Καλυτερα να γραφεις με μικρα κανονικα οπως ειναι ο γραπτος λογος, γιατι με τα κεφαλαια μοιαζει σαν να φωναζεις.
Η κανονικη λεξη ειναι απο την γαλλικη λεξη
Ventilateur=ανεμιστηρας.
Δεν εχω δοκιμασει ακομα να δω αν ανοιγουν οι ηλεκτροκινητηρες τους, στα ΒΧ παντως ανοιγαν πληρως και εκανες παπαδες. Παντως υπαρχουν και σκετοι ηλεκτροκινητηρες, και τους αλλαζεις χωρις να αλλαξεις κατι αλλο.
Σφυριζουν; Μηπως ακουμπανε καπου στο εξωτερικο σωμα της βασης τους; Μηπως σε εχουν ακουμπησει ή εχεις ακουμπησει λιγο δυνατα και εχει ραγισει το εξωτερικο σωμα που στερεωνονται; Μηπως απλα μπαινουν στην 2η σκαλα και νομιζεις οτι σφυριζουν;
Κανε εναν ελεγχο ως εξης: βγαλε το μουτρακι ωστε να βλεπεις τα βεντιλατερ και να μπορεις να τα πιασεις με το χερι. Περιστρεψε ενα ενα με το χερι με δυναμη και δες πιο σταματα πιο γρηγορα ή αν εχουν τζογο. Αν καποιο σταματα λιγο αποτομα λες και εχει φρενο, τοτε μαλλον βρηκες το προβληματικο.
Παντως για να βγαλεις ουτως ή αλλως τους ηλεκτροκινητηρες, πρεπει να βγαλεις μουτρακι, φαναρια, φλας, μεπτωπη, και μετα την βαση των βεντιλατερ. Απο εκει ξεβιδωνεις κατι βιδες απο την εσωτερικη μερια του σωματος, ακι αφαιρεις τους ανεμιστηρες. Μετα η καθε φτερωτη εχει μια βιδα σταυροκλατσαβιδου αν θυμαμαι καλα και αφαιρειται απο τον ηλεκτροκινητηρα.
Θελει μεγαλη προσωχη η καλωδιωση που εχει η βαση των βεντιλατερ και επισης ο τροπος που θα την αφαιρεσεις την βαση απο το μουτρο.
Εχω την εντυπωση οτι πρεπει να μετακινησεις ελαφρα το ψυγειο μηχανης απο την βαση των βεντιλατερ επειδη οι κατω βασεις του ψυγειου σφηνωνουν πανω στο σωμα των βεντιλατερ. Απλα πρεπει αν πιεσεις 2 ελασματα που εχει το ψυγειο επανω αριστερα και δεξια παο τον χωρο του κινητηρα και να το ανασηκωσεις για να το βγαλεις. Μην βγαλεις σωληνωσεις δεν χρειαζεται.
Προληπτικα αν εχεις φτασει τις 150000+ ή εχεις περασει τις 200000 χιλιομετρα, τοτε καλο ειναι να αντικαταστησεις την καφε βαλβιδα των βεντιλατερ και τα 3 ρελαι που ειναι πανω στο σωμα των βεντιλατερ μεσα στο τραπεζοειδες κουτακι. Αν ειναι 1,8 16ν ειναι 3 ιδια συνηθως, των 25 αμπερ χρωματος μωβ. Ισως εξω τα βρεις και μαυρα, αλλα δεν εχει σημασια. Νομιζω μαλιστα τα λενε και αναποδα, γιατι εχουν αναποδο διαγραμμα απο τα "κανονικα" ρελαι 5 επαφων ιδιας ισχυος.