Να σου πω, τα τακακια τα εβαλα πανω στο αμαξι περιπου στις 188000 χιλιομετρα. Τωρα εχει περιπου 193500+. Δεν ξερω αν ειναι απο τακακι το τρεμουλο και ο θορυβος, εγω εχω την αισθηση οτι ειναι ο δισκος, που οταν αρχισει να θερμαινεται πολυ, στραβωνει παραπανω. Ισως ειναι ηδη ελαααααχιστα στραβος και οταν ζεσταθει παραπανω, το φαινομενο ειναι πιο εντονο.
Για τα υγρα που λες, καλο ειναι αυτο, αλλα μεχρι και την γενια των Xantia II, φρενα-αναρτησεις-τιμονι ειναι με υγρα LHM. Αρα δεν μπορω αναγκαστικα να αλλαξω τα υγρα με αλλα. Εξαλλου, τα LHM που φορανε απο την μανα του ςτα αυτοκινητα αυτα, ειναι ηδη πολυ καλης ποιοτητας λιπαντικα υγρα, τα οποια χρησιμοποιει και στο υδραυλικο συστημα της διευθυνσης και των φρενων.
Ο
xantiamanolis αλλαξε σχετικα προσφατα δισκους μπροστα, και εβαλε Ferodo, με 80 ευρω νομιζω το ζευγος.... Και μπηκα σημερα και εχει πολυ μα πολυ καλα φρενα
Αυτο που λες παντως με το C5 μαλλον εχει παρε αερα το κυκλωμα φρενων εμπρος, και εχει μειωμενη ελαφρως αποδοση μπροστα, και παιρνει το "βαρος" της δουλειας ο πισω αξονας. Μαλλον ηρθε η ωρα να κανετε αλλαγη υγρων φρενων και μια καλη εξαερωση στους τροχους.