Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Άρης
|
Θέμα δημοσίευσης: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 19:48 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Ιαν 2011, 21:47 Δημοσιεύσεις: 23
|
Πρόσφατα αποκτήθηκε στην οικογένεια μία Xantia ΙΙ . Μοντέλο 2000, με ~198.000km πλέον. Έγινε ένα γερό βασικό σέρβις και βρισκόμαστε στη φάση που εντοπίζουμε θεματάκια. Τα δύο τελευταία είναι: η κυλίδα από λάδι ή lhm ( εγώ νομίζω ότι είχα δει lhm, υπάρχει ενδεχόμενο να είναι και λάδι ωστόσο :/) που βρίσκουμε στο πάρκινγκ έπειτα από χρήση και ο δισταγμός στην εκκίνηση. Πρώτα πρώτα το σημείο που στάζει. Απέχει ακριβώς 50cm από τον μπροστά δεξί τροχό, στο νοητό άξονα που ενώνει του εμπρός τροχούς. Απλοϊκό σχεδιάγραμμα: Ανάρτηση στο πιο ψηλό σημείο και κινητήρας αναμμένος και τί να δω: Η μέτρηση έγινε υπό τις σωστές συνθήκες; Στο μάνουαλ είδα ότι σ΄αυτήν την κατάσταση συμπληρώνεις lhm, υπέθεσα ότι ομοίως βλέπεις τη στάθμη. Πληροφορήθηκα ότι είναι φυσιολογικό να είναι πάνω από το όριο όταν το έχεις στην ψηλή θέση, οπότε ξανακατέβηκα και άφησα τις αναρτήσεις στη κανονική θέση. Και να τί είδα: http://youtu.be/Z4jADRWFw6o?hd=1 Τώρα κάποιες σκόρπιες φώτοζ του αυτοκινήτου ( αααααν βοηθάνε) Αν ενδιαφέρει μπορώ να ανεβάσω σε καλή ανάλυση ότι θέλετε, δεχόμαστε παραγγελιές για φωτογράφηση. Το δεύτερο θέμα είναι στην εκκίνηση, στην αρχή δεν έδειχνε να κρατούσε ρελαντί αλλά πλέον ( βλ. βίντεο) δυσκολεύεται και να πάρει και μπροστά. Γι'αυτό το θέμα έχει μπει στα σχέδια ένα καθάρισμα στο βηματικό μοτέρ του ρελαντί και στην πεταλούδα. Και η μπαταρία δε νομίζω να είναι στα ντουζένια της πάντως. :S Θα μαζέψω και ότι αλλάξαμε/ φτιάξαμε και θα το ανεβάσω, νομίζω θα χρειαστεί. Αυτά για αρχή Φοβερό αυτοκινητάκι πάντως υ.γ. πάρτε και ένα ακόμα βιντεάκι με τη μηχανή αναμμένη. Βρε μήπως κάτι δεν ακούγεται καλά; http://youtu.be/q9bieo_9ZLM
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Απρ 2011, 23:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Σχετικα με το οτι δε κραταει ρελαντι και δυσκολευεται να παρει εμπρος ,κινησαι στη σωστη κατευθυνση και ετσι οπως το ακουσα στο video η μπαταρια μαλλον δεν ειναι και στα καλυτερα της..Επισης τη πεταλουδα καθαρισε την ετσι κι αλλιως καλα γιατι απ οτι ξερω καιει και λιγο παραπανω απ οτι πρεπει..Δε ξερω αν θα ηταν καλη ιδεα να κατεβει και να καθαριστει και οχι απλα με ενα σπρει.. Το αμαξι του billara αγοραστηκε με 150.000km και εκαιγε σα 2λιτρο turbo της εποχης..Αρκουδες βρηκαν στη πεταλουδα.. και φυσικα εστρωσε.. Μπουζι σε τι κατασταση ειναι, τα αλλαξες? Αντε ρε billara που εισαι..περιμενει το παιδι..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ 2011, 10:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Η σταθμη σου ειναι καλη, ισως εχει και 200ml παραπανω. Να αλλαξετε LHM και να καθαρισετε τα φιλτρα επειγοντως. Καθαρισμα πεταλουδας, με αφαιρεση της, λυσημο της πληρως, και καθαρισμα τρυπας ρελαντι ακι κωνικου στο μποτερακι ρελαντι, και καθαρισμα και των υποπιεσεων της που ρουφαει αναθυμιασεις βενζινης και λαδιων. Η εκκινηση φαινεται ελαφρως σαν μπουκωμενη ή διστακτικη. Ισως ειναι μπαταρια. Αλλα καθαριστε πρωτα πεταλουδα και μετα βλεπετε. Ενα τεστ για την μπαταρια ειναι να βαλεις καλωδια απο αλλο και να δοκιμασεις αν παιρνει ευκολοτερα. Αν ναι, τοτε μπαταρια. Καλο ειναι να καθαρισετε και μπεκ βενζινης, γιατι θα του κανουν καλο, επειδη τα μπεκ ψεκαζουν 2 βελονες ανα μπεκ, 1μπεκ ανα 2 βαλβιδες, αρα μια βελονα βενζινης ανα βαλβιδα. Αν ψεκαζει λαθος και το κανει νεφος, ψεκαζει αλλου για αλλου... Οσο για το ρελαντι, αν πευτει περιεργα, σαν να κανει σκαλοπατια, και οχι σιγα σιγα με πολυ μικρα "βηματα" αν δεν στρωσει με καθαρισμα της τρυπας του μοτερ ρελαντι, ισως χρειαστει αντικατασταση το μοτερακι. Κοστος περιπου 70 ευρω καινουριο (οχι απο αντιπροσωπεια) magentti marelli. Το ρελαντι παντως ειναι κανονικο για κρυο μοτερ. Ετσι δουλευει και το δικο μου. Μετα πευτει κατω απο 1000, και κραταει περιπου 850-900rpm. Αν δεν πευτει και παραμενει στο ιδιο σημειο, τοτε δεν δουλευει ο αισθητηρας θερμοκρασιας του νερου που βλεπει ο εγκεφαλος (γαλαζια φυσα στον θερμοστατη). Ειναι εκει που ειναι ο σωληνας που παει προς το ψυγειο, πανω σε ενα αλουμινενιο που ειναι υπερ-κοντα στο μοτερ. Η πρασσινη ειναι το οργανο θερμοκρασιας του πινακα, και η καφε ειναι του εγκεφαλου βεντιλατερ. Αν δεν εχει αλλαξει θερμοστατη, προληπτικα αλλαξτε τον, γιατι σιγουρα θα εχε κλωτσισει το λαστηχο του μεσα, ακι αλαλξτε και την γωνια του θερμοστατη την πλαστικη, εχει περιπου 15 ευρω καινουρια. Επισης οπως εχετε αφαιρεσει την πεταλουδα, δινει χερι για να βγαλετε και τον map sensor (ειναι ακριβως απο κατω απο την εισαγωγη, φαινεται πολυ καθαρα να βγαλετε την πεταλουδα) εχει μια 10mm βιδα, και αφαιρεστε τον, καθαριστε τον και μετα ξανα επανω. Αν σας κανει περιεργα ρεταρισματα στις ανηφορες, ακομα και μετα απο αυτα, και εντονα, αλλαξτε τις 4 πιπες του πολλαπλασιαστη, εχουν κανα 30-40αρι καινουριες. Επισης ελεγξτε και το μοτερακι ρελαντι γιατι και αυτο ισως κολλαει και κανει κολπα. Οι σφαιρες ειναι με μαυρο μαρακδορο η βαλβιδα τους, αρα μαλλον ειναι ξαναγεμισμενες, ακιδ εν μπορω να δω αν ειναι και γνησιες... Αλλιως IFHS με 150 ευρω 6αδα και εισαι κομπλε. Ο διπλος σωληνας που πει στο ψυγειο της θερμανσης σιγουρα δεν εχιε αλαλχτει τα τελευταια 4 χρονια, αφου εχει βγει νεο μοντελο, με μονωσεις μεταλλικες στα λαστηχενια κομματια, αν και δνε χαλαν απο αυτο, αλλα σπαει το πλαστικο πανω πανω που παει στο ψυγειο της καμπινας. ΠΡΟΣΟΧΗ πολυ σε αυτο, αν δεν εχει αλλαχτει ειναι το πρωτο πραγμα μαζι με τον θερμοστατη που εχετε να αλλαξετε. Κοστος σωληνα περιπου 50-70 ευρω. Επισης δειτε και τα top mount της αναρτησης, αυτα τα λαστηχενια μαυρα πραγματα που βιδωνουν οι εμπρος σφαιρες. Αν δεν εχουν αλαχτει, ελεγξτε τα αν εχουν αρχισει να κοβονται, αλλιως αν οχι το πολυ του χρονου αντικατασταση.Παντως ειναι του 2000 γιατι εχει τον τελευταιο πινακα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Άρης
|
|
|
|
|
Άρης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ 2011, 17:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Ιαν 2011, 21:47 Δημοσιεύσεις: 23
|
Ευχαριστώ Βασίλη, Χρήστο, Πάνο!! Στα γρήγορα προσθέτω για τα δικά μου και μόλις βρω χρόνο ξαναδιαβάζω τα δικά σας με προσοχή και σχολιάζω: Τί αλλάχτηκε: Λάδια ~5lt total 10-40 φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρος φίλτρο βενζίνης 2 φυσούνες κρεμαγιέρας 2 συνεμπλόκ ψαλιδιών ( τα πίσω) τακάκια εμπρός ( valeo πράσινα) 2 σφαίρες πίσω αυθεντικές καινούριες ( είχανε σπάσει οι άλλες) ( αν δεν κάνω λάθος χρέωσε 50 τη μία) Γέμισμα στις εμπρός 2 ( οι οποίες νομίζω ότι δεν είναι αυθεντικές) Γέμισμα και στην εμπρός μεσαία και 1 μεταχειρισμένη πίσω μεσαία ( αυτές νομίζω είναι αυθεντικές) Επίσης βρέθηκαν 2 πίσω προσκέφαλα που έλειπαν και 2 χειρολαβές ( πάνω από τα παράθυρα) που επίσης έλειπαν. Μεταχειρισμένα. Στερεώθηκε το αριστερό προβολάκι και άλλου είδους τέτοια ψιλοπράγματα. τα παραπάνω: 600€ με αποδείξεις εργασίας/ ανταλλακτικών Αλλαγή υγρών lhm. Καθάρισμα φιλτράκια ( χρειαζότανε!!) 1lt total 10-40 ( έτσι να υπάρχει) τα παραπάνω: 80€ Τί έχει προγραμματιστεί να αλλαχτεί στις 200k Ιμάντας. Βασικά 2 δεν είναι; ( Κόστος;) Top mounts ( γύρω στα 400;) Λάστιχα ( θα δώσω μάχη για PremiumContact2, έναντι των EnergySaver που θέλει ο φάδα/ Να κρατήσουμε την 195/60 ή να μείνουμε στη "μαμά" 185/65;) Ίίίσως μπαταρία ( ποια και πόσο;) Μπουζί ( επίσης ποια και πόσο;) Σκεφτόμαστε επίσης για να πάμε στην αντιπροσωπία να παραγγείλουμε ένα κλειδί, γιατί ο τηλεχειρισμός έχει χαλάσει. Κόστος πριν από κάμποσα χρόνια νομίζω 70ε. Νομίζω χρειάζεται και ένας κωδικός, τον οποίο δεν έχουμε. Χμ Επίσης πρέπει κάτι να κάνω με το ηχοσύστημα: Κουνιέται από τη θέση του. ( μάλλον έχει σπασμένα "αυτάκια", γιατί βγαίνει απλά τραβώντας το, χωρίς εξωλκείς/ είναι ένα aftermarket Pioneer/ το αυθεντικό ρ/κ μεταχειρισμένο σε εξαιρετική κατάσταση πουλιέται στα 100€ ( έλεος!)) Χάνει τις μνήμες όταν βγάλεις το κλειδί από τη μηχανή.
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Απρ 2011, 18:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Χανει τις μνημες, γαιτι κατι πατατα εχει κανει ο ηλεκτρολογος στην πλεξουδα του ραδιοφωνου. Ακομα και το μαμα χωρις κλειδι δουλευει κανονικα. Σφαιρες, μεγα λαθος το γεμισμα....και ειδικα μεταχειρισμενες. Γνωμη μου, βαλτε μαμα διασταση 185/65/15" και τα λεφτα που σωζετε, βαλτε σφαιρες IFHS καινουριες ετσω εμπρος ακι συσσωρευτη. Top mount εχουν περιπου 140-150 το ενα. Αν εχεις μαγκα μηχανικο, που τα παιρνει με εκπτωση, ισως τα βρεις και με 130 το ενα. Ρωτησε και εδω www.rpc.gr . Προληπτικα αλλαξτε και τα 2 μικρα σωληνακια των εμπρος μπουκαλων γιατι αν δεν αλαλχτουν ισως κοπου σε ελαχιστο καιρο ή την ημερα που βγαλετε τα top mount αφου αφαιρειται η μπουκαλα. Κοστος σωληνων 7-11 ευρω ο καθενας αναλογως μαγαζιου. Μπαταρια, καποια Varta/Renault/Bosch στα 55-60Ah. Εγω εδω βρηκα Varta και Renault μπαταριες των 56Ah με 63 ευρω. Εκει δεν ξερω... Σε μαγαζι πιο πανω απο αυτο ειχαν 75+ ευρω...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Άρης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 17:38 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Ιαν 2011, 21:47 Δημοσιεύσεις: 23
|
Κατάλαβα, έγινε πατάτα με το γέμισμα. Το φανταζόμουν, αλλά δεν αποφάσιζα εγώ. Γιατί είναι λάθος ακριβώς; Πως εξηγείται; Θέλω να πω, οι σφαίρες είναι κατασκευασμένες να γεμίζονται ή όχι; Τέλοσπάντων, στο επόμενο σέρβις. Εσείς προτείνετε να αλλαχτούν τώρα; Εσείς αλλάζετε πακετάκι, έξι σφαίρες 150ε; ( καλό ακούγεται ) Εγώ για τις IFHS δεν ήξερα, ευχαριστώ. Πώς τις παραγγέλνουμε αυτές; Εννοείται ότι έχει γίνει λάθος και στην τοποθέτηση του ραδιοσιντί. Πρέπει να βρεθεί λύση, γιατί είναι κουραστικό, αλλά θα το αφήσουμε τελευταίο. Μάλλον θα πάμε σε άλλη πηγή και αντάπτορα για τα χειριστήρια. Εχμ βασίλη, τα 185/65 15 είναι πιο ακριβά από τα 190/60. Πηγαίνουν γύρω στα 95 το ένα έμαθα τόσο σε energysaver όσο και σε premiumcontact2. Πάνο: zxpanos έγραψε: οι κηλιδες που βλεπεις απο κατω ισως να ειναι τσιμουχα στροφαλου,καλο ειναι να γινει ελενχος χρονισμου γιατι οτι εχω λησει εγω ηταν στο γαμο του καραγκιοζη.καθαρισμα αρχικοποιηση συστηματων επισεις πρεπει να γινει ( θελει αλεξια) Για τί κόστος μιλάμε; Τί μπορεί να προκληθεί από κακό χρονισμό. zxpanos έγραψε: στο δευτερο βιντεο βγαινει κατι ασχετο Doh! To κανονικό λινκ είναι αυτό ( καλά, δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο): http://www.youtube.com/watch?v=bmeizjKqcXkΤα έβαλα σε μία λίστα ό,τι προτείνεται για αλλαγή: ( κόκκινα είναι αυτά που θα αλλάζαμε ούτως ή άλλως) Σφαίρες IHFS 6x ( 150e) Συσσωρευτής ( ??e) Μπουζί ( ποια; ) ( ??e) Top mounts 2x ( 300e)Μικρά σωληνάκια μπουκαλών 2x ( 20e) Μπαταρία ( έψαξα και δε βρήκα σε καλή τιμή/ βρἠκα εδὠ, αλλά πρέπει να δω πόσο θα μου βγεί συνολικά ( οι τιμές είναι χωρίς φπα)/ οι exide μας αρέσουν;/ κοίταξα και σε praktiker, leroy merlin καθώς είμασταν για άλλη δουλειά και είδα ότι varta 60άρες έπαιζαν στα 85+) ( 65e)Ιμάντες ( 160e) Ίσως: Aντλία ( ποια αντλία είναι αυτή ακριβώς;) ( ??e) Λάστιχα: PremiumContact2 ( 320- 380e)Καθαρισμα πεταλουδας> καθαρισμα τρυπας ρελαντι και κωνικου στο μοτερακι ρελαντι> καθαρισμα των υποπιεσεων της που ρουφαει αναθυμιασεις βενζινης και λαδιων> καθαρισμός map sensor (ειναι ακριβως απο κατω απο την εισαγωγη, φαινεται πολυ καθαρα να βγαλετε την πεταλουδα) εχει μια 10mm βιδα, και αφαιρεστε τον, καθαριστε τον και μετα ξανα επανω. ( ??e) Καθαρισμός μπεκ βενζίνης ( ??e) Αισθητηρας θερμοκρασιας του νερου που βλεπει ο εγκεφαλος (γαλαζια φυσα στον θερμοστατη). Ειναι εκει που ειναι ο σωληνας που παει προς το ψυγειο, πανω σε ενα αλουμινενιο που ειναι υπερ-κοντα στο μοτερ. Η πρασσινη ειναι το οργανο θερμοκρασιας του πινακα, και η καφε ειναι του εγκεφαλου βεντιλατερ. ( ??e) Θερμοστάτης ( ??e) Γωνία του θερμοστάτη, πλαστική ( 15e) Αν συνεχίζει ρετάρισμα: 4 πιπες του πολλαπλασιαστή ( 35e), έλεγχος στο μοτεράκι ρελαντί ( ??e) γιατι και αυτο ίσως κολλάει και κάνει κόλπα Διπλος σωληνας που παει στο ψυγειο της θερμανσης ( πρώτο πραγμα μαζι με τον θερμοστατη που εχετε να αλλαχτεί). ( 50-70e)
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Για τις βαλβιδες θερμοκρασιας του θερμοστατη καλο ειναι να ελεγθουν ι παραμετροι που βλεπει ο εγκεφαλος, δνε ειναι αναγκαιο να αλλαχτουν ντε και καλα. Καθαρισμα πεταλουδας-map κανονικα δεν παιρνουν πανω απο 40 ευρω περιπου... Θερμοστατης απο ~15-25 ευρω αναλογως καταστηματαρχη... Καθαρισμα μπεκ καυσιμου, πειρπου 30-40 ευρω. Μπουζι, εχουν απο 2 ευρω το ενα εως 4 αναλογως καταστηματος. Μοτερακι ρελαντι, εχει περιπου στο 50-70αρι αναλογως καταστηματος. Δες και τον συντοπιτη σου www.rpc.gr
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Άρης
|
|
|
|
|
Άρης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 18:09 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Ιαν 2011, 21:47 Δημοσιεύσεις: 23
|
Ωραία! Oι υπόλοιπες ( δισσεκατομύρια ) ερωτήσεις μου θα απαντηθούν; Προτείνω quote και απάντηση πάνω στην ερώτηση, κατευθείαν Τα πιο σημαντικά έχουν απαντηθεί βέβαια. Όπως και να 'χει, ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστική πληροφόρηση!
|
|
|
|
|
Άρης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 21:43 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Ιαν 2011, 21:47 Δημοσιεύσεις: 23
|
Roger that Το μεγάλο σέρβις ιμάντες/top mounts κ.λπ. κανονίστηκε μετά την εξεταστική μου, ώστε να είμαι παρόν να το ξεψαχνίσουμε λίγο το θέμα Από βδομάδα ανεβαίνει θεσ για να αλλαχτούν μπουζί/καθαρισμός πεταλούδας και θα αγοραστεί και η μπαταρία να είναι standby. Σ'αυτό δε θα είμαι παρόν.
|
|
|
|
|
Άρης
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Έλεγχοι και μάζεμα σε Xantia II 1.8 Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2011, 06:16 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Ιαν 2011, 21:47 Δημοσιεύσεις: 23
|
Γράφω πέμπτη πρόοδο μηχανική ρευστών, παρασκευή οπτική ενώ παραδίδω και την ίδια μέρα ασκήσεις φυσ. μεταλλουργίας :help.. O πατέρας θα ανέβει τετάρτη. Το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι να του πω να πάει στο μηχανικό το Σάββατο . Αν και εγώ άυπνος θα είμαι όπως το κόβω.., οπότε ψιλοαδύνατο. Είναι σημαντικό να είναι κάποιος πάνω από το κεφάλι του όμως ρε πούcτη, έχεις δίκιο.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|