Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιαν 2018, 17:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
να εισε καλα φιλε μου......ο καθε ενας κανει τις επιλογες του...και να ξερεις δεν ειναι κανενας υποχρεωμενος να σου λυσει τα δικα σου προβληματα ουτε τα δικα μου ουτε καθενος...βασιζομαστε στον σεβασμο και στην φιλια εδω μεσα κατι που σε σενα λειπουν και τα 2 και το πιο βασικο ο σεβασμος... καλη σου τυχη......
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
kriti67
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιαν 2018, 21:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52 Δημοσιεύσεις: 81
|
Ζητω συγνωμη για την απρεπη συμπεριφορα μου, αποτελεσμα της κουρασης απ τα δωδεκαωρα ξενυχτια της δουλειας, των δυο ασχετων με το προβλημα μου σχολίων τα οποια εγω -κακως κακιστα- τα πηρα στραβά και του εκνευρισμου μου που η xantia διανυχτευρευε σε ξενη γειτονια μακρυά απ το σπιτι μου. Λοιπον το πρωι σχολωντας πηγα κατευθειαν στο αμαξι ανοιξα το καπο και ασχοληθηκα με τα ρελε και τις ασφαλειες διπλα απο την μπαταρια. Έβγαλα το αριστερο πρασινο ρελε και την ασφαλεια 9 αν θυμαμαι καλα καθαρισα τις επαφές, τις ξανατοποθετησα και το αμαξι πηρε κανονικα μπροστά. Βέβαια το περιεργο είναι πως ενω το αμαξι δουλευε μολις κατεβαζα το καπο με τη συνηθη δυναμη αυτο εσβηνε αλλα μετα επαιρνε κανονικά μονο αν κουνουσα ττο ρελέ και την ασφαλειοθηκη μαζι. Οπως και να χει το αμαξι ειναι σπιτι μου πλέον και η ζημια ειναι σε γνωστο σημείο και σιγουρα οχι μεγάλη. Δεν εχει σχεση δλδ με εγκεφαλο αντλια βενζινης ή immobilizer. Υ.Γ. Η πατεντα με τα καρφακια στην τροχαλια στροφαλου εξακολουθει να δουλευει περιφημα. Υ.Γ.2. Και παλι συγνωμη. Ημουν απαραδεκτος.
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιαν 2018, 21:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Πλέον χαίρομαι που έχεις τα καρύδια να ζητήσεις συγγνώμη πράγμα που στην εποχή του εγωισμού και της μισαλλοδοξίας έχει ξεχαστεί. Καλώς ήρθε πάλι και καλά χιλιόμετρα με το μαγικό χαλί σου!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Ιαν 2018, 21:52 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: Πλέον χαίρομαι που έχεις τα καρύδια να ζητήσεις συγγνώμη πράγμα που στην εποχή του εγωισμού και της μισαλλοδοξίας έχει ξεχαστεί. Καλώς ήρθε πάλι και καλά χιλιόμετρα με το μαγικό χαλί σου!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Είμαι απόλυτα σύμφωνος με τα λεγόμενα του Νεκταρίου και χαιρετίζω την κίνησή σου αυτή με σεβασμό. Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru !!!
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vpafi για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
SHERIF
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 00:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57 Δημοσιεύσεις: 599
|
Πιθανές αιτίες σου ειπώθηκαν και μάλιστα κάποιες από αυτές είναι στην λύση του προβλήματός σου, καλό είναι πάντως να κρατάς και μια πισινή γιατί ποτέ δεν ξέρεις ,ή πρώτα να λύνεις τα προβλήματα και μετά να κάνεις τον έξυπνο, αν και δεν νομίζω να είναι μόνο καθάρισμα επαφών. Για εγκέφαλο αντλία βενζίνης ή immobilizer δεν σου έγραψε κανείς, έγραψες για την βλάβη, σου απαντήσαμε τι άλλο περίμενες, να σου την επισκευάσει το φόρουμ με τηλεπάθεια ??? Α και να ξέρεις διακοπτόμενες βλάβες είναι δύσκολο να εντοπισθούν εύκολα γιατί είναι πολλοί οι παράγοντες, δεν μας είπες επίσης και τι γνώσεις έχεις πάνω στο αυτοκίνητό σου δλδ αν σου πόσταρε κάποιος το ηλεκ. Σχέδιο θα ήξερες να το διαβάσεις και θα ήσουν Ok? Έγραψες … Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις σας.Τι ήταν αυτό που δεν σε ικανοποίησε ή σε πρόσβαλε και μας την είπες και μάλιστα δις. Μα τι μανία και αυτή να μην έχεις αφήσει λακούβα για λακούβα στην ησυχία της? Πάντα καλοπροαίρετα.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε SHERIF για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 00:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: Πλέον χαίρομαι που έχεις τα καρύδια να ζητήσεις συγγνώμη πράγμα που στην εποχή του εγωισμού και της μισαλλοδοξίας έχει ξεχαστεί. Καλώς ήρθε πάλι και καλά χιλιόμετρα με το μαγικό χαλί σου!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk +oo SHERIF δε χρειαζεται να δοθει συνεχεια ,ο ανθρωπος καταλαβε και ζητησε και συγγνωμη!
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 01:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Εληξε το θεμα κ παμε παρακατω. Καλως ορισες κ παλι, πολλα απροβληματιστα χλμ.
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 15:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αν χρειαστεις κατι εδω ειμαστε να βοηθησουμε αν ξερουμε...
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
kriti67
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 20:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52 Δημοσιεύσεις: 81
|
Ειμαι ηλεκτρολογος εγκαταστασεων οικιακων συσκευων και βιομηχανιας με πανω απο 25 χρονια στη βιομηχανια διπλα σε ηλεκτρολογους και μηχανικους αστερια αλλα και ασχετους. Δε θελω τηλεδιαγνωση απο κανεναν. Γνωμες παντα δεκτες. Περισσοτερο με ενδιαφερει το location των εξαρτηματων που μπορει να εχουν προβλημα. Π.χ. μου εγραψε καποιος για αισθητηρα συγκρουσης. Ο.κ. Αλλα που ειναι αυτος ο αισθητηρας αν υπαρχει; Λεει καποιος ας πουμε για τον χ ρελε...οκ...που ειναι αυτος; Ελπιζω να γινομαι αντιληπτος. Σμρα δεν ασχοληθηκα καθολου , αυριο που εχω ρεπο θα πεσω με τα μουτρα. Γνωριζω εκ της εμπειριας μου οτι βλαβες που γινονται απο τρανταγματα και εξαφανιζονται ειναι οτι χειροτερο υπαρχει. Πρεπει να σαι και λιγο λοκόφαρδος για να τις πετυχεις και εγω μονο τετοιος δεν ειμαι. Οι πιθανοτητες με βαση το γεγονος οτι το αμαξι εσβηνε μολις κατεβαζα το καπό λενε πως το προβλημα ειναι στην ασφαλορελεδοθηκη διπλα στην μπαταρία αλλα παντα κραταμε και μια πισινη οπως πολυ σωστα επισημανε καποιος απ τους προλαλησαντες. Θα δω επισης αν υπαρχει κατι και τι κατω απο το τιμονι στον διακοπτη δλδ. Τους ρελεδες τους εφερα στη δουλεια μαζι μου τωρα και τους μετρησα. Ειναι οκ.Καθαρισα τα ποδαρακια τους ,εχθες εριξα σπρει επαφών και στην ασφαλειοθηκη και αυριο οπως ειπα θα πεσω με τα μουτρα να λυσω το μυστήριο και να ενημερωσω σχετικά και το φορουμ.Το προβλημα ειναι σοβαρο οταν σου σβηνει το αμαξι εν κινηση και ατομα δίχως εμπειρια ευκολα μπορει να φανε τα μούτρα τους. Θελει αστραπιαία αντιδραση συμπλεκτη γκαζι ταχυτητα ειδικα αν εχεις άλλα οχηματα μπροστα και πισω σου η βρίσκεσαι πανω σε στροφη η ενωπιων αυτής μιας και βαραινει και το τιμονι.
|
|
|
|
|
kriti67
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Ιαν 2018, 21:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52 Δημοσιεύσεις: 81
|
Αν δεν θελω να παω συνεργειο δεν ειναι επειδη μου αρεσει να τα κανω μασουρια αλλα επειδη πολυ απλα δεν υπαρχουν για να τα δωσω σε συνεργείο να κανω τη δουλειά μου. Να μη μιλησω βεβαια και για το ζητημα εμπιστοσύνης οταν στα τριαντα χρονια που κρατάω τιμονι έχω πιασει πολλες φορές μαστορους να ψευδονται ασυστολα και το χειροτερο ειναι πως ηταν και φιλοι μου. Αυτο το "αστο εδω να το δουμε" πραγματικά μου γυριζει τ άντερα. Καποτε τρεις , οχι ενας, τρεις μαστοροι θελαν να μου κατεβασουν μηχανή για ενα μπουζι , το πρωτο , που μου μαυριζε παραμυθιαζοντας με πως η μαυριλα ειναι καμμενο λαδι. Τελικά το αμαξι ηθελε ρυθμισμα τα αβάνς πως τα λενε και αυτο το ανακάλυψε αλλος φιλος ηλεκτρολογος οταν πηγα να μου βαλει λαμπες...τεσπα... Οπως προανεφερα τα χρονια που εχω ως τεχνικός όλο και κατι μου εχουν αφησει ως προς τον τροπο που πρεπει κανεις να ψαχνει να συνεκτιμα γεγονοτα συμπτωματα βλαβης κτλ ...
|
|
|
|
|
SHERIF
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 02:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57 Δημοσιεύσεις: 599
|
Είχα το ίδιο πρόβλημα ...Το πρόβλημα είναι σοβαρό όταν σου σβήνει το αμάξι εν κινήσει
Στην δική μου περίπτωση ήταν ένα καλώδιο στην μεγάλη φίσα του εγκεφάλου που δεν έκανε καλή επαφή οπότε ο ηλεκτρολόγος το έβγαλε από την φίσα άλλαξε φισάκι και το κούμπωσε απ΄ ευθείας στην πλακέτα και έκτοτε δεν το ξανάκανε, για να το βρει άπλωσε το σχέδιο πάνω στην μηχανή και άρχισε τον έλεγχο σε μισή ώρα το είχε βρει βέβαια εκτός από ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ήταν και ΑΝΘΡΩΠΟΣ γιατί δεν με έγδαρε όταν στην αντιπροσωπεία μου έλεγαν αλλαγή εγκεφάλου. Σε άλλη περίπτωση που όταν το έσβηνα έπαιρνε όταν ήθελε αλλά όταν δούλευε δεν έσβηνε ποτέ εν κινήσει ήταν αλλαγή ασφαλειοθήκης Αντε να εντοπίσεις σε αυτόν τον διάολο που στην μια πλευρά κουμπώνει 30 ασφάλειες και στην πίσω ρελέδες σε ποιό σημείο εσωτερικά έχει βλάβη? Μακάρι να εντοπίσεις την βλάβη μόνος σου αλλά λίγο έως πολύ χλωμό γι΄ αυτό ρώτα να σου πούνε αν ξέρουν για ηλεκτρολόγο εγγυημένο στην περιοχή σου.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε SHERIF για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 08:24 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
kriti67 έγραψε: Αν δεν θελω να παω συνεργειο δεν ειναι επειδη μου αρεσει να τα κανω μασουρια αλλα επειδη πολυ απλα δεν υπαρχουν για να τα δωσω σε συνεργείο να κανω τη δουλειά μου. Να μη μιλησω βεβαια και για το ζητημα εμπιστοσύνης οταν στα τριαντα χρονια που κρατάω τιμονι έχω πιασει πολλες φορές μαστορους να ψευδονται ασυστολα και το χειροτερο ειναι πως ηταν και φιλοι μου. Αυτο το "αστο εδω να το δουμε" πραγματικά μου γυριζει τ άντερα. Καποτε τρεις , οχι ενας, τρεις μαστοροι θελαν να μου κατεβασουν μηχανή για ενα μπουζι , το πρωτο , που μου μαυριζε παραμυθιαζοντας με πως η μαυριλα ειναι καμμενο λαδι. Τελικά το αμαξι ηθελε ρυθμισμα τα αβάνς πως τα λενε και αυτο το ανακάλυψε αλλος φιλος ηλεκτρολογος οταν πηγα να μου βαλει λαμπες...τεσπα... Οπως προανεφερα τα χρονια που εχω ως τεχνικός όλο και κατι μου εχουν αφησει ως προς τον τροπο που πρεπει κανεις να ψαχνει να συνεκτιμα γεγονοτα συμπτωματα βλαβης κτλ ... Μπορεί όμως από εδώ τα παιδιά να σου προτείνουν κάποιον έμπιστο και καλό στον οποίο θα κάνεις δουλειά. Απλά πες μας περιοχή. Κι εγώ έχω φάει τα μούτρα σε "μαστόρους" αλλά υπάρχουν και τίμιοι. Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: kriti67
|
|
|
|
|
kriti67
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρασινο-κοκκινο στο πληκτρολόγιο Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Ιαν 2018, 11:14 |
|
Εγγραφή: Παρ 20 Μαρ 2015, 20:52 Δημοσιεύσεις: 81
|
Καλημέρα κύριοι... Λοιπόν η βλάβη εντοπίστηκε και τώρα είδα και το σχόλιο του σερίφη. Αφού τσέκαρα το δεξιό κουτί με τις ασφάλειες κτλ και ήταν όλα οκ αλλά το αμάξι έκανε πάλι τα δικά του μόλις έκλεινα το καπό (σε σημείο που μου πέρασε η ιδέα να ξηλώσω το καπό ), είπα να ρίξω και μία ματιά στο αριστερό κουτί. Έβαλα έβγαλα τον εγκέφαλο κούνησα τα καλώδια τπτ... Τότε πρόσεξα ότι μία δεύτερη πλεξούδα με καλώδια και φίσα δεν κουμπώνει πάνω σε άλλη φίσα όπως νόμιζα αλλά πάνω σε ένα γ@ωρελέ... Προφανώς το ρελέ της αντλίας βενζίνης ή το γενικό ; Να γιατί ρώταγα για το location των εξαρτημάτων.(Το είχα δει σε φωτο αλλά όπως την είχαν τραβήξει νόμιζα ότι ήταν ένα ρελέ εκτός κουτιού και υπέθεσα ότι ήταν άλλο μοντέλο xantia) Το βγάζω το κουνάω του ρίχνω σπρέι το ξαναβάζω και είδωμεν το φως το αληθινό . Τέλος οι διακοπές, κομπλέ το κόκκινο λαμπάκι στο πληκτρολόγιο, μία χαρά και στις λακούβες και άνοιξε κλείσε το καπό χωρίς να σβήνει, και τα κούνησα και τα χτύπησα χωρίς να σβήσει κτλ κτλ... Τέλος καλό όλα καλά....ουφ...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|