Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2012, 23:34
Δημοσιεύσεις: 6
γεια σας,εχω ενα xantia 1800 16v 1977 μοντ.και μου παρουσιαζει το εξης;οταν ξεκιναει ο κινητηρας ακουω μπροστα στο ταμπλω σαν να τρεχουν η να περνανε απο καπου νερα.στην πορεια μου ανεβαζει θερμοκρασια 100-110.σταματαω ανοιγω το καπω και τα 2 βεντιλατερ δουλευουν.το κολαρο που παει το νερο στη μηχανη ζεματαει,το αλλο που επιστρεφει ειναι κρυο οπως και το ψυγειο ειναι κρυο.ανοιγω την ταπα απο το δοχειο νερου και αχνιζει χωρις να εχει νερο.τα κολαρα δεν χανουν νερο.θερμοστατη αλλαξα εκανα και εξαερωση,ομως μαζαψε παλι αερα,εκανα παλι εξαερωση και μου μαζευει παλι αερα.τι μπορει να συμβαινει;μου το εχει κανει 2 φορες σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα.ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 00:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Μηπως αυτο με τα κολλαρα μας το γραψες αναποδα? :hmm
Αυτο που παει στη μηχανη απο το ψυγειο πρεπει να ναι κρυο και αυτο που ερχεται απο τη μηχανη στο ψυγειο πρεπει να ναι ζεστο.
Ο θορυβος που ακους οταν βαζεις μπρος ειναι το "φουσκωμενο" νερο λογω του αερα στο κυκλωμα που κυκλωφορει στο ψυγειο του καλοριφερ μεσα στο ταμπλω.
Εφοσον βεντιλατερ κτλπ δουλευουν και δεν εχεις διαρροη στο κυκλωμα οπως λες αλλα χανει νερα χωρις εξωτερικη διαρροη και εχει και αερα το κυκλωμα ψυξης εχεις καψει-αστοχησει φλατζα κεφαλης.. Περναει νερο σε καποιο κυλινδρο και γι αυτο χανεται το νερακι απο το κυκλωμα σου και ταυτοχρονα απο το θαλαμο καυσης περνανε καυσαερια στο κυκλωμα ψυξης και γι αυτο εχεις πολυ αερα στις εξαερωσεις.. Αν επισης δυσκολευεται να παρει μπροστα και ακους και "πειρακια" (δεν ειναι πειρακια αλλα καυση νερου-παραφλου στο θαλαμο καυσης που περναει το νερο!) σε πορεια δε θα μου κανει εντυπωση.. Θερμοκρασια φυσικα σου αυξανει γιατι μενει απο νερο το κυκλωμα ψυξης στο τελος..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 00:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2012, 23:34
Δημοσιεύσεις: 6
nonos έγραψε:
Μηπως αυτο με τα κολλαρα μας το γραψες αναποδα? :hmm
Αυτο που παει στη μηχανη απο το ψυγειο πρεπει να ναι κρυο και αυτο που ερχεται απο τη μηχανη στο ψυγειο πρεπει να ναι ζεστο.
Ο θορυβος που ακους οταν βαζεις μπρος ειναι το "φουσκωμενο" νερο λογω του αερα στο κυκλωμα που κυκλωφορει στο ψυγειο του καλοριφερ μεσα στο ταμπλω.
Εφοσον βεντιλατερ κτλπ δουλευουν και δεν εχεις διαρροη στο κυκλωμα οπως λες αλλα χανει νερα χωρις εξωτερικη διαρροη και εχει και αερα το κυκλωμα ψυξης εχεις καψει-αστοχησει φλατζα κεφαλης.. Περναει νερο σε καποιο κυλινδρο και γι αυτο χανεται το νερακι απο το κυκλωμα σου και ταυτοχρονα απο το θαλαμο καυσης περνανε καυσαερια στο κυκλωμα ψυξης και γι αυτο εχεις πολυ αερα στις εξαερωσεις.. Αν επισης δυσκολευεται να παρει μπροστα και ακους και "πειρακια" (δεν ειναι πειρακια αλλα καυση νερου-παραφλου στο θαλαμο καυσης που περναει το νερο!) σε πορεια δε θα μου κανει εντυπωση.. Θερμοκρασια φυσικα σου αυξανει γιατι μενει απο νερο το κυκλωμα ψυξης στο τελος..

φιλε μου σε ευχαριστω πολυ.μηπως ξερεις να μου πεις αν θελει κατεβασμα η μηχανη για να γινει η βλαβη;και ποσο περιπου κοστιζει η ολη επισκευη;σε ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 01:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Η μηχανη δε χρειαζεται να κατεβει ,η κεφαλη πρεπει να λυθει-διαχωριστει απο τον κορμο της μηχανης και να σταλει για πλανισμα ωστε να κατσει αψογα μετα η νεα φλατζα.Αν εχει νεροφαγωμα η κεφαλη ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ επισκευη στο σημειο τοπικα.Αλλιως ξανα τα ιδια μετα απο λιγες χιλιαδες χιλιομετρα. Σε μια τετοια δουλεια επισης συνηθως κανεις και τριψιμο βαλβιδων και περνας και νεα τσιμουχακια και οδηγους βαλβιδων ενω αντικαθιστας και τις βιδες που δενουν κεφαλη με κορμο με νεες. Ισως σου πουν οτι κατι απο αυτα δε χρειαζεται..Ωστοσο υπαρχει το ενδεχομενο αν δεν αλλαξεις τουλαχιστον τσιμουχακια και οδηγους βαλβιδων να εχεις καψιμο λαδιων μετα απο το λυσε-δεσε.. Βιδες κεφαλης κορμου ο κατασκευαστης νομιζω επιτρεπει την επαναχρηση τους 1 φορα ωστοσο λογω εφελκυσμου-θλιψης ειναι πιθανο να εχουν φαει τα ψωμια τους.Να τις μετρησετε προσεκτικα. Προληπτικα οταν ανοιγεις μοτερ αλλαζονται. Σου εγραψα το τι ειναι το ιδανικο να κανεις μαζι με την αντικατασταση του σετ φλατζας κεφαλης. :thumb
Τωρα για τιμη δεν εχω συνεργειο για να σου πω αλλα το 500ρικο το φτανεις πιστευω για ολα τα παραπανω. Απαραιτητα παντως πλανισμα ,επισκευη τυχον νεροφαγωματος τοπικα αν υπαρχει (πιο σπανιο) και σωστο σφιξιμο στις βιδες κεφαλης κορμου συμφωνα με τον κατασκευαστη στο δεσιμο για να μην εχεις την ιδια ιστορια μετα απο λιγο.

Το παραπανω κοστος για οδηγους + τσιμουχακια βαλβιδων, βιδες κεφαλης ως ανταλλακτικα + το τριψιμο των βαλβιδων δεν ειναι μεγαλο. :thumb Ιδιως αν το αμαξι ειναι σωστο γενικοτερα ,καλοσυντηρημενο και εχεις σκοπο να το κρατησεις χρονια μη λυπηθεις ενα παραπανω κατοσταρικο ,ισως λεω και πολλα, που αν και δε περισσευει στις μερες μας θα σε σωσει απο μελλοντικα ευρω...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: spikali
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 02:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2012, 23:34
Δημοσιεύσεις: 6
[quote="nonos"]Η μηχανη δε χρειαζεται να κατεβει ,η κεφαλη πρεπει να λυθει-διαχωριστει απο τον κορμο της μηχανης και να σταλει για πλανισμα ωστε να κατσει αψογα μετα η νεα φλατζα.Αν εχει νεροφαγωμα η κεφαλη ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ επισκευη στο σημειο τοπικα.Αλλιως ξανα τα ιδια μετα απο λιγες χιλιαδες χιλιομετρα. Σε μια τετοια δουλεια επισης συνηθως κανεις και τριψιμο βαλβιδων και περνας και νεα τσιμουχακια και οδηγους βαλβιδων ενω αντικαθιστας και τις βιδες που δενουν κεφαλη με κορμο με νεες. Ισως σου πουν οτι κατι απο αυτα δε χρειαζεται..Ωστοσο υπαρχει το ενδεχομενο αν δεν αλλαξεις τουλαχιστον τσιμουχακια και οδηγους βαλβιδων να εχεις καψιμο λαδιων μετα απο το λυσε-δεσε.. Βιδες κεφαλης κορμου ο κατασκευαστης νομιζω επιτρεπει την επαναχρηση τους 1 φορα ωστοσο λογω εφελκυσμου-θλιψης ειναι πιθανο να εχουν φαει τα ψωμια τους.Να τις μετρησετε προσεκτικα. Προληπτικα οταν ανοιγεις μοτερ αλλαζονται. Σου εγραψα το τι ειναι το ιδανικο να κανεις μαζι με την αντικατασταση του σετ φλατζας κεφαλης. :thumb
Τωρα για τιμη δεν εχω συνεργειο για να σου πω αλλα το 500ρικο το φτανεις πιστευω για ολα τα παραπανω. Απαραιτητα παντως πλανισμα ,επισκευη τυχον νεροφαγωματος τοπικα αν υπαρχει (πιο σπανιο) και σωστο σφιξιμο στις βιδες κεφαλης κορμου συμφωνα με τον κατασκευαστη στο δεσιμο για να μην εχεις την ιδια ιστορια μετα απο λιγο.

Το παραπανω κοστος για οδηγους + τσιμουχακια βαλβιδων, βιδες κεφαλης ως ανταλλακτικα + το τριψιμο των βαλβιδων δεν ειναι μεγαλο. :thumb Ιδιως αν το αμαξι ειναι σωστο γενικοτερα ,καλοσυντηρημενο και εχεις σκοπο να το κρατησεις χρονια μη λυπηθεις ενα παραπανω κατοσταρικο ,ισως λεω και πολλα, που αν και δε περισσευει στις μερες μας θα σε σωσει απο μελλοντικα ευρω...[/quote
φιλε μου σε ευχαριστω παρα πολυ για ολες τις πληροφοριες που μου εδωσες (παρα το ακαταλληλο της ωρας)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Αν είσαι από Θεσ/νίκη, σε "δικό μας" συνεργείο υπολόγισε €350-€400 για όλα όσα είπε ο Χρήστος.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 11:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
:hmm Χριστο καλημερα .Καλα τα λες στο φιλο μας και φανταζομαι οτι ειναι πιθανον να εχει καψει φλανζα.Ομως φιλε μας spikali,εχεις ελεγξει τα λαδακια σου?Δηλ.εχουν
γινει κρεμα γαλακτος?Αυτα τα ελεγχεις απο το μετρητη σου.Για πιο πολυ σηγουρια,σκασε λιγο τη βιδα του καρτερ,βαλε απο κατω ενα δοχειο,και αν δεις να βγαινει κρεμα...αυταπου λεει ο Νονος. :clap
Ομως,αν τα λαδακια σου ειναι ....λαδακια και οχι μαγιονεζα,τοτε....
Κοιτα παρκαρισμενος φυσικα,βαλε μπροστα και ανοιγοντας την ταπα της συμπληρωσης του λαδιου,τι κουμαντα δινει.Δηλ.εξατμιζει,ακους,η'βλεπεις κατι κρεμωδες να ερχεται?Μετα...Κοιτα στο bulkhead,δηλ.εκει που τελειωναι το μηχανοστασιο και πιανει καμπινΑπο τη μηχανη σου βγαινει ενας σωληνας(εχει και εξαερωτικο βαλφακι)
ο οποιος παει στο ψυγειο της καμπινας.Φυσικα εχει κΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ..αΝ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ α-β ΛΟΓΩ ΣΠΑΣΕΙ Η'ΧΑΡΑΞΗ,ΤΟΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΧΑΝΕΙς απο εκει.Δεν αποκλειω,να εχεις τρυπα στο ψυγειακι της καμπινας.Φυσικα θα ειχες ενδειξεις-νερα στο σαλονο κλπ-Δεν στο ευχομαι.....Μεγαλη η διαδικασια της αλλαγης του,Ο Billaras θα σου πει σχετικα... :clap
Επισης φιλε σπικαλι,δεν μα λες τα χιλιομετρα σου αν το πηρες μαμα,τι services εχει και καθε ποτε συμπληρωνεις παραφλου.Γιατι...Ψυγειο κρυο,επιστροφη κρυα,βεντιλατερ στο φουλ,θερμ.100+ κατι στο μυαλο μου μου λεει,Ξεχασμενη πατσαβουρα σε καποια επισκευη-Κλειστο κυκλωμα.
Ο θεος να με βγαλη ψευτη.Υπομονη spikali...ολα γινονται.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
georgios έγραψε:
:hmm Χριστο καλημερα .Καλα τα λες στο φιλο μας και φανταζομαι οτι ειναι πιθανον να εχει καψει φλανζα.Ομως φιλε μας spikali,εχεις ελεγξει τα λαδακια σου?Δηλ.εχουν
γινει κρεμα γαλακτος?Αυτα τα ελεγχεις απο το μετρητη σου.Για πιο πολυ σηγουρια,σκασε λιγο τη βιδα του καρτερ,βαλε απο κατω ενα δοχειο,και αν δεις να βγαινει κρεμα...αυταπου λεει ο Νονος. :clap
Ομως,αν τα λαδακια σου ειναι ....λαδακια και οχι μαγιονεζα,τοτε....
Κοιτα παρκαρισμενος φυσικα,βαλε μπροστα και ανοιγοντας την ταπα της συμπληρωσης του λαδιου,τι κουμαντα δινει.Δηλ.εξατμιζει,ακους,η'βλεπεις κατι κρεμωδες να ερχεται?Μετα...Κοιτα στο bulkhead,δηλ.εκει που τελειωναι το μηχανοστασιο και πιανει καμπινΑπο τη μηχανη σου βγαινει ενας σωληνας(εχει και εξαερωτικο βαλφακι)
ο οποιος παει στο ψυγειο της καμπινας.Φυσικα εχει κΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ..αΝ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ α-β ΛΟΓΩ ΣΠΑΣΕΙ Η'ΧΑΡΑΞΗ,ΤΟΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΧΑΝΕΙς απο εκει.Δεν αποκλειω,να εχεις τρυπα στο ψυγειακι της καμπινας.Φυσικα θα ειχες ενδειξεις-νερα στο σαλονο κλπ-Δεν στο ευχομαι.....Μεγαλη η διαδικασια της αλλαγης του,Ο Billaras θα σου πει σχετικα... :clap
Επισης φιλε σπικαλι,δεν μα λες τα χιλιομετρα σου αν το πηρες μαμα,τι services εχει και καθε ποτε συμπληρωνεις παραφλου.Γιατι...Ψυγειο κρυο,επιστροφη κρυα,βεντιλατερ στο φουλ,θερμ.100+ κατι στο μυαλο μου μου λεει,Ξεχασμενη πατσαβουρα σε καποια επισκευη-Κλειστο κυκλωμα.
Ο θεος να με βγαλη ψευτη.Υπομονη spikali...ολα γινονται.


Προσεχε λιγο την γραφη σου ρε Γιωργη,......, μου'βγαλες τα ματια για να καταλαβω τι ηθελες να πεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Sory Vil.Απλα ειναι λιγο περιεργο το δορ.πληκτρολογιο.Κατι σαν κινητο.Αλλα αυτο σε χαλασε?Τι δεν καταλαβαινεις...τι δεν καταλαβαινεις....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
vil έγραψε:
georgios έγραψε:
:hmm Χριστο καλημερα .Καλα τα λες στο φιλο μας και φανταζομαι οτι ειναι πιθανον να εχει καψει φλανζα.Ομως φιλε μας spikali,εχεις ελεγξει τα λαδακια σου?Δηλ.εχουν
γινει κρεμα γαλακτος?Αυτα τα ελεγχεις απο το μετρητη σου.Για πιο πολυ σηγουρια,σκασε λιγο τη βιδα του καρτερ,βαλε απο κατω ενα δοχειο,και αν δεις να βγαινει κρεμα...αυταπου λεει ο Νονος. :clap
Ομως,αν τα λαδακια σου ειναι ....λαδακια και οχι μαγιονεζα,τοτε....
Κοιτα παρκαρισμενος φυσικα,βαλε μπροστα και ανοιγοντας την ταπα της συμπληρωσης του λαδιου,τι κουμαντα δινει.Δηλ.εξατμιζει,ακους,η'βλεπεις κατι κρεμωδες να ερχεται?Μετα...Κοιτα στο bulkhead,δηλ.εκει που τελειωναι το μηχανοστασιο και πιανει καμπινΑπο τη μηχανη σου βγαινει ενας σωληνας(εχει και εξαερωτικο βαλφακι)
ο οποιος παει στο ψυγειο της καμπινας.Φυσικα εχει κΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ..αΝ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ α-β ΛΟΓΩ ΣΠΑΣΕΙ Η'ΧΑΡΑΞΗ,ΤΟΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΧΑΝΕΙς απο εκει.Δεν αποκλειω,να εχεις τρυπα στο ψυγειακι της καμπινας.Φυσικα θα ειχες ενδειξεις-νερα στο σαλονο κλπ-Δεν στο ευχομαι.....Μεγαλη η διαδικασια της αλλαγης του,Ο Billaras θα σου πει σχετικα... :clap
Επισης φιλε σπικαλι,δεν μα λες τα χιλιομετρα σου αν το πηρες μαμα,τι services εχει και καθε ποτε συμπληρωνεις παραφλου.Γιατι...Ψυγειο κρυο,επιστροφη κρυα,βεντιλατερ στο φουλ,θερμ.100+ κατι στο μυαλο μου μου λεει,Ξεχασμενη πατσαβουρα σε καποια επισκευη-Κλειστο κυκλωμα.
Ο θεος να με βγαλη ψευτη.Υπομονη spikali...ολα γινονται.


Προσεχε λιγο την γραφη σου ρε Γιωργη,......, μου'βγαλες τα ματια για να καταλαβω τι ηθελες να πεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φανταζομαι οτι με μια επαναληψη θα καταλαβης-Δυστυχως εχω λιγο χρονο και το κυκλωμα θα πεση...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Σεπ 2012, 20:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Μάιος 2011, 10:30
Δημοσιεύσεις: 192
Παντως παληκαρια μου για θεματα τα οποια εχουμε αντιμετωπισει,μπορουμε να εχουμε καποια αποψη...για κατι αλλο? Υπαρχουν και συνεργεια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2012, 08:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2012, 23:34
Δημοσιεύσεις: 6
georgios έγραψε:
:hmm Χριστο καλημερα .Καλα τα λες στο φιλο μας και φανταζομαι οτι ειναι πιθανον να εχει καψει φλανζα.Ομως φιλε μας spikali,εχεις ελεγξει τα λαδακια σου?Δηλ.εχουν
γινει κρεμα γαλακτος?Αυτα τα ελεγχεις απο το μετρητη σου.Για πιο πολυ σηγουρια,σκασε λιγο τη βιδα του καρτερ,βαλε απο κατω ενα δοχειο,και αν δεις να βγαινει κρεμα...αυταπου λεει ο Νονος. :clap
Ομως,αν τα λαδακια σου ειναι ....λαδακια και οχι μαγιονεζα,τοτε....
Κοιτα παρκαρισμενος φυσικα,βαλε μπροστα και ανοιγοντας την ταπα της συμπληρωσης του λαδιου,τι κουμαντα δινει.Δηλ.εξατμιζει,ακους,η'βλεπεις κατι κρεμωδες να ερχεται?Μετα...Κοιτα στο bulkhead,δηλ.εκει που τελειωναι το μηχανοστασιο και πιανει καμπινΑπο τη μηχανη σου βγαινει ενας σωληνας(εχει και εξαερωτικο βαλφακι)
ο οποιος παει στο ψυγειο της καμπινας.Φυσικα εχει κΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ..αΝ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ α-β ΛΟΓΩ ΣΠΑΣΕΙ Η'ΧΑΡΑΞΗ,ΤΟΤΕ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΑ ΧΑΝΕΙς απο εκει.Δεν αποκλειω,να εχεις τρυπα στο ψυγειακι της καμπινας.Φυσικα θα ειχες ενδειξεις-νερα στο σαλονο κλπ-Δεν στο ευχομαι.....Μεγαλη η διαδικασια της αλλαγης του,Ο Billaras θα σου πει σχετικα... :clap
Επισης φιλε σπικαλι,δεν μα λες τα χιλιομετρα σου αν το πηρες μαμα,τι services εχει και καθε ποτε συμπληρωνεις παραφλου.Γιατι...Ψυγειο κρυο,επιστροφη κρυα,βεντιλατερ στο φουλ,θερμ.100+ κατι στο μυαλο μου μου λεει,Ξεχασμενη πατσαβουρα σε καποια επισκευη-Κλειστο κυκλωμα.
Ο θεος να με βγαλη ψευτη.Υπομονη spikali...ολα γινονται.


ευχαριστω για τη συμβολη σου,νερα στη καμπινα δεν εχω,ψυγειο εσωτερικο αλλαξα πριν λιγους μηνες,τα πλαστικα δεν εχουν σπασει η χαραξει,εχει επανω 280000 χιλιομ.το πηρα με 112000 χιλιομ.ειναι προσεγμενο,παραφλου δεν εχανα για να χρειαζεται συμπληρωμα,τωρα μου το παρουσιασε το προβλημα,τα λαδια τα βλεπω λιγο περισσοτερο μαυρισμενα,οσο για την επιστροφη στο ψυγειο εκανα λαθος,οχι κρυα αλλα καυτη,η εισαγωγη ειναι κρυα.αυτα φιλε μου.


Τελευταία επεξεργασία από spikali και Σάβ 22 Σεπ 2012, 08:20, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2012, 08:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2012, 23:34
Δημοσιεύσεις: 6
Πράκτορας έγραψε:
Αν είσαι από Θεσ/νίκη, σε "δικό μας" συνεργείο υπολόγισε €350-€400 για όλα όσα είπε ο Χρήστος.


δεν ειμαι απο Θεσσαλονικη,το συνεργειο εδω μου ειπε 150-200 δικα του και ο,τι χρειαστει απο εκει και μετα.ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2012, 08:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
"Spikali" στα ειπε ο Χριστος(nonos),κατα 90% πας για φλαντζα κεφαλης με ολα οσα ανεφερε ο νονος.
για να εισαι σιγουρος ελεγξε κατι ακομη,οταν το μοτερ ειναι ζεστο με θερμοκρασια πανω απο 90 βαθμους αν τα κολαρα του ψυγειου ειναι πρισμενα,πιεστα με το χερι σου να δεις για σιγουρα.Αν ειναι πρισμενα και με το χερι δεν μπορεις να τα πιεσεις τοτε μαζι με αυτα που εγραψε πιο πανω ο νονος 99% φλαντζα.!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασια-χασιμο νερων xantia 1800 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Σεπ 2012, 08:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2012, 23:34
Δημοσιεύσεις: 6
nonos έγραψε:
Η μηχανη δε χρειαζεται να κατεβει ,η κεφαλη πρεπει να λυθει-διαχωριστει απο τον κορμο της μηχανης και να σταλει για πλανισμα ωστε να κατσει αψογα μετα η νεα φλατζα.Αν εχει νεροφαγωμα η κεφαλη ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ επισκευη στο σημειο τοπικα.Αλλιως ξανα τα ιδια μετα απο λιγες χιλιαδες χιλιομετρα. Σε μια τετοια δουλεια επισης συνηθως κανεις και τριψιμο βαλβιδων και περνας και νεα τσιμουχακια και οδηγους βαλβιδων ενω αντικαθιστας και τις βιδες που δενουν κεφαλη με κορμο με νεες. Ισως σου πουν οτι κατι απο αυτα δε χρειαζεται..Ωστοσο υπαρχει το ενδεχομενο αν δεν αλλαξεις τουλαχιστον τσιμουχακια και οδηγους βαλβιδων να εχεις καψιμο λαδιων μετα απο το λυσε-δεσε.. Βιδες κεφαλης κορμου ο κατασκευαστης νομιζω επιτρεπει την επαναχρηση τους 1 φορα ωστοσο λογω εφελκυσμου-θλιψης ειναι πιθανο να εχουν φαει τα ψωμια τους.Να τις μετρησετε προσεκτικα. Προληπτικα οταν ανοιγεις μοτερ αλλαζονται. Σου εγραψα το τι ειναι το ιδανικο να κανεις μαζι με την αντικατασταση του σετ φλατζας κεφαλης. :thumb
Τωρα για τιμη δεν εχω συνεργειο για να σου πω αλλα το 500ρικο το φτανεις πιστευω για ολα τα παραπανω. Απαραιτητα παντως πλανισμα ,επισκευη τυχον νεροφαγωματος τοπικα αν υπαρχει (πιο σπανιο) και σωστο σφιξιμο στις βιδες κεφαλης κορμου συμφωνα με τον κατασκευαστη στο δεσιμο για να μην εχεις την ιδια ιστορια μετα απο λιγο.

Το παραπανω κοστος για οδηγους + τσιμουχακια βαλβιδων, βιδες κεφαλης ως ανταλλακτικα + το τριψιμο των βαλβιδων δεν ειναι μεγαλο. :thumb Ιδιως αν το αμαξι ειναι σωστο γενικοτερα ,καλοσυντηρημενο και εχεις σκοπο να το κρατησεις χρονια μη λυπηθεις ενα παραπανω κατοσταρικο ,ισως λεω και πολλα, που αν και δε περισσευει στις μερες μας θα σε σωσει απο μελλοντικα ευρω...


φιλε μου,χθες το πηγα συνεργειο,και μου ειπαν να κανω αυτα που λες εκτος απο οδηγους,και οχι περισσοτερα γιατι μετα υπαρχει κινδυνος για να χτυπησει μπιελα;κατι τετοιο.ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ανεβάζει θερμοκρασία!
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: hreloaded
Απαντήσεις: 8
θερμοκρασια ψυγειου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: antonis76
Απαντήσεις: 13
XANTIA II-1.6i 8v-1999
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 175
xantia ii 1.6 Ελλαδιστάν
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: davidathens
Απαντήσεις: 4
Θερμοκρασία σε Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: kamikazee_dt
Απαντήσεις: 35
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ