scratch ) ξαναγεμισμένες. Κι όμως. Μέχρι και τον χειμώνα του 2014 το αυτοκίνητο φορούσε και κινούνταν με τις σφαίρες αυτές. Οι πίσω ήταν πολύ πιο πούπουλο από τις εμπρός που φαίνονταν ότι τερμάτιζαν.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 08 Απρ 2015, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Τελικά κάθε πέρυσι και καλύτερα ............ αναφέρομαι στίς σφαίρες τού GSA. Καλά που το βρήκες αυτό??? Εγώ θα ήθελα πολύ ένα τέτοιο κομμάτι.... Εγώ τα πέταξα και τα δύο από Σκουριά.... άρχισαν να διαλύονται οι λαμαρίνες τους..... Σε μία περίπτωση παρέδωσε το πνεύμα ενας από τούς πισω μεντεσέδες...... λίγο ακόμη και θα έφευγε στόν δρόμο.
Οσον αφορά το C5 .... Η ανάρτησή του είναι όπως είναι από τήν αρχή..... Δέν σκλήρυνε τώρα. Αν παρουσιαζόταν τώρα δέν υπήρχε πρόβλημα γιατί κάτι θα είχε κουραστεί να δουλεύει..... δέν είχα παρά να το αλλάξω / επισκευάσω. Μήπως έχεις καμιά ιδές πώς αλλάζεις τα υγρά στό C5? Επειδή μου έκαψε ασφάλεια 2-3 φορές τελευταία η αντλία ανάρτησης μία από τίς υποθέσεις που κάνω είναι μήν ζορίζεται λόγω ακαταλληλότητας τών υγρών το μοτεράκι και μου καίει τήν ασφάλεια. Πολύ απίθανο το βρίσκω αυτό αφού τα υγρά με τον καιρό αραιώνουν οπότε και δέν πρέπει να ζορίζουν τίποτε αλλά δέν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο. Σε άλλο σημείο τού φόρουμ αναφέρομαι στό πρόβλημα. Το δικό μου Xantia έχει 6 σφαίρες συνολικά.... είμαι πολύ ευχαριστημένος με τήν ανάρτηση.... πάει σαν μαγικό χαλί ύστερα από το τελευταίο φούσκωμα που τίς έκανα (πρίν 6μηνο). Πρόσφατα με 4 άτομα και αποσκευές ισοδύναμες με ακόμη ένα άτομο πήγε και γύρισε στήν Σμύρνη σάν τόν άνεμο. Ολοι οι συνεπιβάτες (δέν είχαν ποτέ τήν εμπειρία Citroen παρά κάτι ακούσματα) ήταν με ανοιχτό το στόμα. Το κλού δε ήταν οταν στά σύνορα πλησίασα πολύ ένα προεξέχων γκισέ και ο καθρέφτης σφήνωσε από κάτω. Τρομοκρατία απο τούς συνεπιβάτες που με συμβούλεψαν σιγά σιγά να απομακρυνθώ στρίβοντας δεξιά με το μαλακό γιά να μήν σπάσει ο καθρέφτης. Γελάσαμε πολύ οταν χωρίς να κινηθώ το κατέβασα και απομακρύνθηκα ανώδυνα. Το μόνο που μού κάνει τελευταία είναι ένα τρέμουλο στό τιμόνι κατά το φρενάρισμα.... Υποθέτω (σίγουρα) στραβωμένο δισκο μπροστά..... έτσι κι αλλιώς θέλουν άλλαγμα οπότε στήν επόμενη αλλαγή τακάκια θα αλλάξω και δίσκους.... Στό μεταξύ όμως το φαινόμενο έγινε πιό ύπιο... σαν να επανέρχεται ο εν λόγω δίσκος σιγά σιγά στά ίσια του. Οτι δέ είπες γιά τήν λειτουργία τών σφαιρών και τίς περιπτώσεις έντονης στιγμιαίας καταπόνησης έτσι είναι όπως τα λές. Θα συμπληρώσω οτι ακριβώς σ' αυτή τήν λειτουργία επενέργειας και τών δύο σφαιρών ταυτόχρονα στό σύστημα οφείλεται και το απίθανο κράτημα παρά τίς κλίσεις τού αμαξώματος. Η πίεση στούς τροχούς ανεξάρτητα από τήν κλίσι παραμένει ίδια μεταφέροντας τα υγρά από τήν εξωτερική στήν εσωτερική πλευρά σε αντίθεση με τα ελλατήρια που κατά τήν εκτόνωσή τους δέν πιέζουν τους εσωτερικούς τροχούς στίς στροφες .... αντιθέτως πιέζονται υπερβολικα οι εξωτερική τροχοί που χάνουν και τήν ιδανική διαδρομή τους. Και μία ακόμη ερώτηση αν γνωρίζεις. Απ όσο έμαθα υπάρχουν δύο επιλογές στό κιβώτιο ταχυτήτων γιά τήν 5μπτη ταχύτητα.... Κοντή και Μακρυά σχέση. Ακουσα επίσης οτι στο γρανάζι τής 5μπτης επεμβαίνεις εξωτερικά χωρίς να χρειαστεί κατέβασμα / άνοιγμα τού κιβωτίου. Εγώ λοιπόν έχω μακρυά σχέση και ο Γιός μου (επισης Ξάντια) έχει κοντή. Μήπως ξέρεις πώς μπορούμε να βρούμε κατ αρχήν και στήν συνέχεια να αλλάξουμε το εν λόγω γρανάζι?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Tzartos Christos
Απαντήσεις: 40
ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ Η ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: grekoulis
Απαντήσεις: 23
Αγορά Citroen Xantia 1600 1995 υδροπνευματική ανάρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: neocar
Απαντήσεις: 53
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Andreas81
Απαντήσεις: 12
Υπάρχει η Citroen χωρίς πνευματική ανάρτηση;
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 44
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ