Καλημέρα και καλή χρονιά.
Εκεί που πήρα την απόφαση να το κρατήσω και πλήρωσα τα τέλη νέα βλάβη έσκασε χθες το βράδυ.
Καθώς γύριζα από τη δουλειά κάθε φορά που έπεφτα σε καλή λακούβα το αμάξι έσβηνε αλλά ξανάπαιρνε αμέσως λόγο φόρας που είχε.
Λίγο πριν φτάσω σπίτι σε νέο τράνταγμα έσβησε για να μην ξαναανάψει.
Τώρα το πρωί πήγα στο αμάξι έβγαλα μπαταρία και φίσα το άφησα κανα δεκάλεπτο και τα ξανακούμπωσα.
Μόλις γυρίζω τον διακόπτη ανάβουν όλες οι λάμπες κανονικά μετά σβήνουν κανονικά κάποια αλλά στο πληκτρολόγιο που περνάω τον κωδικό μένουν αναμένα το πράσινο και το κόκκινο μαζί.
Δεν παίρνει κωδικό με τπτ.
Αν το αφήσω χωρίς να κάνω κάτι μετά από λίγο σβήνουν και τα δύο λαμπάκια.
Η μίζα γυρίζει αλλά μπροστά δεν παίρνει.
Κανένας τρόπος να πετάξω εκτός τον κωδικό ή το πρόβλημα έχει βαθύτερα αίτια;
Γιατί έσβηνε σε κάθε ράνταγμα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις σας.
Η λύση του προβλήματος:
Κωδικοποίηση της βλάβης για να την έχουμε υπ όψιν:
1.Σβήνει το αμάξι εν κινήσει ή οριστικά ή ξαναπαίρνει επί τόπου.
2.Γυρίζοντας τον διακόπτη δεν ακούγεται η αντλία βενζίνης να δουλεύει.(Αυτό για όσους δεν είναι κουφάλογα σαν και μένα
.Εγώ έβαλα άλλον να στήσει αυτί).
3.Μένουν αναμμένα και τα δύο λαμπάκια στο πληκτρολόγιο του immo για όσους έχουν τέτοιο και δεν παίρνει βέβαια τον κωδικό.
4.Το αμάξι δεν ξεκινάει με καμία (Χριστο)Παναγία.
Αιτία: στη δική μου περίπτωση η φίσα μέσα στο κουτί του εγκέφαλου που καταλήγει σε ένα μακρόστενο ρελέ.
ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ....
Χα χα χα...
Νόμιζα ότι έφτιαξα τη βλάβη ε ; τρομάρα μου...
Αμ δε....Λοιπόν δώστε βάση στην πενιά γιατί αυτό που έγινε δεν το χωράει ούτε το πιό διεστραμμένο μυαλό.
Ξεκινάω σήμερα να κάνω κάτι δουλειές.
Όλα καλά στο δρόμο...και να λακούβες και να σαμάρια ...κυρία η Γαλλίδα...
Ώσπου σε ένα βαρβάτο σαμάρι ξανά τα ίδια...
Νέκρα το εργαλείο.
Ευτυχώς με τη φόρα που είχα το χώνω σε μία θέση πάρκινκ.
Κατεβάινω κάτω...λέω μερικά για τη μαμά της κατέβασα και μερικά καντήλια για γυάλισμα ...κουνάω εδώ κουνάω εκεί, με τα πολλά κάποια στιγμή επανήρθε.
Στο δρόμο εκεί που πήγαινε χάνω το στροφόμετρο...
Μηδέν στροφές και το αμάξι να κινείται κανονικά.
Γυρίζω σπίτι κάποια στιγμή, φτιάχνω μία φραπεδιά σούπερ και ξεκινάω.
Έξω ο εγκέφαλος έξω η φίσα με το ρελέ, κουνάω από δω κουνάω από κει, να μη σβήνει με τπτ...
Πως μουρχετε μία φλασιά και κρατώντας εγκέφαλο και φίσα με ρελέ στο χέρι ρίχνω μία μπουνιά στο φτερό του συνοδηγού.
Σβου το εργαλείο....
Συμπέρασμα: Η ζημιά είναι αλλού. Το χτύπημα δεν επιρρέασε εγκέφαλο και ρελέ...
Ξηλώνω το κουτί και τι βλέπω:
Αυτός ο διεστραμμένος ο σχεδιαστής είχε μία φίσα κάτω από το κουτί που κουμπώνει σε μία άλλη φίσα με καλώδια που πάνε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Αυτή λοιπόν η φίσα είχε κάτι αυτάκια που την κρατούσαν πάνω σε μία εγκοπή στο φτερό, και επειδή είχαν σπάσει και τα αυτάκια αλλά και ο μηχανισμός κομπλαρίσματος της φίσας, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε πιάσει με νταιρ απ και την είχε κολλήσει με σιλικόνη πάνω στο σασί.
Η φίσα λοιπόν είχε ξεκουμπώσει και ίσα που κρατιόταν το ένα φις με το άλλο.
Έβγαλα το φλας για να την πιάσω από τη μία μεριά να την κρατάω σταθερά, της έκοψα τα αυτάκια, πέρασα όλη τη φίσα αρσενικό θυληκό στη μέσα μεριά, τα ξανάπιασα με νταιρ απ ταμάγκωσα πάνω στο φτερό και τέλος.
Επανήλθε και το στροφόμετρο και όλα κομπλέ....
Απίστευτο;;;; Απίστευτο και όμως αληθινό κύριοι....
Συμπέρασμα:
Το μυστικό για να βρεις μία βλάβη είναι στον καφέ.
Βλάβη χωρίς καφέ δεν βρίσκεις με καμία (Χριστο)Παναγία. ΝΟΜΟΣ... TEΛΟΣ....