Καλησπερα 16βαλβιδε ομοιο-μοτερατε
,
Η πισω μεσαια σφαιρα (η 6η του κυκλωματος, που προστεθηκε στο κυκλωμα των Xantia και των επομενων υδροπνευματικων αυτοκινητων), οπως σωστα λες και σου ειπαν, ειναι η λεγομενη "αντιβυθισης", η οποια κρατα πιεση για οποιαδηποτε "χρηση".
ΓΙα παραδειγμα η αντιβυθισης, κρατα πιεση, και οταν σβυνεις το αυτοκινητο, κρατα το αυτοκινητο στο κανονικο υψος του και δεν πευτει, οπως τα παλαιοτερα αυτοκινητα με 5 σφαιρες. Γι' αυτο βλεπεις Xantia Ι σαν το δικο σου που ειναι πεσμενα (5ασφαιρα), ενω το δικο σου δεν πευτει (6ασφαιρα) για το ιδιο χρονικο διαστημα σταματηματος του κινητηρα
. Βεβαια αυτο το διαστημα μικραινει (το ποσο κρατιεται στο κανονικο υψος), αναλογα με την κατασταση του κυκλωματος, των σφαιρων , των υγρων, και εξαερωσης του κυκλωματος και γενικα καθετι που εχει σχεση με αυτο.
Εχω την εντυπωση
οτι μειωνει και την βυθιση του πισω μερους του αυτοκινητου κατα το εντονο φρεναρισμα, οπως παθαιναν τα παλια 5ασφαιρα κυκλωματα.
Τωρα για το αν χρησιμοποιειται και για την χρηση που ειπες με το φρεναρισμα με σβυσμενο κινητηρα
...... δεν ξερω, ο GeZ θα μας διαφωτισει περισσοτερο στο θεμα αυτο. Αλλα εγω θυμαμαι οτι και το ΒΧ που εχω, οταν το σβυνω, παρολο που εχει το "παλιο" 5ασφαιρο κυκλωμα, κρατα πιεση στα φρενα για περιπου 1 ωρα μετα το σβυσιμο του κινητηρα.
Υ.Γ.: Κατι ασχετο, με τις υπολοιπες σφαιρες που ειχες ενα "θεματακι" πριν καιρο, τι εκανες???? Χωρις παρεξηγηση, ετσι? Φιλικα παντα!