Συγγραφέας |
Μήνυμα |
n555
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Απρ 2015, 21:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44 Δημοσιεύσεις: 25
|
Παιδιά εχαριστω για τη βοήθεια. Αυριο αν μπορέσω παω συνεργείο. Ο τεχνίτης μου είναι ξεφτέρι και ιδιοκτήτης Ξαντιας εδω και χρόνια. Και εντάξει τύπος. Σε καμία περίπτωση δεν έχω σκεφτεί να αλλάξω αυτοκίνητο. Πρώτα ο Θεός, μέχρι να γίνει η Ξαντια 25 χρονών.......
|
|
|
|
|
n555
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Απρ 2015, 10:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44 Δημοσιεύσεις: 25
|
bxakias έγραψε: Πιστεύω ότι δεν θα έχει κάτι το σοβαρό.. σίγουρα θέλει ψάξιμο από άτομο που ξέρει καλά από xantia.. ότι και να έχει με μεταχειρισμένα ανταλακτικα η με επισκευή σε ότι χρειαστεί δεν θα δώσεις και κανένα τρελό ποσό.. αρκεί το άτομο που θα ασχοληθεί να μην σε κλέψει.. άποψη μου αν μπορείς κράτα το και μην το πετάξεις.. Παιδια σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια, σίγουρα είναι κάτι που φτιάχνεται, απο τη στιγμή που το αυτοκίνητο ώρες ώρες είναι καλό. Σε καμία περίπτωση εν σκέφτηκα να αλλάξω την Ξαντια, πρώτα ο Θεός να γίνει 25 χρονώ και βλέπουμε. Σχετικά με τεχνίτη εχω πολύ καλό, είναι ξεφτέρι και ιδιοκτήτης Ξάντια. Και εντάξει τύπος.
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Απρ 2015, 21:51 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
n555 έγραψε: Goldfish έγραψε: Τι σφαίρες έβαλες; Υπάρχει περίπτωση κάποια από τις σφαίρες να είναι ελατωματική; Μου κάνει εντύπωση που λες πως ακούς το συσσωρευτή μετά από 1,5 λεπτό. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι υπάρχει πρόβλημα πίεσης στο κύκλωμα. Εφόσον έχεις παίξει με ΛΗΜ, σφαίρες και τοιάυτα τότε φοβάμαι πως είτε η αντλία υψηλής θέλει επισκευή/αλλαγή ή ο συσσωρευτής την έχει ακούσει (ή αν είσαι γκαντέμης και τα 2).
Θέμα βρωμιάς στο κύκλωμα δεν πρέπει να έχεις. Θα το καταλάβαινες από το τιμόνι, το οποίο όταν θα το έστριβες σταματημένος θα έκανε κρακ κρακ και θα υπήρχε ανομοιόμορφη υποβοήθηση. Όταν είσαι σταματημένος και στρίβεις το τιμόνι, ελαφραίνει αν εκείνη την ώρα ανεβάσεις στροφές (και κατά συνέπεια σηκώσει περισσότερες στροφές η αντλία; ) Το τιμόνι είναι το ίδιο ελαφρύ ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα. Σε τίποτα το αυτοκίνητο δε μου δίνει εντύπωση να μην ανεβάζει πίεση. Φαίνεται να συμβαίνει το αντίθετο. αν είναι το αντίθετο θέλεις συσσωρευτή. Και αν πράγματι θέλεις συσσωρευτή φτιάξτον άμεσα γιατί θα σου #$%Τ^ την τρόμπα.
|
|
|
|
|
n555
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μάιος 2015, 23:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44 Δημοσιεύσεις: 25
|
Εδώ πάλι. Το αμάξι έχει στρώσει αρκετά από μόνο του. Είναι σταθερά στο 70-80% της άνεσης και καταλαβαίνω ότι είναι Xantia. Περιστασιακά γίνεται εξαιρετικά άνετο. Παράξενα πράγματα. Όταν τα οικονομικά μου επιτρέψουν αλλαγή χταποδιών πιστεύω να φτιαχτεί και η ανάρτηση. Ελπίζω συντομα να σας έχω νέα (και αυτοκίνητο πραγματικά ανετο.....) Αναμείνατε
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Μάιος 2015, 23:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αδερφε καθαρισες φιλτρα? αυτό είναι το πρωτο που κανουμε συνηθως και μετα όλα τα αλλα..φυσικα μαζι με υγρα... εγω θα σου προτεινα καθαρισμο φιλτρων άδειασμα το παλιο λημ και να βαλεις ένα καθαριστικο για καπου 2000-3000 χλμτρα με παραλληλα συχνο ελεγχο στα φιλτρα ετσι ώστε να είναι καθαρα...στην συνεχεια βγαλσιμο το καθαριστικο λημ καινουργια αφου ξανακαθαρισεις τα φιλτρα εξαερωση φρενων και το βλέπεις πως θα συμπεριφερθεί...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
n555
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 12:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44 Δημοσιεύσεις: 25
|
επανερχομαι χωρίς να έχει λυθεί το πρόβλημα του αυτοκινήτου. Αλλάχτηκαν LHM και καθαριστηκαν φιλτρα, αλλαχτηκαν κατι χταποδια, σφαιρα κεντρικη εμπρός, οι αλλες ξαναγεμισαν, βγηκαν και καθαριστηκαν ρομποτ (οσο καθαριστηκαν δηλαδη, το πισω αλλάχτηκε με μταχειρισμενο). Το αυτοκινητο είναι στον κόσμο του.
- Δεν χαμηλωνει η μπροστα αναρτηση στο τερμα, χαμηλωνει μονο πισω (με το χειριστηριο στη χαμηλη σκαλα). Θα κατεβει μονο αν πιεσω με το βαρος μου το μπροστα μερος
- Χανει υψος μπροστα και πισω με μια μερα ακινησια, σχεδον φτανει στο τερμα χαμηλο, με το χειριστηριο στη μεσαια σκαλα
- δεν κανει το χαρακτηριστικο "τσακ" ο ρυθμιστης πιεσης (εκει που πιανει η μπροστα μεσαια σφαιρα)
- Δεν εχει αντιβυθιση στο φρεναρισμα, "βουταει" με τη μουρη
- το μπροστα ρομποτ ρυθμιζει υψος μονο με μεγαλη αλλαγη βαρους (με ενα ατομο ή με δυο πολλες φορες δε διορθωνει τιποτα)
- όταν πιεζω το μπροστα μερος πανω-κατω συνεχως, σα να "μπλοκαρει" η αναρτηση και στιγμιαια δεν επιστρέφει στο κανονικο υψος ή δε βυθιζεται με την πιεση
- ακομη και αν η αναρτηση ειναι σχετικα μαλακη οταν ξεκινησω την οδήγηση, μετά από λίγη ώρα και κανα δυο ολιγόλεπτες στάσεις σκληραίνει.
Οταν ειχα αλλαξει σφαιρες καλοκαιρι 2014, σφυριζε-ετριζε το πενταλ του φρενου και το αμαξι εστρωσε μετα από τρεις εξαερωσεις. Για τους επομενους δυο-τρεις μηνες ηταν μαλακο αλλα μετα απο καθε ολιγολεπτη σταση, οταν ξαναξεκινουσα, αναβε λαμπακι STOP. Μετα αρχισε να σκληραινει η αναρτηση και ανοιξα αυτο το θεμα
Σας επρηξα. Το προφανες είναι "το αμαξι τα' παιξε". Τραβιεμαι 2,5 χρονια χωρις αποτελεσμα. Δεν ξερω αν ειναι και ασφαλες και αξιοπιστο το αυτοκινητο.
Οποιος μπορει ας βοηθησει. Αν καταλαβαινει κανεις τι μπορει να φταιει μηπως και μεταφερω καμια σωστη ιδεα στον τεχνιτη μου.
Ειμαι Βόλο. αν γνωριζετε καλο συνεργείο Λαρισα Θεσσαλονικη ή αλλου κοντα στειλτε PM. Ακομη και Αθηνα
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 13:35 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
γνωμη μου να κοιταξεις συντομα για αλλο αμαξι...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 18:18 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
χα-χα πολυ γερμανικο αστειο..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
n555
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 19:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44 Δημοσιεύσεις: 25
|
Ευχαριστώ. Προκειται για την πιο ευκολη λύση.
Βλάβη--->πέταμα--->καινούριο = ΑΠΛΟ.
Λέω να το επισκευάσω. Απλά χρειάζεται καλός τεχνίτης. Μπορείτε να βοηθήσετε με μια συμβουλή-γνώμη προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της σωστής λειτουργίας?
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 19:34 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
φιλε περιμενε να μπει ο Μανωλης που ειναι γνωστης της κρητιδικης υδροπονιας..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 19:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
n555 έγραψε: Ευχαριστώ. Προκειται για την πιο ευκολη λύση.
Βλάβη--->πέταμα--->καινούριο = ΑΠΛΟ.
Λέω να το επισκευάσω. Απλά χρειάζεται καλός τεχνίτης. Μπορείτε να βοηθήσετε με μια συμβουλή-γνώμη προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της σωστής λειτουργίας? Εγώ παλικάρι μου,δεν το γνωρίζω αυτό το θέμα. Υπάρχουν ειδικοί εδώ μέσα,που θα σου εξηγήσουν τι πρέπει να κάνεις.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 21:14 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Αν θυμαμαι απο τα παλια χρονια τοτε που ειχαμε το GS, το υδροπνευματικο συστημα θελει σωστη εξαερωση οταν επεμβεις. Μηπως εχει φυσαλιδες αερα το κυκλωμα και μπερδευεται? Κατι παρομοιο ειχε παθει και το GS που ειχαμε μετα απο αλλαγη εμπρος σφαιρων σε ασχετο συνεργειο. Σιγουρα ομως υπαρχουν πολυ πιο σχετικοι απο εμενα εδω μεσα στη συντηρηση της υδροπνευματικης.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Skotis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Απρ 2017, 21:22 |
|
Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53 Δημοσιεύσεις: 7471 Τοποθεσία: Βόλος
|
n555 έγραψε: επανερχομαι χωρίς να έχει λυθεί το πρόβλημα του αυτοκινήτου. Αλλάχτηκαν LHM και καθαριστηκαν φιλτρα, αλλαχτηκαν κατι χταποδια, σφαιρα κεντρικη εμπρός, οι αλλες ξαναγεμισαν, βγηκαν και καθαριστηκαν ρομποτ (οσο καθαριστηκαν δηλαδη, το πισω αλλάχτηκε με μταχειρισμενο). Το αυτοκινητο είναι στον κόσμο του.
- Δεν χαμηλωνει η μπροστα αναρτηση στο τερμα, χαμηλωνει μονο πισω (με το χειριστηριο στη χαμηλη σκαλα). Θα κατεβει μονο αν πιεσω με το βαρος μου το μπροστα μερος
- Χανει υψος μπροστα και πισω με μια μερα ακινησια, σχεδον φτανει στο τερμα χαμηλο, με το χειριστηριο στη μεσαια σκαλα
- δεν κανει το χαρακτηριστικο "τσακ" ο ρυθμιστης πιεσης (εκει που πιανει η μπροστα μεσαια σφαιρα)
- Δεν εχει αντιβυθιση στο φρεναρισμα, "βουταει" με τη μουρη
- το μπροστα ρομποτ ρυθμιζει υψος μονο με μεγαλη αλλαγη βαρους (με ενα ατομο ή με δυο πολλες φορες δε διορθωνει τιποτα)
- όταν πιεζω το μπροστα μερος πανω-κατω συνεχως, σα να "μπλοκαρει" η αναρτηση και στιγμιαια δεν επιστρέφει στο κανονικο υψος ή δε βυθιζεται με την πιεση
- ακομη και αν η αναρτηση ειναι σχετικα μαλακη οταν ξεκινησω την οδήγηση, μετά από λίγη ώρα και κανα δυο ολιγόλεπτες στάσεις σκληραίνει.
Οταν ειχα αλλαξει σφαιρες καλοκαιρι 2014, σφυριζε-ετριζε το πενταλ του φρενου και το αμαξι εστρωσε μετα από τρεις εξαερωσεις. Για τους επομενους δυο-τρεις μηνες ηταν μαλακο αλλα μετα απο καθε ολιγολεπτη σταση, οταν ξαναξεκινουσα, αναβε λαμπακι STOP. Μετα αρχισε να σκληραινει η αναρτηση και ανοιξα αυτο το θεμα
Σας επρηξα. Το προφανες είναι "το αμαξι τα' παιξε". Τραβιεμαι 2,5 χρονια χωρις αποτελεσμα. Δεν ξερω αν ειναι και ασφαλες και αξιοπιστο το αυτοκινητο.
Οποιος μπορει ας βοηθησει. Αν καταλαβαινει κανεις τι μπορει να φταιει μηπως και μεταφερω καμια σωστη ιδεα στον τεχνιτη μου.
Ειμαι Βόλο. αν γνωριζετε καλο συνεργείο Λαρισα Θεσσαλονικη ή αλλου κοντα στειλτε PM. Ακομη και Αθηνα Από Βόλο είσαι φίλε μου; Που πήγες να στο φτιάξουν;
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
My Citroen C4
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω Skotis στις Δευτ 03 Απρ 2017, 21:23.
Αιτία: διπλό ποστ |
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|