Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Δεκ 2009, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: Σέρρες
Τι εγγύηση έχουν? Σήμα Citroen έχει μόνο στο κουτί που είναι χρώματος λαδί! Κάποιος μου είπε πως οι σφαίρες μου δεν έχουν κανένα πρόβλημα κ λειτουργούν σωστά, κ το πρόβλημα είναι μαλλον απο ακαθαρσία. Η πιέσεις είναι 55 μπροστά κ 30 πίσω. Υποθέτω πως είναι απο καθάρισμα του συστήματος, τι λέτε?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Δεκ 2009, 23:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τα υγρα οταν τα εβγαλες σε τι κατασταση ηταν;
Κανονικα δεν επρεπε να εχουν μεγαλη διαφορα απο τα κοκκινα, αντε να ειναι καπως πιο σκουρα. Εξαλλου καθε καποια χιλιομετρα επρεπε ηδη να τα ειχε αλλαξει ο προηγουμενος.
Οι γνησιες συνηθως εχουν καπου στον 1 χρονο εγγυηση, δεν νομιζω να εχουν παραπανω.
Οι γνησιες, τουλαχιστον στα "παλια" υδροπνευματικα εχουν σκαλισμενο το σημα πανω στο σωμα της σφαιρας και εχουν και χτυπημενο ενα νουμερο π.χ. 55 ή 40 ή 30 που αναφερεται στα bar της πιεσης του αζωτου. Και συνηθως αναγραφεται και ενα αλλο μεγαααααλο νουμερο που δεν ξερω τι ειναι ακριβως, κατι σαν κωδικος αντικειμενου, οχι του ανταλλακτικου, νομιζω..... :scratch

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Δεκ 2009, 08:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Nα κοιτάξεις όπως πολύ σωστά αναφέρθηκαν

1. Κατάσταση υγρών κυκλώματος. Αν είναι μαύρα, τότε είναι για πέταμα. Το κανονικό χρώμα είναι το πράσινο του ΛΗΜ.
2. Κατάσταση τρόμπας υψηλής (διαρροές καθώς και χρόνο απόκρισης). Γράσσαρε και το πίσω ρομπότ.
3. Έχεις αλλάξει ποτέ ρουλεμάν πίσω γέφυρας; Τα άλλαξα προληπτικά στα 200.000χλμ και η πίσω γέφυρα μεταμορφώθηκε.

Επί τη ευκαιρία, δες και τα topmount. Αλλάζονται κάθε 80-100.000χλμ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Δεκ 2009, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
οι πρασινες πλεον δεν βγενουν εινε γκρι γιατι εινε ολες ανακατασκευασμενες στου γαβριηλ το αμαξι βαλαμε το καθαριστικο στο κυκλομα το δουλεψε ετσι 1000 χιλομετρα μετα βαλαμε παλι κανονικα δουλευε σαφως καλητερα αλα καθε βδομαδα τριπουσε και ενα σοληνακι....παντος ενα περιεργο χτηπημα που εκανε το activa και 6 λαλακες μηχανικοι δεν μπορουσαμε να το βρουμε αποδηχτικε οτι ηταν η πισω μπουκαλα η οποια και ανατηναχτικε χωρις λογο οταν διαλησε το βεντηλατερ και σικοσαμε το αμαξι τερμα πανω για να διευκοληνει στο να λυσουμε τον προφηλακτηρα.ψαξου με τις μπουκαλες και αλαξε βασεις αν εχεις πανω απο 100.000 χιλιομετρα οπως δηποτε

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Δεκ 2009, 14:41 
Άβαταρ μέλους
Pano, αν χρησιμοποιήσατε το Hydraurincage της TOTAL για το καθάρισμα, ίσως να μην τρυπούσαν τα σωληνάκια όπως λες, αλλά απλά να αποκαλύπτονταν διαρροές που ήδη υπήρχαν. Σχετικά διάβασε την παρακάτω δημοσίευση (6η παράθεση στη σελίδα):

viewtopic.php?f=58&t=5511&p=134781&hilit=%CE%B2%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B9%CE%AC&sid=bf075b78f8efcf4fdb122599f00b5f1a#p134781


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Δεκ 2009, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
billaras έγραψε:
Τα υγρα οταν τα εβγαλες σε τι κατασταση ηταν;
Κανονικα δεν επρεπε να εχουν μεγαλη διαφορα απο τα κοκκινα, αντε να ειναι καπως πιο σκουρα. Εξαλλου καθε καποια χιλιομετρα επρεπε ηδη να τα ειχε αλλαξει ο προηγουμενος.
Οι γνησιες συνηθως εχουν καπου στον 1 χρονο εγγυηση, δεν νομιζω να εχουν παραπανω.
Οι γνησιες, τουλαχιστον στα "παλια" υδροπνευματικα εχουν σκαλισμενο το σημα πανω στο σωμα της σφαιρας και εχουν και χτυπημενο ενα νουμερο π.χ. 55 ή 40 ή 30 που αναφερεται στα bar της πιεσης του αζωτου. Και συνηθως αναγραφεται και ενα αλλο μεγαααααλο νουμερο που δεν ξερω τι ειναι ακριβως, κατι σαν κωδικος αντικειμενου, οχι του ανταλλακτικου, νομιζω..... :scratch


Kai οι γκρι σφαιρες εχουν σκαλισμενο το σημα της σιτροεν τις εχω βαλει εδω και 2 χρονια και 36.000 χλμ χωρις προβλημα τολουτι ειχε κωδικους και εισε και το σημα της σιτροεν πολλες φορες ζωγραφισμενο

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 01:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: Σέρρες
Goldfish έγραψε:
Nα κοιτάξεις όπως πολύ σωστά αναφέρθηκαν

1. Κατάσταση υγρών κυκλώματος. Αν είναι μαύρα, τότε είναι για πέταμα. Το κανονικό χρώμα είναι το πράσινο του ΛΗΜ.
2. Κατάσταση τρόμπας υψηλής (διαρροές καθώς και χρόνο απόκρισης). Γράσσαρε και το πίσω ρομπότ.
3. Έχεις αλλάξει ποτέ ρουλεμάν πίσω γέφυρας; Τα άλλαξα προληπτικά στα 200.000χλμ και η πίσω γέφυρα μεταμορφώθηκε.

Επί τη ευκαιρία, δες και τα topmount. Αλλάζονται κάθε 80-100.000χλμ.

Η κατάσταση των υγρών δεν γνωρίζω πως είναι αυτή τη στιγμή πάντως μετά τις γιορτές θα καθαρίσω το σύστημα και ότι γίνει.. Όσο για τα ρουλεμάν της γέφυρας μου είπε ο μηχανικός μου πως δεν είναι ακόμα για αλλαγή κ οτι έχουν ακόμη.. Όταν λες μεταμορφώθηκε τι εννοείς? Τα topmount τι είναι και τι ακριβώς κανουν? Σήμερα το έκανε βόλτα ο μηχανικός μου κ μου είπε οτι δουλεύει σωστα, αλλά είμαι σίγουρος πως άν το οδηγούσε την πρώτη εβδομάδα που άλλαξα τις σφαίρες θα είχε εντελώς αντίθετη άπωψη! Επίσης μου είπε πως άν καθαρίσω το σύστημα ίσως να μην καταφέρω κ μεγάλη διαφορά ίσως και καθόλου! Έχει συμβεί σε κανέναν το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου? Αν ναι τι έκανε? Τι πρωτείνετε? Πάντως είναι μέρα με τη νύχτα τώρα με τις πρώτες μέρες που αλλάχτηκαν οι σφαίρες πραγματικά! Χτυπάει πολυ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Να σου πω.............τετοια εμπειρια εχω εγω τωρα. Οι σφαιρες ειχαν αλλαχτει στα 150500 το καλοκαιρι του 2007 και το πηρα στα 157000 τον Νοεμβριο του 2007. Αρα η ηλικια και τα χιλιομετρα των σφαιρων ηταν παρα πολυ λιγα. Οταν το πρωτοπηρα εγω, για τους πρωτους 6 μηνες δουλευε καλα μπορω να πω (γιατι πριν ειχα ΒΧ το οποιο φορουσε ημιτασιον :jaw ξαναγεμισμενες σφαιρες :eek , και οταν το πηρα εγω ηταν λιγο ψιλοαδειες απο αζωτο και κοπανουσε) και μετα αρχισε σιγα σιγα να σκληραινει. Φετος το καλοκαιρι, οταν εκανα ταξιδι φορτωμενος για Μαρμαρα, το αμαξι κοπανουσε παρα πολυ, αφου οι σφαιρες ειχαν χασει παρα πολυ αεριο, ακι λογω του αυξημενου βαρους του, τερματιζαν οι σφαιρες (οι μεμβρανες πανω στο κελυφος της σφαιρας :jaw ) και ετσι το αμαξι δεν κοπανουσε απλα, αλλα κλωτσουσε και σε καθε τερματισμα. Και απο το καλοκαιρι μεχρι τωρα, εχει ερθει σε μια τετοια κατασταση που χωρις βαρος τερματιζουν οι σφαιρες και κοπαναει ακριβως την ιδια αισθηση οπως ηταν το καλοκαιρι φετος. Το εντελως περιεργο ειναι οτι τωρα το αμαξι εχει περιπου 196500. Αρα με βασει τα χαρτια του οχηματος οι σφαιρες εχουν μονο 46000 ζωη, ενω κανονικα θα "εβγαζαν" σχεδον τα διπλασια χιλιομετρα.
Ομως οταν το πηρα το αμαξι, δεν ειχαν αλλαχτει ποτε τα υγρα του, απο το 1998 που αγοραστηκε απο ακινουριο, ακι τα αλλαξα εγω τον Ιανουαριο του 2008, οταν αλλαξα και top-mount, επιστροφες μπουκαλων μπροστα και τρομπα φρενου. Και μαλλον οι σφαιρες μου "τελειωσαν" τοσο νωρις λογω του οτι δουλευε με παλια υγρα. Μεχρι τωρα τα εχω αλλαξει αλλες 2 φορες και θα τα ξανααλλαξω καποια στιγμη.
Τα top-mount ειναι αυτα τα μεγαλα μαυρα αντικειμενα που βιδωνουν οι μπροστινες σφαιρες πανω απο την καθε μπροστινη μπουκαλα. Αν δεν αλλαχτουν καθε 100000 ή καθε 5-6 χρονια, παθαινεις χωρις ΚΑΜΙΑ προειδοποιηση αυτο: http://images.google.gr/imgres?imgurl=h ... tart%3D189 :jaw :eek :surprised

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2009, 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Xantia Serres έγραψε:
Goldfish έγραψε:
Nα κοιτάξεις όπως πολύ σωστά αναφέρθηκαν

1. Κατάσταση υγρών κυκλώματος. Αν είναι μαύρα, τότε είναι για πέταμα. Το κανονικό χρώμα είναι το πράσινο του ΛΗΜ.
2. Κατάσταση τρόμπας υψηλής (διαρροές καθώς και χρόνο απόκρισης). Γράσσαρε και το πίσω ρομπότ.
3. Έχεις αλλάξει ποτέ ρουλεμάν πίσω γέφυρας; Τα άλλαξα προληπτικά στα 200.000χλμ και η πίσω γέφυρα μεταμορφώθηκε.

Επί τη ευκαιρία, δες και τα topmount. Αλλάζονται κάθε 80-100.000χλμ.

Η κατάσταση των υγρών δεν γνωρίζω πως είναι αυτή τη στιγμή πάντως μετά τις γιορτές θα καθαρίσω το σύστημα και ότι γίνει.. Όσο για τα ρουλεμάν της γέφυρας μου είπε ο μηχανικός μου πως δεν είναι ακόμα για αλλαγή κ οτι έχουν ακόμη.. Όταν λες μεταμορφώθηκε τι εννοείς? Τα topmount τι είναι και τι ακριβώς κανουν? Σήμερα το έκανε βόλτα ο μηχανικός μου κ μου είπε οτι δουλεύει σωστα, αλλά είμαι σίγουρος πως άν το οδηγούσε την πρώτη εβδομάδα που άλλαξα τις σφαίρες θα είχε εντελώς αντίθετη άπωψη! Επίσης μου είπε πως άν καθαρίσω το σύστημα ίσως να μην καταφέρω κ μεγάλη διαφορά ίσως και καθόλου! Έχει συμβεί σε κανέναν το ίδιο πρόβλημα με το δικό μου? Αν ναι τι έκανε? Τι πρωτείνετε? Πάντως είναι μέρα με τη νύχτα τώρα με τις πρώτες μέρες που αλλάχτηκαν οι σφαίρες πραγματικά! Χτυπάει πολυ!


Tα αυτοκινητα μας εχουν το λαδι του κινητηρα οπως και ολα τα αυτοκινητα αλλα και τα υγρα της αναρτησης,οπως πρεπει να αλλαζεις τα λαδια του κινητηρα συμφωμα με τις προδιαγραφες για να μην εχεις φθορα στον κινητηρα, ετσι πρεπει να αλλαζεις τακτικα (για μενα τουλαχιστον καθε 2 χρονια το πολυ γιατι τα εχουν πολυ καλα με την υγρασια και για να εχεις καθαρο κυκλωμα οποτε καλη λετουργια μηχανικων μερων αναρτησης)τα υγρα της αναρτησης για να εχεις σωστη λειτουργια της αναρτησης.Διαφορα θα βρεις και στα φρενα και στο τιμονι αλλακαι στην αισθηση του αυτοκινητου και μην ακους τι λεει ο καθενας μηχανικος γιατι πιθανον να βαριετε με την λογικη οτι δεν θα υπαρχει διαφορα γιατι λοιπον να λεει η αντιπροσωπεια αλλαξτε τα υγρα?Αρα μαλλον κατι ξερουν και το εχουν στα τακτικα σερβις.Για μενα αλλαξετα εαν δεν τα εχεις αλλαξει και κανε και μια καλη εξαερωση αυτα απο μενα...........

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Xantia Serres στις Σάβ 19 Δεκ 2009, 01:34.
Αιτία: Θελω να γράψω και κάτι αλλο
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2009, 01:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: Σέρρες
Τα topmount παίζουν κανένα ρόλο στη σκληρώτητα της ανάρτησης? (Ποιό είναι το κόστος τους)? Με λίγα λόγια πιστεύετε πως αν αλλάξω τα υγρά κ καθαρίσω το σύστημα θα μαλακώσει? HELP.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2009, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι, στην μαλακοτητα της αναρτησης δεν θα δεις διαφορα καμια, μονο στην αισθηση του τιμονιου και στην "σκληροτητα" του θα δεις διαφορα. Θα στριβει λιιιιγο πιο ευκολα.
Κοστος εχουν περιπου 140 ευρω το ενα. Σε εναν μηχανικο με εργασια (οχι αντιπροσωπεια) και φυσικα ευθυγραμμιση θα δωσεις περιπου 340-360 ευρω. Οχι παραπανω.
Οσο για τα υγρα, φυσικα και βλεπεις διαφορα στην σκληροτητα, αφου το λαδι κυκλοφορει πιο ευκολα σε σχεση με ενα "παλιο", και ειδικα αν τα υγρα σου ειναι παλια, βλεπεις μεγαλη διαφορα. Μεχρι και στον ηχο της τρομπας υψηλης βλεπεις, γινεται πιο ησυχος, και το τιμονι ειναι πιο ελαφρυ, και τα φρενα παρα πολυ καλυτερα. Αλλα αφου εσυ δεν τα αλλαξες;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Xantia Serres
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Ιαν 2010, 21:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: Σέρρες
off topic, sorry! αλλά για να αλλαχτεί η αντλία νερού σε xantia ΙΙ 1.6 είναι δύσκολη διαδικασία? τι θέλει??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Ιαν 2010, 01:31 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Σηκωμα σε αναβατωριο, βγαλσιμο δεξιου μπροστα τροχου, νερων κυκλωματος ψυξης, αφαιρεση πλαστικων καλυμματων ιμαντα χρονισμου, αφαιρεση και μαλλον αντικατασταση σετ ιμαντα χρονισμου (για να μην τον ξαναβγαζεις αργοτερα, αφου ανοιγεις και ανοιγεις), τρομπα καινουρια (ειναι πολυ καλη αυτη που δινει το σετ τρομπας της SKF, το ιδιο και το σετ ιμαντα χρονισμου). Υπολογισε 30-40 εργασια περιπου βαλε-βγαλε, 15-20 ευρω το παραφλου, συν ο,τι ειναι για το σετ του ιμαντα. Ειναι δουλεια της μισης ωρας περιπου με 45 λεπτων, αν ξερεις να το κανεις. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιαν 2010, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Απρ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 190
Εαν ρίξω περισσότερο lhm στο δοχείο, το κύκλωμα από που θα ¨ξεράσει¨ την περίσσεια σε ποιο σημείο θα το δω δηλαδή να βγαίνει :scratch

_________________
κολλημένος xm-άκιας !!!!!

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 69 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νερό στην οροφή του c3 iii
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Μ. Κωνσταντίνος
Απαντήσεις: 7
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: staurosp
Απαντήσεις: 4
Στίγματα στην οροφη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Ζακ
Απαντήσεις: 5
Πρόβλημα με xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Thanka7
Απαντήσεις: 1
Προβλημα με Τιμονι {2}
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Belos
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ