Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Το τελευταίο διάστημα είχα διαπιστώσει μια περίεργη ακουστική στα αμορτισέρ - δανείζομαι το χαρακτηρισμό του Μάνθου (Tzakos)-σαν κλούβιο αυγό. Δυστυχώς, και άλλα μέλη έχουν παρόμοιο θέμα (βλέπε Ηλίας/Diesoulas). Ξεκίνησε από τα πίσω όταν ήταν κυρίως κρύα και εδώ και λίγο διάστημα και τα μπροστινά. Στη τελευταία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία, ο μηχανικός απεφάνθη πως τα μπροστινά αμορτισέρ έχουν μαλακώσει αλλά όχι ανησυχητικά. Σαφώς και δε ζήτησα αντικατάσταση, ούτε όμως και προτάθηκε. Σημειωτέον πως το αυτοκίνητο είχε κάτι λιγότερα από 30.000χλμ...

Συζήτηση στη συζήτηση, ο Μάνθος, που είναι μανούλα και ασυγκράτητος σε αυτά, μίλησε. Το πρόβλημα λοιπόν δε θα λυνόταν με αντικατάσταση και των τεσσάρων αμορτισέρ μιας και στα (θεωρητικά) επόμενα 30.000χλμ θα αντιμετώπιζα παρόμοιο θέμα. Έπρεπε να δοθεί μια τελική λύση, αλλά με ένα ενδιάμεσο στάδιο. Η τελική λύση θα είναι η πλήρης αντικατάσταση τους αλλά το ενδιάμεσο στάδιο, νέα ελατήρια.

Φυσικά, νέα ελατήρια δε σημαίνει όποια και όποια ελατήρια χαμηλώματος αλλά κάτι ποιοτικό. Ποιοτικό σε πάτημα, ποιοτικό σε λειτουργία αλλά και σε αισθητικό αποτέλεσμα. Σημειωτέον, δεν έχει χρειαστεί να χαμηλώσω ποτέ αυτοκίνητο, είναι κάτι το εντελώς νέο για μένα. Όπως ακριβώς αποφάσισα να βάλω για πρώτη φορά φυμέ μεμβράνες και επέλεξα ένα προϊόν ποιοτικό έχοντας ανεβασμένο κόστος, έτσι και σε αυτή τη περίπτωση επιλέχθηκαν τα ελατήρια Eibach Pro Kit με χαμήλωμα τριών εκατοστών. Κόστος αγοράς, 200€.

Το ραντεβού για αλλαγή τους κλείστηκε για σήμερα το πρωί. Περάστηκαν και επόμενη στάση η ευθυγράμμιση. Φυσικά, ο Μάνθος ήταν εκεί για να βάλει τις νέες παραμέτρους όπως θα έπρεπε να είναι και όχι της θεωρητικές/εργοστασιακές:

Εικόνα




Ξεκινάω από το αισθητικό αποτέλεσμα. Πριν:
Εικόνα


Μετά:
Εικόνα

Εικόνα



Εμφανισιακά και σε ύψος, έχει κατέβει σε επίπεδο DS3 με 16άρια και τη "στάνταρ σπορ ανάρτηση" που το εφοδιάζει η Citroen από το εργοστάσιο. Μέχρι εδώ καλά (και όμορφα!). Πως και κατά πόσο έχει αλλάξει το αυτοκίνητο;;


Άνεση: Χάθηκε ένα 10%-20%, το υπολογίζω ακριβώς στη μέση, στο 15%. Τίποτε το ιδιαίτερο μιας και η άνεση του αυτοκινήτου ήταν πολλές μονάδες πάνω από πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα της αγοράς. Τα συγκεκριμένα ελατήρια παραμένουν φιλικά, παρά το χαμήλωμα-άρα και τη σκληρότητα τους. Σαφώς και ο συνδυασμός τους με τα μαλακά εργοστασιακά αμορτισέρ τελικά δουλεύει πολύ καλά στους ελληνικούς κατσικόδρομους και είμαι ευχαριστημένος. Χάθηκε η αίσθηση "τύπου υδρό" που έδινε το μαμά C3 κάποιες στιγμές γιατί λειτουργεί πιο "ορθά-κοφτά", ειδικά σε συνεχόμενες ανωμαλίες. Ακούγεται ελάχιστα παραπάνω ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας σε εγκάρσιες ανωμαλίες, αναμενόμενο άλλωστε. Παραμένει όμως εξαιρετικά άνετο (οι περισσότεροι γνωρίζετε την προσήλωση μου στην άνεση) και στην αλλαγή των μαμά αμορτισέρ με κάποια τύπου Monroe Reflex ή κάποια που θα προτείνει ο Μάνθος ώστε να μην σκληραίνει περαιτέρω, θα δέσουν εξαιρετικά. Θεωρώ, μένει η πράξη.


Κράτημα/συμπεριφορά. Η μέρα με τη νύχτα. Αν και αυτό θα έφτανε, θα σας τα τουμπανιάσω κανονικά και με το νόμο εξηγώντας όσο και όσα μπορώ.
α) Αλλαγή κατεύθυνσης. Μηδενίστηκαν όλες οι τάσεις πλεύσης και η όποια ασάφεια. Σταμάτησε εντελώς η έντονη κλίση στον διαμήκη άξονα.
β) Συμπεριφορά και λειτουργία σε ανωμαλίες. Το κλασσικό τεστ στη δεξιά λωρίδα πάνω στη γέφυρα της Μουδανίων στον περιφερειακό. Κατεύθυνση από ανατολικά προς δυτικά. 90-100χαω. Δύο χασίματα, το ένα πίσω από το άλλο με λίγα μέτρα απόστασης μεταξύ τους. Πριν, έλεγες "πάει, το έχασα" αν δε το ήξερες. Τώρα λες " μπορώ και με παραπάνω" αν και μπορεί να το ξανασκεφτείς. Φυσικά, η ταλάντωση στο τελείωμα της μας τελείωσε και αυτή.
γ) Συμπεριφορά στις στροφές. Η πιο σημαντική αναβάθμιση είναι στο συγκεκριμένο πεδίο. Η ασφαλής αλλά και η καθαρά υποστροφική συμπεριφορά που έβγαινε νωρίς με τις μεγάλες τις κλίσεις, έδωσε τη θέση της σε μια ουδετερότητα η οποία ορίζεται πλέον από την πρόσφυση των ελαστικών. Παραμένει υποστροφικό στο -πολύ μεγαλύτερο πλέον- όριο αλλά κρατάει σε χιλιόμετρα που πριν τα έβλεπα με το κυάλι Ακολουθούν 2 παραδείγματα.
1) Ερχόμενος από το γυμνάσιο του Φωκά, στη διασταύρωση με Επταπυργίου, φανάρι με στροφή για να βγεις με κατεύθυνση την έξοδο του περιφερειακού. Γωνία 75-80 μοιρών. Τρίτη με 2500σαλ και πράσινο φανάρι, το αυτοκίνητο έστριψε άψογα, χωρίς περιττές κλίσεις και το όριο προσδιορίστηκε από τα ελαστικά. Πρώτη έκπληξη!
2) Έξοδος περιφερειακού στο ύψος της Νεαπόλεως. Δύο S (το πρώτο κλειστό και το δεύτερο ανοικτό) τα οποία δοκιμάζουν αναρτήσεις/λάστιχα/τιμόνι και γενικώς το πλαίσιο. Διαδρομή παιχνίδι για όλα τα αυτοκίνητα που είχα μιας και κάνω αυτή τη διαδρομή από τη μέρα που ολοκληρώσανε το έργο.
Προ αναβάθμισης το C3 έγερνε, τα λάστιχα χάνανε της πρόσφυση τους πολύ νωρίς, το ESP άναβε σχεδόν πάντα και φυσικά έλεγα πως τα λάστιχα φταίνε γιατί είναι μάπα. Όχι πως είναι κορυφαία αλλά η αλήθεια είναι πως τελικά το στήσιμο τα αχρήστευε. Πλέον, οι περιορισμένες κλίσεις δίνουν κράτημα και τα ελαστικά κάνουν σωστά τη δουλειά τους παρά τα 30.000χλμ που έχουν. Τουλάχιστον 20% παραπάνω ταχύτητα διέλευσης στην εξωτερική λωρίδα αλλά με αισθητά περισσότερη ασφάλεια και χωρίς ESP. Με σύμμαχο τη ροπή, κυνηγάς κόσμο πλέον! :D :D


Όλα τα παραπάνω δεν οφείλονται μόνο στα ελατήρια. Όποιος το πιστεύει αυτό, γελιέται. Το μυστικό είναι ο συνδυασμός των νέων παραμέτρων της ευθυγράμμισης που έθεσε ο Μάνθος. Φαινομενικά είναι εκτός ορίων κατασκευαστή, πρακτικά είναι όπως πρέπει.
Μιλώντας σήμερα το απόγευμα μαζί του, με ρώτησε αν "έσφιξε και βάρυνε" το τιμόνι. Όχι απάντησα, είναι ηλεκτρικό και παραμένει ως ήταν. Η κίνηση στην πόλη και το 1,5 χιλιόμετρο στο περιφερειακό δε μου έδειξε διαφορά. Η απειρία μου πήρε αποστομωτική απάντηση στη διαδρομή από Ρετζίκι-Καλαμαριά και πίσω μέσω περιφερειακού. Ναι, βάρυνε τελικά, είναι πιο σαφές και πιο κοφτερό, δίνοντας περισσότερη πληροφόρηση και μεγαλύτερη αίσθηση εμπιστοσύνης.


Ανέφερε ο Βαγγέλης την εμπειρία του ανάλογων ελατηρίων χαμηλώματος σε Ford Focus. Ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά είχε κρατήματα και λίγες κλίσεις. Δε θα το έκανα ποτέ σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Στα νέα C3 και C4, θεωρώ πως θα αποτελέσει μια άξια αναβάθμιση του αυτοκινήτου σας, εμφανισιακά θα κερδίσει πολύ ειδικά με μια ζαντούλα -διαβάζεις Βαγγέλη;;-, θα χάσετε ελάχιστα σε άνεση (λιγότερο από το C3 λόγω του βάρους και μεταξονίου σας) αλλά το κέρδος σε κράτημα θα μετατρέψει το αυτοκίνητο σας σε GTi. Προσοχή όμως στην επιλογή ποιοτικού προϊόντος αλλά και στη νέα γεωμετρία της ανάρτησης :!


Όσοι πιστοί, προσέλθετε και δε θα χάσετε!!!

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Μας κάλυψες Δημήτρη! :clap :clap :clap Καλά χιλιόμετρα! :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
SPECIAL Αν ανέβω επάνω να τα βάλω, θα μου τα κοκκινίσεις τα νούμερα και εμένα σοφέ γέροντα..??? :scratch :scratch

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
στο κοκκίνισε ο Βασιλάκης ...........

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 20:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
depends...............

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Δημητρη μονο τα λάστιχα προσεχε τωρα , γιατι αν σε προδώσει κατι θα ειναι αυτα!!!! Προσοχη μεγαλη γιατι το Xsara σημερα το πρωϊ μου την εφερε την υπερστροφη στο Apex της στροφης, (πρωτη αριστερη μετα απο τον Αγιο Παυλο Χαλκιδικης πριν το "Ευεξια"για Μουδανίων)με 100 χαω χωρις φρενα καθολου ,το 3 απο την εισοδο, και με το δεξι πεταλ τεζα ηρθε ομορφα χωρις "χαζα νευρακια" !!!!
Τα μαπα Energy 3 του '10 με προδοσαν , η αναρτηση και η "κοκκινη" γεωμετρια εσωσαν την κατασταση.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Παλι καλα που εχω και ESP να λεω!!!

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καλά στριφτερα χιλιόμετρα Δημητρη!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Αύγ 2012, 06:43
Δημοσιεύσεις: 1799
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλορίζικα τα νέα καλούδια στο εργαλείο

_________________
Εικόνα
C2 1.6 VTS/ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

http://www.fannatics.gr/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1186
Να μια καλή ιδέα για το μέλλον, θα ήθελα να συνδυαστεί όμως και με αλλαγή αμορτισέρ και ζαντας. Θα σας προτιμήσω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιούλ 2014, 22:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Το "στριβειν" δια του αρραβωνος έλαβε σάρκα και οστά στην περίπτωση σου :P :P :P

Καλοπάτητα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιούλ 2014, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σας ευχαριστώ φίλοι μου :salute

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιούλ 2014, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Εξαιρετικο write up, δε μπορω να φανταστω πιο ολοκληρωμενο review για καποιον που θελει να κανει την ιδια δουλεια.

Καλοπατητα και καλοστριφτα αδερφε!!! :clap

sent from a shiny silver Citroen using Τapatalk 2

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιούλ 2014, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Να΄σαι καλά αγορίνα. Σειρά σου τώρα :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελατήρια χαμηλώματος σε C3 (A51) 1.6 e-hdi
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιούλ 2014, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Το παρόν πόνημα είναι αυτό που λέμε breaks new ground στο θέμα χαμήλωμα :clap :clap :clap
Θα ήταν εύκολο άραγε κ Πράκτορα να μας αναλύσετε με ποιά κριτήρια γίνεται το κοκκίνισμα δηλαδή τι κοκκινίζουμε και πόσο?
Ασφαλώς θα γνωρίζετε οτι κατά τὀν β`αἰ. μ. Χ. ἤκμαζαν δύο μεγάλες Θεολογικές Σχολές, ἡ Ἀντιοχειανή καί ἡ Ἀλεξανδρινή. Ἡ πρώτη ἀκολουθοῦσε τήν ἱστορική καί γραμματική ἐξήγηση τῆς Ἁγ. Γραφῆς , καθώς καί τήν κριτική ἔρευνα αὐτῆς. ενώ η δεύτερη διατύπωσε το πίστευε και μη ερεύνα.
Ασφαλώς ισχύει το Πίστευε τον Τζάκον και μη ερεύνα αλλά επειδή η εκκλησία μας δέχεται και την προσέγγιση της Αντιοχείας σε παρακαλώ για μια επιστημονική εξήγηση :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 8 [ 106 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

αμορτισερ ελατηρια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήσεις: 3
βελτιωση , στησιμο ,ελατηρια χαμηλωματος c2 14.
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: AvGOulaS
Απαντήσεις: 10
Αμορτισέρ – ελατήρια c3 1.600
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Τις πρότασεις σας για αμορτισέρ και ελατήρια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
ελατηρια + αμορτησερ
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 31
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ