Συγγραφέας |
Μήνυμα |
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 11:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Εσενα τι, ειναι σκληρο ή παραγεμισμενο; Αν ειναι παραγεμισμενο, κακο δνε κανεις, αλλα ξαναλεω, λογικα θα πρεπει στο κανονικο υψος που η σταθμη ειναι υπερβολικα ψηλα, να σου ξερνα υγρα το δοχειο.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 16:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Λοιπόν Βασίλη έβγαλα σήμερα μερικά υγρά και πλέον το αυτοκίνητο ήρθε λίγο στα ίσια του. Στα κοψίματα του δρόμου σχεδόν δεν ακούγεται, αλλά στις μεγάλες λακούβες συνεχίζει όπως πρώτα... Επίσης όταν περνάω απο μάτια γάτας δεν χτυπάει καθόλου(!) ενώ πρώτα χτύπαγε αρκετά!! ΥΓ: Έβγαλα με τη σύριγγα 500ml μέχρι το κίτρινο καπελάκι να έρθει στη σωστή θέση. Πόσο του είχανε ρίξει μέσα; edit: Eπίσης παρατήρησα και κάτι περίεργο. Στην αρχή τα LHM που τράβαγα απο την πάνω μεριά ήταν "σκληρά". Δηλαδή η σύριγγα τα τράβαγε και να έβγαζε με δυσκολία. Πολύ παχύρευστα. Όσο όμως έβγαζα, τόσο πιο λεπτόρευστα γίνονταν. Και ειδικά στις 3-4 τελευταίες φορές που έβγαλα, ήταν πολύ λεπτά. (Το αυτοκίνητο πριν ξεκινήσω να βγάζω το είχα και δούλευε 10 λεπτά περίπου, και έβγαλα τα 500ml μέσα σε 5-6 λεπτά)
_________________
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 20:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Αγορι, θελει LHM Καινουρια, και καθαρα. Γιατι ποιος ξερει πως του τα αντικαθιστουν και τι του εχουν κανει και κοπανα.... Επειγοντως αντικατασταση LHM, καθαρισμα δοχειου, φιλτρων δοχειου, εξαερωση φρενων και βολτα. Επειγοντως. Αν και αθ σου ελεγα καλυτερα προήπτικα, ενα περασμα με βενζινη ανσηκωμα 2-3 φορες στην προτελευταια σκαλα (οχι τερμα πανω, γιατι παει σε φουλ πιεση με βενζινη) και μετα LHM TOTAL θα ελεγα εγω, οχι Bendix, γιατι τα Total ειναι ελαφρως πιο λεπτορευστα. Αλλιως να φοβασια την βενζινη, τοτε βαλε καθαριστικο υδραυλικων αναρτησης της Yacco για 2000 χιλιομετρα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 10:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Tωρα για καθάρισμα βασίλη λίγο δύσκολο, καθώς θα πρεπει να τρέχω στα συνεργεία Και για να αδειάσει όλο θα πρεπει να βγούν οι σφαίρες; Γιατί κάπου είδα για τη βίδα που την ξεβιδώνεις λέει 1 στροφή, την τραβάς, και σου φέρνει όλα τα υγρά πίσω στο δοχείο... Αλλιώς θα γίνει στο επόμενο σέρβις... Επίσης θέλω να κοιτάξω και την κατάσταση των 2 φίλτρων (αν και στο συνεργείο ξέρω οτι σε κάθε σέρβις τα ελέγχουν/καθαρίζουν). Πρεπει να αποσυμπιεστεί πρώτα το κύκλωμα ή μπορώ να βγάλω το καπάκι του δοχείου όπως είναι;
_________________
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 11:38 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Κατεβασε το τερμα κατω και βγαλτα!!!! billaras έγραψε: Αγορι, θελει LHM Καινουρια, και καθαρα. Γιατι ποιος ξερει πως του τα αντικαθιστουν και τι του εχουν κανει και κοπανα.... Επειγοντως αντικατασταση LHM, καθαρισμα δοχειου, φιλτρων δοχειου, εξαερωση φρενων και βολτα. Επειγοντως. Αν και αθ σου ελεγα καλυτερα προήπτικα, ενα περασμα με βενζινη ανσηκωμα 2-3 φορες στην προτελευταια σκαλα (οχι τερμα πανω, γιατι παει σε φουλ πιεση με βενζινη) και μετα LHM TOTAL θα ελεγα εγω, οχι Bendix, γιατι τα Total ειναι ελαφρως πιο λεπτορευστα. Αλλιως να φοβασια την βενζινη, τοτε βαλε καθαριστικο υδραυλικων αναρτησης της Yacco για 2000 χιλιομετρα. Billara με βενζινη τα κανουν στα συνεργεια,αλλα αν τους ρωτησεις τι προβληματα θα εχεις μετα δεν σε απαντουν,οπως δεν αναλαμβανουν και την ευθήνη για οτι προκειψει απο αυτη την εργασια (διαρροες κτλ).Οταν ρωτησα αν ειναι ο σωστος τροπος αυτος,η απαντηση ηταν οτι ο σωστοτερος ειναι να χρεωθω 1,5 λιτρο LHM ακομη και να το ξεπληνουν με καινουρια LHM. Ακολουθοντας την 2η μεθοδο δεν ειχα ποτε ουτε διαρροες ουτε και δυσλειτουργιας της αναρτησεις ουτε στο GS ουτε στο Xantia οσο τα κρατησα!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 12:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Βασιλ, υπαρχει ενα θεμα. Ναι και εγω ειμαι εναντιον της βενζινης, μονο που σε μερικα συνεργεια βαζαν πετρελαιο, που ηταν χειροτερο και ναι τοτε εβγαζαν προβληματα. Οσο για την βενζινη το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις και LHM μεσα ωστε να υπαρχει και λαδι για να μην ειναι μονο βενζινη. Το LHM απο μονο του δεν καθαριζει, απλα ξεπλενει ελαφρτα τα παλια LHM δεν βγαζει ομως τις μαυριλες και τα κατακαθια. Αρα το καλυτερο ειναι το καθαριστικο κυκλωματος, αλλιως 1-2 λιτρα LHM και το υπολοιπο βενζινη.
Γιαννη, οσο για το αμαξι, τι να σου πω. Αν μπορουσε ςκαμια φορα που θα ανεβαινες Αθηνα, να το δουμε, θα ητνα το καλυτερο. Αλλιως δνε ξερω κατα ποσο κανουν σωστη δουλεια στο συνεργειο....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 13:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Το κακό είναι οτι δεν ανεβαίνω συχνά, και όταν ανεβαίνω συνήθως είναι με το C4 και για δουλειά. Στο συνεργείο κάνουν καλή δουλειά (σε σχέση με άλλα συνεργεία. Π.χ. στα μικρά σέρβις καθαρίζουν πεταλούδα, φυσάνε το φίλτρο αερα, καθαρίζουν μπροστά-πίσω φρένα με σπρέυ κλπ. Δεν κάνουν απλά "λάδια-φίλτρο"). Απλά είναι κάποιες λεπτομέριες που ξεφεύγουν... Θα κοιτάξω και τα φίλτρα και θα ενημερώσω
_________________
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 20:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
γιαννη μηγαινε στο αντιστοιχο ποστ που εχω βαλει για το xantia 1600 mod 1999 και κοιτα να δεις τι γινετε με τα φιλτρα οταν τα καθαρισα με αντιστοιχες φωτο........
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
xantiakias
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 07:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43 Δημοσιεύσεις: 325 Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
|
εψαξα και γω αυτο που λες αλλα δε το βρηκα...μπορεις να δωσεις λινκ?
ακομη αδειασμα λαδιων τελειως πως γινεται?ειναι κατι που μπορει να γινει απο καποιον εκτος συνεργειου?υπάρχει κάποιου ειδους τάπα?
αφαιρεσα και γω υγρα σημερα και περιμενω να δω τη διαφορα στην οδηγηση...παντως ηταν αρκετα μαυρα και θα μπω στη διαδικασια καθαρισματος φιλτρων οπως εχει περιγραφει στο φορουμ...
επειδη με την αναζητηση στο φορουμ δεν ειχα ικανοποιητικα αποτελεσματα οπως ξερει καποιο ποστ με την αφαιρεση δοχειου φιλτρων κτλ και αδειασμα υγρων τελειως θα με βοηθουσε....την εξαερωση την εχει περιγραψει ο μπιλαρας αλλα προτεινεται για θεμα μη καταστροφης του λαδιου ή για θεμα καλύτερης απόκρισης?
_________________ XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ
http://venzinigr.mobistuff.net/
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 09:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Εδω ειναι οι φωτογραφιες του Μανωλη. http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... 4&start=15Αγορι αν το μαθαινα νωριτερα, θα σου ελεγα να κανονιζαμε για την συγκεκριμμενη δουλεια να σε βοηθουσα. Θελει βασικα υπομονη και χωρο. Καλο θα ηταν να αφαιρεσεις το δοχειο απο την θεση του, αρα θα χρειαστει αν αφαιρεσεις προσεκτικα τα σωληνακια απο πανω, βγαζοντας τους σφυχτηρες τους, και βγαζοντας τα με προσοχη με μυτοτσιμπιδο (σπρωχνοντας τα). Μετα βγαζεις και το μεγαλο ελασμα που κρατα τις αναρροφησεις στο δοχειο, και βγαζεις τις 2 10mm βιδες του πισω μερους και τις επαφες του φλοτερ σταθμης. Και τραβας καθετα με λιγη δυναμη το δοχειο να ξεκουμπωσει απο το ελαστικο σφηνωμα του.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Τελευταία επεξεργασία από billaras και Παρ 29 Ιούλ 2011, 18:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
xantiakias
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43 Δημοσιεύσεις: 325 Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
|
billaras έγραψε: Αγορι, θελει LHM Καινουρια, και καθαρα. Γιατι ποιος ξερει πως του τα αντικαθιστουν και τι του εχουν κανει και κοπανα.... Επειγοντως αντικατασταση LHM, καθαρισμα δοχειου, φιλτρων δοχειου, εξαερωση φρενων και βολτα. Επειγοντως. Αν και αθ σου ελεγα καλυτερα προήπτικα, ενα περασμα με βενζινη ανσηκωμα 2-3 φορες στην προτελευταια σκαλα (οχι τερμα πανω, γιατι παει σε φουλ πιεση με βενζινη) και μετα LHM TOTAL θα ελεγα εγω, οχι Bendix, γιατι τα Total ειναι ελαφρως πιο λεπτορευστα. Αλλιως να φοβασια την βενζινη, τοτε βαλε καθαριστικο υδραυλικων αναρτησης της Yacco για 2000 χιλιομετρα. αν αναφερεσαι σε μενα...διαλεξε...Αθην Η Πάτρα?
_________________ XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ
http://venzinigr.mobistuff.net/
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|