Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xantia_volos
|
Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Σεπ 2009, 13:36 |
|
|
Ρε παιδια εδω και λιγο καιρο το μπροστινό μερος μολις πεφτει το αυτοκινητο σε λακουβα η "χασιμο" στο δρομο, ανεβοκατεβαινει σα βαρκα. Τι λετε να φταίει, πριν παω σε συνεργειο και με πιασουν αδιαβαστο και με την ευκαιρια μου πιασουν αγρια και τον κ*λο; Υποψιν εδω στην επαρχια τα πραγματα ειναι δυσκολα γιατι ολοι οι "μηχανικοι" κανουν απόλα και οτι κατσει...
ευχαριστω
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Παρ 25 Σεπ 2009, 23:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ελα Γιωργο, παρων. Ειπα κι εγω, πηγε να μιλησει το καγκουρικο 1.6, οταν γινεται κουβεντα για τα 1.8i 16ν Κοιτα xantia_volos, δεν μας διευκρινιζεις τι κανει........γιατι αυτην την συμπεριφορα την εχουν σχεδον οοοολα τα υδροπνευματικα. Αλλα αν καταλαβαινω καλα, οταν μπαινει σε λακουβα, συνεχιζει να ανεβοκατεβαινει το αυτοκινητο, σαν να ταλαντωνεται, περισσοτερο απο 2 φορες???? Μοιαζει σαν να εχει ελατηριο, αλλα οχι αποσβεση η ταλαντωση? Η εχει σκληρυνει το αυτοκινητο? Εκανες γεμισμα τις σφαιρες, ή εβαλες τιποτα ιμιτασιον σφαιρες? Πες μας κι αλλες λεπτομεριες.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
VeRDe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 00:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 23:34 Δημοσιεύσεις: 1065
|
να ρωτησω κατι? μπορει να ειναι και κουφο.. αλλα ολες οι Xanthia 1.8 ειναι υδροπνευματικες??? πως ξερετε οτι αναφερεται σε υδροπνευματικη ο ανθρωπος?
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 00:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
VeRDe έγραψε: να ρωτησω κατι? μπορει να ειναι και κουφο.. αλλα ολες οι Xanthia 1.8 ειναι υδροπνευματικες??? πως ξερετε οτι αναφερεται σε υδροπνευματικη ο ανθρωπος? Ολες οι xantia ακομα και οι 1.6 8v ειναι υδροπνευματικες...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 00:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
VeRDe έγραψε: οκ ενταξει ειναι πασιφανες οτι δεν τα κατεχω τα της παλιας Citroen!! καντε πως δεν το ειδατε! Μη το δει ο bill και πηξουμε στο emoticon...
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 09:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Λιγο αλλα να πω στον Γιαννακη, οτι οι Xantia ηταν ΓΝΗΣΙΑ Citroen και ειχαν παντα υδροπνευματικη, Απλα σε καποιες εκδοσεις μπορουσες να το παρεις οχι απλα με υδροπνευματικη, αλλα υδροενεργητικη αναρτηση στα 2.0 16ν (6 σφαιρες), στα 2.0 8ν Turbo (10 σφαιρες), στα 3.0 ν6 (10 σφαιρες) και στα 2.1 Diesel Turbo.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
xantia_volos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Σεπ 2009, 12:49 |
|
|
billaras έγραψε: Ελα Γιωργο, παρων. Ειπα κι εγω, πηγε να μιλησει το καγκουρικο 1.6, οταν γινεται κουβεντα για τα 1.8i 16ν Κοιτα xantia_volos, δεν μας διευκρινιζεις τι κανει........γιατι αυτην την συμπεριφορα την εχουν σχεδον οοοολα τα υδροπνευματικα. Αλλα αν καταλαβαινω καλα, οταν μπαινει σε λακουβα, συνεχιζει να ανεβοκατεβαινει το αυτοκινητο, σαν να ταλαντωνεται, περισσοτερο απο 2 φορες???? Μοιαζει σαν να εχει ελατηριο, αλλα οχι αποσβεση η ταλαντωση? Η εχει σκληρυνει το αυτοκινητο? Εκανες γεμισμα τις σφαιρες, ή εβαλες τιποτα ιμιτασιον σφαιρες? Πες μας κι αλλες λεπτομεριες. Τιποτα δεν εχω κανει ρε γμτ! Το αμαξι συμπεριφερεται οπως λες, δλδ ανεβοκατεβαινει παραπανω απο 2 φορες σε οποια λακουβα και αν πεσει. Στην εθνικη δε, ετσι και ξεχαστω και κανω το λαθος να παω πανω απο 100-120, οταν πεφτει σε χασιματα κοντευω να χτυπησει το κεφαλι στον ουρανο!!
|
|
|
|
|
xantia_volos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 12:29 |
|
|
billaras έγραψε: Μαλλον εχουν κολλησει ή καταστραφει ( ) οι μικρες βαλβιδες στις οπες των σφαιρων και αφηνουν το λαδι αν μπαινοβγαινει χωρις δυσκολια (δλδ αποσβεση). Δεν μπορω να σκευτω κατι αλλο...... Το υψος του αυτοκινητου ειναι το ιδιο? Εχει σκληρυνει ή εχει την ιδια μαλακοτητα με πριν και απλα σου κανει σαν "πλευση" στις λακουβες? Λαδια αναρτησης εχεις αλλαξει? Γιατι ακομα και το ιξωδες του λαδιου παιζει ρολο....γιατι καταστεφεται με τα πολλα χιλιομετρα ή τον καιρο, αν και κανονικα με παλια λαδια ανρτησης ειναι πιο σκληρο, και οχι πιο μαλακο...... Πως αλλαζω λαδια αναρτησης ρε billy? Στο συμπληρωμα το ανεβαζω το αμαξι τερμα, σβηνω, ριχνω κατι υγρα ισπανικα που εχουν εδω τα LHM. Πρεπει να γεμισει το δοχειο? γιατι εριξα εχθες 2 μπουκαλια των 900 και ουτε το δοχειο γεμισε, και η ενδειξη ειναι ακινητη αμεσως πανω απο τις 2 κοκκινες γραμμουλες. Θα ελεγα πως μαλλον του λειπουν υγρα; Σα να το ειδα να ψιλοδιορθωνεται. Να βαλω και αλλα υγρα??
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 1.8i 16V Δημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 12:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Νομιζω, πρεπει το ανω μερος του πλωτηρα της ενδειξης, να ειναι μεταξυ των 2 δαχτυλιδιων. Μην βαλεις παραπανω, αλλιως ουτως ή αλλως θα στα "ξερασει" απ' εξω..... Μηπως πρεπει να αλλαξεις υγρα? Για να σε "βοηθησω" για να κανεις κατι ευκολο, εχεις χειροκινητη τρομπα, απο αυτην που βγαζουμε το ελαιολαδο απο τενεκε, σαν αυτες που πουλανε στο σουπερ-μαρκετ? Παρε και μια παλια λεκανη, σχετικα ευρυχωρη, βαλε την αντλια στην οπη που συμπληρωνεις, και σιγα σιγα αντλησε τα. Μετα θες περιπου 4-5 λιτρα LHM και συμπληρωσε τα μεχρι την κανονικη σταθμη. Αλλα ειναι περιεγο.......η συμπεριφορα δειχνει να εχουν χαλασει οι οπες των σφαιρων, για την αοσβεση της ταλαντωσης, πως διορθωθηκε με τα υγρα...? Αν εφταιγαν αυτα (λογω χαμηλης σταθμης), δεν θα ειχες πρωτα τιμονι σχεδον καθολου, και αν επεφτε παραπανω, δεν θα σηκωνοταν κι ολας, εκτος του οτι θα σου αναβε το Στοπ....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|