Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:18 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2015, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
Καλή Χρονιά σε όλους! Ηθελα να γράψω λίγο για την εμπειρία μου σχετικά με το υγραέριο εδώ και 4 χρόνια και 82.000χλμ. Εβαλα ένα σύστημα λίγο απ'όλα χωρίς τζατζίκι (εγκέφαλος stag, πνεύμονας tomasseto, δεξαμενή attiker κλπ...) σε "άγνωστο" μάστορα σε διπλανή πόλη χωρίς να είμαι παρών, 1030 ευρώ με λαδιέρα και κτεο, λόγω δουλειάς της συζύγου, κοινώς ρίσκαρα. Σήμερα υπολογίζοντας το κέρδος περί τις 3500€+ και χωρίς σημαντικές βλάβες λέω δόξα τω Θεώ! Οπως σωστά γράφουν όλοι το σημαντικό είναι ο καλός μάστορας και μετά η μάρκα του κιτ. Το καλό είναι οτι πλέον όλοι οι μάστορες(σχεδόν) έχουν μια σχετική εμπειρία πλέον τουλάχιστον στα εμπορικά μοντέλα(C3).

Τώρα για το κιτ εκτός αν πρόκειται για νέο μοτέρ άμεσου ψεκασμού πιστεύω ότι για εμάς OBD και λοιπά είναι τζάμπα κόστος και κυρίως μπελάς αν δεν ξερει το σύστημα καλά ο μάστορας. Ευτυχώς στα μοτέρ μας δεν υπάρχει γνωστό θέμα με βαλβίδες οπότε η λαδιέρα είναι προαιρετική αλλά αν βάλετε τουλάχιστον να είναι μια επώνυμη (JLM κ.α.) γιατι οι φθηνές σαν την δικιά μου ψεκάζουν ότιναναι και ειναι συνέχεια λερωμένες!. Σε φίλο μου μάλιστα ξερυθμίστηκε εντελώς και νόμιζε ότι έκαιγε λάδια από το ντουμάνι που έβγαζε η εξάτμιση. Αν είχε επιλογή να ψεκάζει και βενζίνη παράλληλα το σύστημα μου(πλέον έχουν και τα κιτ των 700€) θα την έβγαζα εντελώς.

Βασική προυπόθεση να βάλει κάποιος υγραέριο έιναι φυσικά το μοτέρ να είναι σε καλή κατάσταση, πχ εμένα που έκαιγε 1.+λτ λάδια στα 10.000χλμ πήγε στα 2+λτ πράγμα που αντιμετώπισα επιτυχώς με το liqui moly σφραγιστικό διαρροων για o-ring, μάλλον έχω θέμα με τα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Τωρα για λαμπάκια είχα κανα δυο φορές που έβαλα υγραέριο από άλλο πρατήριο απο το "δικό" μου-θέλει προσοχή όπως και στα άλλα καύσιμα άλλωστε. Επίσης σε δύο αλλάγές φίτρων υγραερίου τη μια φορά μου στραβωσε τον πνεύμονα το τσιράκι και στις 2000στροφές έβρισκε στο σασί και έτριζε το ταμπλώ ενώ την άλλη φορά στράβωσε την χαλκοσωλήνα που βιδώνει στον πνεύμονα και είχα διαρροή υγραερίου και στην καμπίνα. Τρίτο και τελευταίο(ελπίζω) πρόβλημα άναβε το λαμπάκι μηχανής αλλά μόνο όταν το οδηγούσε η γυναίκα μου(εν την απουσία μου...) με παράλληλη πτώση ισχύος. Το σβήνω τρεις φορές με το ELM OBD ενώ δυο μάστορες μου λένε ότι έιναι 90% πολλαπλασιαστής ή μπουζί. Το δουλεύω μια εβδομάδα ΜΟΝΟ βενζίνη ΤΙΠΟΤΑ όλα οκ. Οι μάστορες: συμβαίνει καμιά φορά να δουλευει καλά στην βενζίνη και οχι στο υγραέριο ο πολλαπλασιαστής. Για καλή μου τύχη συνάδελφος μου (ταλαιπωρημενος από διάφορα συνεργεία) μου δίνει ίδιο SAGEM πολ/στη και τον βάζω μια εβδομάδα πάνω με υγραέριο. Ξανά λαμπάκι σχετικό με την ανάφλεξη οπότε πάω στο μάστορα υγραερίου μου για βολτα με λάπτοπ κλπ. "Όλα δείχνουν καλά, δεν καταλαβαίνω" μου λέει ενω εγώ αλλάζω συνεχώς βενζίνη-υγραέριο και σταματάω-ξεκινάω. "Πάμε μια βόλτα Εγνατία"(όπου οδηγεί η γυναίκα μου) μου λέει και όταν το C3 πιάνει τα 150 με υγραέριο ανάβει λαμπάκι-μπιπ-κόβει το μοτέρ! "Κάτι έχει βουλώσει τον πνεύμονα και δεν δουλεύει στις ψηλές" μου λέει και είχε δίκιο καθώς μια φλουδίτσα κολλάρου έκανε την ζημιά.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 1ο: Ο συνάδελφος μου πλήρωσε τζάμπα δυο πολλαπλασιαστές και ποιος ξέρει τι άλλο...
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 2ο: Η γυναίκα μου έλεγε ψέμματα ότι δεν πάει πάνω από 120 στην Εγνατία...

Το έιχα καταλάβει 'αλλωστε από την κατανάλωση καθώς στην δικιά μου οδήγηση δεν ξεπερνούσε τα 7.5λτ(βενζίνη 7λτ/100χλμ) ενώ της συζύγου είναι μονίμως 8+. Και κάπου εδώ φτάνουμε στο ΖΟΥΜΙ("άντε μας γκάστρωσες" θα πείτε:) Υγραέριο βάζουμε για οικονομία λόγω χαλαιπών καιρών, τουτέστιν όχι καγκουριές-τελικές-σπινιαρίσματα κλπ. αλλιώς παίρνουμε την ευθύνη των πράξεων μας. Επίσης να σημειώσω ότι το είδος των χλμ είναι εξίσου σημαντικό με τον ετησιο αριθμό, καθώς ιδίως τον χειμώνα θέλεις 2-3χλμ για να γυρίσει σε υγραέριο, οπότε μέσα στην πόλη το κέρδος μειώνεται δραματικά. Καθημερινά μιλάω με φίλους που θέλουν να μειώσουν τα κόστη τους αλλά ο φόβος είναι ζωγραφισμένος στα πρόσωπά τους-κάποιοι με κούφαναν βέβαια καθώς την επομένη πήγαν και αγόρασαν ντήζελ των 20-30 χιλιαδων € και ησύχασαν(?!?) Ο ΤΟΛΜΩΝ ΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ ΚΩΛΟΚΥΘΟΠΙΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Ιαν 2015, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Εαν κάποιος σκέφτεται για συστημα του 1000 ρίκου και πάνω και ειδικα ον εχει την κάλυψη με εργοςταςιακη 5 έτη εγγυηςη της Σιτροέν,καλό ειναι να ρωτήσει και στην Ω γιατι περνάνε και αυτοί με μια μικρή διαφορά τιμής τα συςτηματα ΒRC,έχοντας όλες τις παραπανω εγγυήσεις


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015, 02:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
alemao φιλε μου το αεριο όπως και σωστα αναφερες...αν θες όμως να το γκαζωνεις μονιμα για να φτασεις εχεις 2 επιλογες..
η μια είναι να γυριζει βενζινα καθαρα μετα από 5000 στροφες εκει δεν μιλαμε για οικονομια ειτε βενζινα ειτε γκαζι το εχεις σκισει σε θεμα καταναλωσης
και η άλλη περιπτωση είναι να δεις πιεσεις στον πνευμονα παντα μεσω λαπτοπ και ανθρωπο να ξερει το πρόγραμμα οποτε σε συγκεκριμενη πιεση πνευμονα και πανω να του δινεις και ποσοστο βενζίνας το οποιο βασικα δεν εχει σχεση με την ταχυτητα αλλα με την πιεση που ζητας μιγμα μεσω του πνευμονα αεριου...εκει θα εχεις παραλληλη καυση αρα καταναλωση αλλα ισως γλυτώσεις κατι από μεταλλα σε βαθος χρονου....
υγραεριο + 150χλμτρα σε μονιμη βαση δεν πανε παρεα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015, 10:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
xantiamanolis έγραψε:
εκει θα εχεις παραλληλη καυση αρα καταναλωση αλλα ισως γλυτώσεις κατι από μεταλλα σε βαθος χρονου....
υγραεριο + 150χλμτρα σε μονιμη βαση δεν πανε παρεα....


+1

Η παράλληλη καύση προστατεύει περισσότερο τον κινητήρα! Εμείς με 60.000 χλμ. υγραερίου μέσα σε 2 χρόνια και κανένα πρόβλημα! Απλώς βάζουμε κάνα 20αρικο παραπάνω βενζίνη!

Όσο αφορά τις στροφές του κινητήρα, όλοι λένε να το πηγαίνουμε χαλαρά! Εμένα στο συνεργείο μου έβαλαν "ταβάνι" τις 4.000 στροφές, ούτε καν 5. Εγώ αλλάζω ταχύτητα maximum στις 3.500. Αν είναι ανάγκη όμως, θα πάει και στις 4.000.....

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
τι εννοεις ταβανι? εκει γυρναει βενζινα?η εκει αρχιζει ο παράλληλος ψεκασμος βενζίνας...γενικα τα τζαπανακια εχουν θεμα με τα μεταλλα...και θελουβ προσοχη και παραλληλο ψεκασμο βενζίνας...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Ιαν 2015, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Το δικό μας, έχει μόνιμο παράλληλο ψεκασμό βενζίνης. Το υγραέριο δεν γυρνάει σε βενζίνη παραμόνο αν το επιλέξω εγώ. Απλώς από το συνεργείο μου είπαν για προστασία του κινητήρα να μην ξεπερνάω τις 4.000 στροφές όταν το αμάξι λειτουργεί με υγραέριο.

Φίλος με SX4 ίδιο, έβαλε κιτ υγραερίου χωρίς παράλληλο ψεκασμό βενζίνης (λόγω χρημάτων) και μέσα σε 10.000 χλμ. άνοιξε κινητήρα. Βρέθηκαν καμμένες βαλβίδες και καπελώτα, στο σύνολο 700 ευρώ επισκευή! Η οδήγησή του, άκρως συντηρητική.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Αύγ 2016, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Οκτ 2007, 11:56
Δημοσιεύσεις: 112
Τοποθεσία: xanthi
status update: 281.000 χλμ συνολικά, με υγραέριο απο τις 166.000. ουτε λαδιερες ουτε παραλληλοι ψεκασμοί ουτε γυρισμα σε βενζινα εως.. κόφτη! και καθόλου προσοχή σε γκαζώματα κλπ. εντάξει μας έβγαλε οφ τον λάμδα στις 260.000 που είχα αλλάξει προληπτικά στις 150.000χλμ. Ξαναέβαλα τον παλιό όπως έγραψα και σε αλλο θέμα και όλα τζετ. Το συμπέρασμα μου? ΥΓΡΑΕΡΙΟ+C3=L.F.E..!!! :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2019, 02:54
Δημοσιεύσεις: 6
και εγώ έχω τοποθέτηση υγραέριο στο Citroen C3 1.100 κυβικά με σύστημα Lovato το οποίο δεν έχω κανένα πρόβλημα Δεν έχει παρουσιαστεί κανένα πρόβλημα το θέμα είναι να γίνει τοποθέτηση καλά και η ρύθμιση του συστήματος και το κυριότερο δεν βάζουν υγραέριο για να τρέχουμε περισσότερο βάζουν υγραέριο για να έχουμε οικονομία άρα και να Κινούμαστε μέσα σε λογικά πλαίσια δεν πρεσάρουμε με υγραέριο Με λίγα λόγια το αυτοκίνητο βάζω και ένα link για να δεις την τοποθέτηση που εχει γινει στο δικο μου.
https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=20&t=4047

_________________
Citroen C3 1100cc mod 2006 LPG
Lovato EXR Smart with KP injectors


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Φεβ 2019, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Γερος να είσαι να το χαρεις.Καλοτάξιδο.

Sent from my SM-G388F using Tapatalk

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2021, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2021, 19:52
Δημοσιεύσεις: 9
Τοποθεσία: Ερυθρές
Κοιτάζω και εγω για μεταχειρισμένο C3 1100 . Εάν βρεθεί εντάξει στόν έλεγχο θα προχωρησω στην αγορά του. Θα του κάνω Service να το παρακολουθήσω πώς δουλευει βενζίνη και αποφασίζω .
Δευτέρα θα πάω να το δώ και ενημερώνω . Πλέον τα συστημάτα έχουν αναβαθμιστει , εγω ειμαι κατά της λαδιέρας και ειδικά της φθηνής έκδοσης με υποπίεσης γιατι δέν πέφτει η ιδια ποσότητα σε όλους τους κυλίνδρους . Είμαι υπέρ των μπέκ τύπου βενζίνης και να ριχνει και βενζινη στα φορτία .
Ξέρουμε τι βαλβίδες έχει το 1100 ; Μηχανικές ή υδραυλικές ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2021, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μηχανικές έχει και θέλει έλεγχο κάθε 30.000 χλμ.
Σε γαλλικό κινητήρα, ξεχνάμε και τη λύση της λαδιέρας (που προσωπικά τη θεωρώ μεγάλη πατάτα) και τους ψεκασμούς βενζίνης.
Άσε το να καίει μόνο αέριο. Με φυσιολογική χρήση, δεν παθαίνει κάτι.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας, το μόνο θέμα που έχει είναι που καίει φλάντζα κεφαλής. Αν το έχεις ήδη κάνει, και έχεις βάλει σωστά προϊόντα (συμπ. και των παραφλού) τότε δεν έχεις να φοβάσαι κάτι.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2021, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2021, 19:52
Δημοσιεύσεις: 9
Τοποθεσία: Ερυθρές
bakevang έγραψε:
Μηχανικές έχει και θέλει έλεγχο κάθε 30.000 χλμ.
Σε γαλλικό κινητήρα, ξεχνάμε και τη λύση της λαδιέρας (που προσωπικά τη θεωρώ μεγάλη πατάτα) και τους ψεκασμούς βενζίνης.
Άσε το να καίει μόνο αέριο. Με φυσιολογική χρήση, δεν παθαίνει κάτι.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας, το μόνο θέμα που έχει είναι που καίει φλάντζα κεφαλής. Αν το έχεις ήδη κάνει, και έχεις βάλει σωστά προϊόντα (συμπ. και των παραφλού) τότε δεν έχεις να φοβάσαι κάτι.

Τη Πέμπτη θα πάω να δω ενα C3 1100 του 2004 , θα το φέρει σε συνεργείο . Εαν αξίζει προχωράω και μετά θα μπεί και υγραέριο το επόμενο διάστημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2021, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ιδιο μοτερ στου πατερα μου 1400 TU με 130.000 υγραεριο συνολικα 270.000 συνολικα δεν εχει θεμα....πες του εγκαταστατη σου να ρυθμισει ψεκασμο βενζινας παραλληλα συμφωνα με το φορτιο το λεγομενο στα αγγλικα split fuel απο τις 2000 και πανω και αν θες πανω απο τις 4500 να γυριζει μονιμα βενζινα ...ελεγχος βαλβιδων να κανεις και γενικα για να μην εχεις θεμα ελγεξε και τους 2 λ και θα εισε οκ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2021, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
xantiamanolis έγραψε:
ιο λεγομενο στα αγγλικα split fuel απο τις 2000 και πανω και αν θες πανω απο τις 4500 να γυριζει μονιμα βενζινα ...ελεγχος βαλβιδων να κανεις και γενικα για να μην εχεις θεμα ελγεξε και τους 2 λ και θα εισε οκ


Σε TU μοτέρ split fuel?
NO way! Εκτος εάν έχει ωραία κόρη ο βενζινάς

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υγραεριο σε citroen c3 1.1 αξιζει η θα παθω ζημια
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 05 Φεβ 2021, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ επιμένω πως στο συγκεκριμένο κινητήρα δεν είναι απαραίτητο το split fuel. Έχει σωστά μέταλλα ο κινητήρας για να κινηθείς με ασφάλεια σκέτο με αέριο.
Διαφωνώ και με τις στροφές του κινητήρα και την εναλλαγή καυσίμων. Αν είναι ο προγραμματιστής των μειγμάτων σου "μάγκας", μπορεί να το βάλει να δουλεύει ΣΩΣΤΑ ακόμα και στις 5.500 στροφές.

Υ.Γ.: Το Picasso μου, που δεν είχε split fuel που έκανα ταξίδια αεριοκίνητος σταθερά 160-170 και είχε και 480.000 χλμ. στην πλάτη του, γιατί δεν έπαθε τίποτα; Τα TU μοτέρ απλά θέλουν ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ παραφλού της αγοράς, συχνή αλλαγή αυτού και ένα λαδάκι 5W40 (υπερβολή ίσως; για μένα όχι!) θα ήταν ότι πρέπει.

Καλές οικονομικές βόλτες! :thumb

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Η Citroen γιορτάζει 100 χρόνια ιστορίας!
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
ΤΟ ΝΕΟ CITROËN C3 AIRCROSS ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ AUTOBEST 2018
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 18
Σφάλματα P1340, P0420, P0354, P0304 σε Citroen C4 1.4 2007
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: loeb
Απαντήσεις: 2
Citroen ZX 1.4i Avantage 1993 - Η παλιά!
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: plankton69
Απαντήσεις: 11
Citroen Cactus ?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: xireland
Απαντήσεις: 46
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια