Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εσενα τι, ειναι σκληρο ή παραγεμισμενο;
Αν ειναι παραγεμισμενο, κακο δνε κανεις, αλλα ξαναλεω, λογικα θα πρεπει στο κανονικο υψος που η σταθμη ειναι υπερβολικα ψηλα, να σου ξερνα υγρα το δοχειο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Λοιπόν Βασίλη έβγαλα σήμερα μερικά υγρά και πλέον το αυτοκίνητο ήρθε λίγο στα ίσια του. Στα κοψίματα του δρόμου σχεδόν δεν ακούγεται, αλλά στις μεγάλες λακούβες συνεχίζει όπως πρώτα...
Επίσης όταν περνάω απο μάτια γάτας δεν χτυπάει καθόλου(!) ενώ πρώτα χτύπαγε αρκετά!! :mrgreen

ΥΓ: Έβγαλα με τη σύριγγα 500ml μέχρι το κίτρινο καπελάκι να έρθει στη σωστή θέση. Πόσο του είχανε ρίξει μέσα; :suspi


edit:
Eπίσης παρατήρησα και κάτι περίεργο. Στην αρχή τα LHM που τράβαγα απο την πάνω μεριά ήταν "σκληρά". Δηλαδή η σύριγγα τα τράβαγε και να έβγαζε με δυσκολία. Πολύ παχύρευστα.
Όσο όμως έβγαζα, τόσο πιο λεπτόρευστα γίνονταν. Και ειδικά στις 3-4 τελευταίες φορές που έβγαλα, ήταν πολύ λεπτά. :scratch (Το αυτοκίνητο πριν ξεκινήσω να βγάζω το είχα και δούλευε 10 λεπτά περίπου, και έβγαλα τα 500ml μέσα σε 5-6 λεπτά)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αγορι, θελει LHM Καινουρια, και καθαρα. Γιατι ποιος ξερει πως του τα αντικαθιστουν και τι του εχουν κανει και κοπανα....
Επειγοντως αντικατασταση LHM, καθαρισμα δοχειου, φιλτρων δοχειου, εξαερωση φρενων και βολτα. Επειγοντως.
Αν και αθ σου ελεγα καλυτερα προήπτικα, ενα περασμα με βενζινη ανσηκωμα 2-3 φορες στην προτελευταια σκαλα (οχι τερμα πανω, γιατι παει σε φουλ πιεση με βενζινη) και μετα LHM TOTAL θα ελεγα εγω, οχι Bendix, γιατι τα Total ειναι ελαφρως πιο λεπτορευστα. Αλλιως να φοβασια την βενζινη, τοτε βαλε καθαριστικο υδραυλικων αναρτησης της Yacco για 2000 χιλιομετρα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Tωρα για καθάρισμα βασίλη λίγο δύσκολο, καθώς θα πρεπει να τρέχω στα συνεργεία :cry Και για να αδειάσει όλο θα πρεπει να βγούν οι σφαίρες; Γιατί κάπου είδα για τη βίδα που την ξεβιδώνεις λέει 1 στροφή, την τραβάς, και σου φέρνει όλα τα υγρά πίσω στο δοχείο... Αλλιώς θα γίνει στο επόμενο σέρβις...

Επίσης θέλω να κοιτάξω και την κατάσταση των 2 φίλτρων (αν και στο συνεργείο ξέρω οτι σε κάθε σέρβις τα ελέγχουν/καθαρίζουν). Πρεπει να αποσυμπιεστεί πρώτα το κύκλωμα ή μπορώ να βγάλω το καπάκι του δοχείου όπως είναι;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 11:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Κατεβασε το τερμα κατω και βγαλτα!!!!

billaras έγραψε:
Αγορι, θελει LHM Καινουρια, και καθαρα. Γιατι ποιος ξερει πως του τα αντικαθιστουν και τι του εχουν κανει και κοπανα....
Επειγοντως αντικατασταση LHM, καθαρισμα δοχειου, φιλτρων δοχειου, εξαερωση φρενων και βολτα. Επειγοντως.
Αν και αθ σου ελεγα καλυτερα προήπτικα, ενα περασμα με βενζινη ανσηκωμα 2-3 φορες στην προτελευταια σκαλα (οχι τερμα πανω, γιατι παει σε φουλ πιεση με βενζινη) και μετα LHM TOTAL θα ελεγα εγω, οχι Bendix, γιατι τα Total ειναι ελαφρως πιο λεπτορευστα. Αλλιως να φοβασια την βενζινη, τοτε βαλε καθαριστικο υδραυλικων αναρτησης της Yacco για 2000 χιλιομετρα.


Billara με βενζινη τα κανουν στα συνεργεια,αλλα αν τους ρωτησεις τι προβληματα θα εχεις μετα δεν σε απαντουν,οπως δεν αναλαμβανουν και την ευθήνη για οτι προκειψει απο αυτη την εργασια (διαρροες κτλ).Οταν ρωτησα αν ειναι ο σωστος τροπος αυτος,η απαντηση ηταν οτι ο σωστοτερος ειναι να χρεωθω 1,5 λιτρο LHM ακομη και να το ξεπληνουν με καινουρια LHM.
Ακολουθοντας την 2η μεθοδο δεν ειχα ποτε ουτε διαρροες ουτε και δυσλειτουργιας της αναρτησεις ουτε στο GS ουτε στο Xantia οσο τα κρατησα!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Βασιλ, υπαρχει ενα θεμα. Ναι και εγω ειμαι εναντιον της βενζινης, μονο που σε μερικα συνεργεια βαζαν πετρελαιο, που ηταν χειροτερο και ναι τοτε εβγαζαν προβληματα.
Οσο για την βενζινη το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να βαλεις και LHM μεσα ωστε να υπαρχει και λαδι για να μην ειναι μονο βενζινη. Το LHM απο μονο του δεν καθαριζει, απλα ξεπλενει ελαφρτα τα παλια LHM δεν βγαζει ομως τις μαυριλες και τα κατακαθια.
Αρα το καλυτερο ειναι το καθαριστικο κυκλωματος, αλλιως 1-2 λιτρα LHM και το υπολοιπο βενζινη.


Γιαννη, οσο για το αμαξι, τι να σου πω. Αν μπορουσε ςκαμια φορα που θα ανεβαινες Αθηνα, να το δουμε, θα ητνα το καλυτερο. Αλλιως δνε ξερω κατα ποσο κανουν σωστη δουλεια στο συνεργειο....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Το κακό είναι οτι δεν ανεβαίνω συχνά, και όταν ανεβαίνω συνήθως είναι με το C4 και για δουλειά. Στο συνεργείο κάνουν καλή δουλειά (σε σχέση με άλλα συνεργεία. Π.χ. στα μικρά σέρβις καθαρίζουν πεταλούδα, φυσάνε το φίλτρο αερα, καθαρίζουν μπροστά-πίσω φρένα με σπρέυ κλπ. Δεν κάνουν απλά "λάδια-φίλτρο").
Απλά είναι κάποιες λεπτομέριες που ξεφεύγουν...

Θα κοιτάξω και τα φίλτρα και θα ενημερώσω :salute

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι πες μας Γιαννακη. :)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
γιαννη μηγαινε στο αντιστοιχο ποστ που εχω βαλει για το xantia 1600 mod 1999 και κοιτα να δεις τι γινετε με τα φιλτρα οταν τα καθαρισα με αντιστοιχες φωτο........

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 01:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Α ωραία, τα είδα :thumb

;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 07:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
εψαξα και γω αυτο που λες αλλα δε το βρηκα...μπορεις να δωσεις λινκ?

ακομη αδειασμα λαδιων τελειως πως γινεται?ειναι κατι που μπορει να γινει απο καποιον εκτος συνεργειου?υπάρχει κάποιου ειδους τάπα?

αφαιρεσα και γω υγρα σημερα και περιμενω να δω τη διαφορα στην οδηγηση...παντως ηταν αρκετα μαυρα και θα μπω στη διαδικασια καθαρισματος φιλτρων οπως εχει περιγραφει στο φορουμ...

επειδη με την αναζητηση στο φορουμ δεν ειχα ικανοποιητικα αποτελεσματα οπως ξερει καποιο ποστ με την αφαιρεση δοχειου φιλτρων κτλ και αδειασμα υγρων τελειως θα με βοηθουσε....την εξαερωση την εχει περιγραψει ο μπιλαρας αλλα προτεινεται για θεμα μη καταστροφης του λαδιου ή για θεμα καλύτερης απόκρισης?

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εδω ειναι οι φωτογραφιες του Μανωλη. http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... 4&start=15

Αγορι αν το μαθαινα νωριτερα, θα σου ελεγα να κανονιζαμε για την συγκεκριμμενη δουλεια να σε βοηθουσα. Θελει βασικα υπομονη και χωρο. Καλο θα ηταν να αφαιρεσεις το δοχειο απο την θεση του, αρα θα χρειαστει αν αφαιρεσεις προσεκτικα τα σωληνακια απο πανω, βγαζοντας τους σφυχτηρες τους, και βγαζοντας τα με προσοχη με μυτοτσιμπιδο (σπρωχνοντας τα). Μετα βγαζεις και το μεγαλο ελασμα που κρατα τις αναρροφησεις στο δοχειο, και βγαζεις τις 2 10mm βιδες του πισω μερους και τις επαφες του φλοτερ σταθμης. Και τραβας καθετα με λιγη δυναμη το δοχειο να ξεκουμπωσει απο το ελαστικο σφηνωμα του.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Παρ 29 Ιούλ 2011, 18:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Βασιλη με πρόλαβες. Είχα έτοιμο το πόστ αλλά μετά είδα οτι είχες ήδη δώσει τη λύση :mrgreen

ΥΓ: Βρήκα και ανέβασα και τον επίσημο οδηγό http://www.greekcitroenclub.gr/stuff/In ... eioLHM.pdf Αν και πιστεύω οτι ο βασίλης κι ο μανώλης τα περιγράφουν καλύτερα :mrgreen :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
billaras έγραψε:
Αγορι, θελει LHM Καινουρια, και καθαρα. Γιατι ποιος ξερει πως του τα αντικαθιστουν και τι του εχουν κανει και κοπανα....
Επειγοντως αντικατασταση LHM, καθαρισμα δοχειου, φιλτρων δοχειου, εξαερωση φρενων και βολτα. Επειγοντως.
Αν και αθ σου ελεγα καλυτερα προήπτικα, ενα περασμα με βενζινη ανσηκωμα 2-3 φορες στην προτελευταια σκαλα (οχι τερμα πανω, γιατι παει σε φουλ πιεση με βενζινη) και μετα LHM TOTAL θα ελεγα εγω, οχι Bendix, γιατι τα Total ειναι ελαφρως πιο λεπτορευστα. Αλλιως να φοβασια την βενζινη, τοτε βαλε καθαριστικο υδραυλικων αναρτησης της Yacco για 2000 χιλιομετρα.



αν αναφερεσαι σε μενα...διαλεξε...Αθην Η Πάτρα?

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΣΤΑΘΜΗ LHM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ 2011, 13:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Για 'μένα πήγαινε αυτό!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 58 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα στην στάθμη λαδιών η!!!!!!!!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: trapezitis
Απαντήσεις: 32
σταθμη λαδιων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 15
Στάθμη ελαίου citroen c4 2008
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Costasonou
Απαντήσεις: 0
Στάθμη λαδιού σε καινούριο μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gr_diver
Απαντήσεις: 57
Σταθμη βενζινης σε 2.0 2006 δεν δουλευει
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ