Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:41 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 15:25 
Άβαταρ μέλους
παιδια καλησπερα! μια μικρη βοηθεια θα ηθελα...εχω ενα xantia του 96 κ δυστυχως λογω βλακειας του κολλησα το μοτερ. κατα κυριο λογο ψαχνω το 1800 16v δηλ αυτο που φοραγε κ πριν αλλα αν βρω το τουρμπατο σε καλη τιμη δεν θα με χαλαγε.μπορει να βοηθεισει κανεις


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 16:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08
Δημοσιεύσεις: 1245
Τοποθεσία: Ταύρος
Αν ψάξεις λίγο στις αγγελίες θα βρεις μια με ακριβώς αυτό που ψάχνεις.
Ένα μοτερ 1,8 16ν και ενα τουρμπατο :thumbup

_________________
Ας προσπαθήσουμε να γίνουμε όλοι λίγο καλύτεροι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 18:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
https://www.greekcitroenclub.gr/forum/v ... highlight=

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Σεπ 2008, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ 2007, 20:01
Δημοσιεύσεις: 547
Τοποθεσία: Aθήνα-Λόφος Σκουζέ Citroen C4 1,6 Turbo
Ρε παιδιά το δικό μου έβγαζε 150? αυτές οι τιμές στα άλογα που βρεθήκανε? εγώ τα βλέπω για πειραγμένα μοτεράκια....

_________________
ΕικόναΕικόνα
1:Activa_____ 2: BMW 5
Οσο με σπρώχνεις στον γκρεμό τόσο με κρατας......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Σεπ 2008, 08:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Ερώτηση:
Μπαίνει το μοτέρ της δίλιτρης σε ένα 1.8? Τα 2 αυτά αυτοκίνητα έχουν άλλη ανάρτηση σωστα; Δεν θα υπάρχει θέμα με την τοποθέτηση της τρόμπας;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ 2008, 18:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ 2007, 20:01
Δημοσιεύσεις: 547
Τοποθεσία: Aθήνα-Λόφος Σκουζέ Citroen C4 1,6 Turbo
Τεράστιο έλα να δεις το δικό μου και έλα να δεις και του xantiamanolis καμια μα καμια σχέση.........

_________________
ΕικόναΕικόνα
1:Activa_____ 2: BMW 5
Οσο με σπρώχνεις στον γκρεμό τόσο με κρατας......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Σεπ 2008, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Και πως λύνεται; Ανοίγουν νέες βάσεις στο σασί για να αλλάξει θέση η τρόμπα; Έχει κανένας καμια φωτό να μας κατατοπίσει;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Σεπ 2008, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
... όποιος μηχανικός το κάνει αυτό, θα είναι πολύ μάγκας! :iconcool


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Σεπ 2008, 14:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Archangel_2.0 έγραψε:
Ρε παιδιά το δικό μου έβγαζε 150? αυτές οι τιμές στα άλογα που βρεθήκανε? εγώ τα βλέπω για πειραγμένα μοτεράκια....


εχεις δικιο........... :thumbup :thumbup

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Σεπ 2008, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Goldfish έγραψε:
Ερώτηση:
Μπαίνει το μοτέρ της δίλιτρης σε ένα 1.8? Τα 2 αυτά αυτοκίνητα έχουν άλλη ανάρτηση σωστα; Δεν θα υπάρχει θέμα με την τοποθέτηση της τρόμπας;


Τα κουφαρια (σασι) ειναι ολα ιδια πρεπει να βγαλεις τα παντα απο το δικο σου και να βαλεις τα πραγματα απο το 2λιτρο πρεπει στην καλυτερη περιπτωση να παρεις μισο αυτοκινητο η στην χειροτερη ολοκληρο και να τα βαλεις επανω φυσικα εχει κοστος και θελεις μαστορα οχι τον κυρ-μητσο της γειτονιας οι σωστες δουλιες ετσι ειναι εγω βρηκα μισο ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ 1.816V με 45.000χλμ και μου εδινε τα παντα και σαλονι εκτος απο λαμαρινα γυριζεις το κλειδι και δουλευει τιμη 1200ε αλλα επειδη τελειωνα το σπιτι δεν το πηρα
Δεν θα υπάρχει θέμα με την τοποθέτηση της τρόμπας;[/quote]

η τρομπα ειναι επανω στο μοτερ απλα υπαρχει αλλο υδραυλικο κυκλωμα και το δικο σου δεν μπορει να παραμεινει

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Σεπ 2008, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Δεν μπορει να παραμεινει το παλιό κύκλωμα και να τρεφοδοτειται από την καινούρια τρομπα?

Αφου τη ρύθμιση της πίεσης θα την κανει η κεντρική σφαιρα.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Σεπ 2008, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Οχι γιατι τα ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ εχουν 6 σφαιρες ενω τα ΧΑΝΤΙΑ Ι εχουν 5 σφαιρες
ιδιο κυκλωμα με αυτο που εχουν ΒΧ απλα πιστευω οτι αλλαζουν οι πιεσεις
στις σφαιρες

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Σεπ 2008, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ 2007, 20:01
Δημοσιεύσεις: 547
Τοποθεσία: Aθήνα-Λόφος Σκουζέ Citroen C4 1,6 Turbo
Μανώλη και τα xantia I νομίζω έχουν 6 αλλά δεν το λέω και με το χέρι στην φωτια.... Νομίζω... γιατι στηρίζεται στην τεχνολογία της ΧΜ και όχι του ΒΧ

_________________
ΕικόναΕικόνα
1:Activa_____ 2: BMW 5
Οσο με σπρώχνεις στον γκρεμό τόσο με κρατας......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Σεπ 2008, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βασικα υπαρχουν Xantia 1 τα οποια ειναι με 5 σφιαρες, με ιδιο κυκλωμα με το ΒΧ ακριβως σε φιλοσοφια λειτουργιας, με διαφορα στην χωρητικοτητα των σφαιρων και τις πιεσεις.
Απλα ηταν πιο "καινουριο", με καινουρια εξαρτηματα και καλυτερα μελετημενα (σπανια παντως χαλανε οι τρομπες στα ΒΧ ενω στα Xantia χαλανε ΠΑΝΤΑ και εχουν αλλαχτει και επισκευαστει τουλαχιστον μια φορα.....).
Ειχαν καλυτερα ρομποτ και ρυθμιση πιεσης , αλλα λογω βαρους και αυξημενης πιεσης λειτουργιας(λογω βαρους και υψους αμαξωματος) ταλαιπορουνται πιο πολυ, ακομα και οι σφαιρες. Γι αυτο η ζωη τους ειναι μικροτερη απο των ΒΧ.
Με 6 σφαιρες Xantia1 ειναι συνηθως αυτα που γραφουν Activa στα πλευρα , αλλα ειναι μα'ι'μου Activa. Απλα ειχαν 6 αντι 5 σφαιρες. Πωλουνταν εξτρα εξοπλισμος η 6η σφαιρα. Ισως τα τελευταια προς το '96 ή '97 ειχαν στανταρ εξοπλισμο 6, δεν ειμαι σιγουρος.......
Ολα ομως τα Xantia2 ειναι με 6 σφαιρες, με ακριβως ιδιο κυκλωμα με τα 1.
Σαν το κυκλωμα της Activa δεν υπαρχει καλυτερο, .......για Xantia..........


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Σεπ 2008, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
όλα τα ξάντια μετα το 1994 έχοτυν τη λεγόμενη σφαίρα αντιβύθισης στον πίσω αξονα και αυτό για να μη βυθίζονται πολύ μετά το πέρας της λειτουργίας.

Τα ξάντια τύπου ακτίβα (εξωτερικά βαμμένοι προφυλακτήρες κυκλοφόρησαν το 1996 και έχουν και λιγότερο εξοπλισμό).

Το δικό μου είναι Ξάντια Ι (1995) με 6 σφαίρες.
Επίσης, ποτέ δεν πωλήθηκε σαν έξτρα εξοπλισμός η 6η σφαίρα, όποιος σου το είπε αυτό είναι ανακριβής.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μοτέρ καλοριφέρ στο max
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Περίεργοι θόρυβοι μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 35
Θόρυβος απο το μοτέρ εξαερισμού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 4
αλλαγη μοτερ απο 1.6 16ν σε 1.6 THP 175hp
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Σφυριγμα απ Μοτερ και μειωση αποδοσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: pant75gr
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια