kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 08:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
giannisC2vts έγραψε:
Βασικά το παίρνω και εγώ το δικό του γιατί πολύ συχνά ανταλλάσουμε αυτοκίνητα, οπότε....
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 10:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
giannisC2vts έγραψε: τοτε ενα μεγαλο μπραβο στο xantia Που αντεχει
Όντως, αφού το οδηγώ εγώ, το ξεσκίζω και αντέχει.
Η πλάκα είναι ότι έχει 100.000 και μέσα δεν τρίζει τίποτα. Λες και το αμάξι είναι καινούριο, σε αντίθεση με το δικό μου που έχει κάνει 30.000 και τρίζουν πολλά μέσα. Βέβαια φταίω και εγώ γιατί όποια λακούβα βλέπω τη σημαδεύω και μπαμ πέφτω μέσα
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 11:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Η Xantia II 1.8 16v ήταν η καλύτερη έκδοση της xantia
(μετά την 3λιτρη Activa και την HDI!)
Μπράβο στην Ξανθούλα! Να τα διακοσαρίσει !
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 15:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
sergeant έγραψε: Η Xantia II 1.8 16v ήταν η καλύτερη έκδοση της xantia (μετά την 3λιτρη Activa και την HDI!) Μπράβο στην Ξανθούλα! Να τα διακοσαρίσει !
Ευχαριστώ, ευχαριστώ
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2006, 22:49 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Και η δική μας 1.8 8ν δεν είχε παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα, μέχρι τις 115.000 χλμ (κάπου εκεί) που είχε όταν τη δώσαμε. Στον επόμενο ιδιοκτήτη αν θυμάμαι καλά είχε παρουσιάσει κάποια, αλλά σίγουρα μετά τις 160.000 χλμ...
Είχε και ΦΠΕ...
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Σεπ 2006, 09:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
n_olympios έγραψε: Και η δική μας 1.8 8ν δεν είχε παρουσιάσει κανένα απολύτως πρόβλημα, μέχρι τις 115.000 χλμ (κάπου εκεί) που είχε όταν τη δώσαμε. Στον επόμενο ιδιοκτήτη αν θυμάμαι καλά είχε παρουσιάσει κάποια, αλλά σίγουρα μετά τις 160.000 χλμ... Είχε και ΦΠΕ...
Σκυλί η Ξανθιά
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Σεπ 2006, 10:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
n_olympios έγραψε: Αλλά και κυρία μαζί.
Πάντα
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ 2006, 23:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Οι 1.8 8v είχαν ένα συγκεκριμένο προβληματικό σημείο που ήταν το σασμάν. Ναι! Έβρισκε το σασμάν και άνοιγε τρύπα εκεί που κούμπωνε. Θα έλεγα πως είναι φήμες αν δεν το είχα δει με τα μάτια μου. Το συγκεκριμένο πρόβλημα το έχω συναντήσει σε τέσσερεις Xantia 1.8 8v και ίσως να ήταν και αυτός ένας λόγος που το συγκεκριμένο μοτέρ το έστειλε γρήγορα για να το αντικαταστήσει με το 16v.
|
|
|
|
|
Panosvas
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Ιαν 2007, 04:53 |
|
|
Έχω την Xanta ΙΙ 1.6 και στις 160000χλμ δεν υπήρξε κανένα απολύτος πρόβλημα. Θα ήθελα όμως να ρωτήσω κάτι. Ο δείκτης βενζίνης δεν είναι αξιόπιστος. Έχω ακούσει πως συμβαίνει και σε άλλες μάρκες που χρησιμοπούν ηλεκτρονικό μηχανισμό για τον δείκτη αλλά σε άλλη Xantia δεν έχω δει. Συμβαίνει γενικά στο μοντέλο ή όχι;
|
|
|
|
|
AlekosXantiaII
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μάιος 2007, 16:14 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μάιος 2007, 13:30 Δημοσιεύσεις: 279 Τοποθεσία: Νιγρίτα-Σέρρες
|
Αυτό δεν το ήξερα Πάνο και δε μου το έχεις πει ποτέ...όποτε σε βλέπω μιλάμε γενικά και αόριστα...δεν ξέρω και ο πατέρας μου το παρατήρησε αλλά νόμιζα πως ήταν πρόβλημα που το είχε μοναχά το δικό μας...Η αλήθεια είναι πως μόνο μια-δύο φορά έγινε και ενώ μόλις το είχαμε φουλάρει έδειχνε πως ήταν σχεδόν στη μέση...
Σημειωτέο πως το Xantia του Πάνου είναι ακριβώς ίδιο με το δικό μου...το μόνο που αλλάζει είναι οι πινακίδες και οι ζάντες...
Μήπως είναι κάτι που το έχουν όλα τα Xantia II ???
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μάιος 2007, 20:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
Στη δικιά μου πάντως δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ τετοιο πρόβλημα... και ούτε το έχω ξανακούσει.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|