Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 17:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Φεβ 2008, 09:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Μπορεί να βρεί. Υπάρχουν κιτ επιδιόρθωσης. Αν σε ενδιαφέρει το μέρος, στείλε μου πμ για να μην θεωρηθεί διαφήμιση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Φεβ 2008, 12:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μάιος 2007, 13:30
Δημοσιεύσεις: 279
Τοποθεσία: Νιγρίτα-Σέρρες
Μααααλιστα...θα το εχω και εγω στα υποψιν μου γιατι ειναι συχνο προβλημα στα Xantia και που ξερεις ποτε μπορει να το χρειαστω...

_________________
Είναι ΤΡΕΛΟΙ αυτοί οι ΓΑΛΛΟΙ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Φεβ 2008, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Και απ'οτι ειχε γραψει ο Χρυσόψαρος, στο πρόβλημα που ειχε, μπορει να κάνει χοντρη ζημιά, γιατι κατω από την αντλια βρίσκεται το δυναμό.... :shock:

Ευτυχώς στην ΒΧ το δυναμό ειναι πάνω από την αντλία..... :thumbup

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Φεβ 2008, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μάιος 2007, 13:30
Δημοσιεύσεις: 279
Τοποθεσία: Νιγρίτα-Σέρρες
Μου δημιουργουνται φοβιες απο το συγκεκριμενο τοπικ... :s

_________________
Είναι ΤΡΕΛΟΙ αυτοί οι ΓΑΛΛΟΙ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Φεβ 2008, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Δες το θρέντ που άνοιξα πιο πάνω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μαρ 2008, 21:11 
Άβαταρ μέλους
Σπύρο. Μήπως έχει καεί η επαφή του κεντρικού διακόπτη; Ελεγξέτο γιατί είναι πολύ πιθανόν, ακόμη και χαλαρές ηλεκτρολογικές συνδέσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TΡΟΜΠΑ ΥΨΗΛΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μαρ 2008, 21:33 
Άβαταρ μέλους
TA-NAKA έγραψε:
Για χαρα σε ολους ειμαι νεο μελος και θελω βοιθεια. Εχω Xanthia 1600 του 96 και ψαχνω να βρω set λαστυχακια για τρομπα υψηλης γιατι χανει ασυστολος. Αν μπορει να με βοιθησει καπιος. Εχω φαει τον κοσμο και δεν βρισκω πουθενα. Ευχαριστω εκ των προτερων για την βοιθεια.
Να πας στον Πουλάκη στο ΧαιδάρΙ [Καβάλας] και να πάρεις λαστιχάκι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Απρ 2008, 13:39 
Άβαταρ μέλους
παιδια καλημερα. Θα παω το xantia για service και θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα.
1) ποσο θα κοστισει περιπου για αλλαγη: ιμαντα χρονισμου, σφαιρες, top mounts.
2) εχω ενα προβλημα. πριν απο 2 χρονια σταματησε να βγαζει αερα ο κλιματισμος. πηγαμε στο συνεργειο και το εφτιαξαν αλλα απο τοτε οποτε βαζω στο ζεστο μυριζει κατι σαν καμενο και πιο εντονα οταν το πρωτοαναβω μετα απο καιρο. μετα μειωνεται καπως. τις προαλλες ειδα και λιγο καπνο. τι μπορει να εχει γινει?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 18:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ 2007, 20:01
Δημοσιεύσεις: 547
Τοποθεσία: Aθήνα-Λόφος Σκουζέ Citroen C4 1,6 Turbo
Θέλετε προβλήματα??

Πέρα απο την κεφαλή κρεμαργίερας στην 10 ετια μου χάλασε η μπροστινή ζαμφορ

στην 12 ετια μου χάλασε η πίσω ζαμφόρ και μιλάμε ότι δεν χάλασε η μπουκάλα αλλα το σωληνάκι που βγάζει της επιστροφής . Βλέπεται ο γάλλος που το σχεδιασε δεν σκέφτηκε το να μπορείς να το αλλάζεις έτσι σου λέει πάρε όλη την μπουκάλα.... μόνο 585 ευρώ.... έκαστη...... μαμω της ενεργές αντιστρεπτικές.......... και την activa μου και την γαλλία μου. Όπως είπε και ένας φίλος μάστορας ο γάλλος πάντα σκέφτεται τον πιο ηλ..ο τρόπο να το κάνει

_________________
ΕικόναΕικόνα
1:Activa_____ 2: BMW 5
Οσο με σπρώχνεις στον γκρεμό τόσο με κρατας......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
Archangel_2.0 έγραψε:
Θέλετε προβλήματα??

Πέρα απο την κεφαλή κρεμαργίερας στην 10 ετια μου χάλασε η μπροστινή ζαμφορ

στην 12 ετια μου χάλασε η πίσω ζαμφόρ και μιλάμε ότι δεν χάλασε η μπουκάλα αλλα το σωληνάκι που βγάζει της επιστροφής . Βλέπεται ο γάλλος που το σχεδιασε δεν σκέφτηκε το να μπορείς να το αλλάζεις έτσι σου λέει πάρε όλη την μπουκάλα.... μόνο 585 ευρώ.... έκαστη...... μαμω της ενεργές αντιστρεπτικές.......... και την activa μου και την γαλλία μου. Όπως είπε και ένας φίλος μάστορας ο γάλλος πάντα σκέφτεται τον πιο ηλ..ο τρόπο να το κάνει


τώρα κατάλαβα το μύνημα που είχες στο msn σου προχτές :fsss

Archangel_2.0 έγραψε:
Όπως είπε και ένας φίλος μάστορας ο γάλλος πάντα σκέφτεται τον πιο ηλ..ο τρόπο να κάνει


..... τα ποιο ευκολα πράγματα

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
Someone έγραψε:
Archangel_2.0 έγραψε:
Θέλετε προβλήματα??

Πέρα απο την κεφαλή κρεμαργίερας στην 10 ετια μου χάλασε η μπροστινή ζαμφορ

στην 12 ετια μου χάλασε η πίσω ζαμφόρ και μιλάμε ότι δεν χάλασε η μπουκάλα αλλα το σωληνάκι που βγάζει της επιστροφής . Βλέπεται ο γάλλος που το σχεδιασε δεν σκέφτηκε το να μπορείς να το αλλάζεις έτσι σου λέει πάρε όλη την μπουκάλα.... μόνο 585 ευρώ.... έκαστη...... μαμω της ενεργές αντιστρεπτικές.......... και την activa μου και την γαλλία μου. Όπως είπε και ένας φίλος μάστορας ο γάλλος πάντα σκέφτεται τον πιο ηλ..ο τρόπο να το κάνει


τώρα κατάλαβα το μύνημα που είχες στο msn σου προχτές :fsss

Archangel_2.0 έγραψε:
Όπως είπε και ένας φίλος μάστορας ο γάλλος πάντα σκέφτεται τον πιο ηλ..ο τρόπο να κάνει


..... τα ποιο ευκολα πράγματα

μαλον δεν εχετε καταλαβει τον τροπο σκεψης ενος γαλου.σκεφτετε πως το κανανε ας πουμε στην ford?ας το κανουμ ποιο δυσκολο και πολυλοκο και για να εχει και ενδιαφερον ας μην ενημερωνουμε και κανεναν ετσι for fun!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Απρ 2008, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φιλε μου σφαιρες αλλαξα εγω πριν κανα διμινο 250ε και τοπ μαουντ κανα 350ε τωρα για τους ιμαντες ειναι σχεικο αλλα ρωτα και τα παιδια απο αθηνα εαν εχουν καποιο εμπιστο συνεργειο να πας το αμαξι σου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2008, 19:34 
Άβαταρ μέλους
Παιδιά με το πρόβλημα σβυσίματος στο ρελαντί...
Πριν αρχίσετε να ψάχνετε σε συνεργεία τι φταίει δοκιμάστε να αποσυνδέσετε τι μπαταρία για λίγα δευτερόλεπτα.
Κάθε φορά που σβύνετε το αυτοκίνητο (παλιά μοντέλα) κρατάει στον εγκέφαλο τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα. Εάν σβήσει ο κινητήρας (π..χ από κάνα σκουπιδάκι) ενδέχεται να χάσει τις παραμέτρους φυσιολόγικης λειτουργίας και να κρατάει χαμηλά το ρελαντί (οπότε και να σβύνει).
Εγώ είχα πάθει το ίδιο μια φορά γιατί άφησα το συμπλέκτη με ταχύτητα οπότε και μου έσβυσε. Είχα δοκιμάσει γκαζώματα και ξεμπουκώματα χωρίς αποτέλεσμα. Ευτυχώς έπεσα σε καλό μηχανικό και μόλις του είπα το πρόβλημα έδωσε τη λύση μπροστά μου χωρίς να αρχίσει να αλλάζει το μισό κινητήρα......
Να'ναι καλά ο άν8ρωπος.
Οταν βγάζετε τη μπαταρία χάνονται οι παράμετροι από τον εγκέφαλο και γυρίζει στις αρχικές ρυθμίσεις του εργοστασίου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Απρ 2008, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
σαν να ανεβάζει θερμοκρασία το αυτοκίνητο σήμερα. Λίγο παραπάνω από άλλες φορές. Του συμπλήρωσα περίπου 300ml παραφλού και θα το δω. Το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά όμως. απλά στην κίνηση φτάνει στους95-97 και μετά από λίγο πέφτει και πάλι.

Θα το παρατηρώ (και έχω ταξίδι πάλι ρε γμτ).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 23 Απρ 2008, 06:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32
Δημοσιεύσεις: 36
Goldfish έγραψε:
σαν να ανεβάζει θερμοκρασία το αυτοκίνητο σήμερα. Λίγο παραπάνω από άλλες φορές. Του συμπλήρωσα περίπου 300ml παραφλού και θα το δω. Το βεντιλατέρ δουλεύει κανονικά όμως. απλά στην κίνηση φτάνει στους95-97 και μετά από λίγο πέφτει και πάλι.

Θα το παρατηρώ (και έχω ταξίδι πάλι ρε γμτ).

Και σε μένα η θερμοκρασία πάει μέχρι εκεί και μετά που ανάβει το βεντιλατέρ πέφτει στους 90. Δεν ξέρω τι φταίει. Ας μας πει κάποιος που ξέρει


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με συμπλέκτη και κιβώτιο?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Nio
Απαντήσεις: 19
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΛΕΞΟΥΔΑ C2 DIESEL
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα με αντλία????
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: georgee
Απαντήσεις: 7
προβλημα με αναρτήσεις??????
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: trapezitis
Απαντήσεις: 2
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ