Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Μαρ 2014, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
μητσο για να σπασεις την πιεση αυτο γινετε στην κατω σκαλα...γιατι να το εχεις στην πανω σκαλα και να ταλαιπωρεις ολα τα συστηματα με πιεση?
μιλαμε στην περιπτωση ακινησιας μηνα+ οχι κατι ημερων...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Μαρ 2014, 00:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
linker έγραψε:
Πρόβλημα δεν θα έχει σε καμία περίπτωση Μανώλη. Απλά εγώ είμαι της γνώμης και να σπάει η πίεση του συσσωρευτή, αλλά και να δουλεύει και η τέρμα πάνω σκάλα. Πολλά βράδια την αφήνω σηκωμένη την κυρία.

Με την τερμα πανω σκαλα δε προσφερεις απολυτως τιποτα. Εχει βεβαια νοημα σε παρκαρισματα-καλτσα ωστε να μη τολμαει κανεις να στο ακουμπησει ξεπαρκαρωντας :no1 γιατι σβηστο στο κανονικο υψος μας πετυχαινουν φαναρια :angr

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Μαρ 2014, 03:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Δεν είπα ότι προσφέρεις κάτι το σημαντικό, απλά δουλεύεις όλες τις σκάλες. Θεωρώ ότι είναι καλό για τα ρομπότ.
Κατά τα άλλα, η πάνω σκάλα είναι ταμάμ για τα σφιχτά παρκαρίσματα, τα έχουμε ξαναπεί :thumb

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2015, 09:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
giorgio de sarm έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά!!! Άλλαξα σφαίρες 26-3-2009 όταν είχα 101300 χλμ.Τις προάλλες πέρασα ΚΤΕΟ και ο μπροστινός άξονας ήταν στο 64% και ο πίσω στο 59%. Τα χλμ που έχω τώρα είναι 122700 και είναι γεγονός ότι το αμάξι είναι αισθητά σκληρό.Είναι φυσιολογικό σε αυτό το διάστημα και σ΄αυτά τα χλμ να χαλάσει η ανάρτησή μου? Παίζει να χρειάζεται εξαέρωση? Επίσης έχω εντοπίσει πως το φλασέρ, δουλεύει ακανόνιστα έτσι στο ξεκάρφωτο χωρίς να έχω ανάψει φλάς! Αυτό τί είναι πάλι?


Οι σφαίρες υπόκεινται στίς ίδιες σχεδόν προδιαγραφές με τα λάστιχα τών τροχών. Δηλαδή άσχετα με τα χιλιόμετρα ο χρόνος παίζει τον ρόλο του με τήν κούραση τών υλικών. Κατ αρχήν κινείται η δέν κινείται το αυτοκίνητο οι σφαίρες βρίσκονται υπό πίεση τού αερίου (άζωτο) που περιέχουν. Αυτό σημαίνει οτι σιγά σιγά και μέσα από πώρους τής φούσκας η από τήν βίδα απ' όπου και γίνεται το συμπλήρωμα τού αερίου οι σφαίρες χάνουν τήν ιδανική πίεση. Αν έχεις λοιπόν τον πειραματισμό στό αίμα σου προτείνω φούσκωμα τών σφαιρών και όσο πάνε. Οταν δέ εκτονώνεις τήν πίεση τής ανάρτησης όπως προτείνουν οι φίλοι τότε το άζωτο (αυτό δέν μπορείς να το εκτονώσεις) πιέζει τήν μεμβράνη τής φούσκας και τήν διπλώνει (τσαλακώνει) στόν πάτο... κάτι που σημαίνει οτι δημιουργούνται ευαισθησίες πάνω στά τσαλακώματα που σε συνδυασμό με τον χρόνο θα παρουσιάσουν σχισίματα οπότε άχρηστη η σφαίρα. Το καλύτερο είναι μία φορά τήν εβδομάδα η έστω τον Μήνα να βάζουμε μπρός ώστε το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε κατάσταση ισορροπίας. Μή φοβάστε η πίεση στό κύκλωμα δέν παρουσιάζει προβλήματα.... περισσότερα παρουσιάζει η μή πίεση.
Και γιά να παραλληλίσω τα πράγματα αν και δέν είναι ακριβώς το ίδιο..... Φανταστείτε να θέλουμε να ξεφουσκώσουμε τα λάστιχα του αυτοκινήτου όταν το έχουμε σε ακινησία. Τα Λάστιχα θα τσαλακωθούν θα καταπονηθούν και έστω καινούρια μετά ένα χρόνο θα είναι γιά πέταμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Απρ 2015, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Tzartos Christos έγραψε:
giorgio de sarm έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά!!! Άλλαξα σφαίρες 26-3-2009 όταν είχα 101300 χλμ.Τις προάλλες πέρασα ΚΤΕΟ και ο μπροστινός άξονας ήταν στο 64% και ο πίσω στο 59%. Τα χλμ που έχω τώρα είναι 122700 και είναι γεγονός ότι το αμάξι είναι αισθητά σκληρό.Είναι φυσιολογικό σε αυτό το διάστημα και σ΄αυτά τα χλμ να χαλάσει η ανάρτησή μου? Παίζει να χρειάζεται εξαέρωση? Επίσης έχω εντοπίσει πως το φλασέρ, δουλεύει ακανόνιστα έτσι στο ξεκάρφωτο χωρίς να έχω ανάψει φλάς! Αυτό τί είναι πάλι?


Οι σφαίρες υπόκεινται στίς ίδιες σχεδόν προδιαγραφές με τα λάστιχα τών τροχών. Δηλαδή άσχετα με τα χιλιόμετρα ο χρόνος παίζει τον ρόλο του με τήν κούραση τών υλικών. Κατ αρχήν κινείται η δέν κινείται το αυτοκίνητο οι σφαίρες βρίσκονται υπό πίεση τού αερίου (άζωτο) που περιέχουν. Αυτό σημαίνει οτι σιγά σιγά και μέσα από πώρους τής φούσκας η από τήν βίδα απ' όπου και γίνεται το συμπλήρωμα τού αερίου οι σφαίρες χάνουν τήν ιδανική πίεση. Αν έχεις λοιπόν τον πειραματισμό στό αίμα σου προτείνω φούσκωμα τών σφαιρών και όσο πάνε. Οταν δέ εκτονώνεις τήν πίεση τής ανάρτησης όπως προτείνουν οι φίλοι τότε το άζωτο (αυτό δέν μπορείς να το εκτονώσεις) πιέζει τήν μεμβράνη τής φούσκας και τήν διπλώνει (τσαλακώνει) στόν πάτο... κάτι που σημαίνει οτι δημιουργούνται ευαισθησίες πάνω στά τσαλακώματα που σε συνδυασμό με τον χρόνο θα παρουσιάσουν σχισίματα οπότε άχρηστη η σφαίρα. Το καλύτερο είναι μία φορά τήν εβδομάδα η έστω τον Μήνα να βάζουμε μπρός ώστε το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε κατάσταση ισορροπίας. Μή φοβάστε η πίεση στό κύκλωμα δέν παρουσιάζει προβλήματα.... περισσότερα παρουσιάζει η μή πίεση.
Και γιά να παραλληλίσω τα πράγματα αν και δέν είναι ακριβώς το ίδιο..... Φανταστείτε να θέλουμε να ξεφουσκώσουμε τα λάστιχα του αυτοκινήτου όταν το έχουμε σε ακινησία. Τα Λάστιχα θα τσαλακωθούν θα καταπονηθούν και έστω καινούρια μετά ένα χρόνο θα είναι γιά πέταμα.

κατανοητος με το παραδειγμα αν εχουν την ιδια αρχη λειτουργιας με την σαμπρελα..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2016, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιουν 2016, 22:26
Δημοσιεύσεις: 12
Παιδιά ξέρει κανένας αν η εταιρία LIZARTE είναι η ίδια με την I.F.H.S. ;επίσης έχει δοκιμάσει ή έχει ακούσει κανένας σας της σφαίρες της εταιρίας BOLK(είναι οι πιο φθηνές της αγοράς)...αυτή θα είναι η τρίτη φορά που αλλάζω (440.000 χλμ)... και λέω να το κάνω μόνος μου.α επίσης είναι και η MONROE...;


Τελευταία επεξεργασία από nikitas και Τρί 21 Ιουν 2016, 22:30, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2016, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Οι Lizarte είναι διαφορετικές από τις IFHS. Οι δεύτερες, κατά γενική ομολογία, είναι καλύτερες.
Για τις Bolk δε γνωρίζω.
Στα χιλιόμετρά σου θα έπρεπε να είσαι στην 5η αλλαγή :D
Εβγαλε η Monroe σφαίρες;;

sent from Sebastien no.0299

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε linker για την δημοσίευση του/της: nikitas
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2016, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιουν 2016, 22:26
Δημοσιεύσεις: 12
:laugh χαχα ε μην το λες...!οι μανίσιες ήταν πραγματικά αστεράτες και λογικό,2 φορές τις είχα γεμίσει και κανένα θέμα...πήγα να γεμίσω και 2η φόρα τις I.F.H.S που έχω τώρα αλλά δεν "έπαιρνε".πάντως εχείς δίκιο μαλλον είμαι πάλι για I.F.H.S.μιας και έμεινα ικανοποιημένος.ναι παντως σε 1 site που κοίταζα βρήκα μια εταιρία monroe...όπως και Swag


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2016, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Μην το σκέφτεσαι άλλο φίλε, τόσα χρόνια τις παινεύουμε εδώ μέσα, τουλάχιστον 4-5 Xantia :thumb

sent from Sebastien no.0299

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2016, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Monroe εχει βγαλει χρόνια σφαίρες. Ανακατασκευή. Η μόνη εταιρεία που βγάζει δικές της σφαίρες (πλην εργοστάσιου) και δεν είναι ανακατασκευή είναι η I.F.H.S που βγάζει και την σειρά comfort.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Ιουν 2016, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
προσωπικα και οι γνηισες οι γκρι με το αναγλυφο σημα αλλα και οι IFHS σε μενα εβγαλαν ακριβως τα ιδια χλμτρα με την διαφορα στο 40% φθηνότερες οι IFHS ΚΑΙ πριν λιγο διάστημα αυτές εβαλα παλι σεταπ μεγαλύτερων πιεσεων.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2016, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Μαρ 2015, 12:29
Δημοσιεύσεις: 18
Γεια σας Xantia owners
Θα αλλαξω σφαίρες στο μεταχειρισμένο 1.6 8V που εχω μοντέλο 96.
Το αμαξι το εχω 1,5 χρόνο και αφου έλυσα διάφορα προβλήματα διαρροων στο κύκλωμα της αναρτησης είμαι πολυ ικανοποιημένος.
Σιγουρα τις 2 πισω γιατι ειναι κούτσουρο και ισως και τις 2 μπροστά.
Σκεφτόμουν τις IFHS αλλα σειρά comfort γιατι εχω διαβάσει αρκετά καλές κρητικές σε διάφορα forum.
Ξερει κανεις μπας και μπορέσω να τις βρω εδω Αττική ?
Δεν τις βρίσκω πουθενά. Ο Πουλάκης πήρα τηλέφωνο και φέρνει μόνο τις standar 70-40 55-30, τις comform δεν τις γνώριζε καν !!
Υπάρχει και η επιλλογή παραγγελίας απο το εργοστάσιο κατευθείαν οπου ...και καλά θα είναι και φρέσκες με χτυπημένη ημ/νία πανω απο το εργαστάσιο

http://www.sphere-shop.co.uk/16--18i-br ... 1256-c.asp

Αλλά τα μεταφορικά ...φωτιά ! 25eurο για 2 σφαίρες ! συνολο δηλαδή 90e !
Εαν δε.. παραγείλεω και τις μπροστά μεταφορικά ειναι ......44euro για τις 4 σφαίρες με συνολο 175e
Το κόστος παει στα 45 για καθε σφαίρα απο 35 που εχουν εδω οι standard .
Βεβαια και παλι είναι ποιο φτηνες απο τις γνήσιες που είναι στα 50-55

Τέλος ποτε αλλάζουμε συσωρευτη και αντιβυθισης ?
υπάρχει καποια ένδειξη στην συμπεριφορά ?
Εμπλέκονται καθόλου στο θέμα της ανεσης αυτες, ή εχουν να κανουν αποκλειστικά με τον έλεγχο ύψους του αυτοκινήτου ?

Ευχαριστώ !


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2016, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Περιμενε τον xantiamanolis αλλιως θα ριξω μηνυμα στο βαρυ πυροβολικο των xantia να μαθουμε...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2016, 21:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Υπάρχουν ακόμα αυτά? :hmm

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σφαιρες για xantia
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2016, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Υπαρχουν και σου κερναν τη μπαγκαζιερα τσαι και χωρις χερια στο τιμονι.. :P

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 10 από 11 [ 154 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δομικές διαφορές Xantia I & II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Thanmoss
Απαντήσεις: 10
S.O.S. C5 2.0i 16v 2006 ΣΦΑΙΡΕΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: thundermaster
Απαντήσεις: 10
Σκούπα σε Xantia
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xantia
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 21
4αδα 14αρες ζάντες xantia και τα τασια
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 5
Xantia και μοντες
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xantia
Συγγραφέας: Spyrious
Απαντήσεις: 28
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ