Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
rempetis71
|
Θέμα δημοσίευσης: Αναρτηση 1,6 - 1,8 - 2,0 Xantia Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Μάιος 2009, 18:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 20:07 Δημοσιεύσεις: 27 Τοποθεσία: Αθηνα
|
ερωτηση: γνωριζουμε αν η αναρτηση της Xantia ειναι κοινη για ολες τις εκδοσεις δηλαδη 1,6 - 1,8 - 2,0 ? αν υπαρχουν διαφορες, τοτε ποιες ειναι? εχω το 2,0 16V
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση 1,6 - 1,8 - 2,0 Xantia Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2009, 17:42 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ειναι σχεδον κοινη για ολα αλλα αλλαζουν οι πιεσεις στις σφαιρες καλο θα ειναι να βαλεις τις σφαιρες με τις πιεσεις που δινει ο κατασκευαστης ετσι και αλλιως τα υδροπνευματικα δεν παιρνουν γαργαλημα οπως τα συμβατικα και ταυτοκινητο στριβει σαν τρενο
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση 1,6 - 1,8 - 2,0 Xantia Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2009, 23:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Τα xantia έχουν ανάλογα από 5 σφαίρες (1.6 '93), 6,7,8 έως 10 (η activa). Από το 1994 μπήκε μια σφαίρα αντιβύθισης (η 6η) ενώ τα 2.0 φοράγαν την hydractive ii που έχει από μία παραπάνω σε κάθε άξονα, και τα activa από ακόμα μια διαγώνια εμπρος -πίσω σε κάθε αντιστρεπτική. Τα ΧΜ 7 μέχρι το ΄95 και μετα 8 σφαίρες. Έχεις το 2.0 16ν ατμοσφαιρικό με τα 155ps ? Τι λέει αυτό?
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση 1,6 - 1,8 - 2,0 Xantia Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 01:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
rempetis71 έγραψε: ερωτηση: γνωριζουμε αν η αναρτηση της Xantia ειναι κοινη για ολες τις εκδοσεις δηλαδη 1,6 - 1,8 - 2,0 ? αν υπαρχουν διαφορες, τοτε ποιες ειναι? εχω το 2,0 16V Τα Xantia με 5 σφαιρες, για τα 1,600 και 1,800 κυβικα στα 8βαλβιδα μοτερ και εκδοση μπερλινα (5 θυρο) εχουν 2 μπροστινες σφαιρες με 55 bar πιεση αζωτου, ενω πισω εχουν 2 με 40 bar. Η Σφαιρα του συσωρευτη δεν θυμαμαι ποση εχει.......καπου στα 35 bar . Τα 2.0 16ν με την ηλεκτρονικη αναρτηση μπροστα αν δεν κανω λαθος εχουν 75 bar????? Στα Xantia με 6 σφαιρες για 1,6 8ν και 1,8 16ν εχουν 2 μπροστινες σφαιρες με 55 bar, συσωρευτη νομιζω στα 35 bar, 2 πισηνες των 30 και αντιβυθισης 30 ή 35 bar. Θα τα ψαξω και θα σας πω αναλυτικα αυριο, γιατι λειπω και δεν εχω του δικο μου υπολογιστη.... Αλλη μια διαφορα ειναι η χωρητικοτητα σε λαδι της σφαιρας, δλδ η καθεμια εχει διαφορετικα cc (κυβικα εκατοστα) για το λαδι που μπαινει μεσα. Πρεπει να υπαρχε διαφορα και στις τρυπες που εισχωρει ή εξερχεται το λαδι απο μεσα τους κατα την λειτουργεια της μπουκαλας π.χ. σε μια λακουβα, ανωμαλια εδαφους κ.τ.λ. sotoszx έγραψε: Τα xantia έχουν ανάλογα από 5 σφαίρες (1.6 '93), 6,7,8 έως 10 (η activa). Από το 1994 μπήκε μια σφαίρα αντιβύθισης (η 6η) ενώ τα 2.0 φοράγαν την hydractive ii που έχει από μία παραπάνω σε κάθε άξονα, και τα activa από ακόμα μια διαγώνια εμπρος -πίσω σε κάθε αντιστρεπτική. Τα ΧΜ 7 μέχρι το ΄95 και μετα 8 σφαίρες. Έχεις το 2.0 16ν ατμοσφαιρικό με τα 155ps ? Τι λέει αυτό? νομιζω τα 2.0 16ν της σειρας ΙΙ ειχαν 155 και ηταν ατμοσφαιρικα. Τα τουρμπο της σειρας Ι ειχαν 155 (δηλωμενα) και της σειρας ΙΙ ειχαν 160-165.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Τελευταία επεξεργασία από billaras και Κυρ 24 Μάιος 2009, 22:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
rempetis71
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση 1,6 - 1,8 - 2,0 Xantia Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 10:24 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 20:07 Δημοσιεύσεις: 27 Τοποθεσία: Αθηνα
|
Έχεις το 2.0 16ν ατμοσφαιρικό με τα 155ps ? Τι λέει αυτό?
καλο ειναι στην οδηγικη συμπεριφορα, λιγο αργο ισως για 155 αλογα. Στις χαμηλες στροφες δεν τραβαει με τιποτα. Βρισκει τον εαυτο του μετα τις 4.000 στροφες. Ωστοσο δεν εχω οδηγησει αλλο παρομοιο για να ειμαι βεβαιος για τη γνωμη μου. Απο συντηρηση πολλες ζημιες. Ο κινητηρας στα χερια μου εχει 120.000 χλμ, συνολο 220.000. Λαδι δεν καιει ιδιαιτερα, μισο λιτρο περιπου στα 10.000 (απολυτα ικανοποιημενος μεχρι τωρα). Πολλες ζημιες ομως με το παραμικρο, αντλια υψηλης, ψυγειο καλοριφερ, αντλια νερου, εκοψε ιμαντα στα 23.000 χλμ, σωληνακια σταζουν με το παραμικρο, διαρροες αναρτησης και αλλα πολλα. Το εχω στρωσει τα τελευταια 3 χρονια κι οσο αντεξει απο εδω κι επειτα. Τωρα με τα παντα αλλαγμενα και προσεγμενο ειναι σε αριστη κατασταση.
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση 1,6 - 1,8 - 2,0 Xantia Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 22:11 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
rempetis71 έγραψε: Έχεις το 2.0 16ν ατμοσφαιρικό με τα 155ps ? Τι λέει αυτό?
καλο ειναι στην οδηγικη συμπεριφορα, λιγο αργο ισως για 155 αλογα. Στις χαμηλες στροφες δεν τραβαει με τιποτα. Βρισκει τον εαυτο του μετα τις 4.000 στροφες. Ωστοσο δεν εχω οδηγησει αλλο παρομοιο για να ειμαι βεβαιος για τη γνωμη μου. Απο συντηρηση πολλες ζημιες. Ο κινητηρας στα χερια μου εχει 120.000 χλμ, συνολο 220.000. Λαδι δεν καιει ιδιαιτερα, μισο λιτρο περιπου στα 10.000 (απολυτα ικανοποιημενος μεχρι τωρα). Πολλες ζημιες ομως με το παραμικρο, αντλια υψηλης, ψυγειο καλοριφερ, αντλια νερου, εκοψε ιμαντα στα 23.000 χλμ, σωληνακια σταζουν με το παραμικρο, διαρροες αναρτησης και αλλα πολλα. Το εχω στρωσει τα τελευταια 3 χρονια κι οσο αντεξει απο εδω κι επειτα. Τωρα με τα παντα αλλαγμενα και προσεγμενο ειναι σε αριστη κατασταση. σου τα έβγαλε όλα μαζί, πιστεύω θα ξενιάσεις από εδώ και πέρα! λάδια αλλάζεις κάθε 10.000κμ? κάθε 7.500 λέει η citroen...μισό λίτρο δεν είναι τίποτα. Το μοτέρ είναι λίγο αργόστροφο γιατί η citroen αναφέρει ότι έδωσε έμφαση στην ελαστικότητα και ότι αποδίδει τουλάχιστον 17 κιλά ροπής από τις 2.500σ.α.λ. έως τις 6.500 με την κορύφωση στις 3.500 θυσιάζοντας και καλά την ευστροφία...Κατανάλωση πρέπει να έχει καλή για δίλιτρο Η ειρωνία είναι ότι η σημερινή c5 έχει 143hp στα 2.0cc...
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναρτηση 1,6 - 1,8 - 2,0 Xantia Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2009, 22:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
sotoszx έγραψε: σου τα έβγαλε όλα μαζί, πιστεύω θα ξενιάσεις από εδώ και πέρα! λάδια αλλάζεις κάθε 10.000κμ? κάθε 7.500 λέει η citroen...μισό λίτρο δεν είναι τίποτα. Το μοτέρ είναι λίγο αργόστροφο γιατί η citroen αναφέρει ότι έδωσε έμφαση στην ελαστικότητα και ότι αποδίδει τουλάχιστον 17 κιλά ροπής από τις 2.500σ.α.λ. έως τις 6.500 με την κορύφωση στις 3.500 θυσιάζοντας και καλά την ευστροφία...Κατανάλωση πρέπει να έχει καλή για δίλιτρο Η ειρωνία είναι ότι η σημερινή c5 έχει 143hp στα 2.0cc... Βασικα, ολα τα "παλια" μοτερ που φοριουνται ακομα στον ομιλο PSA εχουν ενα προβλημα........με την αποδοση, αφου λογω παλαιοτερης τεχνολογιας, δεν πληρουν τους ρυπους , και ετσι για να γιει αυτο εφικτο και για να εχουν χαμηλη καταναλωση, πευτουν τα αλογα.......... Στα λεγομενα μοτερ LFY (τα 1,8 16ν κτλ...των Ξαντια και 406) ουσιαστικα εχουν παραμεινει σαν φυλοσοφια τα ιδια, αλλα αλλαξε η ηλεκτρονικη διαχειρηση και μπηκε και μεταβλητος χρονισμος βαλβιδων. Γι αυτο στα C5 απο 117 ιππους εβγαζαν 125 και 127 στο τωρινο. Κατα τα αλλα, για την ελαστικοτητα εχεις πολυτο δικιο!!!!!!!! Τωρα ποσο βολευει....ειναι ενα αλλο θεμα....... Και εμενα το 1,8 16ν αποδιδει μετα τις 3000-3500 με κορυφωση στις 4000-4100, οπου μετα παιρνει το χαμενο του αιμα πισω. Αλλα χαμηλα σερνεται. Αν σε πολη (με χρηση χαμηλων στροφων) εχεις ατομα μεσα (αρα βαρος) και βαλεις και κλιματιστικο........... σε περνανε και τα ποδηλατα........... Αν παρει φορα ομως και στροφες ειναι σχετικα καλο. Με επιπτωση στην καταναλωση βεβαια.........
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|