Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 16:36 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Φεβ 2009, 15:08 
Άβαταρ μέλους
Καλησπερα σε ολους,

Λογω μιας βλακειας μου ( μπηκα σε νερα 50 ποντους και τραβιξε νερο απο την εισαγωγη αερα, και εκανε υδραβλικη με αποτελεσμα να στραβοση μπιελα ), παω για αλλαγη μηχανης, η παλια ειναι 1800 8v του 93 και σκεφτομαι να βαλω 2000 16v. Τη μηχανη μαζι με εγκεφαλο και πλεξουδα μου το δινουν 800 euro, και 350 euro η εγκαταστηση. Το θεμα ειναι οτι ο μηχανικος μου λεει οτι το 2000 16v ειχε βγει προβληματικο ( το ειχε η αστυνομια και καποιο προβλημα παρουσιαζε και τα αποσυραν ολα, κατι με τετραπεταλουδα μου ειπε).

Πειτε μου και εσεις την γνωμη σας, γιατι εχω μπερδευτη πολλη και μιας και θα μπω στην διαδικασια αλλαγης μηχανης να βαλω κατι που να μου δινει και καποια σοβαρη αποδοση στον δρομο. :wrc :nos


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Φεβ 2009, 15:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16608
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Φιλε μου αποψη μου ειναι να μην προχωρισεις στη μετατροπη και εξηγουμαι..
Πρωτα απ ολα τα λεφτα που θα σου φυγουν για τη μετατροπη ( και σε αυτα βαζω και τα επιπλεον γιατι ενα αμαξι μετατροπη ζηταει πιο ευκολα μετα) θα ειναι πανω κατω τα ιδια με το να αγοραζες τωρα μια 1800 8v ή μια 2000 16v πιο καινουργιες και απο τη δικη σου. ακομα το 2000 εχει αλλες σφαιρες αναρτησης και αλλο σασμαν παραλληλα η μηχανη αυτη εχει μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων η οποιοα θελει αλλου ειδους συντηρηση πιο ακριβη ενω απο μηχανικους της citroen εχω ακουσει οτι για να αλλαξεις απλα πραγματα πρεπει να λυσεις το μισο μηχανοστασιο ( χαρακτηριστικα ελεγε oti για μια απλη δουλεια δε θυμαμαι ομως ποια πρεπει να κατεβει το σασμαν. Ακομα το 16v απο κατοχους λεγεται οτι δεν βγαζει οντως 155 αλογα αλλα λιγοτερα. Αν το αποφασισεις παντως καλυτερα πηγαινε για 2000 8v αυτο που φοραγαν και οι πρωτες xm μεχρι το ΄93. Γνωμη μου βαλε κατι παραπανω και με 5χιλιαρικα παρε μια 1800 16v σειρα 2 (προσοχη οχι σειρα 1 εχουν την ταση να τσιμπανε λαδακι λογω καποιου θεματος τατσιμουχακια των βαλβιδων στο καπακι), ειναι πολυ ολοκληρωμενη 6-7 χρονια πιο καινουργια απο τη δικη σου και εχει λυμμενα ολα τα πιθανα θεματα της πρωτης γενιας.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Τελευταία επεξεργασία από nonos και Κυρ 27 Σεπ 2009, 19:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2009, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Η μετατροπη σε 2000 16ν απο 1800 8ν, οπως λεει σωστα ο φιλος nonos :agree , θελει αρκετα απο ενα μοτερ και εγκεφαλο - πλεξουδα.
Θελει και αλλα περιφερειακα απο το 2000 16ν, οπως ημιαξωνια (πιο ανθεκτικα, με μεγαλυτερη διαμετρο), ψυγεια, κολλαρα ψυξης, θα θελει και σερβις αφου ηταν ακινητη, και φυσικα θα θες σφαιρες, αυτες που μπαινουν στο αντιστοιχο 2000 16ν, λογω αλλων πιεσεων στο αζωτο.
Αν πραγματικα το θες αυτο με την 2000 16ν βρες ενα τροπετο ολοκληρο, για να γλυτωσεις τα μισα εξοδα των ανταλλακτικων. :lol
Οσο για τις ιπποδυναμεις, ΔΕΝ εβγαζε 155 ο 2000 16ν ο ατμοσφαιρικος, και ΔΕΝ φοριουνταν σε περιπολικα. Τα περιπολικα ηταν Xantia ACTIVA TURBO σειρας II με 165 αλογα. Καμια σχεση με περιπολικα...... Οι μηχανες αυτες ειναι απο πολιτικα αυτοκινητα.
Οσο για τις δυσκολιες του σερβις, μην ακουμε φημολογιες και να μην πιστευουμε το οτιδηποτε.
Καθενα εχει τα δικα του, και δεν υπαρχουν δυσκολιες, αλλα βαρεμαρα μηχανικου.

Οσο για την αποψη του Xantia II, κανε ο,τι εκανα και εγω. Βρηκα σε αγγελια ενα 1,8 16ν του 1998, με σερβις αντιπροσωπειας και βιβλιο σερβις (ε με κατι ψιλα μαζεματακια), με 157000 χιλιομετρα, με 4000 ευρω. Τωρα πια ειναι και λιγο πιο κατω, γυρω στα 3000-3500. :thumb
Για τα λαδια, ΟΛΑ τα 1,8 16ν καινε λαδι, απλα τα σειρα II καιει λιγοτερο. Εμενα περιπου (με καθημερινο σχεδον σκισιμο) με τωρα 178500 χιλιομετρα καιει περιπου 600-800 ml λαδι καθε 9000 - 10000 χιλιομετρα (δλδ ανα αλλαγη λαδιου, και καταναλωση λαδιου για λαδι 10W40).
Αλλιως αν θες να κρατησεις το δικο σου , βρες ενα μοτερ 1800 8ν σαν το δικο σου και φορεσε το πανω, και δεν θα πειραξεις και τιποτα, και θα ξερεις το αυτοκινητο σου. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Κυρ 08 Φεβ 2009, 10:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2009, 03:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
billaras έγραψε:
Τα περιπολικα ηταν Xantia ACTIVA TURBO σειρας II με 165 αλογα και ηλκεκτρονικη αναρτηση.


Λαθος! Τα περιπολικα δεν ηταν Activa...Ηταν απλα διλιτρα turbo CT με ιπποδυναμη οπως ανεφερες γυρω στα 165hp αλλα οχι με το εξελιγμενο συστημα αναρτησης Activa...By the way καποια ακομα ζουν,ειδα τις προαλες μια στο μεταξουργειο και το κοντερ εγραφε 282.000χλμ! :jaw

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2009, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
φιλε αναλογα με το μοτερακι που θα βαλεις.τα 800 που βρικες το μοτερ εινε πολη καλη τιμη και αν το μοτερ εινε σε καλη κατασταση παρτο.καλητερα να βαλεις το xu10j4rs με τα 167 εινε ηδιο με zx σαν του λευτερακι το οποιο δεν σπαει δεν χαλαει και εινε μοτερουκλα.αλη επιλογη εινε το xu9j4rs το μοτερακι που φοραει ο γιωργος στο bx το οποιο θελει και ελαχιστες μετατροπες για να μπει.γενικα μια μετατροπη τετια να ξερεις οτι βγαζει εξοδα που δεν φανταζεσε αν σου αρεσει το αμαξι καντο αν οχι απλα πετατο!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2009, 10:07 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
zx lover έγραψε:
billaras έγραψε:
Τα περιπολικα ηταν Xantia ACTIVA TURBO σειρας II με 165 αλογα και ηλκεκτρονικη αναρτηση.


Λαθος! Τα περιπολικα δεν ηταν Activa...Ηταν απλα διλιτρα turbo CT με ιπποδυναμη οπως ανεφερες γυρω στα 165hp αλλα οχι με το εξελιγμενο συστημα αναρτησης Activa...By the way καποια ακομα ζουν,ειδα τις προαλες μια στο μεταξουργειο και το κοντερ εγραφε 282.000χλμ! :jaw

Σορρυ, απο κεκτημενη ταχυτητα...... Εχεις δικιο. Το διορθωσα.
Εγω βλεπω ενα να περιπολικο να καλοστεκεται και να "λειτουργει" αρκετα καλα , με ξεθωριασμενο χρωμα ομως, στην Πατρα, και ειχα βρει και ενα παρατημενο δυστυχως στο αστυνομικο τμημα Μεσολογγιου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2009, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8107
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φιλε sv1gfu χαντια σειρα 2 βρισκεις 1600 απο 3000 μοντελο 2000 και καπου στα 3800 1,8 16ν οποτε δεν αξιζει δωστο και παρε ενα σειρα 2 που ειναι πολυ βελτιομενο και ασε τις μετατροπες καταρχας δεν ειναι αμαξι για μετατρποες αυτο

φιλκα παντα

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2009, 13:00 
Άβαταρ μέλους
zxpanos έγραψε:
φιλε αναλογα με το μοτερακι που θα βαλεις.τα 800 που βρικες το μοτερ εινε πολη καλη τιμη και αν το μοτερ εινε σε καλη κατασταση παρτο.καλητερα να βαλεις το xu10j4rs με τα 167 εινε ηδιο με zx σαν του λευτερακι το οποιο δεν σπαει δεν χαλαει και εινε μοτερουκλα.αλη επιλογη εινε το xu9j4rs το μοτερακι που φοραει ο γιωργος στο bx το οποιο θελει και ελαχιστες μετατροπες για να μπει.γενικα μια μετατροπη τετια να ξερεις οτι βγαζει εξοδα που δεν φανταζεσε αν σου αρεσει το αμαξι καντο αν οχι απλα πετατο!!!


Καταρχην, σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

Φιλε zxpanos, επειδη το αμαξι μου αρεσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ, (και επειδη φιλε xantiamanolis δεν εχω να διαθεσω 3 η 4 χιλιαρικα αυτη τη στιγμη για να παω για Xantia II) θα ηθελα να προτεινεται κανενα ΚΑΛΟ μαστορα, περιοχη Νικαια και περιχωρα που να μπορει να αναλαβει αυτη τη μετατροπη υπευθηνα. Εχω καποιον που μου προτρινε ενας φιλος στο χαϊδαρι Π.Καβαλας 236.
Αν τον γνωριζει κανεις ας με ενημερωση.
Οσο για τους μηχανες που μου προτινες zxpanos, ειναι κοδικοι μονο απο Peugeot, η ειναι οι ιδιοι και για τα citroen μοτερ? δλδ στον παλιατζη ζηταω μηχανη Peugeot, η citroen?. Αυτος που μου προτιναν με τα 800 euro μου ειπε οτι ειναι 167 αλογα, αυριο πρωι πρωι θα ρωτισω το s/n της μηχανης.

-- Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:09 --

ΑΑΑΑ και κατι αλλο, ξερει κανεις τι γινεται και αν εχει imobilliser η 2000 16v και που? εγκεφαλω, καντραν και πως λινεται αυτο το προβλημα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2009, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16608
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
sv1gfu έγραψε:
zxpanos έγραψε:
φιλε αναλογα με το μοτερακι που θα βαλεις.τα 800 που βρικες το μοτερ εινε πολη καλη τιμη και αν το μοτερ εινε σε καλη κατασταση παρτο.καλητερα να βαλεις το xu10j4rs με τα 167 εινε ηδιο με zx σαν του λευτερακι το οποιο δεν σπαει δεν χαλαει και εινε μοτερουκλα.αλη επιλογη εινε το xu9j4rs το μοτερακι που φοραει ο γιωργος στο bx το οποιο θελει και ελαχιστες μετατροπες για να μπει.γενικα μια μετατροπη τετια να ξερεις οτι βγαζει εξοδα που δεν φανταζεσε αν σου αρεσει το αμαξι καντο αν οχι απλα πετατο!!!


Καταρχην, σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

Φιλε zxpanos, επειδη το αμαξι μου αρεσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ, (και επειδη φιλε xantiamanolis δεν εχω να διαθεσω 3 η 4 χιλιαρικα αυτη τη στιγμη για να παω για Xantia II) θα ηθελα να προτεινεται κανενα ΚΑΛΟ μαστορα, περιοχη Νικαια και περιχωρα που να μπορει να αναλαβει αυτη τη μετατροπη υπευθηνα. Εχω καποιον που μου προτρινε ενας φιλος στο χαϊδαρι Π.Καβαλας 236.
Αν τον γνωριζει κανεις ας με ενημερωση.
Οσο για τους μηχανες που μου προτινες zxpanos, ειναι κοδικοι μονο απο Peugeot, η ειναι οι ιδιοι και για τα citroen μοτερ? δλδ στον παλιατζη ζηταω μηχανη Peugeot, η citroen?. Αυτος που μου προτιναν με τα 800 euro μου ειπε οτι ειναι 167 αλογα, αυριο πρωι πρωι θα ρωτισω το s/n της μηχανης.

-- Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:09 --

ΑΑΑΑ και κατι αλλο, ξερει κανεις τι γινεται και αν εχει imobilliser η 2000 16v και που? εγκεφαλω, καντραν και πως λινεται αυτο το προβλημα?


Ειτε ηταν φορεμενο σε peugeot πριν ειτε citroen δεν υπαρχει προβλημα. Αφου λοιπον δεν τπαρχει θεμα να αλλαξεις αμαξι τοτε προτεινω αντικατασταση με τον ιδιο κινιτηρα. Τωρα για μαστορα πρεπει να το ψαξεις λιγο και δυστυχως εκει που παμε εμεις παμε περισσοτερο γιατι μπορουμε και ειμαστε πανω απο το αμαξι το συζηταμε και τα πραγματα ειναι καλα σε προσωπικο επιπεδο. Αλλοι φιλοι ελπιζω να προτεινουν. Το μοτερ με 800 ευρω που σου προτεινουν ειναι παντως απο xsara 2λιτρο καλυτερο απο το 16v αυτο με τα 155 αλλα δεν ξερω αν ταιριαζει με το χαρακτηρα του αυτοκινητου σου. Οσο για την ευκολια μετατροπης ας πει ο zxpanos.Το 2000 16v εχει immobillaiser το οποιο το ειναι στην κονσολα του ταμπλω εκει που στο δικο σου ακουμπας τα κερματα χαμηλα μπροστα στο λεβιε (οποτε πας και για κομματια του ταμπλω και πολλες ηλεκτρολογικες δουλειες αν το αποφασισεις γι αυτο και εχω βαλθει να σε αποθαρρυνω..) .Βαλε και ενα service που θα πρεπει να κανεις στο ιδιο μοτερ πριν το φορεσεις και καταλαβαινεις οτι το κοστος θα παει σιγουρα πιο ψηλα απ οτι φανταζεσαι δεν ειναι gs που ευκολα το εκανες 1300..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Φεβ 2009, 01:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Φιλε μου ακου εμενα που εχω κανει μετατροπη στο αμαξι μου...Καταρχας αν εχεις βρει μοτερ σαν το δικο μου με τα 167hp και την αλουμινενια εισαγωγη με 800€ παρτο σημερα κιολας και πουλα το!!!Μαλλον βρηκες το πιο παλιο με τα 155 και την πλαστικη εισαγωγη που ειναι ψιλομαπα... Δεν παιζει να ειναι αυτο καθως μονο η εισαγωγη εχει 450€,το σαζμαν μεταχειρο πανω απο 600€ ανετα,ο εγκεφαλος οσο εχει ενα νεφρο στην μαυρη αγορα και κομπλε μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο και σαζμαν ημιαξονια κτλ, ο,τι χρειαζεσαι δηλαδη για να το βαλεις σε ενα αμαξι και να κουνηθει,ειναι πολυ παραπανω απο το κοστος μιας Xantia II 1.800 16v του 2000 και δεν εχω ιδεα πως ακριβως θα βγαλει ακρη ο μαστορας και ο ηλεκτρολογος για να μπει και να δουλεψει καθως δεν ειναι plug and play οπως στο ΖΧ και εσεις εχετε να σκεφτειτε και αντλιες,σφαιρες σωληνακια σκατακια κτλ...Αν ατυχησε το μοτερακι σου υπαρχουν 2 επιλογες...Ενα ιδιο μεταχειρο και ενα φρεσκαρισμα του και τελειωσες χωρις να μπλεκεις με μα'ι'μουδιες καθως μετα αντε να περασεις ΚΤΕΟ ( ασε εμενα -εγω εχω τον...τροπο μου για το ΚΤΕΟ... :mrgreen ) ή σκοτωμα και αγορα μιας αλλης Xantia πιο φρεσκιας...Πιστεψε με μπορει να σου φαινονται πολλα για αλλαγη αυτοκινητου αλλα μια τετοιου ειδους μετατροπη που σκεφτεσαι ειναι αφενως πολυ δυσκολη και αφετερου θα αποδειχθει πιο ακριβη απο την αλλαγη αυτοκινητου καθως στην πορεια θα προκυψουν -και θεωρησε το δεδομενο αυτο-τα χιλια μυρια οσα....... :thumb

Παντως ο Πανουλης που φοραει στο ΖΧ του μοτερακι 2.0 8v απο Xantia το βρηκε σε σκανδαλωδως χαμηλη τιμη... ;)

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Φεβ 2009, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
zx lover έγραψε:
Φιλε μου ακου εμενα που εχω κανει μετατροπη στο αμαξι μου...Καταρχας αν εχεις βρει μοτερ σαν το δικο μου με τα 167hp και την αλουμινενια εισαγωγη με 800€ παρτο σημερα κιολας και πουλα το!!!Μαλλον βρηκες το πιο παλιο με τα 155 και την πλαστικη εισαγωγη που ειναι ψιλομαπα... Δεν παιζει να ειναι αυτο καθως μονο η εισαγωγη εχει 450€,το σαζμαν μεταχειρο πανω απο 600€ ανετα,ο εγκεφαλος οσο εχει ενα νεφρο στην μαυρη αγορα και κομπλε μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο και σαζμαν ημιαξονια κτλ, ο,τι χρειαζεσαι δηλαδη για να το βαλεις σε ενα αμαξι και να κουνηθει,ειναι πολυ παραπανω απο το κοστος μιας Xantia II 1.800 16v του 2000 και δεν εχω ιδεα πως ακριβως θα βγαλει ακρη ο μαστορας και ο ηλεκτρολογος για να μπει και να δουλεψει καθως δεν ειναι plug and play οπως στο ΖΧ και εσεις εχετε να σκεφτειτε και αντλιες,σφαιρες σωληνακια σκατακια κτλ...Αν ατυχησε το μοτερακι σου υπαρχουν 2 επιλογες...Ενα ιδιο μεταχειρο και ενα φρεσκαρισμα του και τελειωσες χωρις να μπλεκεις με μα'ι'μουδιες καθως μετα αντε να περασεις ΚΤΕΟ ( ασε εμενα -εγω εχω τον...τροπο μου για το ΚΤΕΟ... :mrgreen ) ή σκοτωμα και αγορα μιας αλλης Xantia πιο φρεσκιας...Πιστεψε με μπορει να σου φαινονται πολλα για αλλαγη αυτοκινητου αλλα μια τετοιου ειδους μετατροπη που σκεφτεσαι ειναι αφενως πολυ δυσκολη και αφετερου θα αποδειχθει πιο ακριβη απο την αλλαγη αυτοκινητου καθως στην πορεια θα προκυψουν -και θεωρησε το δεδομενο αυτο-τα χιλια μυρια οσα....... :thumb

Παντως ο Πανουλης που φοραει στο ΖΧ του μοτερακι 2.0 8v απο Xantia το βρηκε σε σκανδαλωδως χαμηλη τιμη... ;)


Πάντώς να προτιμάς τα μοτέρ που είχαν φορεθεί σε υδραυλικά citroen πριν γιατι εκτός από τις βασεις για τα σωληνάκια και τα υδραυλικά εξαρτήματα που έχει πάνω έχει και άλλες τροχαλίες επίσης.πχ Εστω ότι μετατατρεπω το μοτερ από 405 mi16 να κατσει σε απλό ΒΧ. τότε εκτός από μοτερ-σασμαν ημιαξόνια +πλεξουδα μηχανης-εγκεφαλος.έχουμε να βρουμε τα παρακάτω:
Τροχαλια για κινηση τρομπας υψηλης
Τρομπα υψηλης+βάση+λουρι
Πλεξουδα μηχανοστασιου-καθρεπτη και ταμπλο
Καντραν
Προστατευτικα ζέστης για κρεμαγιέρα και καθρέπτη+μονώσεις
διακλαδωτήρα+σωληνάκια υψηλής
Γραμμη εξάτμισης
Και κάτι ψιλα (βασούλες βιδουλες κλπ)
Οπότε καταλαβαίνεις απογειώνεται το κόστος για BX φαντάσου τι γίνεται για Xantia που είναι αρκετά πιο σύνθετη σαν μοντέλο.... :lol
Και όσο για τα προβλήματα πάντα υπάρχουν στις μετατροπες το είδα με τα μάτια μου (ζήτω το ABS μέσω ηλ. καθρεπτών!!!!! :lol :lol ).Μπορούν να αφανιστούν τα προβλήματα αλλά με πολλή δουλειά........

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Φεβ 2009, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree :agree Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με αυτα που λεει ο GeZ!!!!
:read Αυτο εννοουσα και εγω παραπανω, λεγοντας οτι χρειαζονται διαφορα αλλα "παρελκομενα" εκτως απο ενα μοτερ, εναν εγκεφαλο και ενα κιβωτιο ταχυτητων...... Χρειαζεσαι ενα σορο απο αλλα μπιχλιμπιδια τα οποια πρεπει να γνωριζει ο μηχανικος που θα το πας για την συγκεκριμμενη μετατροπη, για να μην τρεχεις ολη την ωρα για να τα βρισκεις...... :lol :lol
Αν πραγματικα θες να "βαλεις" περισσοτερη δυναμη στο αυτοκινητο σου, βρες ενα μοτερ σαν το δικο σου και κανε του ενα γερο ρεκτιφιε και γυαλισμα αυλων :thumb , με ενα σετ εκκεντροφορους :thumb ή ενα μοτερ 1,8 16ν απο Xantia II (που ειναι λιγο καλυτερο στο θεμα του λαδιου :thumb , και μαλλον θα εχει και λιγοτερα χιλιομετρα) που εχει και 27 αλογα παραπανω απο το αντιστοιχο 1,8 8ν, πετα και ενα σετ εξατμισης ελευθερης με σιγαστηρα :thumb (για λιγοτερο θορυβο, σχεδον μαμα με την αποδοση της ελευθερης σχεδον) και θα εισαι κοντα στα 125 αλογα. :guns
Αν θες παραπανω.....βαλε τουρμπο :guns :angry και εισαι ΟΚ. :nos :wrc :shift

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 12:41 
Άβαταρ μέλους
billaras έγραψε:
:agree :agree Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με αυτα που λεει ο GeZ!!!!
:read Αυτο εννοουσα και εγω παραπανω, λεγοντας οτι χρειαζονται διαφορα αλλα "παρελκομενα" εκτως απο ενα μοτερ, εναν εγκεφαλο και ενα κιβωτιο ταχυτητων...... Χρειαζεσαι ενα σορο απο αλλα μπιχλιμπιδια τα οποια πρεπει να γνωριζει ο μηχανικος που θα το πας για την συγκεκριμμενη μετατροπη, για να μην τρεχεις ολη την ωρα για να τα βρισκεις...... :lol :lol
Αν πραγματικα θες να "βαλεις" περισσοτερη δυναμη στο αυτοκινητο σου, βρες ενα μοτερ σαν το δικο σου και κανε του ενα γερο ρεκτιφιε και γυαλισμα αυλων :thumb , με ενα σετ εκκεντροφορους :thumb ή ενα μοτερ 1,8 16ν απο Xantia II (που ειναι λιγο καλυτερο στο θεμα του λαδιου :thumb , και μαλλον θα εχει και λιγοτερα χιλιομετρα) που εχει και 27 αλογα παραπανω απο το αντιστοιχο 1,8 8ν, πετα και ενα σετ εξατμισης ελευθερης με σιγαστηρα :thumb (για λιγοτερο θορυβο, σχεδον μαμα με την αποδοση της ελευθερης σχεδον) και θα εισαι κοντα στα 125 αλογα. :guns
Αν θες παραπανω.....βαλε τουρμπο :guns :angry και εισαι ΟΚ. :nos :wrc :shift

Τι τουρμπο παιρνει το xantia??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Σεπ 2009, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Για "ευθυμια" το ανεφερα...... Μονο τα 2.0 TurboCT ειχαν.....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απο 1800cc 8v σε 2000cc 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Σεπ 2009, 15:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Παρεπιπτοντως στο ΟΔΔΥ αυτην την στιγμη πωλειται παροπλισμενο περιπολικο Xantia 2.0 8v Turbo CT 165hp για ανταλλακτικα για 200€... :razz
Αλλα δεν ξερω ποσα χιλιομετρα εχει... :scratch

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

XANTIA 2000CC 16V
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
xsara vts 2000cc
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
iat sensor σε 2000cc c5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 0
Citroen C5 2006 2000cc Exclusive
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: MAKRY...MALLIS
Απαντήσεις: 24
citroen c5 /2000cc/2009
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 31
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια