Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 19:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2009, 19:43 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι στην διαδικασια αγορας μιας Xantia 1.8 του 93 με 177000km, μου ειπαν οτι ειναι η 16v.

Το προβλημα που με απασχολη ειναι οτι η λυχνια σταθμης λαδιου αναβοσβηνει για περιπου 15 δευτερολεπτα και μετα σβυνει, και στο manual λεει οτι αυτο σημενει χαμηλη σταθμη λαδιων, αλλα ελενχοντας τον δικτη του κινητηρα για τα λαδια, ειναι στο Max (ισως πολυ λιγο παραπανω).

Εχει παρουσιαστη αυτο σε κανεναν?, ειναι σοβαρο? και τη πρεπει να ελενξω για το συγκεκριμενο προβλημα.

Ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 02:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Φιλε μου δεν ξερω τι ακριβως παιζει με το λαμπακι λαδιου, αλλα ξερω οτι τα 1800αρια Xantia καινε λαδακι απο καινουργια ακομα. Εχε το υποψιν σου αφου σκεφτεσαι να κανεις το βημα!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 11:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
sv1gfu έγραψε:
Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι στην διαδικασια αγορας μιας Xantia 1.8 του 93 με 177000km, μου ειπαν οτι ειναι η 16v.

Το προβλημα που με απασχολη ειναι οτι η λυχνια σταθμης λαδιου αναβοσβηνει για περιπου 15 δευτερολεπτα και μετα σβυνει, και στο manual λεει οτι αυτο σημενει χαμηλη σταθμη λαδιων, αλλα ελενχοντας τον δικτη του κινητηρα για τα λαδια, ειναι στο Max (ισως πολυ λιγο παραπανω).

Εχει παρουσιαστη αυτο σε κανεναν?, ειναι σοβαρο? και τη πρεπει να ελενξω για το συγκεκριμενο προβλημα.

Ευχαριστω.

Αγορι ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ και σε εσενα και ολους τους αλλους!!!!!!!!
Μαλλον θα σε στενοχωρησω, αλλα 1.8i 16ν ΔΕΝ βγαιναν απο το '93. Αν δεν κανω λαθος βγηκαν μετα το 96 στην σειρα 1 της Xantia και συνεχισαν και στην σειρα 2, οπως αυτην που εχω και εγω. Απλα ειχαν μικροδιαφορες σε κατι πλαστικα κομματια της μηχανης (αλλες στην σειρα 1 ειχαν αλουμινενια πολλαπλη εισαγωγης, ενω τα 2 ειχαν πλαστικη, λογω "ελλειψης" χωρου εκτονωσης σε περιπτωση συγκρουσης) , και κατι αλλα ψιλολογια....
Αν αυτος επιμενει οτι φοραει την 16ν (και ειναι η 16ν μηχανη, αν εχεις δει 1,8 16ν ειναι αρκετα ογκωδης και ειναι και ψηλο μοτερ, πιανει ολο τον χωρο σχεδον μεχρι πανω και το πλενουμ της εισαγωγης ειναι 15 ποντοι απο το ψυγειο) τοτε μαλλον την ελιωσε την προηγουμενη και μαλλον εβαλε 16ν, αλλα για να το κανει αυτο θελει ΠΑΡΑ πολλες μετατροπες, ιδιεταιρα στα ηλεκτολογικα γιατι δεν ταιριαζει ουτε το φυσωμα για τον πινακα οργανων. Αρα μπορει να εξηγηθει και τα λιγα χιλιομετρα που ισως εχει..... Αν ειναι ολα ΟΚ προχωρα στο επομενο βημα.
--> Σαν χιλιομετρα απο την αλλη, ειναι πολυ καλα για την ηλικια της!!!! Ψαξε την κι αλλο μηπως και δεν ειναι πραγματικα (αλλαγμενος πινακας?????) δες για διαρροες στην τρομπα υψηλης, φουσκες ημιαξωνιων, επιστροφες στο δοχειο υγρων, ψυγειο και σωλκηνωσεις (ιδιεταιρα αυτες του καλοριφερ), αν λκειτουργει το κλιματιστικο, παραθυρα, καθρεπτες, αν εχουν τριγμους οι πορτες κτλ.
Οσο για την λιχνια λαδιου ειναι κατι πολυ περιεργο....... Μηπως βραχυκυκλωνει τιποτα?? καμια φυσα απο υγρασια?? Ή μπορει να ειναι χαλασμενος ο αισθητηρας του λαδιου και σου δειχνει λαθος.
Α ΠΡΟΣΟΧΗ: πηγαινε το και σε εναν ηλεκτρολογο που ξερεις ΕΣΥ και οχι ο αλλος, και βαλτε το στον εγκεφαλο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ μηπως και εχει καταγραφει καμια βλαβη. Ετσι μπορει και να δεις ισως την αιτια του λαδιου......
Παντως αν θες οτιδηποτε σε απορια για το αυτοκινητο στειλε μου ΠΜ να σου δωσω το MSN να σου εξηγησω και με φωτο για να ξερεις τι βλεπεις και τι σου λενε....ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Ιαν 2009, 00:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
sv1gfu έγραψε:
Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι στην διαδικασια αγορας μιας Xantia 1.8 του 93 με 177000km, μου ειπαν οτι ειναι η 16v.

Το προβλημα που με απασχολη ειναι οτι η λυχνια σταθμης λαδιου αναβοσβηνει για περιπου 15 δευτερολεπτα και μετα σβυνει, και στο manual λεει οτι αυτο σημενει χαμηλη σταθμη λαδιων, αλλα ελενχοντας τον δικτη του κινητηρα για τα λαδια, ειναι στο Max (ισως πολυ λιγο παραπανω).

Εχει παρουσιαστη αυτο σε κανεναν?, ειναι σοβαρο? και τη πρεπει να ελενξω για το συγκεκριμενο προβλημα.

Ευχαριστω.


Συμφωνω με τον billara αλλα για μενα το πιο πιθανο ειναι να ειναι ελλατωματικη βαλβιδα λαδιου παρομοιο προβλημα ειχα με το visa citroen 650cc που ειχα παλαιοτερα οποτε αλλαξα μια βαλβιδα και ολα οκ οσο αναφορα για την αγορα σου απλα πραγματα γραψε τον αριθμο πλασιου σε ενα χαρτι πηγαιανε σε μια αντιπροσωπεια χτυπα τον στο computer και θα σου πει τα παντα για το μοντελο γνωμη μου ψαξε για xantia 2 να αγορασεις

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 01:23 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα σε ολους,

Τελικα την πηρα την ξανθουλα μου και ειμαι σε διαδικασια επισκευων.

Τα προβληματα που εχει ειναι τα κλασικα, Χανει υγρα η τρομπα υψηλης της αναρτησης, θελει 2 ψαλιδια μπροστα, ειχε χασει το φρεον το air condition, και μου παρουσιαζη και το εξης που θελω την συμβουλη σας, Οταν ειμαι σταματιμενος στο φαναρι γηριζοντας το τιμονη πολυ σιγα δεξια η αριστερα κανει ενα ελαφρυ τακ. δηλαδη, πως βλεπουμε σε ολα τα αυτοκινητα αν εχουν μποσικα στο τιμονη? ετσι στριβοντας το νιωθεις αυτο το τακ, στο δρομο φυσικα δεν νιωθης τιποτα.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι το αμορντησερ του τιμονιου!!!!!. Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος, γι'αυτο και θελω τη γνωμη σας γιατι σε πολλα post σας διαβασα για κρεμαριερα, το προβλημα στην κρεμαριερα πως το καταλαβενεις???
ΑΑΑΑ και κατι ακομα, στην πολλαπλη εισαγωγης προς το ψυγειο ειδα κατι σαν καρμπυλατερ που γραφει solex, στην παλια citroen GSA που ειχα θυμαμαι οτι αλλαξα το solex με veber και ειδα τρελει διαφορα στα γκαζια του εργαλειου, παιζει κατι αναλογω και στην Xantia η ειναι στανταρ.

Αρκετα σας ζαλισα και ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 03:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
sv1gfu έγραψε:
Καλησπερα σε ολους,

Τελικα την πηρα την ξανθουλα μου και ειμαι σε διαδικασια επισκευων.

Τα προβληματα που εχει ειναι τα κλασικα, Χανει υγρα η τρομπα υψηλης της αναρτησης, θελει 2 ψαλιδια μπροστα, ειχε χασει το φρεον το air condition, και μου παρουσιαζη και το εξης που θελω την συμβουλη σας, Οταν ειμαι σταματιμενος στο φαναρι γηριζοντας το τιμονη πολυ σιγα δεξια η αριστερα κανει ενα ελαφρυ τακ. δηλαδη, πως βλεπουμε σε ολα τα αυτοκινητα αν εχουν μποσικα στο τιμονη? ετσι στριβοντας το νιωθεις αυτο το τακ, στο δρομο φυσικα δεν νιωθης τιποτα.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι το αμορντησερ του τιμονιου!!!!!. Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος, γι'αυτο και θελω τη γνωμη σας γιατι σε πολλα post σας διαβασα για κρεμαριερα, το προβλημα στην κρεμαριερα πως το καταλαβενεις???
ΑΑΑΑ και κατι ακομα, στην πολλαπλη εισαγωγης προς το ψυγειο ειδα κατι σαν καρμπυλατερ που γραφει solex, στην παλια citroen GSA που ειχα θυμαμαι οτι αλλαξα το solex με veber και ειδα τρελει διαφορα στα γκαζια του εργαλειου, παιζει κατι αναλογω και στην Xantia η ειναι στανταρ.

Αρκετα σας ζαλισα και ευχαριστω.


Αντε ρε ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ για πολλααααα χιλιομετρα!!!!!!!! :welc
Καλοσηλθες στο club και στην οικογενεια των υδροπνευματικων. Θα ευχαριστιεσαι ταξιδια :shift και μετακινησεις. Θα σου αρεσει τοσο πολυ που μεχρι και για "το ψιλο? θα θες να το παρεις μαζι σου!!!! :thumb

Τρομπα: Αν εχεις μαγκα μηχανικο σιτροενακια την επισκευαζει, εκτως και αν ειναι φαγωμενη αρα κιαινουρια. Αν τα χιλιομετρα ειναι πραγματικα την γλιτωνεις με επισκευη και βγαζει αλα καμια 100αρα χιλιαδες χιλιομετρα περιπου. :thumb

Ψαλιδια (????): Γιατι θελει ψαλιδια???? Ειναι στραβωμενα???? ΜΟΝΟ τοτε τα αλλαζεις. Αν θελει σινεμπλοκ στα ψαλιδια την βγαζεις καθαρη με κανα 80αρι. Αλλιως....εχει κανα 200αρι περιπου το ενα.......... :thumb

Φρεον: πηγαινε σε εναν ηλεκτροογο να σου ελεγξει και τις σωληνωσεις και να σου αλλαξει τα λαστιχακια στοις βαλβιδες εκεινες απο οπου σου συμπληρωνει φρεον. Περιπου κανα 40αρι φρεον λαδι κομπρεσερ και απολιμανση. :thumb

Τιμονι: Αν ηταν κρεμαγιερα "χτυπημενη" θα σου εκανε κτυπο οταν αλλαζες φορα περιστροφης, απο αριστερα προς τα δεξια και αναποδα. Αν ειχε χαλασει η υποβοηθηση (ειναι ενα πιστονι σαν τα υδραυλικα του εκσκαφεα!!!!) το τιμονι θα ηταν πετρα. Αν θελει κρεμαγιερα υπολογισε κανα 100-150 για μεταχειρισμενη, 200 για επισκευασμενη (η καλυτερη λυση). Αν θες καινουρια .....ασε το καλυτερα..... Οσο για το αμορτισερ τιμωνιου, ειναι ενα ελάτηριακι στην κολωνα του τιμονιου, για να μην το αλλαζεις ψεκασε το με λιπαντικο-αντισκωριακο σπρευ μηπως και σταματησει. :salute :thumb

Ψεκασμος: Αυτο που ειδες ειναι η πεταλουδα με τα εξαρτηματα που την απαρηζουν. Το να κανεις μετατροπη στον ψεκασμο ΔΕΝ ειναι κατι τοσο απλο, οπως ηταν παλια τα καρμπυρατερ, που εβαζες ενα μεγαλυτερο και ολα ΟΚ..... Ειναι πολυ πιο πολυπλοκο, χρονοβορο και οικονομικα ασυμφορο. Αν ηθελες κατι παραπανω επρεπε να παρεις μεγαλυτερο μοτερ, ή το 16ν. Καλυτερα να κανεις εναν καθαρισμο μπεκ και πεταλουδας ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ, για να ριξεις την καταναλωση περιπου στα 7-10 λιτρα ταξιδι-πολη. Θα δεις και τρομερη διαφορα και στην καταναλωση, αποκριση στο γκαζι, στην δυναμη του μοτερ κτλ. :wrc Αν θες να την αυξησεις και αλλο, βαλε το χερι βαθεια στην τσεπη και κανε το turbo. :nos Θα βγαλεις κανα 150-160αρια αλογα να εχεις να παιζεις με ις ωρες.... Αλλα θελει κανα 5000-6000 ευρω.............. :gflag
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ για πολλααααα χιλιομετρα και παλι!!!!!!!!

Υ.Γ.: Το προβλημα με την λαμπα του λαδιου το βρηκες????? Για πες, γιατι ενδιαφερει........

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φιλε καλοριζικο καλα χλμ και να προσεχεις τους οδηγους που πηραν διπλωμα με ενα ντενεκε τυρι σαν μτχ αυτοκινητο θελει παντα τα μαζεματα του ομως εαν το πηρες μια καλη τιμη αξιζει να το μαζεψεις παντως να ξερεις οτι θα ευχαριστιθεις ταξιδια οσο αναφορα για τα προβληματα εμενα μου φαινονται φυσιολογικα
και καλως ηρθες στην παρεα μας οτι θες να ρωτησεις και θα βοηθησουμε ολοι οι κατοχοι ΧΑΝΤΙΑ και μη

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Φεβ 2008, 12:22
Δημοσιεύσεις: 2081
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής
Εικόνες: 0
:welc Καλορίζικος ο νέος xantioφονιας :shift ,συμφωνώ και εγώ ότι τα προβληματάκια που σου έβγαλε είναι φυσιολογικά. Απλά επειδή είναι και παλιό μοντέλο δεν είναι κακό να του δίνεις λίγο μεγαλύτερη προσοχή (όπως πχ να ελέγξεις τα τοπ μάουντ - τους ιμάντες - τις σφαίρες - τα ρουλεμάν και άλλα πολλά ) που θα διαβάσεις στο forum ή που θα σου πει ο μάστορας σου.Γιατί "προσέχουμε για να έχουμε" !!! Πολλά και καλά χιλιόμετρα. :wrc

_________________
Εικόνα CITROEN XANTIA 1.6 cc 1996 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 00:06 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα σε ολους,

Πριν απο 4 ωρες περιπου πηρα το αμαξι απο το συνεργειο και εχω ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ. :guns :guns
Ο καραγκιοζης ο μηχανικος μου ειπαι οτι εστειλε την τρομπα υψηλης για επισκευη σε ενα πολλη καλο μαστορα επειδη δεν εβρισκε μεταχηρισμενη σε καλη κατασταση, και οτι αλαξε και το συστημα υποβοηθησεις του τιμονιου, ολα καλα μεχρι εδω, περνω το αμαξι... αλλα κατι δεν μου αρεσε στον τροπο που ακουγονταν το τακ που κανει η αναρτηση καθε φορα που εχει γεμιση να το πω??.
Λεω ε ενταξει η ιδεα μου θα ειναι και ξεκιναω, στο φαναρη σταματιμενος παω να στρειψω δεξεια, το τιμονη παρα πολλη βαρη, και η αναρτηση πριν κανει το κλασικο τακ κανει κρι κρι κρι κρι τακ.

Τωρα εγω μου λετε τη να κανω? Το τιμονη μολις παω να παρκαρω η σταματαω σε φαναρι γινεται κουτσουρω δεν θα το ελεγα αλλα οχι υδραυλικο, ειναι σαν να παρκαρω με το παλιο μου που εχει μηχανικο, και αυτος ο ηχος που εγω νομιζω οτι ερχεται απο την τρομπα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 01:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Πήγαινε επειγωντως στο μαστορα. Στα Xantia (εκτος απο καποια πρωτα μοντελα) εδινε η τρομπα απευθειας στην κρεμαγιερα (τα 2 εμβολακια της τρομπας). Πιεση σου ανεβαζει κανονικα? Για να το τσεκαρεις κατεβασε το τερμα κατω, και υστερα ανεβασε τηντερμα απάνω, και δες ποσο γρηγορα ανεβαινει...

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 03:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34
Δημοσιεύσεις: 1065
ψιλο ασχετο αλλα ωρες ωρες αυτοι οι μηχανικοι τα κανουν χειροτερα τα πραγματα!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 12:31 
Άβαταρ μέλους
Giorgos έγραψε:
Πήγαινε επειγωντως στο μαστορα. Στα Xantia (εκτος απο καποια πρωτα μοντελα) εδινε η τρομπα απευθειας στην κρεμαγιερα (τα 2 εμβολακια της τρομπας). Πιεση σου ανεβαζει κανονικα? Για να το τσεκαρεις κατεβασε το τερμα κατω, και υστερα ανεβασε τηντερμα απάνω, και δες ποσο γρηγορα ανεβαινει...


Αργει αρκετα να ανεβει και το κανει και σταδιακα, το πηγα στο μαστορα και μου ειπε οτι θα ξαναστειλη την τρομπα για ελενχω, οτι μου αλλαξε την κεντρικη σφερα με μια αλλη μεταχηρισμενη, και αλλαξε και την υποβοηθηση της κρεμαριερας με μεταχειρισμενη και αυτη.

Μου ειπε το απογευμα οτι θα το εχει φιαξη, ωστοσω αυτος ο μαστορας ειναι αυτουνου απο τον οποιο πηρα το αμαξι ( και ο οποιος ειναι μαντρα )και τον πληρονη εκεινος για να φιαξη αυτα τα πραγματα, πριν κανω την μεταβιβαση, οποτε καταλαβενεται........ :angry


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Ιαν 2009, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
sv1gfu έγραψε:
Καλησπερα σε ολους,

Ειμαι στην διαδικασια αγορας μιας Xantia 1.8 του 93 με 177000km, μου ειπαν οτι ειναι η 16v.

Το προβλημα που με απασχολη ειναι οτι η λυχνια σταθμης λαδιου αναβοσβηνει για περιπου 15 δευτερολεπτα και μετα σβυνει, και στο manual λεει οτι αυτο σημενει χαμηλη σταθμη λαδιων, αλλα ελενχοντας τον δικτη του κινητηρα για τα λαδια, ειναι στο Max (ισως πολυ λιγο παραπανω).

Εχει παρουσιαστη αυτο σε κανεναν?, ειναι σοβαρο? και τη πρεπει να ελενξω για το συγκεκριμενο προβλημα.

Ευχαριστω.


Συγνώμη αλλα είμαι σίγουρος ότι 1800, 16βάλβιδη ξεκίνησε να πωλείται στην Ελλάδα το 1995. Άρα είναι 8βάλβιδη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Goldfish έγραψε:
Συγνώμη αλλα είμαι σίγουρος ότι 1800, 16βάλβιδη ξεκίνησε να πωλείται στην Ελλάδα το 1995. Άρα είναι 8βάλβιδη.

Giorgos έγραψε:
Πήγαινε επειγωντως στο μαστορα. Στα Xantia (εκτος απο καποια πρωτα μοντελα) εδινε η τρομπα απευθειας στην κρεμαγιερα (τα 2 εμβολακια της τρομπας). Πιεση σου ανεβαζει κανονικα? Για να το τσεκαρεις κατεβασε το τερμα κατω, και υστερα ανεβασε τηντερμα απάνω, και δες ποσο γρηγορα ανεβαινει...

Ολα τα πρωτα Xantia μεχρι τα τελη 94 αν δεν κανω λαθος, ηταν πεντασφαιρα, με κυκλωμα παρομοιο με του ΒΧ, απλα με "καινουρια" εξαρτηματα και πιο "εξεληγμενα" υποτιθεται. Η τρομπα υψηλης ηταν με μια εξοδο υψηλης πιεσης, δλδ με εναν μονο σωληνα εξοδου, ακι η κρεμαγιερα επαιρνε εχω την εντυπωση απο τον συσωρευτη μπροστα.
Μετα ττα τελη 94 - αρχες 95, ολα ηταν εξασφαιρα, δλδ τοποθετηθηκε μια ακομα σφαιρα πισω, η οποια λεγεται αντιβυθισης, και βοηθα στο να μην πευτει το αυτοκινητο μετα απο αρκετη ωρα. Σε αυτα η τρομπα υψηλης αλλαξε λιγο, και μπηκε ενας ακομα σωληνας υψηλης πιεσης στον "κωλο" της τρομπας, ο οποιος, οπως λεει σωστα ο Giorgos, εδινε πιεση απ'ευθειας στο πιστονι (υδραυλικη υποβοηθηση) του τιμονιου.
Αν το αυτοκινητο ειναι του '93 τοτε ειναι 1,8 8βαλβιδο, πεντασφαιρο (χωρις σφαιρα αντιβυθισης), και η τρομπα του εχει ενα σωληνα υψηλης πιεσης.
Αν το τιμονι δεν λειτουργει, τοτε φταιει μαλλον η υποβοηθηση. Οσα εχω ακουσει μεχρι τωρα να τους χαλα η τρομπα, εχουν τιμονι μεχρι την τελευταια στιγμη, απλα δεν σηκωνεται το αυτοκινητο. Ο sv1gfu λεει οτι οταν σταματα στο φαναρι και γενικα οποτε πεφτουν οι στροφες του κινητηρα (και τις τρομπας δλδ) τοτε δεν εχει υποβοηθηση. Πολυ περιεργο πραγμα παντως...... Την υποβοηθηση γιατι στην αλλαξε? Οταν πηγες να το παρεις δεν του εκανες βολτα????? Τοτε λειτουργουσε???? Μηπως εκανε καμια παγαποντια-πατεντα ο μαντρας με τον μηχανικο?? Αν συνεχιστει το γλεντι με τις επισκευες, ζητα τα λεφτα σου πισω!!!!!
Το σταδιακο σηκωμα που λεει ο sv1gfu, μαλλον ειναι θεμα καθαριοτητας των υγρων της αναρτησης και μιας καλης εξαερωσης σε ολο το κυκλωμα και των φρενων, και μαλιστα σε καθε τροχο ξεχωριστα.
Αλλα το προβλημα του τιμονιου μαλλον ή ειναι καμια κακοτεχνια του μηχανικου, ή χαλασμενα ανταλακτικα αυτα που του εβαλε. Παντως sv1gfu ΑΠΑΙΤΗΣΕ να σου αλλαξει την τρομπα με καινουρια και οχι επισκευες, γιατι η τρομποα σου θα εχει ηδη φαει τα 2/3 της ζωης της και η επισκευη δεν θα κρατησει για πολυ.....Θα ξαναχρειαστει παλι.... Γιατι σου εβαλε μεταχειρισμενη κεντρικη σφαιρα?? Αφου ειναι πολυ φθηνες οι καινουριες γνησιες. Εχουν περιπου 25 ευρω!!!!!!!!!!!!! Αλλα η τρομπα κανει περιπου 550 ευρω, αρα γι αυτο το αποφευγει. ΑΠΑΙΤΗΣΕ να στην αλλαξει, γιατι οι επισκευες που σου κανει ειναι να κρατησουν μεχρι να ληξει η εγγυηση που σου δινει αυτος και να του γινει οσο το δυνατον πιο οικονομικα. Μετα θα σε ξαναγδυσει οταν ληξει η εγγυηση και θα σου λεει θεωριες......
ΠΡΟΣΕΧΕ την καθε σου κινηση και απαιτησε τα δικαιωματα σου!!!! Τα λεφτα δεν φυτρωνουν. Και οι αλλοι δεν ειναι πιο εξυπνοι απο εσενα.
Καλη τυχη με τις περιπετειες φιλαρακο!!!!!!!!

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λυχνια Σταθμης Λαδιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Ιαν 2009, 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Φιλρακι ασχημα πραγματα ακουω και μαλλον θα εισαι με το χρι στην τσεπη εαν σε παιρνει στειλε το αμαξι απο κει που ηρθε και ψαξε για αλλο αφου δεν εκανες ακομα μτβση ή φτιάχτο σε δικο σου μαστορα και να τα πληρωσει αλλος
γνωμη μου παντα η ελλαδα βρωμαει απο χαντια σειρα 1 και αγοραζοντας μετχ ενα τετοιο αυτοκινητο σου δινουν δωρο αλλο ενα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με Σπάσιμο Μετρητή Λαδιού (Ράδβος Μέτρησης Λαδιού)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
θόρυβος στην μηχανή και χάσιμο λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: jose
Απαντήσεις: 13
ΛΑΘΟΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΛΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
ΜΠΟΥΖΙ,ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΦΙΛΤΡΟ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tzo
Απαντήσεις: 16
Βλαβη αισθητηρα σταθμης αντιψυκτικου και αποκατασταση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: dimitris1964
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ