Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:34 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν 2016, 01:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 15:11
Δημοσιεύσεις: 55
Καλησπερα κ παλι..
Μολις αλλαξα τον ρυθμιστη του ρελαντι στο xantia 1.6 8v '94 λογω οτι δεν κραταγε ρελαντι κ εσβηνε και γινοταν κ με το a/c αναμενο.Πλεον με την αλλαγη του ρυθμιστη δεν σβηνει το αμαξι αλλα οταν αναψω το κλιματιστικο, χαροπαλευει το μοτερ.Το κλιματιστικο δουλευει μια χαρα.Στο συνεργειο μου ριξαν σπρει επαφων στις συνδεσμολογιες κ μου παν να το παρακολουθησω.Φυσικα καμια αλλαγη αλλα "φοβαμαι" κ να παω παλι στο συνεργειο διοτι μαλλον θα γινω το πειραματοζωο.Αν υπαρχει καμια ιδεα,ευπροσδεκτη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν 2016, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Μιλάμε για βενζίνη ή υγραέριο?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν 2016, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 15:11
Δημοσιεύσεις: 55
Και στις περιπτώσεις το κάνει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Ιουν 2016, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Πιθανόν να θέλει καθάρισμα η πεταλούδα σου και φυσικά η εκ νέου "αρχικοποίηση' της.
Σαν λιγότερο πιθανή αιτία ίσως ο εγκέφαλος δεν δίδει εντολή στην πεταλούδα να ανεβάσει στροφές όταν μπαίνει σε λειτουργία το a/c
Επειδή κανεις δεν έπαθε τίποτα καθαρίζοντας και αρχικοποιόντας την πεταλούδα του ξεκίνα απο αυτό.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιουν 2016, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 15:11
Δημοσιεύσεις: 55
Καλημερα..
Φιλε μου την καθαρισα την πεταλουδα απλα δεν την εβγαλα απο πανω οποτε δεν χρειαστηκε να κανω ρυθμιση εκ νεου.Μηπως πρεπει να την βγαλω απο πανω ή μηπως πρεπει να κανω εκ νεου ρυθμιση?Παραλληλα εχω αλλαξει μπουζι,μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη.Πιστευω πως το μονο που δεν εχω αλλαξει ακομα ειναι το map sensor.Μες την βδομαδα σκεφτομαι να τον αλλαξω και αυτον.Αξιζει?Πιστευεις μηπως οτι δεν παιζει κανενα ρολο οποτε θα τον αλλαξω τσαμπα?Εχεις κατι αλλο υποψιν σου?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιουν 2016, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Να συμφωνήσουμε πρώτα σε κάτι. Το πρόβλημα σου ειναι στο ρελαντί μόνο με το a/c Σωστά? Αρα δεν έχεις θέμα ρελαντί οταν δεν έχεις a/c Σωστα?
Εαν είναι έτσι γιατί να φταίει ο map?
Εγώ την πεταλούδα την βγάζω και με πανάκι και καθαριστικό καρμπυρατέρ την καθαρίζω με προσοχή στο σημείο που το κινούμενο μέρος τα φτερά δηλαδή σταματάν στη κοιλότητα όπου και μαζεύεται μάκα. Μπορεί να ειμαι υπερβολικός όμως.
Σε κάθε περίπτωση μια αρχικοποίηση εκ νέου του βηματικού μοτέρ (που το λες βαλίδα ρελαντί) δεν θα βλάψει
Βγάλε τον πολο αστο για 3 λεπτα χωρις ρευμα και ξανακούμπωσετο
Μετά γυρνα το διακόπτη στο 2 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣ και μέτρα μέχρι το 30 ηρεμα (20 δευτερολεπτα)
Σβησε
Κανε το ίδιο 3 φορές
Μετά βάλε μπρος και πήγαινε βόλτα.
Κατόπιν ενεργοποίησε το a/c να δείς τι κάνει

Είπες ότι το αυτοκίνητο έσβηνε και τώρα δεν σβήνει. Αυτό ειναι καλό.
Πες μου φοράς μήπως εγκέφαλο sagem sl-96?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιουν 2016, 15:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
το μοτερακι ρελαντί το αλλαξες καινουργιο η μτχνο? διοτι και γω για άλλο λογω αλλαξα το μοτερακι ρελαντί διοτι κραταγε τις στροφες πανω από 1000 σε φαναρι και επανερχονταμ στις 850 μετα απο5-6 δευτ/πτα αφου ειχα σταματησει σε φαναρι...αλλαζοντας το δεν εχω πλεον κανενα θεμα....
απλα κοιτα προσεκτικα αν το κανει μονο σε βενζινα η σε αεριο διοτι εκει εχει μεγαλη σημασια....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιουν 2016, 23:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 15:11
Δημοσιεύσεις: 55
grekoulis έγραψε:
Να συμφωνήσουμε πρώτα σε κάτι. Το πρόβλημα σου ειναι στο ρελαντί μόνο με το a/c Σωστά? Αρα δεν έχεις θέμα ρελαντί οταν δεν έχεις a/c Σωστα?
Εαν είναι έτσι γιατί να φταίει ο map?
Εγώ την πεταλούδα την βγάζω και με πανάκι και καθαριστικό καρμπυρατέρ την καθαρίζω με προσοχή στο σημείο που το κινούμενο μέρος τα φτερά δηλαδή σταματάν στη κοιλότητα όπου και μαζεύεται μάκα. Μπορεί να ειμαι υπερβολικός όμως.
Σε κάθε περίπτωση μια αρχικοποίηση εκ νέου του βηματικού μοτέρ (που το λες βαλίδα ρελαντί) δεν θα βλάψει
Βγάλε τον πολο αστο για 3 λεπτα χωρις ρευμα και ξανακούμπωσετο
Μετά γυρνα το διακόπτη στο 2 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΡΟΣ και μέτρα μέχρι το 30 ηρεμα (20 δευτερολεπτα)
Σβησε
Κανε το ίδιο 3 φορές
Μετά βάλε μπρος και πήγαινε βόλτα.
Κατόπιν ενεργοποίησε το a/c να δείς τι κάνει

Είπες ότι το αυτοκίνητο έσβηνε και τώρα δεν σβήνει. Αυτό ειναι καλό.
Πες μου φοράς μήπως εγκέφαλο sagem sl-96?


Σωστα τα λες,δεν εχω προβλημα με το ρελαντι οταν δεν εχω ανοιχτο το a/c.
Βαλβιδα ρελαντι μου την ειπαν στο συνεργειο και σε ενα site με ανταλλακτικα που την εψαξα.
Θα κανω αρχικοποιηση του βηματικου μοτερ αυριο κιολας οπως μου το περιεγραψες και θα σου πω για το αποτελεσμα.
Δυστυχως δεν ξερω αν φοραω αυτον τον εγκεφαλο.Υπαρχει καποιος τροπος να το μαθω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Ιουν 2016, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 15:11
Δημοσιεύσεις: 55
xantiamanolis έγραψε:
το μοτερακι ρελαντί το αλλαξες καινουργιο η μτχνο? διοτι και γω για άλλο λογω αλλαξα το μοτερακι ρελαντί διοτι κραταγε τις στροφες πανω από 1000 σε φαναρι και επανερχονταμ στις 850 μετα απο5-6 δευτ/πτα αφου ειχα σταματησει σε φαναρι...αλλαζοντας το δεν εχω πλεον κανενα θεμα....
απλα κοιτα προσεκτικα αν το κανει μονο σε βενζινα η σε αεριο διοτι εκει εχει μεγαλη σημασια....


το αλλαξα καινουριο (MAGNETI MARELLI) οπως και αυτο που εβγαλα που ηταν και το εργοστασιακο.
το κανει στα δυο καυσιμα (βενζινα-αεριο)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιουν 2016, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
εχεις αλλαξει τα παντα και δεν κραταει ρελαντί...το αμαξι επιταχυνει? τσεκαρες αισθητηρα λ?.........διοτι τα συμπτώματα που σου βγαζει είναι ότι ηλεκτρολογικο κοινο δουλευει το αεριο ια βενζινα...οποτε πρεπει να κοιτάξεις....(εξαιρω πολ/στη μπουζοκαλωδια μπουζι)
αισθητηρα λ
μαπ σενσορ
και να δεις να τραβάει αερα απο πουθενα η εισαγωγή σου.....
η αν όλα αυτά οκ θα πρεπει να το δει ηλεκτρολόγος που να κατεχει τα γαλλικα......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιουν 2016, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
xantiamanolis έγραψε:
εχεις αλλαξει τα παντα και δεν κραταει ρελαντί...το αμαξι επιταχυνει? τσεκαρες αισθητηρα λ?.........διοτι τα συμπτώματα που σου βγαζει είναι ότι ηλεκτρολογικο κοινο δουλευει το αεριο ια βενζινα...οποτε πρεπει να κοιτάξεις....(εξαιρω πολ/στη μπουζοκαλωδια μπουζι)
αισθητηρα λ
μαπ σενσορ
και να δεις να τραβάει αερα απο πουθενα η εισαγωγή σου.....
η αν όλα αυτά οκ θα πρεπει να το δει ηλεκτρολόγος που να κατεχει τα γαλλικα......


Μανώλη το πρόβλημα ειναι μόνο όταν εμπλέκεται το a/c
Για μένα το θέμα εινα στην πεταλούδα και στην σωστή προσαρμογή της ή στον εγκέφαλο που δεν δίδει εντολή να σηκώσει στροφές όταν εμπλέκεται το a/c
H κατάλαβα κάτι λάθος?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιουν 2016, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αν είναι ετσι το πρόβλημα πιθανον είναι στο εγκεφαλο διαχειρησης καυσιμου (ειτε βενζινα ειτε αεριο) δεν δινει εντολη να ανεβασει τα μς ψεκασμου......όταν το αμαξι εχει θερμοκρασια 85 βαθμούς εχεις μς ψεκασμου βενζίνας καπου στα 2,2 2,3 κομπλάροντας το αρκουδισιον πρεπει να ανεβουν στα 2,4-2.6 οποτε εκει μαλλον εχεις το πρόβλημα...για να το δεις τι γινετε θα πρεπει να βαλεις διαγνωστικο και να τσεκαρεις τα μς ψεκασμου βενζίνας ειτε με διαγνωστικο σιτροεν ειτε με διαγνωστικο αεριου...ξεκινα από κει και βλέπεις αν μεταβαλονται τα μς στο αρκουδισιον τοτε δεν μπορω να σκεφτω κατι.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 29 Ιουν 2016, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
eka έγραψε:
Καλημερα..
Φιλε μου την καθαρισα την πεταλουδα απλα δεν την εβγαλα απο πανω οποτε δεν χρειαστηκε να κανω ρυθμιση εκ νεου.Μηπως πρεπει να την βγαλω απο πανω ή μηπως πρεπει να κανω εκ νεου ρυθμιση?Παραλληλα εχω αλλαξει μπουζι,μπουζοκαλωδια και πολλαπλασιαστη.Πιστευω πως το μονο που δεν εχω αλλαξει ακομα ειναι το map sensor.Μες την βδομαδα σκεφτομαι να τον αλλαξω και αυτον.Αξιζει?Πιστευεις μηπως οτι δεν παιζει κανενα ρολο οποτε θα τον αλλαξω τσαμπα?Εχεις κατι αλλο υποψιν σου?



Άσε τις πεταλούδες και τα κουνούπια και ασχολήσου με τον αισθητήρα που κρατάει τις στροφές σταθερά,όταν δέχεται φορτίο το μοτέρ,ήτοι a/c.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aρυθμιες ρελαντι με A/C σε λειτουργια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ 2016, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 15:11
Δημοσιεύσεις: 55
Καλησπερα κ παλι..Μετα απο πολυ καιρο,λογω δουλειας,βρηκα τον χρονο να ασχοληθω παλι με το προβλημα.Στο συνεργειο μου παν οτι μπορει να φταει ο εγκεφαλος αλλα δεν ειχαν τον χρονο να το ελεγξουν λογω διακοπων.επισης ενας φιλος μαστορας μου πε να ελεγξω την βαλβιδα που κρατα σταθερες τις στροφες του κινητηρα.πηγα λοιπον σε εναν που φτιαχνει κλιματιστικα και μου πε οτι η xantia δεν εχει τετοια βαλβιδα και καλο θα ταν να ελεγξω αν χανω απο την υποπιεση του κινητηρα.μηπως εχει καποιος κανα σχεδιο που να δειχνει που να ψαξω?φυσικα θα παω σε συνεργειο, αλλα να και γω καμια ιδεα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με στροφές σε κατάσταση ρελαντί [Saxo 1.100]
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 38
Βηματικό ρελαντί
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
ρελαντι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: alekan
Απαντήσεις: 10
Ρελαντί σε C2 1.4 VTR
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 55
Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια