Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 03:29 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 23:19
Δημοσιεύσεις: 14
ΠΑΙΔΙΆ ΠΩ Σ ΜΑΖΕΥΗ ΤΟ ΧΕΙΡΌΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΠΟΣΆ ΔΌΝΤΙΑ , ΕΞΑΈΡΩΣΗ ΚΆΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΈΡ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιούλ 2011, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το χειροφρενο ρυθμιζεται με τον ευκολο τροπο, πατωντας δυνατα τα φρενα, ακι τραβωντας 2-3 φορες προς τα πανω το χειροφρενο, ξανα αφηνουμε φρενα, παταμε και ξανατραβαμε.
Αν δεν πετυχει με αυτο, τοτε εχεις φαει παρα πολυ τα τακακια, και θελουν αλλαγη. Επιςσης μπορεις να ρεγουλατιστει απο κατω απο τα συρματοσχοινα στις εμπρος δαγκανες, αλλα αυτο το κανεις συνηθως μονο οταν αντικαθιστας συρματοσχοινο. Αν χαλαρωσει απο εκει χωρις λογο, ισως εχει αρχισει να κοβεται το συρμα.

Φυσικα με το μοτερ σε λειτουργια για την εξαερωση, αφου δεν ερχονται υγρα στις δαγκανες αν δεν ειναι ενεργο. Επισης δεν κανεις με τον τροπο που κανεις ενα συμβατικο αμαξι, δλδ πατημα συνεχεις κτλ κτλ....
Η διαδικασια υπαρχει αναλυτικα και την παραθετω και εδω απο την ενοτητα παρουσιασης του αυτοκινητου μου:

billaras έγραψε:
****Ο συγγραφεας του κειμενου δεν φερει ουδεμια ευθυνη αν τυχον καποιος δεν κανει σωστες κινησεις και τραυματιστει ή προκαλεσει ζημια στο αυτοκινητο του απο πτωση στην προσπαθεια του να εφαρμοσει τα γραφομενα αν πραγματικα δεν εχει εξοπλισμο, αν δεν εχει διαβασει πληρως το κειμενο, ή δεν παρει σωστα ή ελλειπη μετρα ασφαλειας για τον ιδιο ακι το αυτοκινητο του.****


Εξαερωση φρενων στα υδροπνευματικα με LHM επειδη το κυκλωμα φρενων εχει αμεση σχεση με την πιεση του υπολοιπου κυκλωματος της αναρτησης και σε μερικα και με το τιμονι (DS, SM, BX οσα ειχαν υδραυλικο τιμονι, CX, Xantia, XM) και σε μερικα και με το κιβωτιο (DS ημιαυτοματες και στις αμερικανικες οι αυτοματες, CX sematic, GS/GSA sematic, δεν θυμαμαι για τα SM :hmm ) ειναι μια περιεργη υποθεση, αν ακι πολυ πιο ευκολη να γινει σε σχεση με τα απλα συμβατικα αυτοκινητα.
Δλδ τι θελω να πω: τα υδροπνευματικα εχουν το καλο της μερικης συνδεσης των αναρτησεων τους ανα αξονα (οχι μονο μεσω αντιστρεπτικης εξωτερικης ή ραβδου στρεψης οπως γινεται στις αλλες αναρτησεις γενικα) αλλα ενονονται και ελαχιστα και εμπρος-πισω. ΑΝ δλδ το σηκωσεις απο την μια μερια στο κανονικο υψος ο μοχλος υψους (π.χ. αριστερη μερια) τοτε η βαλβιδα θα ελευθερωσει πιεση και θα πεσει το αμαξι για να πατησουν και οι υπολοιπες ροδες, ακομα και αν δουλευει ο κινητηρας. Το ιδιο γινεται και αν σηκωσεις εναν ολοκληρο αξονα (εμπρος ή πισω) στον αερα και παλι στο κανονικο υψος ο μοχλος υψους θα κανει το ιδιο. Γι αυτο θελει μεγαλη προσοχη οταν το αμαξι σηκωνεται σε γρυλους να μπαινουν γρυλοι ειτε ανα αξονα ειτε ανα πλευρα σιγουρα 2.
Επειδη γινεται αυτο, τοτε αν σηκωθει το αμαξι σε υψος πανω παο το κανονικο του, δεν "αισθανεται" τους αξονες και ετσι δνε προκειτε αν σταματησει ποτε η τρομπα ουτε ο συσσωρευτης να κανει το τακ. Αρα αν ειναι να σηκωθει οποιοσδηποτε αξονας ή ολο το αμαξι πανω απο το κανονικο του υψος (π.χ. σε αναβατωριο) πρεπει να σηκωθει στο τερμα πανω υψος μεσω του μοχλου ρυθμισης υψους.

Εξαερωση στα εμπρος φρενα, γινεται εν μερη οπως και στα συμβατικα: βαζουμε σωληνακι στον εξαερωτηρα, μεσα σε ενα δοχειο (δεν χρειαζεται ομως οπως στα συμβατικα να εχει υγρο μεσα :P γιατι δεν προκειτε να παρει αερα απο εκει) και πρεπει η τρομπα φρενου (διακοπτης φρενου ουσιαστικα ειναι) να ειναι ελαφρως πατημενος (οχι λιγο, οχι τερμα, μια μεση κατασταση) ειτε απο καποιον ανθρωπο ειτε απο κατι βαρυ (μαδερι, πυροσβεστηρα κτλ) σταθερα χωρις πρεσσαρισματα (ειπαμε δεν ειναι συμβατικο) σταθερα πατημενο και αν ανοιγουμε τον εξαερωτηρα της εκαστοτε δαγκανας για 1/4 περιπου της στροφης του και τον ανοιγοκλεινουμε ανα διαστηματα (αφαιρουμε λιγο λαδι και μετα κλεινουμε, αφηνουμε να σταματησει η τρομπα να τραβα και να ακουστει το χαρακτηριστικο τακ του συσσωρευτη και μετα παλι ανοιγουμε και παλι το ιδιο) μεχρι να βγει καθαρο LHM απο τον εξαερωτηρα.
Τα εμπρος φρενα μπορουν να εξαερωθουν και χωρις αναβατωριο, χωρις να αφαιρεθουν οι τροχοι (μονο στριβοντας τερμα το τιμονι στην πλευρα που ειμαστε καθε φορα).

Για τον πισω αξονα εχουμε οπως ειπαμε ηδη πατημενο το φρενο με κατι, και οπως και εμπρος ανοιγοκλεινουμε τον εξαερωτηρα οπως αναφερθηκε παραπανω χρις τρομπαρισματα.

Αν σηκωθει το αμαξι σε αλλο υψος απο το κανονικο του (ακομα και ενας τροχος) πρεπει να του δωσουμε την ψευδαισθηση οτι παταει σε ολους τους τροχους (π.χ. βαζοντας ενα μαδερι στον τροχο που σκαλιζουμε πισω ή εμπρος) ή αν σκαλιχουμε τον πισω αξονα, να βαλουμε και τους 2 βραχιονες πανω σε μαδερια για να αισθανεται και τους 2 (και φυσικα για δικη μας ασφαλεια παντα 2 γρυλους εναν ανα μερια ή 2 ροδες την μια πανω στην αλλη ανα μερια) αν τυχον συμβει οτιδηποτε να μην πεσει και το αμαξι κατω και να μην τραυματιστουμε.

Πρεπει αν αναφερω οτι οταν αντικαθιστανται οι πισω δισκοι, πρεπει να ξεβιδωθουν οι 2 οριζοντιες βιδες (νομιζω 17mm κεφαλιου η καθεμια) και ετσι χωριζεται και η πισω 2πιστονη δαγκανα στα 2, αρα μετα το δεσιμο της θα πρεπει να εξαερωθει ο πισω αξονας τουλαχιστον με τον προαναφερθεν τροπο.

Επισης καλο θα ηταν να αφαιρουμε απι τον εμπρος αξονα περιπου 150-200ml ανα τροχο περιπου και απο τον πισω 200-300ml ανα τροχο, ή σε αυτοκινητα με συστημα ABS και υδροπνευματικη, να αφαιρεθουν επιπλεον 100ml ανα τροχο περιπου, αφου το κυκλωμα ειναι ελαφρως μεγαλυτερο σε μηκος.
Δεν πρεπει να ξεχναμε οτι πρεπει οταν αφαιρουμε υγρο να προσθετουμε κι ολας στο δοχειο LHM, γιατι αν δεν εχει και πεσει η σταθμη αρκετα, τοτε θα φερει αερα ή δεν θα τραβαει καθολου υγρο η αντλια υψηλης πιεσης.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: παναγιωτης01
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 23:19
Δημοσιεύσεις: 14
φίλε σε ευχαριστώ και πάλι ήσουν πολύ κατατοπιστικός!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
billara
τo κειμενο που παρεθεσες που υπαρχει μεσας στο φορουμ πρωτοτυπο?

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τελευταιο ποστ εδω: viewtopic.php?f=151&t=6115&start=75 Γιατι; :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
απλα νομιζα οτι ειχες γραψει και αλλα πραγματα και ηθελα να το δω απο το να ρωταω συνεχεια...φιλε κινηττη εγκυκλοπαιδεια εισαι...εχεις συνεργειο στη Πατρα?

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι δεν εχω ακομα. Και φυσικα δεν θα ειμαι πατρα αν γινει. :)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
γιατι αυτο?

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 21:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Γιατι ποιο; :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 06:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Ιουν 2011, 11:43
Δημοσιεύσεις: 325
Τοποθεσία: Αθήνα-Πάτρα
γιατι οχι πατρα

_________________
XANTIA 1 1994 1.6 170000ΧΛΜ

http://venzinigr.mobistuff.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ XANTIA2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιούλ 2011, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Γιατι ηδη υπαρχουν καλοι με πολυ καλες τιμες. Και ηδη εχω κατι στο μυαλο μου για εν Αττικη. Δεν λεω τιποτε παραπανω. :P
:ot

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω xantiakias στις Τετ 27 Ιούλ 2011, 15:35.
Αιτία: οφφ τοπικ
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΡΥΘΜΙΣΗ ΡΕΛΑΝΤΙ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΗΣ
Απαντήσεις: 29
ΡΥΘΜΙΣΗ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
ρυθμιση τουρμπινας
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: gerolikos282
Απαντήσεις: 2
Ρυθμιση υψους καθισματος συνοδηγου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Octane
Απαντήσεις: 1
Ρύθμιση βαλβίδων saxo vts 1400 κάθε πόσα χιλιόμετρα κάνεις?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: zeon44
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron