Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 13:01 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ...χορευτικό εμπρός ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 18:19 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους τους citroenάκηδες!

Εδώ και λίγο καιρό η εμπρός ανάρτηση στο Xantia I 1.6 (μοντ. '97) του πατέρα μου ανεβοκατεβαίνει κατά διαστήματα όταν μπαίνει μπροστά ο κινητήρας και όταν δουλεύει στο ρελαντί. Σε συνεργείο όπου ο υπεύθυνος είχε παλιότερα την αντιπροσωπεία της Citroen του καθάρισαν το μπροστινό ρομπότ εξωτερικά και του είπαν να κατεβάζει την ανάρτηση τέρμα κάτω όταν δεν το χρησιμοποεί για 1 εβδομάδα.

Καμιά άλλη ιδέα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Ιουν 2009, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το φαινομενο αυτο συμβαινει μερικες φορες οταν πιασουν βρωμια (τα κλασικα μαυρα κατακαθια του υδραυλικου μας κυκλωματος..........) τα ρομποτ και η ανακουφιστικη βαλβιδα (και γενικα ο,τιδηποτε λειτουργει ακι ρυθμιζει πιεση) στο κυκλωμα μας.

Ετσι οταν πιασουν βρωμια, κολλανε και κανουν διαφορα. Εμενα στο Xantia II μου, καποια περιοδο κολλουσαν τα ρομποτ και οταν το εβαζα μια σκαλα πιο πανω, πηγαινε ουσιαστικα στην τερμα ψηλα.......... :surprised :lol Αυτο λυθηκε οταν ξαναεκανα μια εξαερωση φρενων ΚΑΛΗ μεχρι να βγουν καταπρασινα καινουρια υγρα (παρολο που ειχα 25000 χιλιομετρα.....) και φυγαν τα ολομαυρα που ειχαν τα φρενα.
Στο ΒΧ που εχω αλλη φορα κολλησε το μπροστα ρομποτ και ανεβοκατεβαζε μονο τα μουτρα σαν low-rider.....τι να πω...... Αυτο σταματησε οταν το ανεβασα τερμα και το κατεβασα τελειως 1-2 φορες και απο τοτε δεν μου το ξαναεκανε. :thumb :mrgreen :lol :thumb :mrgreen :lol

Βασικα κατι που παρατηρησα, ειναι οτι καλο ειναι καθε αλλαγη λαδιων να κανουμε και μια καλη εξαερωση φρενων, για να μενει οσο το δυνατον πιο καθαρο το κυκλωμα και των φρενων και των υπολοιπων εξαρτηματων του. Απλα προσθετεις 15 ευρω παραπανω στα λαδια ή σερβις που θα κανεις (γιατι "χανεται" 1,5 λιτρο LHM αφου ειναι ολομαυρο). :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

Αν το προβλημα παραμεινει, πρεπει να αφαιρεθουν τα ρομποτ και να καθαριστουν με λιγη βενζινη, αλλα οχι να μουλιασουν γιατι θα καταστραφουν οι τσιμουχες τους. ΠΑΛΙ κανουμε εξαερωση στα φρενα, γιατι παιρνει αερα το κυκλωμα και θα κανει παλι "κολπα".

Οσο για αυτο που ελεγε ο τυπος να παραμεινει 1 εβδομαδα κατω και τετοια δεν βρισκω καποιον λογο να το κανει......... :gflag :gflag Μαλλον λεει @%^^%*. Συγνωμη για την εκφραση μου.......

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2009, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
billaras έγραψε:
Οσο για αυτο που ελεγε ο τυπος να παραμεινει 1 εβδομαδα κατω και τετοια δεν βρισκω καποιον λογο να το κανει......... :gflag :gflag Μαλλον λεει @%^^%*. Συγνωμη για την εκφραση μου.......


Ούτως ή άλλως μετά από μια εβδομαδα ακινησίας το αυτοκίνητο χάνει την πίεσή του και πέφτει μόνο του.... ;)

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Ιουν 2009, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
για τα ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ δεν νομιζω γιωργο πεφτουν αλλα οχι στο χαλι του ΒΧ αλλα μιλαμε για καλοσυντηρημένα αυτοκινητα και οχι για παρατημενα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 10:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
xantiamanolis έγραψε:
για τα ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ δεν νομιζω γιωργο πεφτουν αλλα οχι στο χαλι του ΒΧ αλλα μιλαμε για καλοσυντηρημένα αυτοκινητα και οχι για παρατημενα


Ε Γιωργο, μα τι θελει να πει ο ποιητης?????? :thumb :mrgreen :lol :thumb :mrgreen :lol :thumb :mrgreen :lol :thumb :mrgreen :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
billaras έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
για τα ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ δεν νομιζω γιωργο πεφτουν αλλα οχι στο χαλι του ΒΧ αλλα μιλαμε για καλοσυντηρημένα αυτοκινητα και οχι για παρατημενα


Ε Γιωργο, μα τι θελει να πει ο ποιητης?????? :thumb :mrgreen :lol :thumb :mrgreen :lol :thumb :mrgreen :lol :thumb :mrgreen :lol


:suspi :suspi :suspi
Χαλι τα ΒΧ? Για να προσέχουμε τα λογια μας μην έχουμε ενδοϋδροπνευμτικη σύρραξη...

:tongue :tongue :tongue

Περα από την πλάκα, τα περισσοτερα ΒΧ (όπως και τα GS) καθονται πολύ εύκολα. Τα Xantia όχι τόσο, αν και υπάρχουν πολλά Xantia τα οποία κάθονται εύκολα...

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Νομιζετε οτι ειναι χαλι αν γινει προσεκτικη και σωστη δουλειά τουλαχιστον τα GSA κανουν μια εβδομάδα (!!!!!!!!) να κατσουν!!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 20:31 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πες τα ρε, πες τα!!!! :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen :thumb :mrgreen

Παντως τα Xantia που καθονται, ειναι αυτα που εχουν προβλημα στον συσωρευτη, οπου γινεται εσωτερικη διαρροη απο εκει και χανεται η πιεση του κυκλωματος, και ειναι συνηθως 5ασφαιρα.

Ετσι δεν ειναι Γιωργηδες :? :? :? :?

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Παρ 12 Ιουν 2009, 23:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Ιουν 2009, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Φεβ 2008, 12:22
Δημοσιεύσεις: 2081
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής
Εικόνες: 0
:agree :thumb

_________________
Εικόνα CITROEN XANTIA 1.6 cc 1996 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιουν 2009, 17:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Η ίδια αιτία ισχύει και για τα ΒΧ.
Γενικα η πτώση της πίεσης στο κύκλωμα, απο διαρροές εσωτερικές ή εξωτερικές προκαλεί πτωση του ύψους.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Δεκ 2009, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: Σέρρες
Καλησπέρα παιδιά! Να κάνω κ γω την ερώτησή μου.. Λοιπόν, άλλαξα σφαίρες, όλες, η ανάρτηση δούλεψε στην κυριολεξία για 2 εβδομάδες, μετά έσφιξε και χτυπάει, δεν έχει πλέον καμία διαφορά με ένα αυτοκίνητο με ''κοινά'' αμορτισέρ! :( Πιστεύω πως είναι αμαρτία να έχεις ενα αυτοκίνητο με τέτοια ανάρτηση κ με τέτοια άνεση κ να το κυκλοφωρείς ''χαλασμένο''! Ποιά είναι η γνώμη σας για το πρόβλημα κ τι προτείνεται??


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Δεκ 2009, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Να υποθεσω ιμιτασιον?

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Φεβ 2008, 12:22
Δημοσιεύσεις: 2081
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής
Εικόνες: 0
GeZ έγραψε:
Να υποθεσω ιμιτασιον?

:agree αλλά και βουλωμένα σωληνάκια :? ή ρομπότ :?
πόσο χρονών είναι η ξανθούλα σου, και πόσα χλμ. έχει κάνει :?
έχεις καθαρίσει ποτέ τα υδραυλικά του :?
καταλαβαίνεις ότι πολλά μπορεί να παίζουν ρόλο :!

_________________
Εικόνα CITROEN XANTIA 1.6 cc 1996 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Νοέμ 2007, 15:15
Δημοσιεύσεις: 96
Τοποθεσία: Σέρρες
Η Xantia είναι του '98 κ έχει 238000χλμ, οι σφαίρες είναι αλλαγμένες σε γνήσιες Γαλλικές κ με 2 χρόνια εγγύηση, απλά όταν τις άλλαξα δεν θυμάμαι να έβαλε κάπου αλλού χέρι εκτώς απο την αλλαγή των σφαιρών! Δεν αλλάχτηκε τίποτα..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην ανάρτηση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οταν λες "γνησιες Γαλλικες" εννοεις με το σημα της CItroen σκαλισμενο πανω και το νουμερο με την πιεση του αζωτου; Ειναι χρωματος γκρι; Μηπως στις εβαλαν αναποδα, δλδ τις μπροστινες πισω και αντιθετα; Παντως αφου εχεις εγγυηση, αν τυχον εχουν προβλημα, αλλαξε τες.......... Α, και οι γνησιες της Citroen δεν εχουν 2 χρονια εγγυηση....... :confused
Ανεβασε και καμια φωτο "καθαρη" να δουμε τι σφαιρα ειναι. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 69 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΗΧΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: stelios
Απαντήσεις: 4
προβλημα με το sensodrive c3
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Στίγματα στην οροφη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Ζακ
Απαντήσεις: 5
προβλημα με εξατμιση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: stergios
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια