Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Xantia Serres
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Δεκ 2009, 22:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15 Δημοσιεύσεις: 96 Τοποθεσία: Σέρρες
|
Τι εγγύηση έχουν? Σήμα Citroen έχει μόνο στο κουτί που είναι χρώματος λαδί! Κάποιος μου είπε πως οι σφαίρες μου δεν έχουν κανένα πρόβλημα κ λειτουργούν σωστά, κ το πρόβλημα είναι μαλλον απο ακαθαρσία. Η πιέσεις είναι 55 μπροστά κ 30 πίσω. Υποθέτω πως είναι απο καθάρισμα του συστήματος, τι λέτε?
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Δεκ 2009, 23:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Τα υγρα οταν τα εβγαλες σε τι κατασταση ηταν; Κανονικα δεν επρεπε να εχουν μεγαλη διαφορα απο τα κοκκινα, αντε να ειναι καπως πιο σκουρα. Εξαλλου καθε καποια χιλιομετρα επρεπε ηδη να τα ειχε αλλαξει ο προηγουμενος. Οι γνησιες συνηθως εχουν καπου στον 1 χρονο εγγυηση, δεν νομιζω να εχουν παραπανω. Οι γνησιες, τουλαχιστον στα "παλια" υδροπνευματικα εχουν σκαλισμενο το σημα πανω στο σωμα της σφαιρας και εχουν και χτυπημενο ενα νουμερο π.χ. 55 ή 40 ή 30 που αναφερεται στα bar της πιεσης του αζωτου. Και συνηθως αναγραφεται και ενα αλλο μεγαααααλο νουμερο που δεν ξερω τι ειναι ακριβως, κατι σαν κωδικος αντικειμενου, οχι του ανταλλακτικου, νομιζω.....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Δεκ 2009, 08:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Nα κοιτάξεις όπως πολύ σωστά αναφέρθηκαν
1. Κατάσταση υγρών κυκλώματος. Αν είναι μαύρα, τότε είναι για πέταμα. Το κανονικό χρώμα είναι το πράσινο του ΛΗΜ. 2. Κατάσταση τρόμπας υψηλής (διαρροές καθώς και χρόνο απόκρισης). Γράσσαρε και το πίσω ρομπότ. 3. Έχεις αλλάξει ποτέ ρουλεμάν πίσω γέφυρας; Τα άλλαξα προληπτικά στα 200.000χλμ και η πίσω γέφυρα μεταμορφώθηκε.
Επί τη ευκαιρία, δες και τα topmount. Αλλάζονται κάθε 80-100.000χλμ.
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ 2009, 21:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
billaras έγραψε: Τα υγρα οταν τα εβγαλες σε τι κατασταση ηταν; Κανονικα δεν επρεπε να εχουν μεγαλη διαφορα απο τα κοκκινα, αντε να ειναι καπως πιο σκουρα. Εξαλλου καθε καποια χιλιομετρα επρεπε ηδη να τα ειχε αλλαξει ο προηγουμενος. Οι γνησιες συνηθως εχουν καπου στον 1 χρονο εγγυηση, δεν νομιζω να εχουν παραπανω. Οι γνησιες, τουλαχιστον στα "παλια" υδροπνευματικα εχουν σκαλισμενο το σημα πανω στο σωμα της σφαιρας και εχουν και χτυπημενο ενα νουμερο π.χ. 55 ή 40 ή 30 που αναφερεται στα bar της πιεσης του αζωτου. Και συνηθως αναγραφεται και ενα αλλο μεγαααααλο νουμερο που δεν ξερω τι ειναι ακριβως, κατι σαν κωδικος αντικειμενου, οχι του ανταλλακτικου, νομιζω..... Kai οι γκρι σφαιρες εχουν σκαλισμενο το σημα της σιτροεν τις εχω βαλει εδω και 2 χρονια και 36.000 χλμ χωρις προβλημα τολουτι ειχε κωδικους και εισε και το σημα της σιτροεν πολλες φορες ζωγραφισμενο
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Xantia Serres
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 01:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15 Δημοσιεύσεις: 96 Τοποθεσία: Σέρρες
|
Goldfish έγραψε: Nα κοιτάξεις όπως πολύ σωστά αναφέρθηκαν
1. Κατάσταση υγρών κυκλώματος. Αν είναι μαύρα, τότε είναι για πέταμα. Το κανονικό χρώμα είναι το πράσινο του ΛΗΜ. 2. Κατάσταση τρόμπας υψηλής (διαρροές καθώς και χρόνο απόκρισης). Γράσσαρε και το πίσω ρομπότ. 3. Έχεις αλλάξει ποτέ ρουλεμάν πίσω γέφυρας; Τα άλλαξα προληπτικά στα 200.000χλμ και η πίσω γέφυρα μεταμορφώθηκε.
Επί τη ευκαιρία, δες και τα topmount. Αλλάζονται κάθε 80-100.000χλμ. Η κατάσταση των υγρών δεν γνωρίζω πως είναι αυτή τη στιγμή πάντως μετά τις γιορτές θα καθαρίσω το σύστημα και ότι γίνει.. Όσο για τα ρουλεμάν της γέφυρας μου είπε ο μηχανικός μου πως δεν είναι ακόμα για αλλαγή κ οτι έχουν ακόμη.. Όταν λες μεταμορφώθηκε τι εννοείς? Τα topmount τι είναι και τι ακριβώς κανουν? Σήμερα το έκανε βόλτα ο μηχανικός μου κ μου είπε οτι δουλεύει σωστα, αλλά είμαι σίγουρος πως άν το οδηγούσε την πρώτη εβδομάδα που άλλαξα τις σφαίρες θα είχε εντελώς αντίθετη άπωψη! Επίσης μου είπε πως άν καθαρίσω το σύστημα ίσως να μην καταφέρω κ μεγάλη διαφορά ίσως και καθόλου! Έχει συμβεί σε κανέναν το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου? Αν ναι τι έκανε? Τι πρωτείνετε? Πάντως είναι μέρα με τη νύχτα τώρα με τις πρώτες μέρες που αλλάχτηκαν οι σφαίρες πραγματικά! Χτυπάει πολυ!
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 12:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Να σου πω.............τετοια εμπειρια εχω εγω τωρα. Οι σφαιρες ειχαν αλλαχτει στα 150500 το καλοκαιρι του 2007 και το πηρα στα 157000 τον Νοεμβριο του 2007. Αρα η ηλικια και τα χιλιομετρα των σφαιρων ηταν παρα πολυ λιγα. Οταν το πρωτοπηρα εγω, για τους πρωτους 6 μηνες δουλευε καλα μπορω να πω (γιατι πριν ειχα ΒΧ το οποιο φορουσε ημιτασιον ξαναγεμισμενες σφαιρες , και οταν το πηρα εγω ηταν λιγο ψιλοαδειες απο αζωτο και κοπανουσε) και μετα αρχισε σιγα σιγα να σκληραινει. Φετος το καλοκαιρι, οταν εκανα ταξιδι φορτωμενος για Μαρμαρα, το αμαξι κοπανουσε παρα πολυ, αφου οι σφαιρες ειχαν χασει παρα πολυ αεριο, ακι λογω του αυξημενου βαρους του, τερματιζαν οι σφαιρες (οι μεμβρανες πανω στο κελυφος της σφαιρας ) και ετσι το αμαξι δεν κοπανουσε απλα, αλλα κλωτσουσε και σε καθε τερματισμα. Και απο το καλοκαιρι μεχρι τωρα, εχει ερθει σε μια τετοια κατασταση που χωρις βαρος τερματιζουν οι σφαιρες και κοπαναει ακριβως την ιδια αισθηση οπως ηταν το καλοκαιρι φετος. Το εντελως περιεργο ειναι οτι τωρα το αμαξι εχει περιπου 196500. Αρα με βασει τα χαρτια του οχηματος οι σφαιρες εχουν μονο 46000 ζωη, ενω κανονικα θα "εβγαζαν" σχεδον τα διπλασια χιλιομετρα. Ομως οταν το πηρα το αμαξι, δεν ειχαν αλλαχτει ποτε τα υγρα του, απο το 1998 που αγοραστηκε απο ακινουριο, ακι τα αλλαξα εγω τον Ιανουαριο του 2008, οταν αλλαξα και top-mount, επιστροφες μπουκαλων μπροστα και τρομπα φρενου. Και μαλλον οι σφαιρες μου "τελειωσαν" τοσο νωρις λογω του οτι δουλευε με παλια υγρα. Μεχρι τωρα τα εχω αλλαξει αλλες 2 φορες και θα τα ξανααλλαξω καποια στιγμη. Τα top-mount ειναι αυτα τα μεγαλα μαυρα αντικειμενα που βιδωνουν οι μπροστινες σφαιρες πανω απο την καθε μπροστινη μπουκαλα. Αν δεν αλλαχτουν καθε 100000 ή καθε 5-6 χρονια, παθαινεις χωρις ΚΑΜΙΑ προειδοποιηση αυτο: http://images.google.gr/imgres?imgurl=h ... tart%3D189
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 21:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Xantia Serres έγραψε: Goldfish έγραψε: Nα κοιτάξεις όπως πολύ σωστά αναφέρθηκαν
1. Κατάσταση υγρών κυκλώματος. Αν είναι μαύρα, τότε είναι για πέταμα. Το κανονικό χρώμα είναι το πράσινο του ΛΗΜ. 2. Κατάσταση τρόμπας υψηλής (διαρροές καθώς και χρόνο απόκρισης). Γράσσαρε και το πίσω ρομπότ. 3. Έχεις αλλάξει ποτέ ρουλεμάν πίσω γέφυρας; Τα άλλαξα προληπτικά στα 200.000χλμ και η πίσω γέφυρα μεταμορφώθηκε.
Επί τη ευκαιρία, δες και τα topmount. Αλλάζονται κάθε 80-100.000χλμ. Η κατάσταση των υγρών δεν γνωρίζω πως είναι αυτή τη στιγμή πάντως μετά τις γιορτές θα καθαρίσω το σύστημα και ότι γίνει.. Όσο για τα ρουλεμάν της γέφυρας μου είπε ο μηχανικός μου πως δεν είναι ακόμα για αλλαγή κ οτι έχουν ακόμη.. Όταν λες μεταμορφώθηκε τι εννοείς? Τα topmount τι είναι και τι ακριβώς κανουν? Σήμερα το έκανε βόλτα ο μηχανικός μου κ μου είπε οτι δουλεύει σωστα, αλλά είμαι σίγουρος πως άν το οδηγούσε την πρώτη εβδομάδα που άλλαξα τις σφαίρες θα είχε εντελώς αντίθετη άπωψη! Επίσης μου είπε πως άν καθαρίσω το σύστημα ίσως να μην καταφέρω κ μεγάλη διαφορά ίσως και καθόλου! Έχει συμβεί σε κανέναν το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου? Αν ναι τι έκανε? Τι πρωτείνετε? Πάντως είναι μέρα με τη νύχτα τώρα με τις πρώτες μέρες που αλλάχτηκαν οι σφαίρες πραγματικά! Χτυπάει πολυ! Tα αυτοκινητα μας εχουν το λαδι του κινητηρα οπως και ολα τα αυτοκινητα αλλα και τα υγρα της αναρτησης,οπως πρεπει να αλλαζεις τα λαδια του κινητηρα συμφωμα με τις προδιαγραφες για να μην εχεις φθορα στον κινητηρα, ετσι πρεπει να αλλαζεις τακτικα (για μενα τουλαχιστον καθε 2 χρονια το πολυ γιατι τα εχουν πολυ καλα με την υγρασια και για να εχεις καθαρο κυκλωμα οποτε καλη λετουργια μηχανικων μερων αναρτησης)τα υγρα της αναρτησης για να εχεις σωστη λειτουργια της αναρτησης.Διαφορα θα βρεις και στα φρενα και στο τιμονι αλλακαι στην αισθηση του αυτοκινητου και μην ακους τι λεει ο καθενας μηχανικος γιατι πιθανον να βαριετε με την λογικη οτι δεν θα υπαρχει διαφορα γιατι λοιπον να λεει η αντιπροσωπεια αλλαξτε τα υγρα?Αρα μαλλον κατι ξερουν και το εχουν στα τακτικα σερβις.Για μενα αλλαξετα εαν δεν τα εχεις αλλαξει και κανε και μια καλη εξαερωση αυτα απο μενα...........
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω Xantia Serres στις Σάβ 19 Δεκ 2009, 01:34.
Αιτία: Θελω να γράψω και κάτι αλλο |
|
|
Xantia Serres
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2009, 01:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15 Δημοσιεύσεις: 96 Τοποθεσία: Σέρρες
|
Τα topmount παίζουν κανένα ρόλο στη σκληρώτητα της ανάρτησης? (Ποιό είναι το κόστος τους)? Με λίγα λόγια πιστεύετε πως αν αλλάξω τα υγρά κ καθαρίσω το σύστημα θα μαλακώσει? HELP.....
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2009, 11:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Οχι, στην μαλακοτητα της αναρτησης δεν θα δεις διαφορα καμια, μονο στην αισθηση του τιμονιου και στην "σκληροτητα" του θα δεις διαφορα. Θα στριβει λιιιιγο πιο ευκολα. Κοστος εχουν περιπου 140 ευρω το ενα. Σε εναν μηχανικο με εργασια (οχι αντιπροσωπεια) και φυσικα ευθυγραμμιση θα δωσεις περιπου 340-360 ευρω. Οχι παραπανω. Οσο για τα υγρα, φυσικα και βλεπεις διαφορα στην σκληροτητα, αφου το λαδι κυκλοφορει πιο ευκολα σε σχεση με ενα "παλιο", και ειδικα αν τα υγρα σου ειναι παλια, βλεπεις μεγαλη διαφορα. Μεχρι και στον ηχο της τρομπας υψηλης βλεπεις, γινεται πιο ησυχος, και το τιμονι ειναι πιο ελαφρυ, και τα φρενα παρα πολυ καλυτερα. Αλλα αφου εσυ δεν τα αλλαξες;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Xantia Serres
|
|
|
|
|
Xantia Serres
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 21:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15 Δημοσιεύσεις: 96 Τοποθεσία: Σέρρες
|
off topic, sorry! αλλά για να αλλαχτεί η αντλία νερού σε xantia ΙΙ 1.6 είναι δύσκολη διαδικασία? τι θέλει??
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 01:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Σηκωμα σε αναβατωριο, βγαλσιμο δεξιου μπροστα τροχου, νερων κυκλωματος ψυξης, αφαιρεση πλαστικων καλυμματων ιμαντα χρονισμου, αφαιρεση και μαλλον αντικατασταση σετ ιμαντα χρονισμου (για να μην τον ξαναβγαζεις αργοτερα, αφου ανοιγεις και ανοιγεις), τρομπα καινουρια (ειναι πολυ καλη αυτη που δινει το σετ τρομπας της SKF, το ιδιο και το σετ ιμαντα χρονισμου). Υπολογισε 30-40 εργασια περιπου βαλε-βγαλε, 15-20 ευρω το παραφλου, συν ο,τι ειναι για το σετ του ιμαντα. Ειναι δουλεια της μισης ωρας περιπου με 45 λεπτων, αν ξερεις να το κανεις.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|