Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:49 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Μπράβο σου φίλε μου και που λύθηκε το θέμα σου και που το έγραψες για να βοηθήσεις όποιον θα πάθει κάτι ανάλογο! Καλά χιλιόμετρα από δω και πέρα.

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Skotis για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 18:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
kriti67 έγραψε:
Κωδικοποίηση της βλάβης για να την έχουμε υπ όψιν:
1.Σβήνει το αμάξι εν κινήσει ή οριστικά ή ξαναπαίρνει επί τόπου.
2.Γυρίζοντας τον διακόπτη δεν ακούγεται η αντλία βενζίνης να δουλεύει.(Αυτό για όσους δεν είναι κουφάλογα σαν και μένα.Εγώ έβαλα άλλον να στήσει αυτί).
3.Μένουν αναμμένα και τα δύο λαμπάκια στο πληκτρολόγιο του immo για όσους έχουν τέτοιο και δεν παίρνει βέβαια τον κωδικό.
4.Το αμάξι δεν ξεκινάει με καμία (Χριστο)Παναγία.

Αιτία: στη δική μου περίπτωση η φίσα μέσα στο κουτί του εγκέφαλου που καταλήγει σε ένα μακρόστενο ρελέ.

ειναι το ρελλε βενζιναντλιας με κωδικο στο ρελλε 240.104 αυτο πρεπει να γραφει επανω...αλλα δεν ξερω πως σχετιζετε το ρελλε με το ιμμο.....ισως καποια επαφη μπλεκει διοτι εχει πολλες επαφες....
αυτο το ρελε οντως κοβει η δινει ρευμα στην αντλια καλο θα ηταν να το παρεις καινουργιο κανα 35αρι εχει....
αυτο που σου ειπαν για τον διακοπτη συγκρουσης ειναι ενας διακοπτης συνηθως με κοκκινο λαστιχενιο περιβλημα αν θυμαμε καλα και βρισκετε η στην δεξια η στην αριστερη σφαιρα.....αυτος ο διακοπτης ομως σε περιπτωση συγκρουσης η μεγαλου τρανταγματοςοχι απο λακουβα κωβει την παροχη καυσιμου εσυ ειχες πιο συνθετο προβλημα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Ένα χρησιμο λινκ με τα ηλ/κα της xantia

http://www.aussiefrogs.com/forum/citro% ... agram.html
Για οσους βλεπουν καλά βέβαια...
Μανωλη σε μενα αυτο που λες ειναι στη μερια του συνοδηγού διπλα απο την σφαιρα.
Ο ρελες παντως για να έχει τοσες επαφές δεν ειναι μονο ρελές βενζιναντλιας.
Αν ειχα το σχέδιο σε μεγαλο ευκρινές μεγεθος ισως να έβγαζα καποια άκρη τι παιζει.
Τεσπα...αφού βγαλαμε άκρη...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
kriti67 έγραψε:
Καλημέρα κύριοι...
Λοιπόν η βλάβη εντοπίστηκε :clap και τώρα είδα και το σχόλιο του σερίφη.
Αφού τσέκαρα το δεξιό κουτί με τις ασφάλειες κτλ και ήταν όλα οκ αλλά το αμάξι έκανε πάλι τα δικά του μόλις έκλεινα το καπό :angr (σε σημείο που μου πέρασε η ιδέα να ξηλώσω το καπό :rop ), είπα να ρίξω και μία ματιά στο αριστερό κουτί.
Έβαλα έβγαλα τον εγκέφαλο κούνησα τα καλώδια τπτ... :(
Τότε πρόσεξα ότι μία δεύτερη πλεξούδα με καλώδια και φίσα δεν κουμπώνει πάνω σε άλλη φίσα όπως νόμιζα αλλά πάνω σε ένα γ@ωρελέ... :)
Προφανώς το ρελέ της αντλίας βενζίνης ή το γενικό :hmm ; Να γιατί ρώταγα για το location των εξαρτημάτων.(Το είχα δει σε φωτο αλλά όπως την είχαν τραβήξει νόμιζα ότι ήταν ένα ρελέ εκτός κουτιού και υπέθεσα ότι ήταν άλλο μοντέλο xantia) :lol
Το βγάζω το κουνάω του ρίχνω σπρέι το ξαναβάζω και είδωμεν το φως το αληθινό :clap .
Τέλος οι διακοπές, κομπλέ το κόκκινο λαμπάκι στο πληκτρολόγιο, μία χαρά και στις λακούβες :wrc και άνοιξε κλείσε το καπό χωρίς να σβήνει, και τα κούνησα και τα χτύπησα :rop χωρίς να σβήσει κτλ κτλ...
Τέλος καλό όλα καλά....ουφ... :clap

Τετοιες μ@λ@κιες συμβαινουν συνηθως με τα χρονια..
2009 μου κολλησε το ρελε της αντλιας βενζινης στη zx. Και δωστου να βαραω μιζα, να βαραω τεποζιτο και μετα να βαραω το ρελε της αντλιας. Αμ ελα που βαραγα το ρελε των φωτων :laugh Τελικα ενιωσα,καταλαβα και μετα απο 2 ωρες εφυγα. Το ξανακανε μετα απο δυο μηνες και απο το Σεπτεμβρη του '09 δε το ξανακανε ποτε :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Eχει πολυ μεγαλη σημασια ειδικα να ξερεις τη θεση καθε εξαρτηματος.
Βγαζεις ακρη ακομα και χωρις σχεδιο καμια φορα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
Πάντα τέτοια χαρούμενα ποστ :) :) :)


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε SHERIF για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
.....................


Τελευταία επεξεργασία από kriti67 και Τρί 23 Ιαν 2018, 13:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Χα χα χα...
Νόμιζα ότι έφτιαξα τη βλάβη ε ; τρομάρα μου... :laugh :lol
Αμ δε....Λοιπόν δώστε βάση στην πενιά γιατί αυτό που έγινε δεν το χωράει ούτε το πιό διεστραμμένο μυαλό. :lol
Ξεκινάω σήμερα να κάνω κάτι δουλειές.
Όλα καλά στο δρόμο...και να λακούβες και να σαμάρια :shift ...κυρία η Γαλλίδα... :salute
Ώσπου σε ένα βαρβάτο σαμάρι ξανά τα ίδια... :(
Νέκρα το εργαλείο.
Ευτυχώς με τη φόρα που είχα το χώνω σε μία θέση πάρκινκ.
Κατεβάινω κάτω...λέω μερικά για τη μαμά της κατέβασα και μερικά καντήλια για γυάλισμα :angr ...κουνάω εδώ κουνάω εκεί, με τα πολλά κάποια στιγμή επανήρθε. :)
Στο δρόμο εκεί που πήγαινε χάνω το στροφόμετρο... :(
Μηδέν στροφές και το αμάξι να κινείται κανονικά.
Γυρίζω σπίτι κάποια στιγμή, φτιάχνω μία φραπεδιά σούπερ και ξεκινάω.
Έξω ο εγκέφαλος έξω η φίσα με το ρελέ, κουνάω από δω κουνάω από κει, να μη σβήνει με τπτ... :hmm
Πως μουρχετε μία φλασιά και κρατώντας εγκέφαλο και φίσα με ρελέ στο χέρι ρίχνω μία μπουνιά στο φτερό του συνοδηγού.
Σβου το εργαλείο....
Συμπέρασμα: Η ζημιά είναι αλλού. Το χτύπημα δεν επιρρέασε εγκέφαλο και ρελέ...
Ξηλώνω το κουτί και τι βλέπω:
Αυτός ο διεστραμμένος ο σχεδιαστής :spank είχε μία φίσα κάτω από το κουτί που κουμπώνει σε μία άλλη φίσα με καλώδια που πάνε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Αυτή λοιπόν η φίσα είχε κάτι αυτάκια που την κρατούσαν πάνω σε μία εγκοπή στο φτερό, και επειδή είχαν σπάσει και τα αυτάκια αλλά και ο μηχανισμός κομπλαρίσματος της φίσας, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε πιάσει με νταιρ απ και την είχε κολλήσει με σιλικόνη πάνω στο σασί. :P
Η φίσα λοιπόν είχε ξεκουμπώσει και ίσα που κρατιόταν το ένα φις με το άλλο.
Έβγαλα το φλας για να την πιάσω από τη μία μεριά να την κρατάω σταθερά, της έκοψα τα αυτάκια, πέρασα όλη τη φίσα αρσενικό θυληκό στη μέσα μεριά, τα ξανάπιασα με νταιρ απ ταμάγκωσα πάνω στο φτερό και τέλος.
Επανήλθε και το στροφόμετρο και όλα κομπλέ.... :shift :clap
Απίστευτο;;;; Απίστευτο και όμως αληθινό κύριοι....
Συμπέρασμα:
Το μυστικό για να βρεις μία βλάβη είναι στον καφέ. :lol
Βλάβη χωρίς καφέ δεν βρίσκεις με καμία (Χριστο)Παναγία. ΝΟΜΟΣ... :laugh TEΛΟΣ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Κλασσικο μεταχειρο.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Άτιμη Γαλλίδα... :love

Όσο με πληγώνεις... :angr
τόσο με πορώνεις... :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 18:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αλλα τα μπινελικα τα εχουμε ολοι μας οταν ειδικα οταν μας αναβουν τα λαμπακια τα δικα μας και οχι μονο του αυτοκινητου......

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
αχαχαχαχαχα
:clap :clap :clap

_________________
Βασίλης AX Gti


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vil για την δημοσίευση του/της: kriti67
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 22:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Άμα δε ρίξεις και δυο μπινελικια στη στραβή ποτε θα τα ριξεις δλδ...
:-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Ιαν 2018, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
kriti67 έγραψε:
....Συμπέρασμα:
Το μυστικό για να βρεις μία βλάβη είναι στον καφέ. :lol
Βλάβη χωρίς καφέ δεν βρίσκεις με καμία (Χριστο)Παναγία. ΝΟΜΟΣ... :laugh TEΛΟΣ....

Κερασμένος... :clap
https://www.youtube.com/watch?v=_ouX_nK ... 8A9E9DF019


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρ. του immobil- Λύθηκε το πρόβλημα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2018, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52
Δημοσιεύσεις: 81
Καλησπερα στην παρεα...
Προ ημερων μια κερια :love καθως ξεπαρκαριζε μου στούκαρε το φανάρι :angr οποτε κατεληξα στο συνεργείο για τα σχετικά αφού εκανε δηλωση.
Με την ευκαιρία πηρα και την τροχαλία.
35 ευρώ από το car.gr Κόστος αλλαγής 50 ευρώ :rtfm :sad .
κατι άλλο τωρα.
Υπάρχει τροπος να γεμισουν οι σφαιρες :hmm ;
το εργαλειο εχει σκληρυνει ενοχλητικά :bounce και κατι πρέπει να γίνει...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 59 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ξαφνικο πρόβλημα και πτώση στροφών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα με a/m Φίλτρο Αέρος
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΟΔΗΓΟΎ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: SperarioS
Απαντήσεις: 7
προβλημα με τον μοχλο ρυθμισης του υψους στο καθισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Πρόβλημα με Radio CD
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ