Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:49 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Ιούλ 2008, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 11:32
Δημοσιεύσεις: 36
Τελικά παίδες το πρόβλημα ήταν ότι δεν δούλευε το ένα το βεντιλατέρ. Είχε καεί η ασφάλεια (relay)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 24 Δεκ 2008, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Λοιπον παιδια.
Εμενα χθες, ξαφνικα απο τετραωρη "βολτα" μεσα στην κινηση της Αθηνας (σταματα-ξεκινα) λογω διαδηλωσεων στο Κεντρο, στην Κιφησιας, αρχισε να ανεβαζει θερμοκρασια. Αρχικα σαν ημουνα σταματημενος στην κινηση, εφτασε την θερμοκρασια των 90 βαθμων (λογω της ακινησιας) και φυσιολογικα επρεπε να αρχισει να πεφτει, αφου ξεκινουν τα βεντιλατερ και πεφτει κατω απο τους 90 (περιπου 80-82). Ελα ομως που αρχισε να παιρνει την ανιουσα.....σε 2 λεπτα εδειξε 100, και αρχισε να με βαζει σε σκεψεις, αφου δεν ειχε ανεβει ποτε πανω απο τους 90 ουτε με air-condition στο τερμα, καλοκαιρι με 45+ βαθμους στην Αθηνα.......
Σκεφτηκα μην δεν λειτουργουσαν τα βεντιλατερ απο την βαλβιδα τους και ετσι ανοιξα το air-condition (αφου μαζι με αυτο ανοιγουν κι αυτα ανεξαρτητα της θερμοκρασιας) αλλα τιποτα...
Το κακο ηταν οτι δεν επεφτε και αρχισε να ανεβαινει κι αλλο, εδειξε κοντα 110 (λιγο λιγοτερο). Βρηκα χωρο στα πλευρα του δρομου και σταματησα να δω τι συμβαινει, ανοιξα το καπω του αυτοκινητου και ειδα οτι δεν λειτουργουσαν τα βεντιλατερ ουτε με το air-condition σε καμια απο τις 2 σκαλες. Εκανα και το κολπο με το καφε φυσακι της βαλβιδαςτων βεντιλατερ, που αν το βγαλεις μπαινουν και τα 2 στην 2η ταχυτητα αλλα τιποτα, νεκρα..... Εσβησα την μηχανη (με ενδειξη θερμοκρασιας λιγο πριν τους 110) και ξανα ανοιξα τον διακοπτη με βγαλμενη την καφε φυσα της βαλβιδας και τοτε ανοιξαν κανονικα τα βεντιλατερ στην 2η ταχυτητα και τοτε εβαλα μπροστα. Επεσε κανονικα η θερμοκρασια σχεδον ακαριαια (λιγο πανω απο τους 60) και ξεκινησα κανονικα. Το κινησα κανονικα για μιση μερα και δεν εδειξε τιποτα περιεργο. Σημερα πηγα και το ειδαν κατι παιδια στην γειτονια μου Σιτροενακιδες. Ελεγξαμε τον θερμοστατη και ειχε κλωτσησει το λαστηχακι που ειναι στην τρυπα και μαλλον κολλησε και αυτο εφταιγε.
Αλλα μου φαινεται περιεργο, γιατι δεν ειχαν ξεκινησει τα βεντιλατερ κανενα απο τα 2 και δεν ανοιγαν ουτε με το air-condition. Και μετα με το ανοιγοκλεισιμο του διακοπτη λειτουργησαν κανονικα. Παιζει κατι με το "εγκεφαλακι" των βεντιλατερ ή κολλησε κανα ρελαι (ταυτοχρωνα πως ειναι δυνατον ολα αυτα μαζι - γκαντεμια???)?????
Μου ειπαν να αλλαξω και την βαλβιδα τους αλλα τους ειπα να το παρακολουθησω και ετσι δεν το πειραξα. Μονο θερμοστατη και ψυκτικο αλλαξα. Θα το παρακολουθησω και θα επανελθω στο θεμα.

Σε τι θερμοκρασια ξεκινουν τα βεντιλατερ στα Xantia 1.8i 16V??????? Εμενα στους 90 και σβηνουν οταν παει κοντα στην πιο κατω γραμμη...........

Οποιος εχει παρομοιες εμπειριες ας μιλησει............

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Δεκ 2008, 02:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μας εκανε τετοια κολπετα το σαξο. Εφταιγε το "εγγεφαλακι" τοων βεντιλατερ, που ειναι πισω απο τον θωλο, στον προφυλακτηρα και περνει νερο... Ενα καθαριμσα στις επαφες, και οκ...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Δεκ 2008, 11:38 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ξερεις, το σκευτηκα και εγω.
Γιατι τα Xantia I το ειχαν στην ασφαλειωθηκη που ειναι διπλα απο την μοναδα του ABS, στο αριστερο ραμφος επανω, αλλα στα Xantia II καναν την ηλιθιοτητα οπως και στα Saxo να το βαλουν κατω απο το αριστερο φαναρι. Και τις τελευταιες μερες με τις βροχες ειδα οτι ειχε "ξερασει" νερα απο εκει και σκευτηκα για υγρασια....... Θα το ψαξω και εγω να το δω. ΟΚ Θνκς παντως.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Αύγ 2011, 02:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 15:14
Δημοσιεύσεις: 7
Καλημερα και απο εμενα,
Εχω το Activa 2.0lt Turbo και προχτες εκανε ενα μεγαλο μπουρινι στιν ευβοια που ημουν διακοπες και περασα απο νερα με μεγαλη ταχυτητα, την επομενη μερα εφηγα για αθηνα και στο δρομο με air condition ειδα οτι μου ανεβαζε παραπανο θερμοκρασια απο οτι συνηθος, αλλα δεν εδωσα και πολυ σημασια, μιας και ηταν μεσιμερη και δεν ξεπερασε τους 95 βαθμους.
Φτανοντας Αθηνα, σβυνω το aircondition και οπως παντα το αφηνω κανενα 5λεπτο να δουλευει μιας και ειναι turbo, και βλεπω μετα απο 3 λεπτα η θερμοκρασια 110!!!!!!!!!
Το σβυνω αμεσως και το αφηνω να κρυωση μονο του.
Το απογευμα το βαζω μπρος και περιμενω να δω αν θα παρουν μπρος τα βεντιλατερ χωρις air condition, και βλεπω οτι μεχρι και τους 100 βαθμους δεν ξεκινανε.......
Τοτε λεω ας βαλω το aircondition να δουλεψουν για να πεσει η θερμοκρασια, και πραγματι ετσι εγινε.
Εχτες το πρωι ανοιγοντας τον δικοπτη της μηχανης πρην βαλω μπρος ακουω τα βεντιλατερ να περνουν μπρος και μαληστα στην δευτερη σκαλα με το αμαξη κρυο και χωρις aircondition, βαζω μπρος το aircondition, αλλα καθολου κρυος αερας, και ετσι αποφασιζω και περναω απο ενα φιλο ηλεκτρολογο εδω κοντα και του περιγραφω το προβλημα, και μου λεει απο τιν στηγμη που το aircondition δεν περνη μπρος και δουλευουν συνεχεια τα βεντιλατερ, ειναι ενα εγκεφαλακι καφε μεγαλουτσικο.
Στον δρομο για την δουλεια θυμηθηκα οτι διπλα απο τον εγκεφαλο του αυτοκηνητου εχω δει ενα τετοιο διπλο ρελε που εμειαζε με το εγεφαλακι που περιεγραψε.
Σταματαω δεξεια πανο στον κηφισο, ξεφισονω το εν λογω εγκεφαλακη με την μηχανη να δουλευει και αμεσως σβηνη ο κινητηρας.
Το ξανακουμπονω και βαζω ξανα μπρος, και ακουω τα βεντιλαρερ να γυριζουν για λιγο και μετα να σταματανε. Βαζω το aircondition, μια χαρα....... δουλευαν τα βεντιλατερ και ειχα και κρυω αερα.
Απο εκεινη την στιγμη και περα τα βεντιλατερ δουλευουν μονο αν εχω να δουλευει το aircondition, και μονο,
Κοιταξα ολες της ασφαλειες, ειναι ολες μια χαρα.
Αν μπορει να βοηθησει καποιος.........
Το εγκεφαλακη που περιγραφεις φιλε billaras στο Activa 2.0lt Turbo που ειναι, ειναι στην ασφαλειοθηκη διπλα απο το abs η κατω απο το αριστερο φαναρη, Γιατι αν ειναι εκει υποψειαζομαι οτι πρεπει να πηρε νερα απο το γρηγορο περασμα που εκανα απο τα λημνιασμενα νερα στην ευβοια.

Παντος η τωρα τα βεντιλατερ δουλευουν ΜΟΝΟ με το aircondition αναμενω.
Και κατι αλλο, πιο ειναι το καφε φυσακι και πια η βαλβιδα των βεντιλατερ, που οταν το βγαλεις πρεπει να παρουν μπρος και τα δυο στην μεγαλη σκαλα??????

Φιλικα

Γιώργος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Αύγ 2011, 07:15 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Υπαρχει περιπτωση να εχει πιασει υγρασια η φυσα του εγγεφαλου, ή να εχει ψιλοχαλασει η καφε βαλβιδα θερμοκρασιας.
Στα Turbo δεν θυμαμαι που ειναι η καφε φυσα της βα΄βιδας, αλλα τουλαχιστον στα αλλα XU μοτερ (οπως και το δικο σου ειναι τετοιο) την ειχαν στον θερμοστατη, ακριβως στο μεγαλο κολαρο νερου που φευγει απο το μοτερ και μπαινει επανω δεξια στο ψυγειο. Τωρα για το δικο σου δεν θυμαμαι που μπορει να ειναι. :hmm Αυτο που αναφερεις στο κουτι του εγγεφαλου ειναι ενα διπλο ρελαι ειτε μαυρο ειτε καφε (στα παλια xantia ηταν καφε, συνηθως μεχρι το '95) και ειναι αυτο που δινει ρευμα στον εγγεφαλο κινητηρα και την τρομπα βενζινης με το που γυρνας τον διακοπτη.
Αν εισαι του 1997 μαλλον το εγγεφαλακι ειναι κατω απο το δεξι φαναρι οπως κοιτας τα μουτρα απο εμπρος, αλλιως το αριστερο του αυτοκινητου. Ειναι μανουρα λιγο, αλλα ισως την παλεψεις. Εχει ενα κοκκινο ταχυσυνδεσμο που πρεπει να τραβηξεις για να απασφαλισει, και πεταγεται. Αν μπορεσεις να βγαλεις την μπαταρια και να βγαλεις την φυσα, ψεκασε την και παρατηρα αν στο ξανακανει. Αν ναι, τοτε ισως θελει αισθητηρα θερμοκρασιας βεντιλατερ γιατι ανοιγουν με το aicondition. Αν εφταιγε ο εγγεφαλος συνηθως δεν αναβουν ουτε με κλιματισμο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: sv1gfu
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Αύγ 2011, 08:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Οι φούσκες θερμοκρασίας μάλλον τα έχουν παίξει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Αύγ 2011, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 15:14
Δημοσιεύσεις: 7
Καλησπερα σε ολους,

Ξεκινοντας λοιπον μαζι με το φιλο billara, την καταδυση στα αποκρυφα σημεια του Μωρου μου ( Μωρο Μου = Xantia Activa 2.0lt Turbo ), Την οποια και κοντευε να ματιαση ο bill λογο της Ηλιοροφης :love Αλλα και της καταστασης του χρωματος και γενικα της εμφανησεις του Μωρου μου, Μιας και αισιος εχουμαι φτασει τα 282.000 ΚΜ, ανακαλυψαμε τα πολλαπλα προβληματα στο συστημα ψυξης.
Αρχικα ελενξαμε την βαλβιδα των βεντιλατερ την οποια αν ξεκουμποσεις την φυσα της και αυτη εχει προβλημα τα βεντιλατερ περνουν μπρος, πραγμα που δεν εγινε, οποτε υποθεσαμε οτι η βαλβιδα ειναι οκ και οτι πρεπει να τσεκαρουμε το Bitron ( το εγκεφαλακι που ελενχη τα βεντιλατερ ). Αφου μας εβγαλε την ψυχη μιας και ειναι κατο απο μπρος φαναρη του οδηγου, δοκιμασαμε το bitron απο το xantia tou bill που ξεραμαι οτι λειτουργη σιγουρα, αλλα παλι τιποτα........ Τα βεντιλατερ δεν περναν μπρος παρα μονο οταν εβαζες μπρος το air condition.
Ετσι αποφασισαμε να τσεκαρουμε τουσ 3 ρελεδες που εχει αναμεσα στα δυο βεντιλατερ, και πραγματι και οι 3 ειχαν επαφες αναμενες, πραγμα που εδειχνε οτι τελικα βρηκαμε το προβλημα.
Αντικαθιστουμε τους ρελεδες και δοκιμαζουμε ξανα..... αλλα παλι ματαια, τα βεντιλατερ δεν λεγαν να παρουν μπρος, :angr
Τοτε μας ηρθε η ιδεα των πολλαπλων προωληματων που μπορει να υπηρχαν στην συγκεκριμενη κατασταση και ετσι με τους 3 νεους ρελεδες, αποφασισαμε να δοκιμασουμε παλι να βγαλουμε την φυσα απο την βαλβιδα των βεντιλατερ για να διαπυστοσουμε αν φταιγαν τελικα και οι ρελεδες αλλα και η βαλβιδα, και τελικα πραγματη ξεκουμπονοντας την φυσα της βαλβιδας που βρισκεται στο πισω μερος του κορμου της μηχανης, ειδαμε Φως, Τα βεντιλατερ πηραν μπρος........ :no1

Οποτε συνοψηζοντας, Δευτερα παω ξανα απο εκει για να αντικατασταθη η βαλβιδα, και μαζι με αυτο να κανω και καποιες αλλες απαραιτητες επισκευες, οπως αλλαγη ημαντα εκκεντροφορου, ρουλεμαν και τεντοτιρα, ( μιας και δεν ξερς ποτε ηταν η τελευταια φορα που τον αλλαξε ο προιγουμενος ιδιοκτητις, Ελενχος και στις 10 σφαιρες αναρτησεις αλλα και του εγκεφαλου της ACTIVA για καμενες διοδους, γιατι μαλλον το αμαξη ειναι συνεχεια σε safe mode στην αναρτηση γιατι ειναι συνεχος σκληρο, ειτε το εχς στο spor mode ειτε οχι, και οτι αλλο προκειψη.

Θελω να Ευχαριστησουμε (Εγω και το Μωρο Μου :love ) και δημοσια τον φιλο billara για την βοηθεια και της ωρες που φαγαμε και θα φαμε μαζι την Δευτερα και......

To Be continue........ with :need_pics

Φιλικα
Γιώργος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Μαρ 2014, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Επαναφέρω.
Να σας ρωτήσω:
ένα κρύο μοτερ 1.6 πόση ώρα θέλει για να έρθει σε φυσιοογική θερμοκρασία;
ξεκίνησα στη Νέα Ιωνία χτες αργά το βράδυ, και ήρθε σε φυσιολογική θερμοκρασία σε 15 λεπτά.
Πήγαινα με 5η και 60 και σχεδόν κανένα σταμάτημα.
Μόλις ήρθε στα 80 δούλευε κανονικά. Ανέβαινε σε σταμάτημα στους 90 άνοιγαν τα βεντιλατέρ και έπεφτε στους 80.

Η πρώτη βόλτα μετά το συνεργείο (ρεκτιφιέ, τρόμπα νερού κτλ).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Μαρ 2014, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
....φυσιολογικό μου φαίνεται. Ήταν σε πορεία, (βράδυ) χωρίς να ζορίζεται...και χωρίς ξεκίνα-σταμάτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Μαρ 2014, 17:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
οταν λες φυσιολογικη θερμοκρασια τι εννοεις? να ανοιξει ο θερμοστατης για το κυκλωμα νερου να δωσει εντολη για το βεντικατερ?
να σκεφτεις οτι εχεις ερθει απο επισκευη οπουτε ολα καινουργια κυκλωμα ψυξης φανταζομαι καθαρο για μενα καμμια ανυσηχια απλα ελεγξε λιγο τα νερα οταν κρυωσει 2-3 φορες να δεις τι γινετε!!!
ειπες εχεις αλλαξει θερμοστατη απο οτι θυμαμαι?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Μαρ 2014, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Χρυσοψαρε η εντυπωση μου, και ως οδηγος της 1.8 8v, ειναι οτι περιγραφεις τη φυσιολογικη λειτουργια του αυτοκινητου. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μάζεμα xantia 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Επανέρχομαι. Δεν νομίζω ότι λειτουργεί σωστά το αυτοκίνητο.
Το πήρα και βγήκα Ε.Ο και πήγα Αυλώνα την Κυριακή. Δεν έπιασε ΠΟΤΕ νορμάλ θερμοκρασία (80). Ήμουν διαρκώς 60-70. Ο μηχανικός λέει ότι είναι φυσιολογικό αλλά δε νομίζω ότι έχει δίκιο.
Μήπως την άκουσε κανένας θερμοστάτης και έμεινε ανοιχτός; Και ψύχει διαρκώς το κύκλωμα;
Άλλη πιθανή αιτία;

Αν δουλευει κρύο θα έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση.
Δεν είδα κάτι στα 100χλμ που του έκανα προχτες.
Τελοσπάντων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Το έγραψα και σε άλλο θρεντ.
Βάζω μπροστά, βγαίνω εθνική και πάω Αυλώνα. Θερμοκρασία μόνιμα 60-70. Κάποια στιγμή που σταμάτησα ήμουν στους 80-90 (90+ βεντιλατέρ).
Μου φαίνεται ότι δεν είναι σωστή η θερμοκρασία. Κανονικά έπρεπε στην Εθνική να είμαι στους 80 σταθερά.
Θυμίζω:
Ψυγείο διετίας, κολλάρα 5ετίας, όλα τα άλλα καινούρια (φλάντζες κτλ).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2014, 16:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
φουσκα οργανου θερμοκρασιας .... ή την εχει ακουσει ή αν στην αλλαξανε δεν εχουν βαλει την σωστη. Και αυτο στο λεω γιατι γραφεις :Θερμοκρασία μόνιμα 60-70. Κάποια στιγμή που σταμάτησα ήμουν στους 80-90 (90+ βεντιλατέρ).
δεν μπορει να ανοιγει το βεντιλατερ στους 90. το βεντιλατερ ανοιγει στους 97 και σταματα στους 92 συνηθως ...... βαλτο σε lexia και δες αν η θερμοκρασια νερου στο lexia συμβαδίζει με το οργανο σου..... και κατι ακομη το οργανο διαβαζει την θερμοκρασια του κινητηρα ενω ο εγκεφαλος την θερμοκρασια του νερου.........

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 33 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Υψηλή θερμοκρασία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kpetsas23
Απαντήσεις: 30
Ανεβάζει θερμοκρασία!
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: hreloaded
Απαντήσεις: 8
Προβλημα με θερμοκρασια σε berlingo
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: sakil13
Απαντήσεις: 6
Θερμοκρασία (πάλι...)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: demkat1
Απαντήσεις: 5
Θερμοκρασία λαδιού σε Xsara 1.6 16v VTS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 38
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ