Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 27 Οκτ 2020, 00:44 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 17:26 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σας... είμαι καινούργιος στο forum και έχω διαβάσει για παρόμοια προβλήματα από τα υπόλοιπα μέλη του forum. Έχουμε ένα Xantia μοντέλο 1997 το οποίο εμφανίζει σε τυχαίους χρόνους το εξής πρόβλημα:

- Κανονική εκκίνηση, αλλά ανεβοκατέβασμα των στροφών όσο είναι στο ρελαντί. Ενώ σε κανονική λειτουργία οι στροφές του κινητήρα παραμένουν στην περιοχή των 1000 στροφών (1100 - 1000 - 900...) ξαφνικά αν το αφήσεις μερικά δευτερόλεπτα αρχίζει το ανεβοκατέβασμα (300 - 500 - 300) μέχρι που σβήνει. Αν στο ρελαντί ανεβάσεις τις στροφές στις 6000 - 6500 και το αφήσεις απότομα το αυτοκίνητο σβήνει κατευθείαν (δεν κρατάει ούτε για την τιμή των όπλων).

- Αν μετά την εκκίνηση ξεκινήσω κανονικά την κίνηση στο δρόμο το αυτοκίνητο κάνει διακοπτόμενες κινήσεις (κόψιμο - ανέβασμα) ενώ κρατάω σταθερό το γκάζι - μάλιστα άλλες φορές οι ενδείξεις των στροφών δείχνουν να ανεβαίνουν κανονικά και σταθερά (παρόλο το τρεμόπαιγμα του αυτοκινήτου) κι άλλες φορές ανεβοκατεβαίνουν μαζί με τις διακοπτόμενες αυτές κινήσεις. Επίσης όταν δίνω γκάζι δεν ακολουθεί ομοιόμορφα το ανέβασμα της ισχύος... κάνει πάλι αυτή τη διακοπτόμενη κίνηση (αν έχετε δει παλιές ταινίες με καινούργιους οδηγούς που αφήνουν απότομα τον συμπλέκτη και το αμάξι πάει να ξεκινήσει αλλά σβήνει... κάτι τέτοιο αλλά εν κινήσει και χωρίς να σβήνει ενώ εγώ κρατάω σταθερά το γκάζι).

- Καλά... να μην διαννοηθώ να βρεθώ σε φανάρι... Θα πρέπει να αφήσω το αυτοκίνητο χωρίς φρένο και να έχω το πόδι μου συνεχώς στο γκάζι για να κρατάω τον κινητήρα "εν ζωή"!

Το πρόβλημα εμφανίστηκε όταν είχαμε ένα ατύχημα με ποντίκια... τα οποία χώθηκαν και μαγάρισαν... ότι μαγάρισαν (άγνωστο)... Έκτοτε το έχουμε πάει άπειρες φορές στο συνεργείο (αντιπροσωπεία Citroen) και δεν έχουν βρει το πρόβλημα. Μερικές λύσεις που αφορούν τη βενζίνη που πρότειναν μερικά μέλη, δεν νομίζω να ισχύει γιατί το πρόβλημα εμφανίζεται κι όταν το ντεπόζιτο είναι γεμάτο. Αν ήταν καλώδιο δεν θα ήταν μόνιμο το πρόβλημα; Από ένα εγχειρίδιο επισκευών της Citroen για το Xantia που κατέβασα, αναφέρει στην κατηγορία "Engine idles erratically" και "Engine misfires throughout the driving speed range" να ελεγχθούν τα εξής:

1) Air filter element clogged,
2) Vacuum leak at the throttle body, inlet manifold or associated hoses
3) Spark plug fault
4) Valve clearances in need of adjustment
5) Uneven or low cylinder compressions
6) Camshaft lobes worn
7) Timing belt incorrectly tensioned,
8) Blocked injector/ injection system fault

Επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία με τα αμάξια μπορείτε να μου εξηγήσετε σε τι αναφέρονται τα (2), (4), (5) και (6); Χρειάζομαι τα φώτα σας! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Map sensor.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20862
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
2.Κάπου παίρνει αέρα η πολλαπλή της εισαγωγής.
4. Ρέγουλα βαλβίδας εισαγωγής.
5.Συμπίεση κυλίνδρου.
6.Δεν το ξέρω,πρώτη φορά το βλέπω,ίσως γνωρίζει κάποιος άλλος φίλος.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιούλ 2011, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Για το 6, ισως εννοει καποιο θεμα με τον στροφαλλοφορο, δλδ θεμα φθορας.

Αν μπορει το παιδι που εγραψε το πρωτο ποστ, μπορει να μας πει, περιπου σε πια περιοχη ειναι;

Ισως το προβλημα ειναι το μοτερακι ρελαντι, να κολλαει, ισως ειναι ο map sensor (δλδ αισθητηρας υποπιεσης εισαγωγης) ισως απο καπου παιρνει αερα, ισως 100 πραγματα. Πρεπει να μας πει πρωτα το αμαξι τι ειναι, τι μτοερ φοραει και οχι μονο ενα "Xantia μοντελο 1997", γιατι βγηκαν εκατονταδες χιλιαδες Xantia το 1997 και με ενα σωρο μοτερ... Αλλο map ειχαν τα 1,6-1,8 8ν, αλλο τα 1,8 16ν, αλλο τα 2,0 κτλ τκλ....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 13:10 
Άβαταρ μέλους
Το μοντέλο είναι 1.6i 88hp. Εγώ ρε παιδιά αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν η "αντιπροσωπεία" να μην μπορεί να εντοπίσει το πρόβλημα... έχουμε αγανακτίσει! Το βάζουν υποτίθεται στον υπολογιστή και δεν δείχνει προβλήματα. Σας ευχαριστώ πάντως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2844
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
DTsormpa έγραψε:
Το μοντέλο είναι 1.6i 88hp. Εγώ ρε παιδιά αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν η "αντιπροσωπεία" να μην μπορεί να εντοπίσει το πρόβλημα... έχουμε αγανακτίσει! Το βάζουν υποτίθεται στον υπολογιστή και δεν δείχνει προβλήματα. Σας ευχαριστώ πάντως.



και εγω είχα παλια αυτην την απορία, όμως μπορω να σε διαβεβαιώσω πως ΝΑΙ!! Η αντιπροσωπεία μπορει και να μην βρεί ποτέ το πρόβλημα. 2 θέματα που με απασχολούσαν δεν βρήκε ποτέ τη λύση. Στο πρώτο την βρήκα μόνος μου (ξεχαρβαλωμένος θόλος που είχε σαν αποτέλεσμα να ακούω θορύβους), στο 2ο με βοήθεια απο το φόρουμ. Που τους το υπέδειξα και έφτιαξαν όλα (αρχικοποίηση πεταλόυδας απο Lexia, μετά απο καθαρισμό).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ 2011, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
DTsormpa έγραψε:
Το μοντέλο είναι 1.6i 88hp. Εγώ ρε παιδιά αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν η "αντιπροσωπεία" να μην μπορεί να εντοπίσει το πρόβλημα... έχουμε αγανακτίσει! Το βάζουν υποτίθεται στον υπολογιστή και δεν δείχνει προβλήματα. Σας ευχαριστώ πάντως.


Κοιταξε, οι εγκεφαλοι ειναι λιγο παλιοι και δνε ειναι τοσο "ευσαισθητοι" σε μικρομεταβολες λογω φθορας των αισθητηρων ή βρωμιας στην πεταλουδα σωληνακι υποπιεσης κτλ. Ουτε στα Xantia ΙΙ ειναι ευαισθητοι. Στα C5 με το που λερωθει καπως η πεταλουδα-μοτερακι ρελαντι, βγαζει σφαλματα στο μοτερακι ρελαντι και γωνια πεταλουδας υποπιεση και παρομοια.
Αφου ειναι 1,6 8ν αρα εχεις τον map sensor με το σωληνακι. Αρα αρχικα πρεπει αν δειτε τον map sensor σε τι κατασταση ειανι, ποσο καθαρος ειναι ακι να δειτε αν εφαρμοζει το σωληνακι καλα και στις 2 ακριες και δεν ειναι σκισμενο. Αν ειναι το σωληνακι ΟΚ, και ελεγξετε και το μοτερακι ρελαντι να ειναι καθαρο και η πεταλουδα και συνεχιζει τοτε θες map sensor. Γυρω στα 40-60 ευρω το πολυ ακινουριος, οχι απο αντιπροσωπεια φυσικα.
Επισης στο Lexia πρεπει να κανετε ελεγχο της διαδρομης στο μκοτερακι ρελαντι αφου το καθαρισετε για να δειτε αν βγαζει σφαλμα διαδρομης. Αν βγαζει, τοτε κολλαει το μοτερακι. Γυρω στο 60αρι καινουριο. ΤΙποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο.
Επισης πρεπει αν εχεις φτασει ή περασει τα 100000 χιλιοεμτρα, ετοιμασου για μπουζοκαλωδια. 26 ευρω περιπου τα Eyquem ή Bugicord ολοκαινουρια.

Και δεν καταλαβαινω γιατι οι αντιπροσωπειες ειναι φωστηρες. Εδω πανε τα λιγοτερα αυτοκινητ απου μπορει να παν, οταν σε μια αντιπροσωπεια περνανε 3 αμαξια την ημερα, απο ενα συνεργειο της γειτονιας περνανε 5-7. Αρα ποιος εχει περισσοτερες περιπτωσεις να δουν τα ματια του;
Και εμενα πηγαν να μου αλαλξουν εγγεφαλο κινητηρα 1040 ευρω + εγκεφαλο καμπινας ιμομπιλα'ι'ζερ αλλα 360-380 ευρω. Και τελικα ειχε καει η ασφαλεια....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ 2011, 00:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
DTsormpa έγραψε:
Καλησπέρα σας... είμαι καινούργιος στο forum και έχω διαβάσει για παρόμοια προβλήματα από τα υπόλοιπα μέλη του forum. Έχουμε ένα Xantia μοντέλο 1997 το οποίο εμφανίζει σε τυχαίους χρόνους το εξής πρόβλημα:

- Κανονική εκκίνηση, αλλά ανεβοκατέβασμα των στροφών όσο είναι στο ρελαντί. Ενώ σε κανονική λειτουργία οι στροφές του κινητήρα παραμένουν στην περιοχή των 1000 στροφών (1100 - 1000 - 900...) ξαφνικά αν το αφήσεις μερικά δευτερόλεπτα αρχίζει το ανεβοκατέβασμα (300 - 500 - 300) μέχρι που σβήνει. Αν στο ρελαντί ανεβάσεις τις στροφές στις 6000 - 6500 και το αφήσεις απότομα το αυτοκίνητο σβήνει κατευθείαν (δεν κρατάει ούτε για την τιμή των όπλων).

- Αν μετά την εκκίνηση ξεκινήσω κανονικά την κίνηση στο δρόμο το αυτοκίνητο κάνει διακοπτόμενες κινήσεις (κόψιμο - ανέβασμα) ενώ κρατάω σταθερό το γκάζι - μάλιστα άλλες φορές οι ενδείξεις των στροφών δείχνουν να ανεβαίνουν κανονικά και σταθερά (παρόλο το τρεμόπαιγμα του αυτοκινήτου) κι άλλες φορές ανεβοκατεβαίνουν μαζί με τις διακοπτόμενες αυτές κινήσεις. Επίσης όταν δίνω γκάζι δεν ακολουθεί ομοιόμορφα το ανέβασμα της ισχύος... κάνει πάλι αυτή τη διακοπτόμενη κίνηση (αν έχετε δει παλιές ταινίες με καινούργιους οδηγούς που αφήνουν απότομα τον συμπλέκτη και το αμάξι πάει να ξεκινήσει αλλά σβήνει... κάτι τέτοιο αλλά εν κινήσει και χωρίς να σβήνει ενώ εγώ κρατάω σταθερά το γκάζι).

- Καλά... να μην διαννοηθώ να βρεθώ σε φανάρι... Θα πρέπει να αφήσω το αυτοκίνητο χωρίς φρένο και να έχω το πόδι μου συνεχώς στο γκάζι για να κρατάω τον κινητήρα "εν ζωή"!

Το πρόβλημα εμφανίστηκε όταν είχαμε ένα ατύχημα με ποντίκια... τα οποία χώθηκαν και μαγάρισαν... ότι μαγάρισαν (άγνωστο)... Έκτοτε το έχουμε πάει άπειρες φορές στο συνεργείο (αντιπροσωπεία Citroen) και δεν έχουν βρει το πρόβλημα. Μερικές λύσεις που αφορούν τη βενζίνη που πρότειναν μερικά μέλη, δεν νομίζω να ισχύει γιατί το πρόβλημα εμφανίζεται κι όταν το ντεπόζιτο είναι γεμάτο. Αν ήταν καλώδιο δεν θα ήταν μόνιμο το πρόβλημα; Από ένα εγχειρίδιο επισκευών της Citroen για το Xantia που κατέβασα, αναφέρει στην κατηγορία "Engine idles erratically" και "Engine misfires throughout the driving speed range" να ελεγχθούν τα εξής:

1) Air filter element clogged,
2) Vacuum leak at the throttle body, inlet manifold or associated hoses
3) Spark plug fault
4) Valve clearances in need of adjustment
5) Uneven or low cylinder compressions
6) Camshaft lobes worn
7) Timing belt incorrectly tensioned,
8) Blocked injector/ injection system fault

Επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία με τα αμάξια μπορείτε να μου εξηγήσετε σε τι αναφέρονται τα (2), (4), (5) και (6); Χρειάζομαι τα φώτα σας! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ 2011, 01:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 11:44
Δημοσιεύσεις: 25
Το "6" αναφέρεται σε φθαρμένα έκκεντρα (λοβούς) εκκεντροφόρου


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

πρόβλημα με τα πιστιλιστιρια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
πρόβλημα με τρόμπα βένζινης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
Πρόβλημα Θερμοκρασίας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: CK-XSARA00
Απαντήσεις: 14
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ C2 ME XENON
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 45
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ABS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ