Xαίρεται . Έχω μία ΧΑΝΤΙΑ 2000cc 16V 1993 πρώτη κυκλοφορία και μου έχει σπάσει δύο φορές τις βίδες της αντλίας των υδραυλικών. Μήπως γνωρίζει κάποιος από που προέρχεται η βλάβη γιατί δεν είναι εύκολο να το φτειάχνω στο δρόμο.
Εχω το ιδιο ακριβως μοντελο 2000cc 16V 1993. Επαθα ακριβως το ιδιο πριν 20 μερες περιπου κι ευτυχως που το προλαβα. Εσπασε η μια βιδα της Αντλιας Υψηλης (νομιζω ετσι λεγεται).
δεν ρωτησα ωστοσο τον μαστορα απο τι προηλθε. Καμια βοηθεια καποιος αλλος παθων?
ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μαρ 2008, 22:11
Αυτό το κάνει λόγω μεγάλης πιέσεως. Όταν είναι στο ρελαντί σκάει κατά διαστήματα η βαλβίδα. Όσο δουλεύει έντονα η βαλβίδα ανακουφίσεως, δεν κινδυνεύει. Όταν ανεβαίνουν οι στροφές ακούγετε λιγότερο η βαλβίδα και κινδυνεύει, ίσως να μην προλαβαίνει να το επιστρέψει οπότε αναγκαστικά πρέπει να ρίξεις την πίεση. Άρα επισκευή συσωρευτή; Γιατί ενδέχεται να φταίει και ο διακλαδωτήρας.
Τελευταία επεξεργασία από ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ και Δευτ 17 Μαρ 2008, 01:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Μαρ 2008, 21:04
Κανένας δεν έχει πάθει παρόμοιο πρόβλημα να βοηθήσει στην λύση του προβλήματος;
Εννοεις τις βίδες στήριξης ή τις βίδες - τάπες που είναι πάνω στην αντλία (torx)?
ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ 2008, 23:38
Εννοώ τις τρεις βίδες συναρμολογήσεως της αντλίας
ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Τρί 25 Μαρ 2008, 23:52
Τελικά άλλαξα τον συσσωρευτή και άλλαξε και ο ήχος των βαλβίδων ανακουφίσεως που σημαίνει ότι μάλλον πέτυχε, με μικρή επιφύλαξη όμως γιατί μπορεί να κάνει το ίδιο πρόβλημα και από αλλού. Θα ίδωμεν.
ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιουν 2008, 19:31
Ακόμη λειτουργεί κανονικά δεν είχα κανένα πρόβλημα με τις πιέσεις της αντλίας.
Μου έχει κάνει ένα άλλο πρόβλημα.
Δεν δίνει στη μίζα την ανάλογη δύναμη όλες τι φορές στην αρχή. Μάλλον πρέπει να θέλει καρβουνάκια. Δίνει καρβουνάκια μίζας σκέτα η Citroen ή τα δίνει μαζί με μίζα;
Κανένας δεν έχει πάθει παρόμοιο πρόβλημα να βοηθήσει στην λύση του προβλήματος;
Στην Xantia 2.0 16V που είχαμε μέχρι το 97, είχε σκάσει στο ρελαντί η τρόμπα και το αυτοκίνητο ακινητοποιηθηκε...
Η λύση;:
Συνεργείο και αντικατάσταση τρόμπας ! :-)
Υ.Γ. Ακρως προβληματικό το συγκεκριμένο μοντέλο !!!... γι αυτό και έφυγε σε μία νυχτα !...
ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΟΣ
Θέμα δημοσίευσης:
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 03 Αύγ 2008, 02:55
Εμένα δεν μου έσκασε η τρόμπα αλλά έσπαγε τις βίδες, μέχρι που άλλαξα τον συσσωρευτή οπότε και έληξε το πρόβλημα. Μου έκανε κάτι νούμερα η μίζα και άλλαξα καρβουνάκια. Διορθώθηκε το πρόβλημα εν μέρει αλλά όχι τελείως.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση