Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 11:57 
Άβαταρ μέλους
καλημερα σε ολους......
πατριωτη γιωργο,ποσο σου βγηκαν τα κονι?
εγω εχω προς το παρων τις σουστες eibach τις τριποντες....πολυ καλη φαση...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Φεβ 2007, 02:01
Δημοσιεύσεις: 801
Τοποθεσία: N.ΠΕΛΛΑΣ-ΕΔΕΣΣΑΡΑ!
c3-respect να ξερεις παντως οτι τι συγκεκριμενα ελατηρια της eibach που εχεις, τα φωρουσα και εγω με εργοστασιακα αμορτισερ, (τα μαυρα λεω εγω, 3ποντα) και μονο ζημια μου κανανε....

_________________
http://s151.photobucket.com/albums/s130/george_c2/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 13:18 
Άβαταρ μέλους
γιατι?εγω παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος.....
και γω με τα εργοστασιακα αμορτισερ ειμαι αλλα προς το παρων δεν εχει παρουσιαστει κανενα προβλημα.... ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
λογικα θα ''δακρυσουν'' τα εργοστασιακα αμορτισερ..βασικα κ εγω 3ποντα εχω κ μεχρι στιγμης δεν εχει παρουσιαστει προβλημα(ακομα).αν μου κανει κολπα στο μελλον θα παω να αλλαξω αναρτηση ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 13:50 
Άβαταρ μέλους
αυτο ειναι λογικο...οτι θα ''δακρυσουν'' τα εργοστασιακα αμορτισερ....
το ηξερα απο την αρχη οτι τα αμο θα κρατησουν λιγοτερο με τα καινουρια ελατηρια...
και περιμενω πως και πως να ''δακρυσουν'' για να παω να αλλαξω και αμορτισερ!!!!!
:schraeg :schraeg :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19
Δημοσιεύσεις: 717
Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
λενε ομως πως κρατανε περιπου 10000χλμ λιγοτερο απ'οσο θα κρατουσαν με τα ''μαμα'' ελατηρια αλλα δε ξερω αν ισχυει..παντως με 5ποντα ελατηρια οι αναρτησεις ''μαμα'' πανε τα μισα χλμ απο οσα θα πηγαιναν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
τα κονι βγαινουν περιπου 500 ευρω. καλα αμορτισερ μεχρι τωρα ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη αμορτισερ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιουν 2008, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλημερα παιδια. Θελω να αλλαξω τα αμορτισερ μου γιατι ηδη συμπληρωσα 120000 χλμ και ψαχνω να δω τι μπορω να βαλω.
Ρωτησα σ εναν μαστορα εδω Θεσσαλονικη και μου ειπε οτι εχει τα AL-KO (τα οποια τα εχει δωσει σε αρκετα C3) στα 160 η τετραδα.Εχει και τα ΚΥΒ με 190 την τετραδα.Μου προτεινε τα 2α γιατι ειναι και πιο επωνυμα και ποιο ποιοτικα.
Θελω ενα σετ για να κραταει καλα το αμαξι στις στροφες και να εχει καλη αποκριση.
Επισης εχω αποφασισει,αφου βρω καταλληλα αμορτισερ, να βαλω πανω ελατηρια H&R 3.5 ποντους και για ομορφια και για καλυτερο κρατημα.
Ο μαστορας λεει ο συνδιασμος ΚΥΒ με τα ελατηρια θα ειναι οτι καλυτερο.
Τι γνωμη εχετε και αν υπαρχει καμια καλυτερη προταση γινεται δεκτη.
Α,ρωτησα και για BILSTEIN αλλα δεν ειχε και μου λεει δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα(500 περιπου) σε τετοιο αμαξι(δεν ειναι πολυ γρηγορο).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιουν 2008, 22:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
κωστα εφοσον θες κρατηματα και κατι καλυτερο απο την εργοστασιακη αναρτηση τοτε καλυτερα να πας σε κατι πιο επωνυμο και σπορ ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιουν 2008, 12:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δηλαδή? Εχεις κατι αλλο να προτεινεις? Κοιτα το αμαξι με τις μαμα και τα CONTINENTAL που του εχω βαλει πηγαινει πολυ καλα. Δεν θελω να ξεφυγω στο ποσο.Εσυ τι προτεινεις σε καλυτερη ποιοτητα απο τα μαμα αμορτισερ και τι γνωμη εχεις και για τα ελατηρια?
Πιστευω οτι με τα ελατηρια θα κατσει πολυ καλυτερα το αμαξι.
Α.Για λαστιχα εχεις κανενα κατα νου που να σου βγηκε πολυ καλο? Εγω εχω πανω τα CONTINENTAL CONTI ECO 3 και τα εχω πανω 40000 χλμ και ακομα κρατανε πολυ.Μ αρεσε πολυ αυτο το σετ.
Ειδα και τις φωτο σου και εχω κατι αποριες.
16αρι ειναι το διο σου?Μ αρεσαν πολυ οι ζαντες σου.Τι μαρκα ειναι?Βρηκα και γω ενα σετ τις OZ SUPERTURISMO 15'' σε ασπρες στα 420 ευρω. Εσενα 16" ειναι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Βαλε την αναρτηση της bilstein συνδιαζεται αριστα με ελατηρια της HR βαλε συγκεκριμενα τα sprint που ειναι ειδικα για χαμηλωμα μεχρι 3.5 ποντους και κρατημα θα εχεις και υπερβολικα χαμηλο δεν θα ειναι θα χαμηλωσει οσο πρεπει. Δεν ειναι μονο για ομορφια τα ελατηρια ειναι και για να κατεβασουν το κεντρο βαρους του οχηματος αλλα και για να μειωσουν τις κλισεις που παιρνει το αμαξωμα στις στροφες. Σκοπος ειναι να εισαι ασφαλης στο δρομο και οχι "δεν αξιζει να δωσεις τοσα στο αμαξι". Σκοπος σου ειναι να φτιαξεις ενα συνολο ομοιογενες με πολυ πιο υψηλα απο τα εργοστασιακα ορια προσφυσης, και αυτο σου δινει την ασφαλεια.Αν αλλαξεις τα αμορτισερ με αλλα που δεν ειναι χαμηλωματος και βαλεις και ελατηρια HR θα φθαρουν πιο γρηγορα τα αμορτισερ και απο οτι καταλαβα παλι στον ιδιο θα πας να τα αλλαξεις και θα πιασετε και φιλιες σιγα σιγα του τυπου "καλως το κοροιδο". Βεβαια ολα τα παραπανω ειναι προσωπικη γνωμη και εισαι ελευθερος να πραξεις οτι θες αλλα ψαξε και αλλου κανε διασταυρωση της πληροφοριες που παιρνεις μπες στο internet και ψαξε μην πας με βαση τι σου λεει ο καθε μαστορας γιατι και χρηματα θα χασεις και θα ξενερωσεις με τη φαση και θα παρατησεις το ολο εγχειρημα και ειναι κριμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 11:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ολα αυτα που ειπες τα γνωριζω και θα συμφωνησω και γι αυτο το ηθελα αυτο το πραγμα.1ον για καλυτερο πατημα και μετα η ομορφια.
Ετυχε να κανω μια βολτα με ενα χοντακι βετεκ με HR ελατηρια 3,5 ποντους και με μαμα αμορτεσερ το οποιο καθε φορα που βγαινει στο δρομο παει στα ορια και το ειδα λιγο βαρκουλα.Μετα ομως που το πιεσα σε στροφες κρατουσε καλα και το αμαξι δεν ηταν μπαλαρινα.
Αυτο οφειλεται στα ελατηρια που ειναι προοδευτικα.Σε ευθεια ειναι μαλακα αλλα οταν τα ζορισεις τοτε σκληραινουν.
Θα τα δοκιμασω και ετσι που λες καποια στιγμη μολις αλλαχτουν τα μαμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ - Αναρτήσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 04 Ιαν 2011, 18:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
το c3 της γυναικας(1,4i 8v) συμπληρωσε 80000χλμ και εδω και καμποσο καιρο συνπεριφεροτανε σαν τη βαρκα της βουγιουκλακη τη μανταλενα δε συζητω για ανεμους οτι κοιταγαμε το δελτιο καιρου για να το βγαλουμε στην εθνικη .
με τα πολλα προχωρησα σε αντικατασταση των αμορτισερ και κατεληξα σε koni κιτρινα ρυθμιζομενα διχως ομως να βαλω ελατηρια χαμηλωματος αφου δεν τα γουσταρε καθολου η κυρα (ειναι και σε ενδιαφερουσα) .
μου κοστισανε 480 ευρω μαζι με τοποθετηση και ευθυγραμμιση και ηταν η καλυτερη τιμη που καταφερα να πετυχω σε ερευνα αγορας .
το αυτοκινητο εδεσε παρα πολυ στριβει διχως κλισεις δεν μπρουμητιαζει στα φρενα και στον ανεμο ειναι σταθερο . ολα αυτα με ρυθμιση στη πιο μαλακη θεση .
ως αναφορα την ανεση ειναι πιο φιλικα ως αμορτισερ απο τα bilstein τα κιτρινα που εχω βαλει στην xsara μου . προσωπικα τα προτεινω ανεπιφυλακτα ειδικα στο θεμα κρατηματος . βεβαια μπορει καποιος να θεωρει υπερβολικο το ποσο και την επιλογη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο . γουστα ειναι αυτα . παντως πιστευω πως δεν ειναι απαραιτητο το χαμηλωμα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο αν βαλει κανεις ενα καλο αμορτισερ . για αυτα που ειναι να σου δωσει το c3 ειναι πληρης επιλογη


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ - Αναρτήσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μάιος 2011, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52
Δημοσιεύσεις: 67
Τοποθεσία: Αθήνα
Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να ψηλώσω το αμάξι μου κατα 5 -10 cm πόντος γιατί η μούρη βρίσκει εύκολα ειδικά σε απότομες ανηφόρες ή κακοτράχαλους δρόμους. Μπορώ να το κάνω αυτό αλλάζοντας ελατήρια και αναρτήσεις; Μήπως να έβαζα και μεγαλύτερες ζάντες; Έχω 14".


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ - Αναρτήσεις
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιουν 2011, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αν το ψηλώσεις 10 πόντους θα αλλάξεις όλη τη γεωμετρία του και θα έχεις πρόβλημα κάθε φορά που στρίβεις.
Θεωρητικά γίνεται με ελατήρια (και τα αντίστοιχα αμορτισέρ) αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν μεγαλύτερα για το C3.
Ζάντες μπορείς να αλλάξεις, αλλά οχι για να το ψηλώσεις. Πρέπει να μειώσεις το προφίλ του λάστιχου αντίστοιχα ώστε η συνολική διάμετρος του τροχού να μείνει σταθερή. Αλλιώς μπλέκεις με πολλά άλλα προβλήματα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 59 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τι αμορτισέρ Φοράει το C3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: kaparo
Απαντήσεις: 22
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ Ds3
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: Aris Ds3
Απαντήσεις: 47
αλλαγη αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 0
Επιλογή αμορτισέρ C2 1.1
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: thanos&
Απαντήσεις: 22
ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΝΥΨΩΣΗΣ - C4
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ