Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:37 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 22:37 
Άβαταρ μέλους
ΕΧΩ ΕΝΑ ΞΑΝΘΙΑ 1800 16V ΤΟΥ 1994 .ΣΤΑ 40000 ΧΙΛ. ΜΟΥ ΕΚΟΨΕ ΥΜΑΝΤΑ ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ( ΒΑΛΒΙΔΕΣ Κ.Λ) ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΑΡΧΗΣΕ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 800 ΓΡΑΜ.ΣΤΑ 1000 ΧΙΛ. Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΟΒΑΛ ΚΙΛΙΝΔΡΑ Κ.Α ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΟΥ ΑΛΑΞΕ ΤΣΙΜΟΥΧΑΚΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ .ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΣΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΥΘΗΝΤΗ ΤΗΣ ΣΙΤΡΟΕΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΑΠΛΑ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ (50000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Κ.Λ) ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ 185000 ΚΑΙ ΚΑΙΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΜΠΛΗΡΟΝΩ ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΓΟΙΤΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ευχαρηστω να λες !
μετα απο την επισκευη στην κεφαλη υπαρχει μια πιθανοτητα 60-70% να χτυπησει απο κατω(κουζινετα,μπιελες)κ κλαφτα χαραλαμπε!
λογικα επειδη εκηνη την εποχη που επαθες την ζημια ειχες λιγα χιλιομετρα τα κουζινετα δεν ειχαν μεγαλες(φυσιολογικες)φθορες κ το προβλημα σου βγηκε στα ελλατηρια!
οταν ενας κινητηρας δουλευει εχει καποιες φυσιολογικες φθορες αλλα ειναι ομοιομορφες δηλαδη οτι φθορες εχει η κεφαλη σχεδον τις αντιστοιχες εχουν κ τα πιστονια κ οι μπιελες κ ολα δουλευουν αρμονικα !τωρα αν αλαξεις ενα μονο μερος τοτε δημιουργεις ανομοιομορφια μεσα στον κινητηρα , η συμπιεση ερχετε στα αρχικα νουμερα αλλα ολα τα υπολοιπα εχουν καποιες φθορες κ δεν μπορουν να την διαχηρηστουν αναιμακτα κ ετσι αυτος που ειναι ο ποιο αδυναμος κρικος σπαει!
στην δικια σου την περιπτωση μαλλον την ακουσαν τα ελλατηρια!με αποτελεσμα να καει λαδι!
στην αλφα που ειχα κ γω αυτο το ατυχες συμβαν (κοψιμο υμαντα) καναμε επισκευη στην κεφαλη ολα εδειχναν να δουλευουν κανονικα κ δεν εκαιγε ουτε σταγονα λαδι !αλλα μετα απο μερικους μηνες εγινε το μπαμ!2 κουζινετα εγιναν καπνος!
οποτε ευχαρηστω να λες οταν συμπληρωνεις το λαδακι!
κ μην ξεχνας οτι υπαρχουν κ μερικα αμαξια που χωρις να εχουν καποιο προβλημα καινε περισσοτερο λαδι απ'οτι βενζινη βλεπε fsi tsi rx8! :ysteric :ysteric :ysteric

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Ιαν 2008, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Λίγο άκυρος, συγνώμη, αλλά το 16βάλβιδο 1.8, μπήκε στα ξάντια το 1995 και συγκεκριμένα άρχισε να πωλείται τον Ιούλιο του 1995. Αρα πως έχεις 1800 16β του 1994?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Απρ 2008, 06:20 
Άβαταρ μέλους
καλημερα παιδια....που πως και ποσο μπορω να βρω λευκα οργανα για το xantia 1800 tou 96 montelo?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: XANTHIA 1800 16V 1994
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 15:06 
Άβαταρ μέλους
Φίλε Κώστα, απ' ό,τι μου έχουν πει σε αντιπροσωπεία της Citroen και στο συνεργείο όπου κάνω service στην Xantia μου (Xantia I 1.8 16V), ο συγκεκριμένος κινητήρας καίει λάδι με το που βγαίνει από το εργοστάσιο. Προσωπικά, άλλαξα λάδι - απλό Shell Helix Super (κίτρινο) 20W 50 από ημισυνθετικό 15W 50 που βάζει η Citroen - και άλλαξα και τσιμούχα στροφάλου από όπου έχανε λάδι. Βέβαια, εξακολουθώ να συμπληρώνω λάδι, αλλά λιγότερο απ' ό,τι πριν. Το καλό είναι ότι το λάδι που καίει δεν επηρεάζει τα καυσαέρια. (Ο μηχανικός που μου κάνει τα service έχει δουλέψει ΚΑΙ σε αντιπροσωπεία της Citroen).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ρε παιδες, ποσο λαδι σας καιει το Xantia 1.8 16V?????
Εχω και εγω ενα και με ενδιαφερει η τιμη αυτη, για να ξερω σε τι κατασταση ειναι το μοτερ.
:agree Και ναι σωστος ο Νικος!
Ολα τα 16ν μοτερ (1800 και 2000 cc) που μπαιναν στα Xantia και 406 (στον ομιλο PSA) καιγαν λαδακι απο την μανα τους, απο την πρωτη μερα. Δλδ οχι πολλα πραγματα, αλλα σε καθε αλλαγη λαδιων εβλεπες να εχει τσιμπησει λιγο λαδακι το μοτερ 100-300 ml.
Εμενα το δικο μου με την αγρια χρηση που του κανω μερικες φορες (δλδ να δουλευει 4500-5500-6000) στα 9000 χιλιομετρα που αλλαζω λαδια καιει το πολυ 800 ml.
Μια περιοδο που δεν το δουλευα πολυ ψηλα (δλδ κανονικη χρηση), και ειχα κανει 9000 χιλιομετρα μεχρι την αλλαγη του λαδιου, ειχε καταπιει περιπου μισο λιτρο.
Τωρα εχει 175000 χιλιομετρα και καιει τα ιδια, κατω απο 800 ml στα 9000 χιλιομετρα με συχνη σκληρη χρηση.....
Εσας ποσο σας καιει????

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Νοέμ 2008, 13:55 
Άβαταρ μέλους
Σύμφωνα με μηχανικούς που ασχολούνται με Xantia, το Xantia II 1.8 16V καίει λιγότερο από το αντίστοιχο Xantia I. Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ: -Αλλαγή λαδιών από ημισυνθετικά 15W 50 σε απλά 20W 50 και αντικατάστασή τους κάθε 5.000 χλμ. (φίλτρο κάθε 7.500 ή 10.000 χλμ., ανάλογα με το κυκλοφοριακό στην περιοχή σας)./-Αλλαγή ταχυτήτων στις 4.000 στροφές./-Διατήρηση σταθερής ταχύτητας 110-115 χλμ. σε ανοιχτό δρόμο./-Έλεγχο στάθμης λαδιού κάθε 3 εβδομάδες και συμπλήρωση αν χρειάζεται./-Καμία επισκευή στον κινητήρα μόνο και μόνο για το κάψιμο λίγου λαδιού (εξάλλου όσους μηχανικούς ρώτησα μου είπαν ότι οι κινητήρες που καίνε λίγο λάδι λιπαίνουν καλύτερα τις βαλβίδες τους, άρα αντέχουν περισσότερο).
Προσωπικά, με το Xantia I 1.8 16V περνάω άνετα έλεγχο καυσαερίων σε κρατικό Κ.Τ.Ε.Ο. κι ας καίει και λίγο λάδι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Νοέμ 2008, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εγω βαζω παντως απο 15W50 που εβαζε ο προηγουμενος ιδιοκτητης, 15W40 (της TOTAL), που ειναι πιο λεπτα και μου καιει τις ποσοτητες που εγραψα παραπανω.....δλδ λιγοτερες απο οτι αναφερει ο φιλος Νικος....και δεν το παω και ηρεμα........
:agree Σωστος και παλι ο Νικος, οτι σε ενα τετοιο μοτερ, επισκευη δεν αξιζει, γιατι καιει λαδι απο μονο του. Επισκευη θα χρειαστει αν φτασει στο σημειο που λεει ο φιλος παραπανω, αφου καιει παρα πολυ για μονο 1000 χιλιομετρα χρησης........
Εσενα ρε Νικο , ποσα χιλιομετρα εχει????? Πως και καιει το 20W50???? εμενα δεν εκαιγε σχεδον τιποτα , ακομα και αν το πιεζα, οταν του εβαζα το λαδι αυτο...........
Οσο για τους κυλινδρους, οτι ειναι οβαλ, σε ολα τα αυτοκινητα ειναι οβαλ τα εμβολα οταν ειναι κρυος ο κινητηρας (μονο στο επανω μερος τους ειναι οβαλ, και ειναι κυλινδρικα στην "φουστα" δλδ εκει που πιανει ο πειρος του πιστονιου), και αυτο γιατι το επανω μερος του πιστονιου βρισκεται σε πολυ υψηλη θερμοκρασια σε σχεση με το κατω μερος του, και οταν ο κινητηρας φτανει στην θερμοκρασια λειτουργιας λογω διαστολης των μεταλλων, αποκτουν το πολυποθητο σχημα κυλινδρου.. Ετσι εχουμε και τελεια στεγανοτητα στον κυλινδρο, και δεν κολα το μοτερ, οταν λειτουργει σε φυσιολογικες θερμοκρασιες.
Αλλιως αν ηταν απο την αρχη κυλινδρος, οταν ζεσταινονταν θα επαιρνε ενα ακανονιστο σχημα και μετα ......κλαφτα Χαραλαμπε........

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Κυρ 30 Νοέμ 2008, 10:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Νοέμ 2008, 19:53 
Άβαταρ μέλους
Το αυτοκίνητό μου έχει 120.000 χλμ και το είχα αγοράσει με 49.600. Το πρόβλημα με το λάδι το γνώριζα από πριν, καθώς είχα ρωτήσει το μηχανικό όπου κάνω τώρα τα service και τον υπεύθυνο συνεργείου της Citroen στην περιοχή μου. Για το θέμα, ο μηχανικός όπου πηγαίνω το Xantia μου είχε πει ότι όταν δούλευε στην αντιπροσωπεία της Citroen, πήγε ν' αλλάξει λάδια στο καινούριο Xantia (I) ενός πελάτη (πρώτο service στα 7.500 χλμ.) και από το κάρτερ δεν έπεσε ούτε σταγόνα λάδι: το είχε κάψει όλο. Μπορεί να καίει και το 15W 50 και το 20W 50, αλλά δε με έχει απασχολήσει άλλη βλάβη στο μοτέρ. Διαρροές από τσιμούχες ή φλάντζα δεν υπάρχουν. Και, φυσικά, το Xantia II 1.8 16V καίει λιγότερο λάδι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Νοέμ 2008, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιτα, "βλαβες", το μοτερ δεν κανει αυτο, και αν προκυψει κατι ειναι απο κανα ηλεκτρικο προβλημα, η κακη συντηρηση ή .γκαντεμια, τι να πω........
Εμενα ειχε 157000 χιλιομετρα οταν το πηρα, και τσιμπουσε περισσοτερο λαδι με τα 15W50 παρα με τα 15W40 της Total που βαζω τωρα και ειναι "ψιλοτερο" λαδι, και δεν μου φερνει σχεδον τιποτα αναθυμιασεις λαδιου (εχω βαλει φιλτρακι αναθυμιασεων και δεν εχει βρωμισει εδω και πανω απο 11000 χιλιομετρα). Τωρα εχει σχεδον 175000 και (οταν δουλευει σωστα απο ηλεκτρικα, μαλλον "λ" θελει) καιει οικονομικα βενζινη στο ταξιδι, και παει φετες, ειδικα μετα τις 4 που εχει μεγιστη ροπη!!!
Πχ ο φιλος παραπανω του εκοψε ιμαντα, τωρα απο δικια του απροσεξια, του μηχανικου, δεν ξερω.........
Αλλα δεν θα επρεπε να καιει τοσο λαδι....... Γιατι τα φαινομενα του καψιματος του λαδιου, και του χτυπηματος βαλβιδων ειναι ανεξαρτητα.......Μαλλον καποια πατατα εκανε ο μηχανικος του.
Αν μου ελεγε οτι του ανεβασε θερμοκρασια καποια φορα και μετα αρχισε να του τρωει λαδι , ΟΚ φυσιολογικο φαινομενο.
Αλλα μου κανει εντυπωση γιατι δεν θα επρεπε να εχει ενα μοτερ τοση μεγαλη διαφορα απο μοντελο σε μοντελο.
Εχω συμφοιτητη μου με Peujeot 406 πρωτης γενιας (οχι το face lift), με το μοτερ το 1,8 16ν, με πλαστικη εισαγωγη και αλουμινενια καπακια βαλβιδων (εμενα ειναι πλαστικα, και στα Xantia Ι βαζαν και αλουμινενια εισαγωγη, με η χωρις πλαστικα καπακια βαλβιδων, αλλα ηταν λαθος γιατι δεν ειχε χωρο στο μοτερ σε περιπτωση συγκρουσης να εκτονωθει) και αυτος εχει περιπου τα χιλιομετρα σου, και δεν καιει λαδι παρα πολυ. Δλδ δεν καιει τοσο ωστε να πει οτι χρειαζεται συμληρωμα. Του καιει και αυτου αλλα αρκετα λιγοτερο απο λιτρο ανα αλλαγη λαδιων.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Απ: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 02:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Παντως μαγκες το δικο μουτο ΧΑΝΤΙΑ δε καιει σταγονα λαδι νορμαλ χρηση 190.000

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ρε Μανωλη, τι λαδια βαζεις?
Αν βαζεις 20W50, σε 8ν μοτερ, λογικο ειναι να μην σου καιει τιποτα. Παντως τωρα το χειμωνα βαζε 15W40, ειναι πιο λεπτο, αλλα ζεσταινεται πιο γρηγορα τωρα τον χειμωνα, αρα λιπαινει πιο συντομα το μοτερ σωστα.
Αλλα γενικα, τα 8ν μοτερ, αν τα προσεχες και τα προσεχεις δεν καινε σχεδον τιποτε, ειδικα αν οπως λες κανεις νορμαλ χρηση.
Και εμενα του πατερα μου το Megane 1.4 8V Energy, με τον ησυχο τροπο που εχει οταν οδηγει (και καλα κανει, εμενα με πιανει ο υπνος οταν ειμαι μεσα, αλλα μου αρεσει-που να με πηγαινε με το Xantia..........-) δεν καιει ιχνος. Βεβαια, μια εποχη που βαλαμε κανα 2 φορες λαδια Shel Helix Ultra κιτρινα, εκαιγε σχεδον μισο λιτρο στα 5000 χιλιομετρα, και χτυπουσαν οι βαλβιδες του, και ειχε μολις 18000 χιλιομετρα!!!!.................
Οταν τα αλλαξαμε με τα δικα του τα Elf 15W40, δεν εκαιγε τιποτα και ηταν ολα ησυχα και ηρεμα......
Τα συγκεκριμμενα μοτερ Μανωλη αν σου αρχισει να σου καιει , θα αρχισε μετα τις 250000++++.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ 2012, 00:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Ιουν 2010, 13:15
Δημοσιεύσεις: 594
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Εικόνες: 2
παιδια θελω την βοηθεια σας.. η ξαντια μου καιει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα.. μου φενεται πολυ περιεργο!!! συμπληρωνω 15/40 mobil .. ενας γνωστος μου ειπε να του κανω αλλαγη λαδιων και να βαλω 10/40 συνθετικο..γνωμες? το αμαξι εχει 116.000 λιγα δηλαδη..1.6 8v του 94... :lol

_________________
Εικόνα
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ 2012, 00:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
bxakias έγραψε:
παιδια θελω την βοηθεια σας.. η ξαντια μου καιει περιπου 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα.. μου φενεται πολυ περιεργο!!! συμπληρωνω 15/40 mobil .. ενας γνωστος μου ειπε να του κανω αλλαγη λαδιων και να βαλω 10/40 συνθετικο..γνωμες? το αμαξι εχει 116.000 λιγα δηλαδη..1.6 8v του 94... :lol

Τα καίει 'η τα χάνει? Γιατί είναι υπερβολική η ποσότητα που αναφέρεις.
Αυτό έγινε τώρα ξαφνικά, 'η ξεκίνησε σταδιακά?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κάψιμο Λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Ιούλ 2012, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
με τετοια ποσοτητα σιγουρα θα το εβλεπες στην εξατμηση.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 60 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή λαδιών C3 aircross
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: nikoscham
Απαντήσεις: 2
Φίλτρα λαδιών της Purflux
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: Goldentie
Απαντήσεις: 4
αλλαγη λαδιων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Incantations2085
Απαντήσεις: 32
C2 και χάσιμο λαδιών από την μηχανή
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: garfield
Απαντήσεις: 10
Συζήτηση περί Λαδιών (Μάρκες - Τύποι)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 586
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ