Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 11:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Μάιος 2008, 19:41 
Άβαταρ μέλους
και εμενα τα ιδια...Ανεβαινει ενα τακ απανω απο τους 90 και μετα παλι στη μεση...
Θερμοστατη εχω αλλαξει..υγρα εχει...Τι αλλο μπορει να ειναι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Μάιος 2008, 19:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Ε αν είναι σε όλους τα ίδια τότε δεν νομίζω ότι έχει κάποιο πρόβλημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μάιος 2008, 16:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Στο δικο μου το xantia οταν η βελονα παει λιγο πανω απο τους 90 δουλευει το βεντιλατερ κοντα στους 90 και λιγο πιο κατω σταματαει η φυσιολογικη θερμοκρασια ειναι λιγο πιοκατω απο τους 90 αλλα σε παριοδους καυσωνα ακομα και σε δρομο ο δεικτης μενει καρφωμενος στουσ 90 ακομα και με το ac αναμενο που δουλευουν και 2 βεντιλατερ και μολις σταματησω για 2 λεπτα σε περιοδους ζεστης και ac σβηστο δουλευει το βεντιλατερ αλλα πιστευω οτι ζεστανε ρα μαγκες και η ατμοσφαιρα
καλοκαιρι ρε πια!!!!!!!!!!!!!!

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: κομπιασμα μοτερ - ρεταρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Σεπ 2008, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
SOS_SOS_SOS_SOS

Ρε παιδες εχω ενα προβλημα και με το δικο μου Xantia. Ειναι ενα Xantia 2 1,8 16V του 1998, απο τα πρωτα 2 δλδ, με εγκεφαλο SAGEM, και 175000.
Εδω και κανα 5μηνο μου κανει ενα περιεργο κομπιασμα το μοτερ οταν θελω να επιταχυνω. Η πλακα ειναι οτι υπαρχουν μερες που το αυτοκινητο παει γαμιωντας και αλλες που κομπιαζει καθε τρεις και λιγο. Και βαζω βενζινη απο συγκεκριμμενα 2 βενζιναδικα και εχει ρεταρει και με των 2 τις βενζινες........
Επειδη ασχολουμαι λιγο με τα αυτοκινητα, με χτυπησε το δαιμονιο και αρχισα να το ψαχνω. Ο μηχανικος μου δεν ξερει τι μπορει να φταιει. Πηγα σε εναν φιλο ηλεκτρολογο που ασχολειται με τα συγκεκριμμενα αυτοκινητα και μετρησαμε παροχη και πιεση τρομπας και ειναι μεσα στα ορια μου δινει το εργοστασιο ,δλδ 3 bar σε πληρη επιταχυνση και 2,6 bar ρελαντι. Μετρησαμε και πιεση εξατμησης μηπως και ειναι βουλωμενη αλλα ΟΚ.
Ετυχε και αλλαξα και καταλυτη πριν απο λιγο καιρο και συνεχιζεται ακομα..... Ο map sensor ειναι ΟΚ.
Οταν το πρωτοπηρα , γιατι το πηρα μεταχειρισμενο πριν 8 μηνες, καθαρισα τα μπεκ και την πεταλουδα με τους αισθητηρες της και ξυπνησε αρκετα και επεσε και η καταναλωση στο μισο. Αλλα το προβλημα με το κομπιασμα παραμενει...
Κανένα συνεργείο δεν έχει βρει τι φταίει. Ο εγκέφαλος δεν δείχνει βλάβη. Ετσι κανενας δεν ξερει υπευθυνα να μου πει.... SOS παιδια γιατι θα τρελαθω......... :-? :bambam


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Τετ 03 Σεπ 2008, 21:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα σε xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Σεπ 2008, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Σπύρος έγραψε:
Παιδιά καλημέρα. Είναι η πρώτη μέρα εγγραφής μου και δυστυχώς το πρώτο μου μήνυμα είναι για πρόβλημα στο αυτοκίνητό μου. Xantia 97 μοντέλο 1,6. Η μηχανή σβήνει χωρίς κάποιο λόγο. Πέφτει το ρελαντί και σβήνει. Μπορεί να σβήσει και εν κινήσει, σε αλλαγή ταχύτητας, τη στιγμή που αφήνεις το γκάζι. Κανένα συνεργείο δεν έχει βρει τι φταίει. Ο εγκέφαλος δεν δείχνει βλάβη. Το αμάξι όμως είναι επικίνδυνο έτσι. Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει. Ευχαριστώ και καλή μέρα.


φιλε κανεις τους εξης ελεγχους Βγαζεις την αντλια βενζινης καθαριζεις τα 2 φιλτρακια που εχει μεσα ουσιαστικα 2 σιτες αλλα πρεπει να βγαλεις το αντλιακι απο το ολο συστημα του φλοτερ αλλαζεις φιλτρο βενζινας κανεις καθαρισμο μπεκ καθαριζεις και την πεταλουδα παρομοιο προβλημα μου παρουσιασε και απλα καθαρισα τα φιλτρακια απο την αντλια και ολα ΟΚ Ξεκαθαρισε το θεμα τροφοδοσιας καυσιμου και μετα κοιτα για το ηλεκτρικο μερος αλλα για μενα ειναι βασικα θεμα τροφοδοσιας και το πιο βασικο απο ολα βρες καθαρο βενζιναδικο

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: πρόβλημα σε xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2008, 13:14 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Λοιπον παιδια.
Υστερα απο πολυχρονη υπομονη και ψαξιμο ανακαλυψα τι εφταιγε, σε μεγαλο ποσοστο, για την πτωση δυναμης και τα υπολοιπα εκνευριστικα πραγματα που εκανε το αυτοκινητο.
Πριν απο περιπου 15 ημερες εκανα σερβις και καποιες αλλες δουλειες που χρειαστηκε. Τα χιλιομετρα του ηταν τοτε 175000.
Εκανα ο,τι κλασικο κανει ενα αυτικινητο στο σερβις (λαδια , φιλτρα, βαλβολινη) αλλαχτηκαν και οι 2 τσιμουχες του σασμαν, γιατι χανανε και οι 2 (απ' οτι φανηκε αρκετα, εχει μαυρισει ολο το κατω μερος της μηχανης και η γεφυρα) πλυθηκαν τα ημιαξονια, αλλαχτηκαν και τα 4 σινεμπλοκ στα μπροστινα ψαλιδια (2 μικρα και 2 μεγαλα που μπαινει μια περαστη βιδα), η πισω στρογγυλη βαση του μοτερ, και τα λαστιχακια στα ψευτοκαπακα των βαλβιδων (γιατι εχανε λιγο το πισω).
Και τωρα ας ερθουμε στο επιμαχο θεμα: με την ευκαιρια ειοπα να βγαλω μια καρτα καυσαεριων , αφου σε 15 ημερες θα εληγε η παλια, και ετσι του μετρησα τα καυσαερια. Ελα ομως που δεν εβγαζε καρτα, λογω υψηλου ποσοστου στα οξυγονα.
Κοιτουσαμε την διορθωση του "λ" στον εγκεφαλο, η συχνοτητα ληψης μετρησεων ηταν ΟΚ, αλλα στην τιμη του "λ" στα καυσαερια......ηταν χαλια. Και ηταν μεγαλη και δεν επεφτε και με τιποτα...
Τα ορια που πρεπει να δειχνει ο "λ" ειναι απο 0.97 εως 1.03 (δλδ κατω απο 1 ειναι πλουσιο και πανω απο το 1 ειναι φτωχο το μιγμα αερα-καυσιμου).
Η ενδειξη του στο ρελαντι ηταν 1.045-1.055 και τραβωντας γκαζι στις 2500 περιπου και μετα απο αναμονη εναμισι και πλεων λεπτου (με ζεστο μοτερ) εδειχνε 1.025, δλδ οριακα στο φτωχο κατι που δεν ηταν σωστο, αφου πατας γκαζι και πρεπει να παει στο πλουσιο.........
Ετσι αλλαζω και τον "λ", με τρομακτικη διαφορα στην αποκριση διορθωσης των τιμων στα καυσαερια, πιο γεματο μοτερ σε ολες τις στροφες (τραβηγμα και χαμηλα, εκει που ηταν νεκρο πριν) και ειδικα ψηλα, και μια μικρη πτωση της καταναλωσης.
Κοστος 100 ευρω, μαρκα Bosch, η αντιπροσωπεια τον ειχε τον "εργοστασιακο" 175+Φ.Π.Α.... :gflag . Ο παλιος μου ηταν μαρκας AC (??????). Γνωριζει κανεις τι ειναι??
Αλλα παρατηρησα κατι που εκανε στο δρομο και δεν ξεραμε τι ηταν οτι το εκανε και για πρωτη φορα μολις το εβαλα μπρος: αρχισε να κλωτσα το μοτερ μονο του για 7-10 δευτερολεπτα κανοντας και εναν περιεργο θορυβο, αλλα δεν αναψε το τσεκ.......Του ετυχε κανενος αυτο??? Μεχρι τωρα το εχει κανει 3 φορες (δλδ να το βαζεις παγωμενο μπροστα και να κλωτσα, το κανει και ζεστο, κατα το φορτιο στην πορεια αλλα σπανια).......

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 4 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4



Συναφή θέματα

πρόβλημα με την αντλία βενζίνης saxo 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
προβλημα εξατμισης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
ΝΕΟ CITROEN C3 DIESEL 2017 - ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: dimitrissal123
Απαντήσεις: 32
Πρόβλημα με Πορτ μπαγκαζ: Ανοίγει μόνο του
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: OrestisB
Απαντήσεις: 5
Προβλημα εκκινησης THP κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: georgios
Απαντήσεις: 29
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ