Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλες και όλους.

Ζητώ βοήθεια, γνώμες και συμβουλές για την ανάρτηση της Xantia 1.8 16v mod 2000.
Το πρόβλημα έχει ως εξής: Στα καλά του το αυτοκίνητο είναι ελαφρώς “σκληρό”, μετά από λίγη ώρα λειτουργίας όμως γίνεται κυριολεκτικά ανυπόφορο. Σαν Κορόλα του '75 με χαλασμένα αμορτισέρ.

- Τον Ιούνιο του '14 τοποθετήθηκαν 4 καινούριες σφαίρες γνήσιες. Μετά την τοποθέτηση χρειάστηκαν 3 εξαερώσεις για να έρθουν τα φρένα στα σωστά τους. Το αυτοκίνητο είχε σωστή ανάρτηση, άναβε όμως περιστασιακά το λαμπάκι ABS και κατά την εκκίνηση αργούσε να ανέβει η πίεση στα φρένα. Μετά από σύντομο χρονικό διάστημα η ανάρτηση έγινε χάλια.
- Αλλάχτηκαν LHM, έγινε καθαρισμός δοχείου και φίλτρων και καθαρίστηκαν (χωρίς ξεμοντάρισμα από το αυτοκίνητο) και ρυθμίστηκαν οι ρυθμιστές ύψους (αυτά δεν είναι τα ρομπότ?).
- Αν φορτιστεί η ανάρτηση ανταποκρίνεται με χρονική υστέρηση 20 δευτερόλεπτα περίπου.
- Το χαρακτηριστικό “ΚΤΑΚ” από μπροστά όταν σπάει η πίεση ακούγεται κάθε 1 λεπτό και 15 δευτερόλεπτα, ίσως και περισσότερο.
- Περιστασιακά ανάβει λυχνία ABS.
- Η ανάρτηση ανεβαίνει από το χειριστήριο άμεσα χωρίς καθυστέρηση, αργεί όμως να κατέβει.
- Ο δείκτης του LHM (ανάρτηση τέρμα πάνω σε θέση ελέγχου) έχει ως εξής: ο χάλκινος δίσκος στην κάτω γραμμή και ο πορτοκαλί δίσκος λίγο πάνω από την πάνω γραμμή.
- Όταν το αμάξι είναι κρύο, για λίγο μετά την εκκίνηση (το πολύ μισό λεπτό) το τιμόνι δεν είναι κανονικά ελαφρύ, μετά στρώνει, το αυτοκίνητο όμως ανεβαίνει στο σωστό ύψος άμεσα.
- Όπως γράφω παραπάνω, στην αρχή η ανάρτηση είναι καλούτσικη, μετά από λίγη ώρα σκληραίνει πολύ. Αν σταματήσω και παίξω πάνω κάτω την ανάρτηση βελτιώνεται λίγο.

Όποιος καταλαβαίνει κάτι απ' όλα αυτά ας ρίξει γνώμη. Ο τεχνίτης όταν ρύθμισε τα ρομπότ είπε ότι αν συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα πρέπει να τα αφαιρέσει εντελώς για λεπτομερή καθαρισμό. Τι μπορεί να συμβαίνει και καθυστερεί τόσο πολύ το “ΚΤΑΚ” του ρυθμιστή πίεσης? Δεν ανεβάζει πίεση η αντλία ή δεν κόβει την πίεση ο ρυθμιστής και ανεβαίνει σταδιακά η πίεση στο κύκλωμα? Επηρεάζει κάτι από αυτά τη σκληρότητα της ανάρτησης?. Και αν ναι, γιατί το πρόβλημα παρουσιάζεται μετά από λίγη ώρα λειτουργίας? Το εξάρτημα στο οποίο βιδώνεται η μπροστά μεσαία σφαίρα όπως και η αντλία, δεν έχουν εμφανή διαρροή, είναι όμως γεμάτα λίγδα. Υπάρχει πιθανότητα να παίρνει αέρα το κύκλωμα? Σχετίζεται αυτό με τα παραπάνω προβλήματα?
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρων.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n555 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Έχει πολλά κενά η ιστορία.
Καινούριες σφαίρες και αλλαγμένα υγρά και καθαρά φίλτρα, με το αμάξι να είναι κούτσουρο; χμμμμμμ
Τα φρένα και το τιμόνι είναι τα πρώτα πράγματα που παίρνουν πίεση και δουλεύουν πριν το αμάξι σηκωθεί!
Αν το αμάξι είχε καιρό να δουλέψει και είχε χάλια υγρά και κύκλωμα, ίσως κολλάνε οι μπουκάλες. Οι πίσω επισκευάζονται και καθαρίζονται, οι εμπρός.... :hmm
Τα φρενα επίσης αν δεν εξαερώθηκαν ποτέ, ίσως θέλουν προσπάθεια για να συνέλθουν και φέρνουν υγρά με έντονη παροχή. Κανονικά με πατημένο πεντάλ μόνιμα, ανοίγοντας τον εξαερωτήρα σε οποιονδήποτε τροχό (δαγκάνα), πρέπει να ρέει σαν να ανοίγεις την βρύση!
Αν ανοίξεις την βίδα του συσσωρευτή των 12mm στο 1/4 (αυτή που προεξέχει επάνω περίεργα σε σχέση με τις υπόλοιπες), ακούγεται σαν να εξαερώνει το κύκλωμα;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
Βασιλη παντα αμεσος!
Ναι χαμηλωνω την αναρτηση σβηνω τη μηχανη ξεβιδωνω τον εξαερωτηρα και ακουγεται παντα ηχος εξαερωσης για 2-3δευτερολεπτα. Για κολλημενες μπουκαλες δεν νομιζω γιατι στα καλα του το αυτοκινητο ειναι σχεδον ενταξει. Μετα απο λιγη ωρα λειτουργιας σκληραινει.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n555 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 20:57 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μόνο αν μπορούσε κάποιος από κοντά να το δει για να σου πει μια γνώμη... Πραγματικά περίεργο...
Εδώ σε ένα άλλο Xantia 5σφαιρο, δεν σηκώνονταν καθόλου, δεν είχε φρένα σχεδόν καθόλου, δούλευε συνέχεια η αντλία της ανάρτησης, και σηκωνόταν μόνο αν έστριβες το τιμόνι, το οποίο είχε περιστασιακά υποβοήθηση. Τελικά έλειπε η μπίλια του συσσωρευτή στην βίδα που σου είπα...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, n555
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καλα μιλαμε τον εχω λυπηθει μ αυτο που περιγραφει.. :hmm :( Δε μπορω να σκεφτω τιποτα εντωμεταξυ!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για πολύ μα παραπολυ βρωμικο κύκλωμα μου βρωμάει η υποθεση.....και λημ να αλλαξεις να το κύκλωμα είναι βουλωμενο αντε γεια.....για το τιμονι που λεει ο φιλος το πιο πιθανο είναι ότι δεν παει λημ αρκετο στην αντλια με αποτέλεσμα να χανει υποβοηθηση το τσεκαρα όταν μου κοπηκε ο σωλήνας που τροφοδοτείτε η αντλια και εχανε λημ και ειχα αυτά τα συμπτώματα με τιμονι και αργουσε να σηκωθεί...τωρα για καθαρισμο κυκλώματος το πιο σιγουρο με ότι αυτό συνεπάγετε είναι ειδικο υγρο καθαρισμου αλλα μετα από κατι μηνες ισως πρεπει να εισε ετοιμος για αντ/ση επιστροφων λογω διαρροων......τα υπολοιπα πρεπει να ατα δει ανθρωπος που ξερει....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, n555
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
billaras έγραψε:
Μόνο αν μπορούσε κάποιος από κοντά να το δει για να σου πει μια γνώμη... Πραγματικά περίεργο...
Εδώ σε ένα άλλο Xantia 5σφαιρο, δεν σηκώνονταν καθόλου, δεν είχε φρένα σχεδόν καθόλου, δούλευε συνέχεια η αντλία της ανάρτησης, και σηκωνόταν μόνο αν έστριβες το τιμόνι, το οποίο είχε περιστασιακά υποβοήθηση. Τελικά έλειπε η μπίλια του συσσωρευτή στην βίδα που σου είπα...

Σχετικά με εξαερωτήρα ερωτήσεις;
- Κάνουμε εξαέρωση με τη μηχανή εκτός λειτουργίας ή σε λειτουργία?
- Αν ξεβιδώσω τη βίδα ακούγεται το χαρακτηριστικό "φσσσσσ". Θέτω τη μηχανή σε λειτουργία, σηκώνω την ανάρτηση στη σκάλα λειτουργίας περιμένω 2 λεπτά, κατεβάζω την ανάρτηση τέρμα κάτω, θέτω τη μηχανή εκτός λειτουργίας, ξεβιδώνω πάλι λίγο τη βίδα και ακούγεται πάλι ήχος εξαέρωσης (το γνωστό "φσσσσ"). Τι συμβαίνει? Παίρνει το κύκλωμα αέρα μέσα σε δύο λεπτά?


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n555 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρων και συνεχίζω.
Σχετικά με την πίεση στο κύκλωμα, το αυτοκίνητο σηκώνεται άμεσα και το τιμόνι μισό λεπτό μετά την εκκίνηση είναι κανονικά ελαφρύ, όπως επίσης και η ανάρτηση σχεδόν εντάξει. Αν το κύκλωμα ήταν έστω και εν μέρει μπλοκαρισμένο λόγω βρωμιάς, το αυτοκίνητο θα παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα συνεχώς.

Σήμερα αφού η ανάρτηση σκλήρυνε μετά από 1 ώρα ταξιδιού, σταμάτησα για λίγη ώρα (κανα 40λεπτο). Όταν πάλι ξεκίνησα αναψε λυχνία ABS και ταξίδεψα έτσι λίγη ώρα. Μετά κατέβασα την ανάρτηση, την ανέβασα τερμα πάνω, την κατέβασα στο κανονικό, έσβησε το λαμπάκι και το αυτοκίνητο μαλάκωσε κάπως.
Πρέπει να συμβαίνει κάτι με την πίεση. Παλαιότερα που είχε τρυπήσει ενα σωληνάκι LHM κάτω από το ABS άναβε συνέχεια η λυχνία. Ο τεχνίτης μου επίσης υποστηρίζει ότι αν δεν είναι ίδια η πίεση του κυκλώματος στα φρένα δεξ. και αρ. τότε το ABS δε λειτουργεί.

Ακόμη ένα περιστατικό, είναι το εξής: κατά την αλλαγή ελαστικών το αυτοκίνητο σηκώθηκε από τους μαρσπιέδες περίπου ένα μέτρο χωρίς να αλλάξω θέση στην ανάρτηση. οι ρόδες κρέμασαν όσο χαμηλά γίνονταν. Όταν το αυτοκίνητο κατέβηκε η ανάρτηση ήταν (δηλ. το αυτοκίνητο) τέρμα κάτω (θυμίζω ότι δεν είχα πειράξει το χειριστήριο). Όταν σηκώθηκε το αυτοκίνητο είχε ανάρτηση θαύμα, μετά από λίγη ώρα πάλι σκλήρυνε.

Σα να ψιλοβγάζω συμπέρασμα ότι το πράγμα επανέρχεται με "σπάσιμο" της πίεσης.

Πιστεύω πως πρέπει να επικεντρωθούμε στα εξής:
1) Η ανάρτηση σκληραίνει μετά από λίγη ώρα λειτουργίας.
2) Η πίεση εκτονώνεται σε αραιά διαστήματα (ακούω το "κτακ" μετά από 1' και 20'' ίσως και περισσότερο).
3) Ανάβει λυχνία ABS.
4) Η ανάρτηση γίνεται σχεδόν εντάξει με λίγο "πάνω -κάτω"


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n555 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Απρ 2015, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Προσοχή!
Η βίδα για να γίνει εξαέρωση σωστά στην ανάρτηση, την ανοιγοκλείνεις, ΜΟΝΟ με κινητήρα ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Ανοίγεις μόνο 1/4 της 12mm βίδας, μέχρι να ακούσεις το φσσσ και μετά κλείνεις την βίδα, όχι πολύ σφιχτά. Σχεδόν σφίξιμο με τα δάχτυλα και κάτι ακόμα.
Όταν ανοίγεις την βίδα με σβιστό κινητήρα απλά "παιδεύεις" το κύκλωμα, γιατί γεμίζει αέρα και ενεργοποιείς και τις βάνες αντιβύθισης.

Σημαντικό!
Την έκτη σφαίρα πίσω (αντιβύθιση) την έχεις αλλάξει ποτέ; Πίεση έχει μέσα;

Το ABS δεν έχει σχέση να ανάβει επειδή έχει ή όχι άλλη πίεση αριστερά δεξιά. Αυτό δεν πρέπει να γίνεται κι όλας (η διαφορά πίεσης). Για να σου σβήνει με το "παίξιμο", μάλλον κάποιο από τα 4 καλώδια των αισθητήρων είναι κάπου κομμένο και του κάνεις πάλι επαφή με το ανεβοκατέβασμα.

Ένα βρώμικο σχετικά κύκλωμα, ένα κύκλωμα με αέρα, ένα κύκλωμα με μια σωλήνα π.χ. παροχής της αντλίας ανάρτησης να παίρνει αέρα, με σπασμένη αντιβύθιση, χωρίς εξαερωμένα φρένα σωστά κτλ κτλ τρελαίνεται. Πολύ λογικό... Αφού όλα συνεργάζονται μεταξύ τους.

Επίσης, το ότι σφύγγει περίεργα, υποψιάζομαι ότι κάτι γίνεται ή με το θέμα της αντιβύθισης, ή οι σωληνώσεις επιστροφών του για κάποιο λόγο έχουν πίεση ενώ δεν πρέπει...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, n555
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Απρ 2015, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ρε πές στον άνθρωπο να το δώσει να ησυχάσει και άστον με τα χιλιοστά της βίδας....... :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Απρ 2015, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
Tzakos έγραψε:
Ρε πές στον άνθρωπο να το δώσει να ησυχάσει και άστον με τα χιλιοστά της βίδας....... :laugh

Να το δώσω στο μάστορα, στον παλιατζή ή για πούλημα?


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n555 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Απρ 2015, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
billaras έγραψε:
Προσοχή!
Η βίδα για να γίνει εξαέρωση σωστά στην ανάρτηση, την ανοιγοκλείνεις, ΜΟΝΟ με κινητήρα ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Ανοίγεις μόνο 1/4 της 12mm βίδας, μέχρι να ακούσεις το φσσσ και μετά κλείνεις την βίδα, όχι πολύ σφιχτά. Σχεδόν σφίξιμο με τα δάχτυλα και κάτι ακόμα.
Όταν ανοίγεις την βίδα με σβιστό κινητήρα απλά "παιδεύεις" το κύκλωμα, γιατί γεμίζει αέρα και ενεργοποιείς και τις βάνες αντιβύθισης.

Σημαντικό!
Την έκτη σφαίρα πίσω (αντιβύθιση) την έχεις αλλάξει ποτέ; Πίεση έχει μέσα;

Το ABS δεν έχει σχέση να ανάβει επειδή έχει ή όχι άλλη πίεση αριστερά δεξιά. Αυτό δεν πρέπει να γίνεται κι όλας (η διαφορά πίεσης). Για να σου σβήνει με το "παίξιμο", μάλλον κάποιο από τα 4 καλώδια των αισθητήρων είναι κάπου κομμένο και του κάνεις πάλι επαφή με το ανεβοκατέβασμα.

Ένα βρώμικο σχετικά κύκλωμα, ένα κύκλωμα με αέρα, ένα κύκλωμα με μια σωλήνα π.χ. παροχής της αντλίας ανάρτησης να παίρνει αέρα, με σπασμένη αντιβύθιση, χωρίς εξαερωμένα φρένα σωστά κτλ κτλ τρελαίνεται. Πολύ λογικό... Αφού όλα συνεργάζονται μεταξύ τους.

Επίσης, το ότι σφύγγει περίεργα, υποψιάζομαι ότι κάτι γίνεται ή με το θέμα της αντιβύθισης, ή οι σωληνώσεις επιστροφών του για κάποιο λόγο έχουν πίεση ενώ δεν πρέπει...

η αντιβύθιση και ο συσσωρευτής αλλάχτηκαν 3-4 χρόνια πριν. Πρέπει να το δω. Ουτε πήγε εκεί το μυαλό μου. επηρεάζει η αντιβύθιση τη μπροστά ανάρτηση?
Για τον εξαερωτήρα τελικά, σα να προσπαθούσα να παίξω τρομπέτα ρουφώντας. Αυτό διάβασα στο frenchcarforums αυτό έκανα, αντι ν' ανοίξω κανά βιβλίο......
Τις επιστροφές στις μπουκάλες τις άλλαξα 3-4 χρόνια πριν.
Ξεκινάω λοιπόν με μια καλή εξαέρωση και έλεγχο - γεμισμα αντιβύθισης και συσσωρευτή.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n555 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Απρ 2015, 06:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Τι σφαίρες έβαλες; Υπάρχει περίπτωση κάποια από τις σφαίρες να είναι ελατωματική;
Μου κάνει εντύπωση που λες πως ακούς το συσσωρευτή μετά από 1,5 λεπτό. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα πίεσης στο κύκλωμα. Εφόσον έχεις παίξει με ΛΗΜ, σφαίρες και τοιάυτα τότε φοβάμαι πως είτε η αντλία υψηλής θέλει επισκευή/αλλαγή ή ο συσσωρευτής την έχει ακούσει (ή αν είσαι γκαντέμης και τα 2).

Θέμα βρωμιάς στο κύκλωμα δεν πρέπει να έχεις. Θα το καταλάβαινες από το τιμόνι, το οποίο όταν θα το έστριβες σταματημένος θα έκανε κρακ κρακ και θα υπήρχε ανομοιόμορφη υποβοήθηση.
Όταν είσαι σταματημένος και στρίβεις το τιμόνι, ελαφραίνει αν εκείνη την ώρα ανεβάσεις στροφές (και κατά συνέπεια σηκώσει περισσότερες στροφές η αντλία; )


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν Goldfish για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, n555
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Απρ 2015, 10:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Ιουν 2010, 13:15
Δημοσιεύσεις: 594
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Εικόνες: 2
Πιστεύω ότι δεν θα έχει κάτι το σοβαρό.. σίγουρα θέλει ψάξιμο από άτομο που ξέρει καλά από xantia.. ότι και να έχει με μεταχειρισμένα ανταλακτικα η με επισκευή σε ότι χρειαστεί δεν θα δώσεις και κανένα τρελό ποσό.. αρκεί το άτομο που θα ασχοληθεί να μην σε κλέψει.. άποψη μου αν μπορείς κράτα το και μην το πετάξεις..

_________________
Εικόνα
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν bxakias για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης, n555
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Απρ 2015, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
Goldfish έγραψε:
Τι σφαίρες έβαλες; Υπάρχει περίπτωση κάποια από τις σφαίρες να είναι ελατωματική;
Μου κάνει εντύπωση που λες πως ακούς το συσσωρευτή μετά από 1,5 λεπτό. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα πίεσης στο κύκλωμα. Εφόσον έχεις παίξει με ΛΗΜ, σφαίρες και τοιάυτα τότε φοβάμαι πως είτε η αντλία υψηλής θέλει επισκευή/αλλαγή ή ο συσσωρευτής την έχει ακούσει (ή αν είσαι γκαντέμης και τα 2).

Θέμα βρωμιάς στο κύκλωμα δεν πρέπει να έχεις. Θα το καταλάβαινες από το τιμόνι, το οποίο όταν θα το έστριβες σταματημένος θα έκανε κρακ κρακ και θα υπήρχε ανομοιόμορφη υποβοήθηση.
Όταν είσαι σταματημένος και στρίβεις το τιμόνι, ελαφραίνει αν εκείνη την ώρα ανεβάσεις στροφές (και κατά συνέπεια σηκώσει περισσότερες στροφές η αντλία; )

Το τιμόνι είναι το ίδιο ελαφρύ ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα. Σε τίποτα το αυτοκίνητο δε μου δίνει εντύπωση να μην ανεβάζει πίεση. Φαίνεται να συμβαίνει το αντίθετο.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε n555 για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 47 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με Εκκίνηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 13
Προβλημα με προβολεις ομιχλης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: SARC3
Απαντήσεις: 13
προβλημα με εμπρος υαλοκαθαριστηρες μκ1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: takzip1
Απαντήσεις: 3
xsara piccaso 1,8 01' 6FZ προβλημα οταν ειναι κρυο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Πρόβλημα με τον αισθητήρα "λ"
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: vagosvtr
Απαντήσεις: 36
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ