Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Σεπ 2015, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Το πρόβλημα είναι το εξής.
Το βεντιλατέρ είναι σίγουρα εντάξει. (τσεκαρισμένο)
Παίρνει μπροστά όμως τελευταία μιά στίς τόσες. Όποτε του κατέβει. Οταν παίρνει μπρός δουλεύει άψογα σε όλες τίς σκάλες. Οταν μουλαρώνει όμως δέν παίρνει με τίποτε παρά τά πολλά άναψε σβήσε τού κινητήρα. (πολύ σπάνια πιάνει το τρίκ και παίρνει μπροστά μ αυτόν τόν τρόπο)
Οταν δέν παίρνει μπροστά διαπίστωσα οτι δέν δουλεύει η θέρμανση τού πίσω μπάρ μπρίζ.
Θα ήθελα να μού πεί κάποιος που γνωρίζει ποιό είναι το κύκλωμα που δίνει εντολή στό βεντιλατέρ μόνο μερικά δευτερόλεπτα αφού έχει εκκινήσει ο κινητήρας..... και σβήνει όταν σβήσει ο κινητήρας έστω και αν το κλειδί είναι γυρισμένο στήν πλήρη λειτουργία.(αυτό θέλω να το ξέρω μήπως και συνδέεται με τήν βλάβη αυτή.
Παρακαλώ απαντήσεις από αυτούς που γνωρίζουν..... Το πρόβλημα είναι συγκεκριμένο και έχει μία συγκεκριμένη λύση. Έμαθα κάτι γιά πρόβλημα στόν κεντρικό διακόπτη της μηχανής αφού λόγω τών πολλών Αμπέρ που ζητάει το βεντιλατέρ παραδίδει σταδιακά το πνεύμα και η λύση είναι η προσθήκη ενός Ηλεκτροδιακόπτη.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzartos Christos για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2015, 06:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
h θερμανση του πισω παρμπριζ ελεγχετε απο την ασφαλεια f29 30A που δεν εχει καμια σχεση με το βεντιλατερ
αρχικα
1.δες τα ρελλε που βρισκονται μπροστα στην μασκα αφαιρεσετην κα κοιταξετα συνηθως εκει καρβουνιαζει η επαφη στην φισσα και μια πατει μια δεν παταει...
2.αν το 1 δεν ισχυει τοτε κατω απο το αριστερο εμπρος φαναρι και ειδικοτερα χωμενο κατω απο τον εμπρος προφυλακτηρα εχει ενα εγκεφαλακι το οποιο ονομαζετε μπιτρον.....συνηθως το εχουν ολα τα ξανθια εκει περα και αν θυμαμαι καλα απο τα τελευταια ξανθια 1 μεχρι και ολα τα σειρα 2 ειναι εκει αν τελικα οι επαφες του ρελλε ειναι οκ βγαλε το αντιστοιο απο το αλλο ξανθια που εχεις (λογικα ταιιαζουν) και δοκιμασετο στο δικο σου...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2015, 07:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 20:06
Δημοσιεύσεις: 13
Γεια σου Μανόλη.
για ποιο βεντιλατερ μιλάς? Εγώ αναφέρομαι στο βεντιλατερ του καλοριφέρ.... Το αναφέρω στο θέμα. Βρίσκονται ρέλε που αφορούν το καλοριφέρ μπροστά στην μάσκα? Αν ναι να το ψάξω.
Επίσης η πρωτογενης τροφοδοσία ρεύματος δεν έχει σχέση με τις ασφάλειες. Με το άνοιγμα του διακόπτη της μηχανής τροφοδοτουνται αρκετές ασφάλειες με ρεύμα. Και απ ότι κατάλαβα από ένα σχεδιάγραμμα του συγκεκριμένου διακόπτη διαθέτει τρεις διαφορετικές ενότητες οπότε και παρέχει ρεύμα σε τρεις ομάδες οργάνων του αυτοκινήτου, οπότε και σε τρεις ομάδες ασφαλειων. Η συγκεκριμένη ομάδα αυτής της παροχής φαίνεται να τροφοδοτεί μόνο το βεντιλατερ του καλοριφέρ και την αντίσταση στο πίσω τζάμι, ίσως από δύο διαφορετικές ασφάλειες. (αυτό δεν το κοιταξα) Άκουσα δε ότι λόγω φόρτου εργασίας (τραβάει πολλά αμπερ) οι επαφές μέσα στον διακόπτη παθαίνουν ζημιές και γι αυτό τον λόγο πολλοί ηλεκτρολόγοι τοποθετούν έναν Ρελε που δέχεται πλέον το φορτίο λειτουργίας του βεντιλατερ. Και είναι αλήθεια γιατί αν και τα καλοδια του βεντιλατερ είναι χοντρά αν τα πιάσεις την ώρα της λειτουργίας είναι ζεστά από το ηλεκτρικό φορτίο που δέχονται.
Τώρα αυτό που λες για το μπιτρον διευκρινησετο αν αφορά το καλοριφέρ. Έχει αυτό το εγκεφαλακι πάνω του και Ρελε? Και τρίτον ... Στην οικογένεια υπάρχουν 2 ξαντια (ένα το δικό μου και ένα του Γιου) μεν αλλά καλύτερα να μην δοκιμάζω ανταλλαγές εξαρτηματων γιατί αυτά όσο τα σκαλίζεις τόσο προκαλείς την τύχη σου. Το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας είναι το c5 οποτε δεν μπορώ να συγκρίνω.


Τελευταία επεξεργασία από Τζάρτος Χρήστος και Σάβ 05 Σεπ 2015, 08:23, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Τζάρτος Χρήστος στις Σάβ 05 Σεπ 2015, 08:11.
Αιτία: καταχωρηθηκε κατά λάθος δύο φορες
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Σεπ 2015, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
α,,,αναφερεσε στου καλοριφέρ....συγνωμη τωρα το καταλαβα...ξεχνα το βεντιλατερ ψυγείου νερου κινητηρα
το πρόβλημα είναι στην ηλεκτρονικη πλακετα που βρίσκετε επανω στο μοτερ του καλοριφέρ και βρίσκετε στα ποδια του συνοδηγου στην γωνια...
συνηθως χαλανε τα 2 τρανζίστορ τα οποια τα ξεπριτσινωνεις τα ξεκολλας και τα αλλαζεις το πολύ με 12 -15 ευρω κοστος και τα 2 εκει εχει και ένα ρελλεδακι μπορει το πρόβλημα σου να είναι εκει...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Τελικ[α [ηταν ο κεντρικος διακοπτης της μηχανης. (κλειδι)
Στον διακοπτη αυτον υπαρχουν 3 ζευγη καλωδιων που το ενα απο αυτα κλεινει το κυκλωμα για το βεντιλατερ. Το βεντιλατερ ομως τραβαει κοντα στα 18 αμπερ οποτε οι επαφες του διακοπτη με τον καιρο καιγεται και ενδεχεται μια να κανει και μια να μην κανει επαφη.... και οταν την κανει την επαφη ειναι της κακιας ωρας με αποτελεσμα να ανεβαζει θερμοκρασια και η καταληξη να ειναι θεμα χρονου. Οποτε μια δυσλειτουργια της ταξης μια παιρνει μπρος και μια δεν παιρνει μπορει να οφειλετε ατον διακοπτη..... επισης μια προβληματικη παροχη ρευματος στο μοτερ μπορει να προκαλεσει και βλαβη στα τρανζιστορ που βρισκονται πανω του. Η καλυτερη λυση η τοποθετηση ενος ισχυρου ρελε που θα παιρνει εντολη απο τον διακοπτη και θα κλεινει το κυκλωμα του ρευματος..... οποτε δεν προκειται να γινει καμια ζημια στο μελλον.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzartos Christos για την δημοσίευση του/της: Θάνος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 12:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επισης εχω εξηγηση για το ABS. Στην δικη μου περιπτωση πολλες φορες αναβε το φωτακι και την ιδια στιγμη δεν δουλευε. Σιγα σιγα το φωτακι εμενε τις περισσοτερες φορες αναμμενο οποτε τις ιδιες στιγμες το συστημα ηταν νεκρο. Τελικα το προβλημα βρισκεται σε συγκεκριμενες ψυχρες κολλησεις στο ηλεκτρονικο κυκλωμα που βρισκεται πισω απο την μπαταρια μετα το πλαστικο κουτι που περιεχει τις ασφαλειες.
Οποιος αντιμετωπιζει προβληματα μπορω να του στειλω φωτογραφια με τα επιμαχα σημεια των ψυχρων κολλησεων.
Πειραματιστηκα με δυο εγκεφαλους που ειχαν το ιδιο ακριβως προβλημα με μικρες παραλλαγες.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzartos Christos για την δημοσίευση του/της: Θάνος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Tzartos Christos έγραψε:
Τελικ[α [ηταν ο κεντρικος διακοπτης της μηχανης. (κλειδι)
Στον διακοπτη αυτον υπαρχουν 3 ζευγη καλωδιων που το ενα απο αυτα κλεινει το κυκλωμα για το βεντιλατερ. Το βεντιλατερ ομως τραβαει κοντα στα 18 αμπερ οποτε οι επαφες του διακοπτη με τον καιρο καιγεται και ενδεχεται μια να κανει και μια να μην κανει επαφη.... και οταν την κανει την επαφη ειναι της κακιας ωρας με αποτελεσμα να ανεβαζει θερμοκρασια και η καταληξη να ειναι θεμα χρονου. Οποτε μια δυσλειτουργια της ταξης μια παιρνει μπρος και μια δεν παιρνει μπορει να οφειλετε ατον διακοπτη..... επισης μια προβληματικη παροχη ρευματος στο μοτερ μπορει να προκαλεσει και βλαβη στα τρανζιστορ που βρισκονται πανω του. Η καλυτερη λυση η τοποθετηση ενος ισχυρου ρελε που θα παιρνει εντολη απο τον διακοπτη και θα κλεινει το κυκλωμα του ρευματος..... οποτε δεν προκειται να γινει καμια ζημια στο μελλον.

Καλημερα. Μου κανει εντυπωση που δεν παιρνει ρευμα απο ρελε αλλα αμεσα απο τον διακοπτη. :hmm
Δεν το συζητω, αυτο που ειπες να παιρνει απο ρελε..οτι καλυτερο! :thumb

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Τελικά είναι διαπιστωμένη αστοχία η διάταξη αυτή με την τροφοδοσία τού Μοτέρ του καλοριφέρ.
Η Πρόσθεση Ρελέ είναι κάτι που το κάνουν αρκετοί ηλεκτρολόγοι. Τελικά το έκανα μόνος μου επιλέγοντας έναν ρελέ των 40καί Αμπέρ..... και ταυτόχρονα αλλάζοντας τον κεντρικό διακόπτη.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzartos Christos για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
:thumb

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Θάνος για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2015, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Θα ναι εποχική ασθένεια :) .
Έχω σχεδόν το ίδιο πρόβλημα :( .
Ξεκινάει όποτε θέλει αλλά δουλέυει για 5 με 15 δεύτερα :angr .
Μετά ίσα που ακούγεται να ψευτογυρίζει ή σταματά τελείως.
Σήμερα έριξα δύο τρεις γερές στο πάλι της κονσόλας :rop και ξεκίνησε αλλά πάλι για πολύ λίγο :angr .
Από που μπορώ να έχω πρόσβαση στο μοτέρ;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 07:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Ετσι κι αλλιώς 2 είναι οι βλάβες που προκαλούν το πρόβλημα. Η μία είναι ο διακόπτης που περιγράφω παραπάνω και η άλλη είναι η κατάσταση του ιδιου του Μοτέρ με το κυκλωματάκι του που το ελέγχει και που βρίσκεται ενσωματωμένο και που βασίζεται σε δύο Τρανσίστορ.
Εάν με το χτύπημα αλλάζει συμπεριφορά πολύ πιθανόν να είναι τα καρβουνάκια του μοτέρ..... καθώς και μία ψυχρή κολληση τών τρανσίστορ του Μοτέρ. Με το τράνταγμα τα καρβουνάκια η το σημείο τής ψυχρής κόλλησης επανέρχεται για λίγο αλλά θα το ξανακάνει πάλι σε λίγο. Οπότε βγάζουμε το μοτέρ και το ελέγχουμε. Το πρόβλημα στό μοτέρ είναι οτι λόγω του ότι σχεδόν ποτέ δέν σταματάει αφού λίγοι από εμάς φροντίζουν να το έχουν κλειστό οταν δέν το χρειάζονται.... δουλεύει μόνιμα από τότε που κυκλοφόρησε, οπότε φυσιολογική είναι η φθορά ιδιαίτερα στά καρβουνάκια και στόν συλλέκτη. Αν ο συλλέκτης είναι σε καλη κατάσταση και δέν έχει φαγωθεί πολύ ίσως και η αλλαγή στά καρβουνάκια να είναι μία λύση. Το πρόβλημα είναι οτι τα καρβουνάκια είναι ιδιαίτερα και δέν τα βρίσκεις στήν πιάτσα. Μία αλλαγή ολόκληρου του Μοτέρ θα ήταν μία λύση με ανταλλακτικό απο αυτοκίνητο του 2000 ας πουμε που δέν πρόλαβε να τα παίξει. Σε ότι αφορά τον κεντρικό διακόπτη που αναφέρομαι εγώ είναι η δεύτερη περίπτωση βλάβης. Αν θέλεις δώσε μου το μέιλ σου να σου στείλω φωτογραφίες να δείς πώς έγινε ο δικός μου διακόπτης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Σεπ 2015, 08:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Οσο γιά το που βρίσκεται το μοτέρ...... Βρίσκεται πάνω από τα πόδια του συνοδηγού. Είναι αυτή η εύκαμπτη μαλακή επένδυση που αφαιρείται με 4 βίδες (κλειδί αστεράκι). Και στήν συνέχεια 3 βίδες γιά αφαίρεση του μοτέρ (Σταυροκατσάβιδο). και φυσικά τα δύο τρεία βίσματα που απλώς αποσυμπλέκονται με ένα απλό τράβηγμα και μετά το έχεις στά χέρια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Οκτ 2015, 16:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Tzartos Christos έγραψε:
Οσο γιά το που βρίσκεται το μοτέρ...... Βρίσκεται πάνω από τα πόδια του συνοδηγού. Είναι αυτή η εύκαμπτη μαλακή επένδυση που αφαιρείται με 4 βίδες (κλειδί αστεράκι). Και στήν συνέχεια 3 βίδες γιά αφαίρεση του μοτέρ (Σταυροκατσάβιδο). και φυσικά τα δύο τρεία βίσματα που απλώς αποσυμπλέκονται με ένα απλό τράβηγμα και μετά το έχεις στά χέρια

Ζητω χιλια συγνωμη αλλα λογω υποχρεωσεων αμελησα να δω τις απαντησεις αλλα και ν ασχοληθω με το προβλημα.Ευχαριστω πολυ τον φιλο που μπηκε στον κοπο να μου απαντησει.Ως ηλεκτρολογος θα δω τι παιζει με το μοτερ.Απλα δεν ηξερα κατα που πεφτει.Να περνας καλα φιλε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Δυσλειτουργία Βεντιλατέρ του Καλοριφέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Οκτ 2015, 12:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Οκτ 2015, 11:38
Δημοσιεύσεις: 11
Κοιτα και το βισμα τις γειωσης στο μοτερ... Ισως...


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantia caravan td για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δυσλειτουργία Κλειδωματος c4 bluehdi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: LAWYER
Απαντήσεις: 0
abs Δυσλειτουργία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Τζάρτος Χρήστος
Απαντήσεις: 2
Τρακτέρ + limp + βεντιλατέρ αλλά χωρίς error code ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: The Ace
Απαντήσεις: 25
βεντιλατερ αναβει
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: lefki
Απαντήσεις: 1
AX 1.1 - Πρόβλημα με βεντιλατέρ και πίσω υαλοκαθαριστήρα
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: steliosg
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια